Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
donjohnson #55952 üzenetére
Örök hála
Köszönöm szépen
Átraktam 6-ra csatornát és pikk-pakk csatlakozott.
Köszönöm szépen a segítséget.
-
Doblós
aktív tag
válasz
donjohnson #55926 üzenetére
Igen,már látja,win 10 is rákerült,hasít,már amennyire elvárható töle
-
Doblós
aktív tag
válasz
donjohnson #55922 üzenetére
Köszönöm,holnap neki is ugrom
-
Doblós
aktív tag
válasz
donjohnson #55920 üzenetére
Win 10 van rajta,de csak 8.1 a plafon bios,ami választható.Nem csináltam még ilyet,szóval abszolút laikus vagyok a témában
-
válasz
donjohnson #55897 üzenetére
Nem lett jobb, megy vissza a Win10 egyelőre, ott nem csinálta ezt.
és 10-ből 5x sajnos fekete képernyővel indul. Driver gond lesz, remélhetőleg.
Ha hardveres lenne, akkor HDMI-n se adna képet, a kijelzőnél pedig nincs kábelprobléma.
-
válasz
donjohnson #55897 üzenetére
Kézzel leszedtem az Intel UHD drivert, aztán újra feltette, most jónak tűnik, de ja, akkor csinálta ezt, amikor kikapcsolt a kijelző.
-
tylerddd
veterán
válasz
donjohnson #55875 üzenetére
Ez felment Win11 alá, de nem látok érdemlegeset, ugyanúgy inaktív a forgatás zárolása gomb. Viszont letiltottam ezt az érzékelőt, így nincs vele gond. Nincs rá szükség.
-
tylerddd
veterán
válasz
donjohnson #55875 üzenetére
Köszönöm, meg fogom próbálni!
-
zolnagy
őstag
válasz
donjohnson #55731 üzenetére
Nem, ha elolvastad, eredetileg a gyártási dátumot akartam megtudni. Ehhez kellett a SN, amit meg a hp egyik oldala sem fogadott el, lásd fent. Minden egyes próbálkozásom ugyanazt a SN-t adta. A support assistant meg kiírta az eszközállapotban. Egyébként ő is ugyanazt a SN-t találta, de ez most mellékes.
-
zolnagy
őstag
válasz
donjohnson #55729 üzenetére
Köszi, de közben a hp support assistant megoldotta.
Régen (20 éve) használtam az aida-t, de most a hwinfot használom, ha kell valamire, pl a hőmérsékletek csekkolására. -
zolnagy
őstag
válasz
donjohnson #55724 üzenetére