Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyon ritka a 17" acélfelni, azért gondoltam
(nem azt mondom, hogy nincs, mert az Espace Mk4-nek 2002-2006 között volt pl 17" acélfelnije, de ez azért elég ritka, ellentétben a 16"-ossal, ami minden sarkon van)Qru: a Renault TPMS itthon sem drága, olyan 7500-8000 körül van darabja márkaszervizből, kinnt ennyivel drágább lenne?
-
nekem gyanús, hogy a téli az 205/55 R16 lenne acél felnin
és ott már a 280k kezd combos ajánlat lenni, még ha gyári szerelés akkor isén gyakorlatilag 10 éve csak egy szett alufelnit kérek a lízingelt cégautókhoz, és cserélgetjük rajtuk a gumit. persze 4 évnél nincsenek meg tovább, de ennyi idő alatt még nem vettem észre problémát egyetlen autónkon sem
-
rbalint88
addikt
-
-
molnarpeter
nagyúr
[link] pl (Skodákon találkoztam vele leginkább)
Szenvedtem eleget vastagon festett csavarokkal (ami meg vékonyan van fújva, az sem marad meg ha kulcs hozzáér, de legalább szerelésben nem hátráltat), melegíteni sem lenne a legjobb anyag szempontjából, szóval jamég a Ford utángyártott csavarok egész mutatósak, amiknek nem lemez sapkájuk van, hanem krómszerű bevonatot kapnak (vagy hasonló), a lemez pár év után leesik amúgy, azért nem a legjobb a gyári. Vagy még a horganyzottak egész tűrhetőek, de azt is leszedi valamennyire a kulcs...
-
Kornel
veterán
Arra gondolt, hogy a szélesebb gumi a kisebb átmérőjű kátyúkon egyszerűen átsiklik, ellenben ha bekap egy nagyobbat, vagy nem pont középen megy át rajta, akkor a peresebb gumibsn / felnin sokkal nagyobb kárt tud okozni.
Az meg, hogy komfortosabb a peres gumi elég érdekes kijelentés volt -
Qru
MODERÁTOR
Pótkereket célszerű a maxra fújni amit elbír a gumi (rá van írva ez az érték). Egyrészt akkor ritkábban kell ellenőrizni a nyomást benne, másrészt mert kiengedni mindig tudsz belőle, még az út szélén is na de belefújni...
Vehetsz nyomásmérőt az tök precíz de szvsz ha az első kúton megnézed a nyomását csere után addig semmi baj nem lesz. Max ránézésre/érzésre picit engedsz ki belőle ha még nagyon magas benne a nyomás (pl mert két napja toltál bele 2.8 bar-t).
-
rbalint88
addikt
Ugyanilyen ecocontact volt a gyari szereles a splashen, a meret is hasonlo (165/70r14). 6-7 evesen fossa voltak repedve, pedig garazsban allt vegig az auto es telen is ott voltak tarolva a kerekek. El kell fogadni, hogy a mai abroncsok 5-6 evre vannak tervezve, utana eloregszenek. Ekkora futasra megerne inkabb negyevszakosban gondolkodnod.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest