Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    válasz sz.j #4261 üzenetére

    Itt csak annyiról van szó, hogy ahelyett, hogy sima szövegként jeleníttetnéd meg a termék nevét, majd az értékelését egy divben, meg a leírását egy harmadik divben, aztán még az árát egy negyedikben, stb., ahelyett ellátod ezeket a diveket, spaneket, stb.-ket a Google számára is beszédes osztályokkal (class attribútum) vagy egyéb attribútumokkal.
    Például itt mutat tök jó példát:
    mondjuk van ez:
    Sale: $119.99 (Sale ends 5 November!)
    ezt átalakítod ilyenre:

    <meta itemprop="currency" content="USD" />
    $<span itemprop="price">119.99</span>
    (Sale ends <time itemprop="priceValidUntil" datetime="2020-11-05">
    5 November!</time>)

    Így tehát a Google keresőrobotja tudni fogja, hogy az utóbbinál épp egy termékárat taglaltál, amikor végigrohangászik az oldaladon, és próbálja megfelelően indexelni. A dátumnál a datetime attribútumban meg pontosabb dátumot is megad (évvel), szabványos formában.
    Mondjuk ezek alkalmazásához érdemes áttérned HTML5-re, ha azt szeretnéd, hogy valid maradjon az oldalad. Úgyis az a jövő.

Új hozzászólás Aktív témák