Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
Hirdetés
-
Kezdetét vette a szeptemberi hardvervágta
ph Az új tanulmányi év elején a desktop PC-k és a perifériák uralják a pályát, de beköszön egy noteszgép is.
-
IFA 2024: A Timekettle új fordítógépe már közel van ahhoz, amire várunk
ma Ezek a hordozható fordítógépek évről-évre sokat fejlődnek, most a Timekettle mutatta meg, hogy hol tart az iparág.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
A töltés is marha egyszerűen megoldható lenne, ha mindent telepakolnának napelemekkel. Ja, hogy akkor kvázi ingyen energia lenne mindenhol?
Érdekes, amikor az ilyen hozzászólásoknál meg szoktam kérdezni, hogy adják már meg annak az embernek a címét, aki ingyen telepít hozzám egy pár kWp-s napelemes rendszert, akkor soha, senkitől nem kapom meg a kontaktot.
Talán most?DRM is theft
-
dabadab
titán
Tudod mi kellene a vevoknek? 15000 euroert ( 6M HUF) egy kenyelmes tagas egyszeruen es olcson szervizelheto, 150LE-s, 5 szemelyes 400km-t tudo kombi (v suv) villanyauto.
[...]
Jaa, hogy ez nem volt mint opcio?
Igen, jól látod. Ez nem opció, mert ilyet nem tudnak gyártani. Egyelőre. Viszont már közelebb vagyunk hozzá, mint tíz éve.
Egyébként elnézve azt, hogy úgy általában miket lehetett eladni itt Európában, én nem látom, hogy ennyire népszerű lenne a fapados kategória.
DRM is theft
-
dabadab
titán
Szerintem az is rettentően nagy baj hogy csak tamogatasokkal veszik az emberek ami jelentősen torzítja a piaci versenyt.
Az ilyenkor sose szokott felmerülni, hogy a belsőégésűek árában sincs benne a tüdőrák meg a többi légzőszervi meg egyéb nyavalya kezelése, azt mind megkapják a gyárak állami támogatásként.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Man0gatya #61 üzenetére
Gondolom itt 20 százalékpontos növekedésre gondoltál, de én ezt nem látom sehol:
https://tradingeconomics.com/romania/government-debt-to-gdpÉs hát itt vannak a bezzegmagyar adatok is:
https://tradingeconomics.com/hungary/government-debt-to-gdp[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Ja, fustoljon masnak az eromu mashol.
Egyébként lokális szennyezésnél teljesen racionális, hogy a szennyezés helyét a belvárosból, ahol sok ember van, kirakjuk a puszta közepére.
Meg az is igaz, hogy ha tisztán szénnel hajtunk egy villanyautót, a végén akkor is kevesebb a füst, mint egy dízelnél (főleg a Magyarországon ténylegesen az utakon futó dízeleknél).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
ha jol emlékszem épp az anyagilag jól álló, villanyautot használó németek nagy része nyilatkozott ugy, hogy megbánta a vásárlást
Megpróbáltam utánanézni egyébként, hogy ez hogy is van, mert azért ez egy kicsit gyanúsan hangzott.
Naszóval, ez egy 618 fős yougov felmérés volt, amint a Monta nevű, elektromos töltőállomásokban utazó cég készítetett és ezt az egyetlen táblázatot találtam konkrét eredményekkel. A kérdés egyébként konkrétan az volt, hogy "az utóbbi idők áramárnövekedése miatt érzi-e úgy, hogy megbánta, hogy elektromos autót vagy plug-in hibridet vásárolt?". Erre a válaszok 19%-a volt "igen", 35% "részben" és 36% "nem" (a többi a "nem tudom").Ez azért így elég messze van attól, ami terjed a fórumokon meg bulvárszalagcímeken.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #127 üzenetére
Érdekes, senki se szereti megadni a forrást, csak úgy beszél róla, de nehogy a t. olvasó beleolvasson az eredetibe
Szóval itt a konkrét jelentés: [link]
És amit a t. "autópiaci szakértő" úr csinál, az a cherry picking tipikus esete, minden további nélkül a táblázat a "majdnem félről":
DRM is theft
-
dabadab
titán
Én nem nagyon látom ezt a többséget. Mondjuk az átlag hétköznapi budapesti dugót nem hiszem, hogy azok generálnák, akik csak háromhavonta mennek el egy hosszabb útra, hanem azok, akik az agglomerációból (családi ház!) ingáznak minden nap Bp-re, 100 km alatt napi távon.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Gargouille #196 üzenetére
Nézd, én úgy nőttem fel, hogy nem volt autónk, aztán valahogy mégsem haltunk éhen.
DRM is theft
-
-
dabadab
titán
Az ugye megvan, hogy a hibridekben van villanymotor is, tehát nem csak a kis benzinmotor mozgatja az autót, hanem egy villanymotor is, ráadásul pl. a Toyota átvitele olyan, hogy segít a benzinmotort optimális fordulatszámon tartani, ami szintén csökkenti a fogyasztást?
DRM is theft
-
dabadab
titán
a szerencsétlen kis lökettérfogatú motorocskának a hibrid verziónál is ugyanakkora bódét kell megmozgatni mint a nagyobb lökettérfogatú társának. Ami bizony többlet fogyasztással, ergo szinte ugyanakkora kibocsájtással jár mintha nem hibrid verzióval közlekednél.
Ez nem szerintem, hanem tényszerűen nem igaz.DRM is theft
-
dabadab
titán
De mondjál konkrét számokat. Mekkora akku van azokban a mentőautókban, amikkel lecserélik az összes belsőégésű darabot, hogy lehet őket tölteni, milyen sebességgel, lehet-e akkut cserélni. Számokat szeretnék látni: ha már rettegek, akkor tudjam, hogy mitől rettegek.
DRM is theft
-
-
dabadab
titán
Jo esellyel a mai turbos 1.2-es Astrak 100e km-t sem ernek meg motorcsere nelkul
Ha ez így lenne, akkor rengeteg nagyon dühös emberrel kellene szembenézniük. Ezzel szemben valószínűleg a hiba talán egy százalékát fogja érinteni az autóknak. Aztán majd húsz év múlva az addig túlélő darabok lesznek a bezzegautók, hogy "de akkor még tudtak tartós dolgokat csinálni". (Az ember perspektíváját sokat segít, ha annak idején látta a mai bezzegautók fogadtatását - természetesen akkor is megszakértették, hogy hát ezek százezer kilométer után darabjaikra esnek. Meg hogy az autót benzin hajtja, nem gázolaj. )
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Barret001 #532 üzenetére
Az, hogy "egyesekben felvetődik a kérdés, hogy az autógyártók korlátozott időkre tervezik-e az autókat – írja a motor1" leginkább azt jelenti, hogy aki írta, az soha még csak közelében sem járt semmilyen tervezési munkának (gy.k.: hogy a fenébe lehetne korlátlan élettartamra tervezni?)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
rengeteg felesleges vacak kerül az autókba, ami csak problémát okoz a későbbiekben és a tartósságnak ellenhat, pl a motoros ülésállítás
Én pl. szeretem a motoros ülésállítást, sőt, amikor legutóbb autót vettem, akkor direkt kerestem. Az, hogy neked valami nem kell vagy nem tetszik, nem jelenti azt, hogy a másik hétmilliárd ember is pont ugyanazt gondolja róla.
DRM is theft
-
dabadab
titán
Nyilván telibeszarják, hiszen pont a városi dugókban közlekedő, általad is említett kisautókat lenne a legtöbb értelme elektromosítani.
Viszont ezeket a legnehezebb, tehát ezek lesznek a sor végén és ahhoz, hogy eljussanak, kell az, hogy a többi autóval eljussanak oda, hogy kellően érett legyen a technológia és mehessen az olcsó tömeggyártás.
(Úgy általában: az olcsó kisautók gyártása a legnagyobb kihívás. Szupersportautókat kicsi kis manufaktúrák is össze tudnak rakni, Suzuki Swiftet nem.)DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- iPhone topik
- REpont és hulladékgazdálkodás
- sziku69: Szólánc.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Facebook és Messenger
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Z790 Aorus Pro X / 14700K / 64GBKingston Fury Renegade 6400Mhz / 4080Super /
- Huawei P20 Pro 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 8T 4/64GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- -- ŐSZ INDÍTÓ HATALMAS RETRO PC KÉSZLET --
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen