- Azonnali mobilos kérdések órája
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Apple Watch
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz
#48584626 #104 üzenetére
Illetve több modell a Stellantis csoporton belül, illetve a Renault-nal, a franciak - bar a tömeggyartas naluk is uj - de azért mar par évtizede nyomjak a villanyjarmüveket . Aztan ott van a Volvo, ami pl az EX30-al mar arban is igyekszik versenybe szallni.
Szerintem kinalat mar van böven,.
Ami a Tesla szamlara irhato, hogy olyat tett, amit a többi gyarto még mindig lassan reagal le: felfogta, hogy a mostani generacionak kell valami ami érintös, böködhetö és közelebb all egy okostelefonhoz, mint egy autohoz. Az, hogy ez jo vagy rossz-e, az egy masik, sztem érdekes téma lehetne, de mindenestre kiszolgalta a piacot. A klasszikus gyartok meg nem értik, mit szeretnek az emberek egy egyébként középszerü autoban . -
biga
őstag
válasz
ImpersonatoR #107 üzenetére
Igazabol ha mint célallomastöltöként kezeled (gondolom az, mert ha jol értem a lakasodban/mh-edröl van szo), akkor nem kell oda semmi komoly töltö, lényegében egy kifejezetten erre a célre kialakitott, de alap etöen hétköznapi, csak "megerösitett" konnektor siman elég az esetek 99%-ra. Villanyora is csak akkor kell, ha mondjuk tarsashaz, és mondjuk külön el kell szamolnod vele. A sima "megerösitett" konnektor valoszinüleg nem fog 16A-nél magasabb aramon tölteni, ami még mindig csak 3.6kWh, de valojaban ez böven elég barmihez, hogy éjszaka v. munkaidö alatt feltöltsön. Nekem a lakasban egy Wallbox van egy fazison (7.4kWh), de leszabalyoztam régen, mert egyszerüen felesleges gyorsabban tölteni.
Még mindig gyakran olvasom az autonomia parat mindenütt. Igazabol - a statisztikak alapjan - a legtöbb embernek böven elég a max 250 -300km autonomiaju auto is, ezzel a legtöbben akar egy hétig töltés nélkül el tudnak jarogatni dolgozni, és elég akar csak hétvégén töltögetni, de a többieknek is elég jo eséllyel, mert azért nem olyan sokan jarnak napi szinten 100-150km-t, amihez ez kevés lenne. Persze akad ilyen is, nekik kell a nagyobb autonomiaju, vagy akar a belsöégésü. De ez csak a kis szazalék. Szoval az autonomianal sokkal érdekesebb kérdés a töltési sebesség arra a par alkalomra, amikor messzebbre is kell menni. Mert ezek azok az esetek, amikor viszont hasznosak a gyorstöltök, amik 500-800km/h-val is töltenek!
Egyébként ez nem a topic témaja, esetleg hasznos lenne egy altalanos villanyato topic.
-
GoldhandRent
őstag
-
7Heads Drago
veterán
-
Sundesz
addikt
válasz
mjani1172 #109 üzenetére
Nekem nagyon megtetszett képeke az ID.3, ezért elmentem megnézni a szegedi VW szalonba. Bent voltam 10 percig, de le se sz*rtak, pedig egyedüli ügyfél lettem volna. Nem baj, egyedül megnéztem, beültem, kinyitottam mindent. Vicc. Amikor MG4-et néztem még KV-t is kínáltak.
-
mjani1172
addikt
válasz
#48584626 #104 üzenetére
Mivel ismerlek tudom, hogy olaj a tűzre....
De ezek tényleg szarok. Pláne ennyi pénzért. Hozzám sok ügyfél jár Teslava, megy ID vel.
Míg aTesla szoftverével a felhasználók 95 százaléka elégedett az Id egy lassú nehezen használható sz.r.
Én utoljára VAG csoportos autót vettem, de legközelebb nem tőlük veszek. És nemcsak az autóval nem vagyok megelégedve, de az POHU egy igazi szemét.
Az egy dolog, hogy vannak problémák (nem is kicsik) de a hozzáállás az németes..... -
Ha van egy teremgarázsom ahol nyilván adott a villany szóval nem kell messziről hozni akkor mennyiért lehet oda egy elektromos töltőt varázsolni kb?
Gondolom kell saját villanyóra stb ?
Nem kell extra gyors brutál teljesítményű.
-
Füleske
addikt
Ez 2-3 éve volt igaz a Kona - ra és a Niro - ra. A Niro volt a legnagyobb eladású elektromos autó 2020-2021 - ben Magyarországon. A korábbi autókhoz képest (pl. Leaf) nagy ugrás volt. Csak közben eltelt az idő, a technika avult, az árak megváltoztak, bejöttek új autók a képbe. Most már a 16-17+ milliós alapár nem olyan jó ezekért. Kezdenek jönni a technikailag fejlettebb kínai autók (MG, BYD) és a lényegében kínai autók (Volvo), ezen az árszinten, vagy ez alatt.
Ha meg nagy távokra kell autó, akkor a Tesla - knak nem nagyon van ellenfele a saját töltőhálózat miatt.
A másik, hogy szerintem a 15-20 milliós ársáv nem a magyar átlag polgár gondolkodási területe. Inkább a használt elektromos autókat keresik, fele áron. Egy támogatási rendszer tudna ezen változtatni, de az meg jó ideje nincs, jövőre is csak cégeknek lesz. -
.Szaki.
addikt
Azért őket hoztam fel, mert az elektrifikáció kapcsán szerintem most az a legfontosabb, hogy melyek azok a gyártók, akik relatív kompromisszummentes hatótávval, értelmezhető méretű autókat tudnak piacra dobni, amiknek az ára is olyan, hogy esetleg az átlag polgár is elgondolkodjon azon, hogy lehet, hogy a következő autója már nem belsőégésű, vagy hybrid, hanem tisztán elektromos lesz, ne csak az nézegesse, akinek a villanyautósok.hu a kezdőlapja.
Ezt a Tesla Model3 mellett most a Hyundai/KIA viszi az én meglátásom szerint. Az e-Niro és a Kona EV is egy kifejezetten jó felszereltségi szintekkel megáldott, normális hatótávú családi autók, amiktől félni sem kell, hogy le fognak rohadni és beleülni sem fáj, mert rendben van a belterük is. Ezek már ki tudnak váltani egy elsődleges autót.
A többi gyártónál egyelőre nem látom ezt. Vagy "prémium" csörgő-zörgő vackok vannak 38 és 40m Ft körül, ami sose lesz népautó, vagy pedig azok a kis gyöszök, amik városba baromi jó alternatívák lennének, de elsődleges autónak alkalmatlanok, második autónak, amivel a BP-Balatont oda-vissza nem tudod megtenni viszont már borzasztó drágák. Ergo egy elég szűk réteget érintenek.
-
.Szaki.
addikt
válasz
7Heads Drago #99 üzenetére
Hatótáv, ár/érték arány, méret, nagyon fejlett segédtámogató rendszerek, infrastruktúra miatt tartom a legideálisabbnak.
Viszont a koreaiak nagyon jönnek fel, pl számomra nagyon érdekes a KIA e-Niro és a most megjelent Hyundai Kona EV is.
-
.Szaki.
addikt
válasz
mjani1172 #96 üzenetére
Nem ez az első autó, aminek az irányjelzője a kormányon van. Más kérdés, hogy az olaszok ezt - szerintem - sokkal életképesebb módon oldották meg.
Egyébként azt én sem tartom okos ötletnek, hogy az irányváltót a tabletre költöztették. Egyáltalán nem tartom praktikusnak és a parkolást is lassítja szerintem.
Mindezektől függetlenül az kétségtelen tény, hogy jelenleg a legjobb alternatíva elektromos autók terén a Model3. Már csak az a kérdés, hogy ez meddig lesz így.
-
mjani1172
addikt
válasz
7Heads Drago #95 üzenetére
Az index elhagyása tényleg hülyeség. Amit nem értek, hogy a különböző közlekedés felügyeleti szervek ehhez hogy járultak hozzá. Egy gyors körforgalomban megnézném hogy indexel.
-
7Heads Drago
veterán
Se index, se váltó. Csak az érintő..... mindegy hogy nézz ki, ez nálam bukó. Pedig kívülről nem rossz.
-
cucka
addikt
Most ha arról elmélkedsz, hogy elméletileg elképzelhető-e, hogy egy céget eladnak? Igen, elképzelhető.
De ha a képzelet birodalmából visszatérünk a valóságba, akkor arra kb. nulla esély van, hogy a belátható jövőben a BMW-t eladják.
Amikor az autóiparban tulajcserék voltak, akkor az úgy nézett ki, hogy döglődő, csőd szélén álló márkákat és gyárakat adtak el. Arra nem nagyon találsz példát, hogy életképes, profitábilis, növekedést produkáló autómárkát eladnának.
-
#48584626
törölt tag
Azt amelyik a Quandtoknál van. Őket nem lehet megkerülni, szóval nyugodtan elkezdheti valaki felvásárolni a tőzsdén szabadon forgó részvényeket, nem tud irányítást szerezni a BMW felett.
Egy dolgot tud elérni: jól felhajtja az árakat, aztán a Quandtok még gazdagabbak lesznek.
-
worxland
addikt
"Ész nélkül" - ez itt a kulcsszó. A Twitternél is bizonyította, hogy ez nem akadály.
Nem vagyok pénzügyi szakértő, így nem látom mi köze az eszközértéknek egy felvásárlásnál vagy merge-nél ahhoz, hogy létrejöhet vagy sem az üzlet. Az OK, hogy figyelembe kell venni, hogy mit kezd vele az új tulaj, ettől még le lehet bonyolítani az adás-vételt.
Nem mellesleg azért voltak már az autóiparban hasonló méretű tulajcserék (pölö Stellantis, GM). -
paatrick
őstag
A tőzsde nem így működik
A Tesla piaci kapitalizációja az nem Elon Musk pénze. A Twittert se tudta zsebből megvenni, hiteleket vett fel hozzá meg a többi cégéből vett át pénzt. Azóta a hírek szerint a Twitter a felét éri tehát 1 év alatt 20 milliárd égett el a semmire. És a Twitternél az eszközérték szinte elhanyagolható míg egy autógyártónál baromi sok, gyárak, beszállítói láncok, értékesítési üzletek stb.
Egy másik szemszögből, BMW profitja tavaly ~15 milliárd, ennél a Tesla kevesebbet keresett.
Ész nélkül se tudja égetni mondjuk a Tesla részvényeit mert a végén még úgy jár mint Steve Jobs, aztán kisebbségbe kerül majd kirakják.
-
worxland
addikt
Hagyd rá, minden Tesla-cikkhez jön trollkodni a nagy arcával és a semmitmondó, de azért mindenkit lenéző és kioktató szövegével. Kompenzálhat valamit, talán elfelejtette a béjemvéhez megrendelni az egyik extrát, mondjuk az indexkart.
Hogy röhögnék, ha Elon egy hirtelen ötlettel felvásárolná a BMW-t. -
mad823
őstag
Egyrészt az emberek túlnyomó többsége az ideje túlnyomó részében nem alvó emberek mellett vezet, másrészt mik azok a dolgok, amiket folyamatosan kell egy autóban menet közben állítgatni? (Fényszóró és ablaktörlő ugye automata.) De ha mégis kell, és valamiért nem szeretnél megszólalni, még mindig ott a kijelző. Telefonálás közben pedig amíg nyomod a gombot a beszédhez, addig nyilván némítja a mikrofont.
-
cucka
addikt
Igen, de ezernyi ilyen dolog van.
Ázsiában rosszak az utak, oda erősített futóművel gyártják az autót.
Japánban nincs hely, ezért a kis autók népszerűbbek.
Az orosz tajgán nem fogsz dízelmotoros autót eladni.
Az állófűtés népszerű extra skandináviában, de az arab világba rá se rakják az opciós listára.
Amerikában a puha futóművet és a sima váltási érzetet kedvelik.
Németországba olyan autót gyártanak, ami bírja az autobahn tempóját, nem esik le az útról 180-nál.
Kínába gyártanak hosszú tengelytávú A4-es Audit, mert ott ez népszerű, máshol a világon kiröhögnék őket ezzel.Szóval igen, mindig a helyi piacra és vásárlói igényekre szabják az autókat, nem tudom, mi annyira meglepő ebben? A mcdonalds-nak is más a menüje Indiában, mert ott az emberek nem esznek marhahúst.
Stb stb
-
cucka
addikt
válasz
Polarstar #65 üzenetére
Szép lassan elkezdenek ezek is jönni-elterjedni, lásd új Citroen E-C3, vagy akár a Fiat 500. Az a baj az általad elképzelt kicsi villanyautóval, hogy nem tud elég olcsó lenni.
Ott a Dacia Spring, na az kedvezmények nélkül majdnem 9 millió forint, és hát az tényleg az autógyártás legalja, abból már semmit nem lehet kivenni, hogy olcsóbb lehessen.#66mad823
Világszinten az a sztenderd, hogy a helyi utakra és a helyi igényekre gyártanak autókat. -
Én a tesla helyett örülnék neki, ha végre egy kicsi, könnyű, mokány kocsit dobnának piacra Európában. A forradalom elmaradt itt. A Saxonak volt villany verziója - nem volt sikeres..... Akkor.
Most bezzeg!
Pici, gyors és olcsó a fenntartása. Nulla önvezetés stb. Figyelni kell, kormányozni és vezetni.
A csilivili önvezető kocsik vagy meghalnak vagy felrobbannak a vidéki mellékutakon.
Csongrád mellett mellékúton egy teszlában is minden további nélkül tengeribeteg lehetsz a 10 méteren 25 kátyus mellékúton.
Előbb utóbb oda is el kellene érni a kicsi villanyverdáknak. Nem a Rimac és Lucid meg a Tesla S plade lesz ami oda kell.
Renault 5, Fiat Panda, Fisker Pear jôhet. Opel kadett forma kocsival jônne, a Citroën pedig a CV2 formàt hozhatna.
Tesla ide vagy oda - ez még mindig csak egy gyermekcipőben járó technika. -
Sundesz
addikt
Shadowbull #59-62: A felsorakoztatott érveiddel nem lehet vitatkozni.
Más: én komolyan gondolkodom valamilyen egyszerűbb EV-n és most néztem, hogy a casco minimum 2x annyi egy hasonló kategóriájú nem EV autóhoz képest.
-
#48584626
törölt tag
"Nem kell ahhoz használni, messziről is látszik a bullshit"
Hát, nem.
"ami semmire sem jó,"
Az a Tesla rendszere.
Tok mindegy milyen autód van, gyakorlatilag semmit sem tudsz sem az autóiparról, sem az autókról, a teslafan párhuzamos valóságból származó kamu mantrát viszont szorgalmasan tolod.
-
temppro
tag
Hová sülyedt ez a világ? Mobilaréna és autóshirek, autóteszt ?! Lassan már mosogatógépet meg szalagfűrészt teszt is lesz? Mindenki csinál mindent, de érteni már senki nem ért semmihez!
-
cucka
addikt
válasz
#48584626 #42 üzenetére
Ez így van, de hát pont az (általad nagyra tartott) német autóipar az, amelyik hadat üzent az ergonómiának és a fizikai gomboknak. Még azok a funkciók, amiknek külön gombjuk van, ott is mindent megtesznek azért, hogy legalább kapacitív legyen, nehogy véletlenül odanézés nélkül használni tudd.
A japán márkákon kívül mindenki felült erre a hülyevonatra.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Nem kell ahhoz használni, messziről is látszik a bullshit. Szánalmas marketing lett az önvezetésből, egy level x plecsni, ami semmire sem jó, de legalább sok pénzt lehet érte legombolni.
Neked, ha nem tévedek, elektromos autód sincs. Nekem van, és nem Tesla.
Ennyit a fogalmatlan meg teslafan "érveidről". -
válasz
#48584626 #48 üzenetére
Ezt úgy mondod, mint aki a témában jártas - akár a szakmád -, vagy csak átmentünk gyerekes huhogásba?
A Tesla nagy előnye pontosan az a sikeresen megugrott kihívás, hogy nulláról sikerült felépíteni egy autót, úgy ahogy ők akarták.
Nekik nem egy 100 éves gyártás + beszállító (tier1-2-3) + SW fejlesztés + HW architektúra + logisztika teljes ökoszisztémát kell átalakítani lépésről lépésre, hanem a jelen igényekhez építették fel.Az más kérdés, hogy a nagy megújításban ilyen hülyeségeket is behoznak, mint a nem teljes kormány, középső kijelző (lehet náluk kaméleon a tesztvezető), vagy az index gombra rakása.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #52 üzenetére
Világos hogy neked egy fillért nem ér, de objektíven elmondható, hogy ami a kasztni alatt van a Tesla-kban az etalonnak számít, gondolok itt a hajtásláncra, hatékonyságra és szoftverre. A puritán belső meg ízlés dolga, nekem sem jön be, de gondolom ezzel akartak anno kítűnni amikor bevezették a Model 3-at. A többi EV még annyira sem fogyott, de ezt nem is csodálom, Nissan Leaf-ért 18 millió nevetséges volt. Meg ha eleve EV-nek terveznek egy autót, akkor a franciért nincs első csomagtartó, legalább a töltő kábeleknek pl.
A BYD Seal elég űtős lett, viszont ott a szoftver nem jön be elsőre. És van egy dolog amitől nem lehet elvonatkoztatni, az a töltőhálózat, amiben a Tesla szintén élen jár. Apple-nél is ugye az ökoszisztéma szokott egy erős érv lenni.
Az én vélemények, hogy az EV-k ekkora felárral belső égésű társaihoz képest még ma is inkább luxus és divattermék, mintsem valódi alternatíva. Ahol értelme lenne (város és környéke) oda meg nem gyártanak kis akkus, olcsó autókat.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Azért az még ma is elmondható, hogy a legjobb ár-érték arányú EV-k között van a Model 3. Elsők között csökkentettek árat, és most azt látni hogy a többi gyártó is képes 2-3 millióval olcsóbban adni a túlárazott terméküket (persze ehhez kellettek a kínaiak is biztos). Amíg a kereslet meghaladta a kínálatot pofátlan túlárazások történtek, de ez igaz az összes autóra meghajtástól függetlenül.
-
Én villanykocsiban az osztrákoknál gyártott Fisker modelleket szeretném látni végre itthon.
-
Tartósan használni nem, de volt szerencsém vezetni.
Olyan érzés, mint amikor bicikli címen adnak neked egy rollert, és a lelkes rajongó közönség téged néz idiótának, mert szerinted ez nem egy bicikli.Csak 2 éve van jogsim, így azt se mondatod, hogy berögződött volna nálam egy "az autó" standard.
Tablet: Hozzá lehet szokni a sebesség kijelzéshez? Biztosan. Ettől még jó? Nem. Egy HUD tényleg elkelne, de az sajnos nem fér bele ennyi milliós árba - ez a vicc.
Ugyanez az index. Egy nem alap kormányállásnál sok sikert megtalálni a gombot.
(mondjuk itt, ahol élek, amúgy sem szokás sem kanyarban, sem pedig körforgalomban indexelni, úgyhogy mondhatni előre felkészít a Tesla-s jövőre)Nem a technológiai újításokat firtatom, mert mérnökként mondom, hogy eszméletlen dolgokat hoztak be, amire a jelenlegi konzervatív autóipar a kiépítettsége miatt nem lenne képes. Brute force módszerrel megoldották a vehicle computer témát is, powernet safety, OTA, stb...
A Tesla itt van velünk, mint divat termék, és emiatt maradni is fog. Nagyon erős áthallás van az Apple okostelefon piacos belépőjével, és a mostani újításaikkal, amit akkor is átnyomnak ha senki nem kérte. -
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #42 üzenetére
"az érintőképernyő meg a lehető legszarabb"
És ha ebből több van? Plusz nézd a HUD - ot, meg az előtted levő képernyőt is. Közben tekergesd meg nyomogasd a gombokat a műszerfalon. Néha nem ártana, ha az ablakon is ki tudnál közben nézni."Az nem csak lepapírozás, az egy olyan rendszer."
Milyen rendszer? Tud jó időben, nappal, felfestett autópályán, 60 km/h - ig "önvezetni" a lepapírozott helyeken? 2-3 millióért viccnek jó. Ez ne is jöjjön össze a Teslának, csak önmagát égetné le. -
-
#48584626
törölt tag
Butaság. A dedikált fizikai gomb ergonomiailag és közlekedésbiztonság szempontjából is sokkal jobb megoldás, az érintőképernyő meg a lehető legszarabb.
Nyilván a fontos, gyakran használt funkciókat kell fizikai gombra/kapcsolóra/tekerőre tenni, a többi meg mehet a képernyőre a menübe.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #38 üzenetére
Mivel a level 3 - at is sikerült egyes gyártóknak egyes helyeken lepapírozni, így biztos vagyok benne, hogy a level 4 és 5 is menni fog. Autónként pár milliós extraként eladva igazán jó üzlet. Ha valami gond lesz, majd ráfogják az apró betűs, csillagos megjegyzésekre. Pl. nem jó szögben sütött a nap az amúgy is vizes aszfaltra.
-
Squirrel
őstag
Teljesen jó olvasni ezeket a hozzászólásokat. Használ itt valaki Teslát egyáltalán? A sok fikázás közül egyedül a HUD kihagyásával értek egyet, hogy egy óriási kihagyott ziccer. Minden más megszokható. Igen az is, hogy minden infó a középső tableten jelenik meg. Furcsa egy ideig, aztán a többi autóban ülve lesz furcsa, hogy előtted van.
-
Viszont a kiegészítőket gyártóknak ez hatalmas öröm.
Kismillió cuccot lehet kapni a Model 3-hoz amivel pótolni lehet a hiányosságokat.Kijelző a kormány mögé,középső kijelzőhöz állítható szögű rögzítés,stb-stb.
Az már más téma,hogy ez plusz költség a tulajoknak és hogy a legtöbbnek alapból benne kéne lennie,vagy legalább opcionális extraként listázhatná a Tesla. -
Huh, valóban. Kicsit olyan érzésem van mint "Tell me you have never seen a Tesla Model 3 interor without telling me you have never seen a Tesla Model 3 interior "
Nem én vagyok a célcsoport, ha valakinek ez megfelel, akkor okés.
Ezt a koncepciót HUD-dal simán el tudnám képzelni, kicsit kihagyott ziccernek érzem.
-
Nem tagadom, megnéztem pár youtube videót, mert nem hittem el, hogy nincs minimális műszerfal sem csak az a tablet. Szeretem a minimalista belsőt egy kocsiban, de ez szvsz már túl minimalista. Ugye az ember amikor vezet akkor leginkább szemmagassában elérhető dolgokat látja rendesen, nem zavaró az, hogy annak a tabletnek csak a bal felső csücskében látni az aktuális sebességet, stb? Biztos hozzá lehet szokni, de akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, mennyire ergonómikus, használható ez hosszútávon?
Pl. mostani autónkban pont emiatt lett beszerezve ez mivel egyáltalán nem állt szemre a beépített érintőkijelző. Maga a tablet szerintem is jó sok mindenre csak szimplán nem vagyok meggyőzve arról, hogy műszerfalra sincs szükség
-
Jól néz ki szerintem és szoftveresen is a legjobbak közt van a Tesla
de egy Model X nálam ami kéne -
Mr President
senior tag
Nekem összeségében bejön az új model 3. Viszont az index szerintem is baromi rosszul lett megoldva. Írtak a Ferrarit páran hogy ott is a kormányon van. Igen és ott sikerült ergonomikusan megoldani azt le lehetett volna másolni abban a formában szétválasztva jobb és bal oldalra.
-
paatrick
őstag
Ha "tudatosan" ilyen akkor még rosszabb a helyzet. A Tesla újrafeltalálta a Kit kormányt, azt mondta "váó jó lesz ez". Aztán mikor az összes autós újságíró azt mondta hogy ez baromira balesetveszélyes akkor a Tesla azt mondta hogy jajó akkor lehet kérni kerek kormánnyal is. Akkor mégis hogy volt letesztelve az a világmegváltó kormány??? Sehogy. Ugyanez a helyzet a kormányon lévő indexszel. Menőn néz ki? Igen. Hasznos? Nem. Ki lett tesztelve hogy hétköznapi használatban jó-e? Nem.
Az hogy valaki itt írja hogy a Ferrariba is így van, hát ok, nézzük meg mire használnak egy Ferrarit meg egy Teslát. Melyiknél "fontosabb" az index használata, akkor amikor a városban cirkálsz, gyereket viszel vagy ha 300-zal szaggatsz a nyílegyenes autópályán. -
mad823
őstag
A rükverc egy swipe, pont ugyanúgy egy mozdulat, mint bármelyik fokozat előválasztóval. Az index 2016 óta a kormányon van minden Ferrarin, mégis valószínűleg többet indexelnek, mint a BMW-sek. Meg szerintem az előadásokon sem látszik, hogy használhatatlan lenne. Nem tudtok elszakadni a konvencióktól, és objektíven gondolkodni.
-
Hát tényleg nem értjük...
És mikor jön ez az önvezetés? A szokásos "jövőre" vagy mostmár 2030-at ígérnek?A menetirány váltás tabletről igazi élmény lehet egy parkolásnál, és sok sikert egy körforgalomból kifelé indexelni.
Még szerencse, hogy a 20 milliós autóhoz kapható vezeték nélküli, utólag felszerelhető gomb. Ez az igazi "hab a tortán" a gagyi beltérben, meg amikor majd lepotyognak a melegben -
válasz
GoldhandRent #16 üzenetére
Mondjuk inkább Model S lesz az.Amikor a GTA V kijött a Model 3 még sehol sem volt.
-
Rick4
félisten
válasz
parandroid #22 üzenetére
Egyrészt én nem egy cikket, hanem egy hozzászólást írtam, ráadásul már a hibából is látszik, hogy nem elírás, hanem a telefon belejavított, ráadásul én nem ebből élek, (legalábbis nem próbálok meg ebből élni), nem alacsonyítom vele egy portál színvonalát, ráadásul én a cikkíróval ellentétben utlóag egy bizonyos idő után már nem tudom javítani, és ráadásul ez a hiba semmiféle összefüggésben sincs azzal, hogy a cikk milyen színvonalon lett megírva!
Ja, és amúgy teljesen jogos, figyelhettem volna! -
Rick4
félisten
A cikkíró helyében átfuttatnám a szöveget valami ellenőrző programon, legalább a vesszők kerüljenek a helyükre, a forgalmazási hibákkal sajnos egy program nem fogja javítani!!!
-
mad823
őstag
Nem értitek a lényeget. Egy hagyományos autóhoz próbáljátok hasonlítani, pedig ez az egész már az önvezetésre és hangvezérlésre van alapozva. Ezért vannak ennyire a háttérbe szorítva a kezelőszervek.
-
Füleske
addikt
Minden tudatosan ilyen.
Ha három tablet van plusz HUD, az jobb? Ha a kormányon háromszor ennyi gomb van, az jobb?
A színek/formák egyéni ízlés kérdése (én is láttam már, ami jobban tetszett, kívül-belül), ahogy pl. nekem a fizikai gombok is jobban tetszenek. Ettől még összességében számomra egyszerűnek/praktikusnak tűnik a koncepció. Nincs zongoralakk, nincs váltó, nincs bekapcsológomb, nincs ezer kapcsoló, nincs három képernyő. A bajuszkapcsolók hiányát nem tudom, hogy mennyire tudnám megszokni, de nem ódzkodom semmi újtól, amíg nem próbáltam. -
doooo
veterán
válasz
GoldhandRent #16 üzenetére
Mondjuk ennek a hátsó fele egy az egyben Aston Martin Vantage. Az eleje meg egy igazi mix több más autó alapján (a rácsok mondjuk "Jaguárosak").
-
GoldhandRent
őstag
végre egy autógyártó, ami megvalósítja a GTA V-ből a neki szánt modellt
(nekem ez a GTA-s változat már akkor jobban tetszett, mint az eredeti model 3 amiről mintázták) -
Sokkal szebblett , de ez a kormány index nem tetszik .
-
paatrick
őstag
Az hogy mindent egy tableten kell csinálni. A kormányról már ne is beszéljek, fele ennyibe kerülő autókba igényesebbet raknak. HUD amúgy van ezekben a belépő modell Teslákban alapból vagy azért is pénzt kérnek?
A képeken szereplő fekete-szürke beltér összességében meg olyan mint valami leggagyibb játékautó belseje. Aki ezt a gagyi fekete belteret választja annak se szépérzéke se stílusa nincs. Tesla legalább tehetett volna annyit hogy feldobja pár részlettel ezt a sivárságot.
-
doooo
veterán
Minden. Teljesen félkész, és legfőképp ócska beltérnek néz ki.
Nyilván sokaknak tetszik így is (vagy inkább csak elfogadják, mert minden más tetszik az autón), de még több embernek érthető módon nem tetszik.
A minimalizmus egy dolog. A béna minimalizmus egy másik. Ez kétségtelenül utóbbi. -
The Stig
kezdő
Kivül szép-szép,de azért még mindig NEM kéne a garázsomba.
(belül kifejezetten csúf)
-
mjani1172
addikt
Szerintem jobb lett, hasznos változások történtek.
-
paatrick
őstag
Kívülről már végre néz ki valahogy, még azt is rámondanám hogy tetszik. Viszont a belülről még mindig vérgagyi.
-
sfefe
addikt
Ez hátulról Renault.
-
sittes79
addikt
gombokat nem lehet kérni?
-
Az új külső nagyon el lett találva, pont annyit nyúltak hozzá, hogy egy jóval modernebb autó benyomását kelti.
Szuperül néz ki. -
DS39
nagyúr
lehet én olvastam a cikket figyelmetlenül, de a legalsó képen a szürke Lotus copy Tesla az pontosan melyik típus?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch 2
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-roller topik
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 8700G Processzor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged