Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie1978

    aktív tag

    válasz atees #979 üzenetére

    Fentebb már írtam róla.

    A lényeg.
    1.
    A GoPro oldalán fel kell velük venni a kapcsolatot. A füstjelek is jók de annál jobb a chat. Itt egy ügyintézővel kell angolul kommunikálni. Kérhet fényképet, videót a problémáról illetve a kamera sorozatszámát. Firmware-t is frissíttethet ott a chat beszélgetés során. Amennyiben jogosnak ítéli a problémát, ad RMA számot a garanciális ügyintézéshez. Emellé, ha EU beszerzés, jár az ingyenes UPS szállítás vissza a hollandiai központba. Küld UPS csomag címkét. Ezzel kell visszaküldeni a csomagot.
    2.
    Csak az legyen a csomagban, amit kér. Semmi több, mert arra nem vállalnak felelősséget ami pluszként kerül a csomagba. A csomagba bele kell tenni az RMA papírt is. Én, mivel a közelemben nem volt UPS csomag feladási lehetőség, kértem a UPS-től csomagfelvételt a kapott csomagcímkén szereplő tracking number alapján. Ezt online az oldalukon lehet megtenni. UPS futár jött, elvitte.
    3.
    Két-három nap múlva jött az email arról, hogy megkapta a hollandiai központ. Jogos a reklamáció, beázás volt az én esetemben, cserélik. Még aznap este feladták. UPS futár hozta másnap vagy következő nap már nem emlékszem pontosan. Röviden ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák