Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz King Charles #56599 üzenetére

    Hány km van elméletileg benne?

    Az előzőeket annyiban egészíteném ki:

    Váltási érzeten sokat javít a váltóolajcsere, csak Honda MTF3. 100-120k között már érdemes lehet lecserélni, hivatalosan 150k.

    Motorolaj elvileg hivatalosan ACEA A1/B1 vagy A3/B3, de én ragaszkodnék az A1/B1-hez, ha nem elérhető(mert az A1/B1-et átmenetileg kivezették), akkor A5/B5. Az A3/B3-at meghagynám a francia-német-olasz autóknak. Illetve API SM, SN legyen, illetve ACEA minősítés nélkül még elfogadható lehet az ILSAC GF-5 szerinti, az leginkább az A5/B5-höz kellene hogy leginkább hasonlítson. 0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30 mehet bele, 0W-20 lenne az ideális, félőseknek max. 0W30-at javasolnék. (Nekem R18A2 motorban 0W-20 van már harmadik éve, gyárilag is ilyen van benne)

    Hűtővízre is gyári Honda Engine Coolant folyadékot javaslok (-36°C-ra van eleve beállítva). Ha ismeretlen hogy volt -e valaha cserélve és milyenre, akkor mindenképp, és akkor a következő 6-8 évig biztosan nem lesz vele gond.

    Olajszűrő gyári Honda dobozos kb. 3800 Ft, de Purflux gyártja, ahol elérhető Purfluxként, 3000 alatt is kapható.

    Benzinszűrő érdekes téma. Levegőszűrőt én mindig megrendelem a gyárit, esetleg még Mann-t tennék bele. Pollenszűrőből aktívszenest.

    Otthoni olajszűrő cseréhez érdemes méretazonos olajszűrő-kulcsot beszerezni, mert elég hülyén mélyen ül, nehéz hozzáférni.

    Ja, 120k környékén érdemes gyertyát is cserélni, iridiumos kell bele. Ha neked is R18A2 a motorkód ,akkor Denso SKJ20DR-M11S vagy NGK IZFR6K-11S

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák