Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz
#48584626 #104 üzenetére
Illetve több modell a Stellantis csoporton belül, illetve a Renault-nal, a franciak - bar a tömeggyartas naluk is uj - de azért mar par évtizede nyomjak a villanyjarmüveket . Aztan ott van a Volvo, ami pl az EX30-al mar arban is igyekszik versenybe szallni.
Szerintem kinalat mar van böven,.
Ami a Tesla szamlara irhato, hogy olyat tett, amit a többi gyarto még mindig lassan reagal le: felfogta, hogy a mostani generacionak kell valami ami érintös, böködhetö és közelebb all egy okostelefonhoz, mint egy autohoz. Az, hogy ez jo vagy rossz-e, az egy masik, sztem érdekes téma lehetne, de mindenestre kiszolgalta a piacot. A klasszikus gyartok meg nem értik, mit szeretnek az emberek egy egyébként középszerü autoban . -
mjani1172
addikt
válasz
#48584626 #104 üzenetére
Mivel ismerlek tudom, hogy olaj a tűzre....
De ezek tényleg szarok. Pláne ennyi pénzért. Hozzám sok ügyfél jár Teslava, megy ID vel.
Míg aTesla szoftverével a felhasználók 95 százaléka elégedett az Id egy lassú nehezen használható sz.r.
Én utoljára VAG csoportos autót vettem, de legközelebb nem tőlük veszek. És nemcsak az autóval nem vagyok megelégedve, de az POHU egy igazi szemét.
Az egy dolog, hogy vannak problémák (nem is kicsik) de a hozzáállás az németes..... -
cucka
addikt
válasz
#48584626 #42 üzenetére
Ez így van, de hát pont az (általad nagyra tartott) német autóipar az, amelyik hadat üzent az ergonómiának és a fizikai gomboknak. Még azok a funkciók, amiknek külön gombjuk van, ott is mindent megtesznek azért, hogy legalább kapacitív legyen, nehogy véletlenül odanézés nélkül használni tudd.
A japán márkákon kívül mindenki felült erre a hülyevonatra.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Nem kell ahhoz használni, messziről is látszik a bullshit. Szánalmas marketing lett az önvezetésből, egy level x plecsni, ami semmire sem jó, de legalább sok pénzt lehet érte legombolni.
Neked, ha nem tévedek, elektromos autód sincs. Nekem van, és nem Tesla.
Ennyit a fogalmatlan meg teslafan "érveidről". -
válasz
#48584626 #48 üzenetére
Ezt úgy mondod, mint aki a témában jártas - akár a szakmád -, vagy csak átmentünk gyerekes huhogásba?
A Tesla nagy előnye pontosan az a sikeresen megugrott kihívás, hogy nulláról sikerült felépíteni egy autót, úgy ahogy ők akarták.
Nekik nem egy 100 éves gyártás + beszállító (tier1-2-3) + SW fejlesztés + HW architektúra + logisztika teljes ökoszisztémát kell átalakítani lépésről lépésre, hanem a jelen igényekhez építették fel.Az más kérdés, hogy a nagy megújításban ilyen hülyeségeket is behoznak, mint a nem teljes kormány, középső kijelző (lehet náluk kaméleon a tesztvezető), vagy az index gombra rakása.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #52 üzenetére
Világos hogy neked egy fillért nem ér, de objektíven elmondható, hogy ami a kasztni alatt van a Tesla-kban az etalonnak számít, gondolok itt a hajtásláncra, hatékonyságra és szoftverre. A puritán belső meg ízlés dolga, nekem sem jön be, de gondolom ezzel akartak anno kítűnni amikor bevezették a Model 3-at. A többi EV még annyira sem fogyott, de ezt nem is csodálom, Nissan Leaf-ért 18 millió nevetséges volt. Meg ha eleve EV-nek terveznek egy autót, akkor a franciért nincs első csomagtartó, legalább a töltő kábeleknek pl.
A BYD Seal elég űtős lett, viszont ott a szoftver nem jön be elsőre. És van egy dolog amitől nem lehet elvonatkoztatni, az a töltőhálózat, amiben a Tesla szintén élen jár. Apple-nél is ugye az ökoszisztéma szokott egy erős érv lenni.
Az én vélemények, hogy az EV-k ekkora felárral belső égésű társaihoz képest még ma is inkább luxus és divattermék, mintsem valódi alternatíva. Ahol értelme lenne (város és környéke) oda meg nem gyártanak kis akkus, olcsó autókat.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Azért az még ma is elmondható, hogy a legjobb ár-érték arányú EV-k között van a Model 3. Elsők között csökkentettek árat, és most azt látni hogy a többi gyártó is képes 2-3 millióval olcsóbban adni a túlárazott terméküket (persze ehhez kellettek a kínaiak is biztos). Amíg a kereslet meghaladta a kínálatot pofátlan túlárazások történtek, de ez igaz az összes autóra meghajtástól függetlenül.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #42 üzenetére
"az érintőképernyő meg a lehető legszarabb"
És ha ebből több van? Plusz nézd a HUD - ot, meg az előtted levő képernyőt is. Közben tekergesd meg nyomogasd a gombokat a műszerfalon. Néha nem ártana, ha az ablakon is ki tudnál közben nézni."Az nem csak lepapírozás, az egy olyan rendszer."
Milyen rendszer? Tud jó időben, nappal, felfestett autópályán, 60 km/h - ig "önvezetni" a lepapírozott helyeken? 2-3 millióért viccnek jó. Ez ne is jöjjön össze a Teslának, csak önmagát égetné le. -
Füleske
addikt
válasz
#48584626 #38 üzenetére
Mivel a level 3 - at is sikerült egyes gyártóknak egyes helyeken lepapírozni, így biztos vagyok benne, hogy a level 4 és 5 is menni fog. Autónként pár milliós extraként eladva igazán jó üzlet. Ha valami gond lesz, majd ráfogják az apró betűs, csillagos megjegyzésekre. Pl. nem jó szögben sütött a nap az amúgy is vizes aszfaltra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asztalos klub
- PlayStation 3
- Eredeti játékok OFF topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Goddess of Victory:Nikke
- Google Pixel topik
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged