- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Nem sok meglepetést tartogat a Galaxy S25 FE és Tab S11 Ultra külseje
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
A töltés is marha egyszerűen megoldható lenne, ha mindent telepakolnának napelemekkel. Ja, hogy akkor kvázi ingyen energia lenne mindenhol?
Érdekes, amikor az ilyen hozzászólásoknál meg szoktam kérdezni, hogy adják már meg annak az embernek a címét, aki ingyen telepít hozzám egy pár kWp-s napelemes rendszert, akkor soha, senkitől nem kapom meg a kontaktot.
Talán most? -
Egy 45kWh-s (250-350 km-es hatótáv) aksi 300-350 kg. Egy nem túl erős villanymotor, meg a hozzá való körítés +100. Masszívabb alváz, erősebb rugók, fékek, abroncsok, stb. még + 100. Azaz egy villanyautó minimum 300-400 kilóval nehezebb, mint egy hasonló kategóriájú ICE. (És ez a plusz súly nagyon drága komponensekből jön össze ráadásul.) Szóval nem a sok kütyü miatt drága az elektromos autó, az már csak a keserű pirula megédesítése...
-
Z_A_P
addikt
Mekkora bullshit gyujtemeny.
Tudod mi kellene a vevoknek? 15000 euroert ( 6M HUF) egy kenyelmes tagas egyszeruen es olcson szervizelheto, 150LE-s, 5 szemelyes 400km-t tudo kombi (v suv) villanyauto.
Eleg 1 zonas klima, kezzel allithato ules (de azt sokfele), nem kell belso kinai vilagitas, okos rendszer, lcd tv, kormanyt rangato kamera, sok hangszoro, semmi, nem kell.
Fogadjunk hogy tobben vennek azt mint amit irtal 40000 euroert.
Jaa, hogy ez nem volt mint opcio? -
arnyekxxx
veterán
ll, hanem 3 utas klímát akar, elektromosan állítható ülés kell, tévé a hátsó ülésre, napfénytető, színes belső világítás, önvezetés, minőségi hangfalak, okos rendszer, arcfelismerés,
ezekből nekem pont egyikre sincs igényem egy autónál és szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy egy fillér felárat nem fizetnék ezekért. -
Diopapa
addikt
Erről készített egy komoly elemzést egy amerikai autós újságíró, aki szerint úgy néz ki a képlet (az EV-t félretéve), hogy az autógyárak rájöttek, hogy nagyobb / jobban felszerelt autókkal jobban lehet kopasztani a vásárlókat, ergo kevesebb autóval ugyan akkora profitot lehet elérni, mert az extrákkal megtömött nagyobb autókon több a haszon. Amivel talán nem nagyon számoltak, hogy előbb-utóbb elfogy az a réteg, akik megengedhetik maguknak a drága autókat is. Azt gondolom, lenne igény a fapadosabb autókra, az EV-kre is. Ha igazam van, ezek visszajönnek, ha már végleg beállít a földbe az autóipar.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest