Hirdetés
- Nő az eSIM-ek iránti igény
- Telekom mobilszolgáltatások
- Magisk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Neked tükröt, az iPhone Airnek emléket állít a Realme
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Új hozzászólás Aktív témák
-
v.tom
őstag
Sziasztok!
Van egy kb 6 éve 24/7 működő N36L-em, eddig win10 ment rajta és NAS / Plex szerver / backup feladatokat látott el, de szeretnék rajta OS-t cserélni TrueNAS Core-ra. Használja esetleg valaki a gépét hasonló konfigurációban? Van esetleg bármi negatív tapasztalat? Teljesen kezdő vagyok TrueNAS-ban.
Továbbá: 12gb (4+8, teljesen eltérő modulok
) memória van most benne, de szeretném kicsit megtolni a dolgot 2x8 gb ECC memóriára. Van valakinek javaslata, hogy milyet érdemes beletenni? Nem találtam konkrét part numbereket a HP leírásokban.A gépet már korábban egyébként modoltam, ODD helyén SSD, PSU fan és system fan cserélve. Elképesztő, hogy ennyi év abúzus után még mindig megy és hibátlanul teszi a dolgát az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt Mire jó egy HP N40L microserver?
- Tudástár HP MS N40L: kiszolgáló otthonra
- NetApp StorageGrid SG5712 (NAJ-1502)- adattároló hdd nélkül -3 db
- HPE BladeSystem c7000 Enclosure (403321-B22)-without Blades -
- Intel Modular Server Chassis MFSYS25 adattároló --4x900GB HDD + 7x600GB HDD
- EMC 15-slot Disk Array Enclosure for DataDomain -15x3TB HDD- Adattároló - 2db van
- HPE UPS Extended Runtime Module R8000/3, R12000/3 compatible - kiegészitő modul -rackbe szerelhető
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- Xbox One X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Beszámítás! Lenovo Legion 5 15ACG6 165Hz Gamer notebook -R7 5800H 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070 8GB W11
- AKCIÓ!! HP Zbook Studio G8 i7-11850H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX A4000 8GB Garis!