Új hozzászólás Aktív témák
-
Gynt
tag
Köszi.
Ezek szerint egy 250 ezer Ft-nál többért vásárolt termékre van ugye három év garancia, majd ezután már csak ezzel a fix díjas cserével lehet élni, amelynek költségét nem tudni, de természetesen tájékoztatnak róla, ha megadod a készülék típusát és gyári számát. (Azon most lépjünk túl, hogy ha még nem vettem meg, csak érdeklődöm, akkor gyári számot nem tudok, de feltételezzük, hogy ebben az esetben is tájékoztatnának a várható költségről.)
A fix díjas csere költsége lehet, hogy ma például 10 ezer Ft, de az is elképzelhető, hogy holnaptól már 100 ezer Ft. A cég honlapján található ÁSZF-ben erre vonatkozóan nincs semmilyen tájékoztatás, bár megjegyzem, az is egyoldalúan bármikor módosítható.Mivel a fix díjas cserére az adott termék forgalmazásának megszűnésétől számított 2 évig van lehetőség, ezért ezzel nehéz kalkulálni. Lehet, hogy még 10 év múlva is forgalmazzák majd, de az is lehet, hogy a vásárlás után 10 nappal sem lesz már elérhető. A termékpalettát rendszeresen nyomon követők nyilván tudnának egy közelítő értéket mondani, hogy meddig van forgalomban egy-egy termék, de ez erősen szubjektív. Azt gondolom, ha azt feltételezzük, hogy mondjuk 3 év után szűnik meg a forgalmazás (szerintem ez azért elképzelhető egy ilyen termék esetében, sőt), akkor elmondhatjuk, hogy ezt a két éves időszakot is figyelembe véve, nagyjából 5 évig biztosított, hogy ha valami gond lesz a termékkel, akkor lesz rá megoldás.
A Multinavigátor általad linkelt oldalán szerepel a szerviz lehetősége, de a Garmin oldalán nincs feltüntetve, hogy lenne szervizelési lehetőség, épp ellenkezőleg: csere van. A Zerge Sport Kft. vonatkozó oldalán az szerepel, hogy: "nincs szervizalkatrész, s szervizelés Garmin termékeknél, így semmilyen hardveres hiba nem javítható, sem hazánkban, sem máshol".
Tehát jelenleg az a helyzet, hogy megveszel egy akár 300-400 ezer Ft-os terméket, de a 3 éves garanciaidő után csak bizonytalanul meghatározott feltételek szerint van lehetőséged - külön díj ellenében, melynek összege ismeretlen, és bármikor megváltoztatható - kicseréltetni, javításra pedig elvileg semmilyen körülmények között, egyáltalán nincs mód. Én azt gondolom, hogy ez nem egy jó üzlet, nyilván mondhatjuk, hogy nem akkora összeg az a pár százezer forint, de valahogy azért fura nem? Elköltesz nagyjából annyit, mint amennyit egy csúcskategóriás telefonra, de biztosan tudod, hogy javításra nem lesz mód. Nem tudom, hogy egy telefont megvennének-e az emberek annak tudatában, hogy ha bármi van garanciaidő után, jó eséllyel nem lesz megoldás a problémára, dobhatod el a cuccot. De mondhatnék mosógépet is.
Nyilván egy ilyen termék felhasználóinak köre viszonylag szűk, és én is látom mondjuk egyik másik ismerősön, hogy egyrészt úgysem használja két-három évnél tovább, másrészt ha lenne valami probléma, akkor sem olyan nagy összeg, ami miatt problémázni kellene.
Ez a kitekintés nekem mindenesetre nem hozta meg a kedvem úgy általában a Garmin eszközeihez, bár eddig mindenki, akinek volt (van), elégedett volt vele, főleg összehasonlítva más hasonló, de más márkájú termékekkel.Most olvasom a közben született 49. számú hozzászólást, ezek szerint létező valóság, hogy van olyan forgalmazó, ahol ténylegesen szervizelnek is, bár a szervizelési munkák köre vélhetően nem teljes. Köszi, hogy leírtad a tapasztalatodat.
-
Sancza
tag
válasz
<Adamsky> #48 üzenetére
Égvilágon semmilyen logikai bukfenc nincs itt, az meg hogy nem érdekel más mit ír és csak szelektíven olvasol és így reagálsz rá, arról nem tehetek
Itt aggódsz, hogy ha gari idő után kell cserélni aksit, akkor vagy drága pénzért csere az óra vagy kuka, erre írok egy szervizt ahol tudnak aksit cserélni garmin órában. Te erre a második linkre azt mondod hogy random link és meg se nézed hova mutat, az inkább téged minősít
Egyébként pedig nem egy random oldal, hanem a Multinavigator bolt oldala, akik hivatalos Garmin termék forgalmazók és van ott szerviz is ahol gondolom az egyszerűbb dolgokat meg tudják javítani (aksi,kijelző, szigetelés csere, de gondolom chipet, smd alkatrészt már már nem cserélnek) Nekem egyszer egy Forerunner 305 -t javítottak gari idő lejárta után sok évvel (aksi csere és nem működő gombot javítottak) De gari időn belül ők is továbbítják a Garminnak a hibás eszközöket.
-
<Adamsky>
nagyúr
Szó sincs szelektív olvasásról. A 2. linkre rá sem néztem. Az első a hivatalos Navigate-es infó, nem? Hogy most random oldalon mit írnak, az pont nem lehet hivatkozási alap.
Egyébként is: akkor most garanciaidőn belül csere van és nincs szerviz, garanciaidő után pedig mégis lehet szervizeltetni? Én itt érzékelek egy kis logikai bukfencet (ha így lenne). -
<Adamsky>
nagyúr
"Garancia idő lejárta után van lehetőség fix díjas cserére ... "
Na, ez a másik. Tegyük fel, hogy az óra szuperül működik, de 3-4 év után elfárad benne az akkumulátor. Mi lenne ilyenkor a logikus? → akkumulátor csere.
Viszont nem ez történik, hanem - minden bizonnyal - nem kevés pénzért ki kell cserélned az órát. És mi van, ha már utóbbira sincs lehetőség? Akkor bizony kuka (vagy "sufni tuning"). All-in-all ez nem az az örök élet +1 nap, mint a Seiko órám, amiben - míg élek - jó eséllyel tudok majd mindig elemet cseréltetni.
OK-OK, egy ilyen okosóra egy idő után elavultá válhat, de itt a "hat"-on van a hangsúly. Azért ez nem egy telefon. Na, mindegy, egyelőre örülök annak, hogy van, és működik, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz 3-4 év múlva. Lehet ez lesz a legkisebb gondom / gondunk ... -
Sancza
tag
Garancia idő lejárta után van lehetőség fix díjas cserére még egy darabig (adott termék utolsó forgalmazásának idejétől még 2év)
Garancia idő után lehet próbálkozni szervizzel is, ha esetleg fix csere díja túl sok lenne , vagy már nem lehetséges : [link]
aginor: lehet valamit félreértek, de én nagyjából pont azt írtam le, amit Te a kettőnk javaslatának a keverékének írtál le (vagy legalábbis ezt akartam leírni)
-
aginor
veterán
válasz
Dare2Live #39 üzenetére
Azért a Garminnál is több hibáról lehet hallani, mint ami jólesik, bár mivel eladásokat nem látunk, így ez csak egy tipp.
Sancza: Nézd, ha azt mondjuk, hogy nagyvonaluan eltekintünk a logisztikai kérdésektől, akkor sem mindegy, hogy egy hiba esetén egy egész terméket gyártasz le helyette, vagy csak egy részét annak (és mozgatod, tárolod, csomagolod stb, de, mint írtam, ettől most tekintsünk el. Ugyanakkor abban igazad van, hogy van olyan hiba, amikor a termékcsere tényleg indokolható, mert a cserealkatrész olyan nagy százalékát teszi ki a készterméknek, hogy a többi sallang már nem számít (az megint más kérdés, hogy ezt tekinthetjük-e tervezési hibának). Ugyanakkor a kettőnk javaslatának keveréke is járható út lenne. Történetesen az, hogy a hibás készülékeket visszagyűjtik, a gyárban (vagy szervizközpontban) javítják/felújítják és amikor beviszel egy hibás motyót, akkor ahelyett egy ilyen felújítottat kapsz a hiba megállapítását követően azonnal. Amit te bevittél, az pedig a fenti körforgásba bekerül és megkapja javítva majd más a saját hibás motyója helyett.
-
Gynt
tag
Igazság szerint a gyártó nem azt fogja nézni, hogy melyik megoldás környezetbarát, hanem azt, hogy neki a profit szempontjából mi éri meg? Egy szervizhálózat fenntartása, a szervizben dolgozók betanítása, képzése, az ezzel járó pénzügyi, munkaügyi adminisztráció hatalmas költség. Ugyanígy a garanciáztatással járó logisztika, ügyfélszolgálat stb. Nyilván ezek nagy része ki van szervezve, de azt is össze kell hozni.
Mindeközben az egy termékre eső előállítási költség vélhetően igen alacsony. Valószínűleg pofátlanul alacsony.A fentebb linkelt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos információk után megnéztem az említett cégek honlapját, hogy mit írnak most pontosan a garanciális ügyintézésről. Nos, az egy dolog, hogy garanciaidőn belül kicserélik a terméket, de ezek után még inkább meggondolandó, hogy valaki kiadjon egy ilyen dologért mondjuk 200-300 ezer Ft-ot, mert ha garanciaidő után történik vele valami, akkor ugyanúgy nincs szerviz.
Figyelembe véve mindazt, hogy mire is akarjuk használni az adott terméket, és hogy tényleg szükség van-e egy ilyen dologra.Környezetvédelem szempontjából az a legjobb, ha valamit meg se veszünk. Ez szinte biztos.
-
Sancza
tag
szerintem pont hogy fordítva van
miért lenne környezetbarátabb, ha van x mennyiségű szerviz, oda egyesével viszik az órákat javítani, majd onnan egyesével visszaküldik a tulajnak a javítottat (ha egyáltalán javítható, ráadásul ki tudja hogy az adott szerviz mennyire végez szakszerű, minőségi javítást) szemben azzal, hogy a boltban raktárkészletről kap egy újat (vagy refurbished-et) a bevett hibás órákat x időközönként összegyűjtve (pl. 2hetente , most hasra ütöttem) elküldik a gyárba vagy egy központi nagy szervizbe, ahol minden egyes órát egyesével szakszerűen javítanak/felújítanak, amit meg nem tudnak, annak alkatrészeit felhasználják a "maradékot" meg szakszerűen újrahasznosítják vagy megsemmisítik (remélem) és a javított felújított órákat csomagonként (nem egyesével ) újra kiszállítják raktárkészletre vagy webshopban értékesítik. Miért lenne ennél környezetbarátabb az ha egyesével javítják az órákat, egyesével szállítgatják bolt és a szerviz között és Te mint tulajdonos arra vársz, hogy mikor fogják az órádat javítani, mikor fog sorra kerülni és utána reménykedhetsz hogy a javítás szakszerűen fog fog megtörténni az xy szervizben. -
<Adamsky>
nagyúr
"Lehet környezetbarát módon szétbontják ... "
Az "olcsóbb" Garmin-oknál nyomát sem látom (nincsenek csavarok, "egybe ház") annak, hogy ezeket roncsolás nélkül szét lehetne bontani. Valamint, ahogy aginor is írta, ezeket az órákat utaztatni kell. Szóval a törvényhozóknak lenne még itt dolguk ...#40 Sancza
" ... megoldódott a problémája (lett új óra ... "
Lett, de iszonyatos kálvária árán, ill. végül egy olyan modellel lett gazdagabb, amit az elején nem akart (Music), és neki bizony rá kellett fizetni (nem járt olyan jól, mint te). -
Dare2Live
félisten
garminnál még hagyjám mert annyira nem megy tönkre és drága kombó miatt azért nem bugyiként cserélgetik. De az olcsobb weareable eszközök kb a megkarcolódott csere, piros is van csere kategória. Ráadásul általános mindenhol, hogy aki vigyáz meg akarja tartani az se tud mit kezdeni az aksi tönkremegy 2-4év alatt próblémával, ha lehet is cserélni a vízállóság utána "problémás".
-
aginor
veterán
válasz
<Adamsky> #35 üzenetére
Tök egyet értek, emiatt igenis örülök neki, amikor az EU pedzegeti az elektronikai termékek gazdaságos javítását, mert az szerintem mindenkinek jobb lenne (kivéve a persze a gyártót). Az autókkal kapcsolatban is igazad van. Több tanulmány is született már mind az elektromos autók karbon lábnyomáról (emiatt kezd elterjedni már rájuk bizonyos körökben a "helyi emissziótól mentes" kifejezés is), egészen addig, hogy egy jó benzines konstrukcióval szemben teljes élettartamra vetítve melyik a zöldebb.
HKorn: mert a gyártás és a szétbontás, a logisztika ugye "ingyen" van..
Szerintem a javítás (ha megoldható) mindig környezetbarátabb lesz (a korrekt élettartamal együtt persze), mint egy új terméket legyártani, eljuttatni a vevőhöz, a rosszat visszagyűjteni, szétbontani, amit kell ártalmatlanítani, ami újra felhasználható, azt eljuttatni a gyárba, majd az így legyártott terméket megint eljuttatni a fogyasztóhoz.
Az persze más kérdés, hogy az user örül az újnak, és prémiumabb szolgáltatásnak éli meg, mintha javított készüléket kapna vissza, mert megvan az az illúziója, hogy az új mindig jobb. -
-
<Adamsky>
nagyúr
"A másik meg a Zerge hozzáállása ... "
Az a baj, hogy ma már mindenre (is) van ellenpélda. Érdemes beleolvasni peanar kálváriájába: #67, #71, #76 - próbáltam kiszedni a főbb hsz.-eket ...#34 aginor
" ... ezt a bolygó külön megköszöni nekik (...) nem barátom ez a cseréljünk mindent újra ... "
Ez manapság sajnos nem egy márkánál így működik. De az emberekbe is bele lett nevelve, hogy telefont ~1-1,5 évente cserélni kell, különben sikeres ember nem lehetsz.
Annyi e-szemét keletkezik, hogy ihaj. Ezzel senki nem foglalkozik, csak az autókkal. Ott viszont full-ba nyomjuk a kretént (ld. Eu → belsőégésű motoros autók → 2035, de még előtte jönni fog az Euro7). -
aginor
veterán
"ráadásul nincs javítás a Garminnál, ha bármilyen probléma van, akkor egyszerűen cserélik az eszközt" - ezt a bolygó külön megköszöni nekik (meg majd az unokáink is).
u.i.: bocsi, nem barátom ez a cseréljünk mindent újra, lehetőleg másfél évente mentalitás (bár tény, hogy ez nem Garmin sajátosság, tehát nem csak őket érinti).
-
Sancza
tag
Sajnos így van
Csak akkor tudod meg, hogy NaviGate által forgalmazott Garmin terméket kaptál az Alzától, amikor megkapod és látod, hogy a dobozán ott a NaviGate-es matrica
Amikor megjelent az Epix2 akkor az Alzában volt jó áron a fehér (olcsóbban mint a Garming/Zerge ár) és próbáltam utána járni, hogy , hogy honnan van az óra, de az Alzában egyszerűen nem tudták megmondani (se ott személyesen az infó pultban, se chaten kommunikálva velük) , végül Zerge-től szereztem be az enyémet.
igaz nekem külön történet volt, de leírom:
Volt egy Fenix 6xPro Solar órám. Sajnos tönkrement a solar része és többet nem töltött napról. Garancia már lejárt fél éve. (megj.: 2hónapos használtként vettem az F6X-et a Zerge-ben az eredeti tulaja meg nagy akcióban az Alzától! emiatt vette be használtként a Zerge amikor az eredeti tulaja lecserélte az órát a Zergében egy másikra ) A Garmin azt mondta , hogy mivel tényleg hibás(és ez egy ismert sorozat hiba volt) cseréli nekem az órát egy másikra (mivel a Garmin nem javít) DE nem volt már a magyar Garminnak F6XProSolar raktáron ezért megkérdezték , hogy nem probléma, ha F7X -et adnak helyette (vadi újat, akkor jelent meg pár hete) , hát persze hogy nem volt problémaViszont én már előtte eldöntöttem, hogy lecserélem az órámat Epix gen2 -re mert az amoled nekem annyira bejött (sajna romlik a szemem és jobban látom az Amoledes kijelzőt, csak emiatt akartam cserélni, de nagyon) Szóval a Zergeben is mondtam hogy nekem majd mindenféleképpen fog kelleni egy Epix2gen. Végül az lett (miután kiderült az óra javítás eredménye mivel azt a Zerge intézte), hogy a Garmintól kapott vadi új F7x órát beveszik tőlem és pontosan annyiért amennyiért forgalmazták a vadi új F7X-et, annyiért beszámították az Epix2Gen árába nekem. így végül durván 35e ft-ot kellett csak fizetnem egy vadi új epix2gen-re aminek a 3éves garancia ideje akkor kezdődött. Ezt a történetet csak azért írtam le, hogy lássátok, hogy a Garmin termékek nem véletlenül ilyen drágák, máshol nem hiszem, hgoy így állnának a tulajhoz garancia intézésnél (ráadásul nincs javítás a Garminnál, ha bármilyen probléma van, akkor egyszerűen cserélik az eszközt)
És persze ezt csak Navi-Gate által forgalmazott órával lehetet megtenni, ha nem navigat-es az óra, akkor a bolttal kell intézni a gari problémát valószínűleg messze nem ilyen sikeresen (és nekem kb fél éve lejárt a garim)
A másik meg a Zerge hozzáállása, nálam 6os az 5ös skálánNagyon tudom ajánlani a boltot, ha tehetitek náluk vásároljatok!
-
HKorn
veterán
Így van, hivatalos viszonteladó Magyarországon az Alza, de úgy tudom más importból is szereznek be készletet, szóval előfordulhat, hogy nem Navigate-s órát kapsz. Legalábbis én pár éve vettem egyet feleségemnek Alzáról akcióban egy Forerunnert, de az pl nem Navigate-s import volt.
-
t-bali3
senior tag
Ez biztosan így van? Mert az Alza is fent van a hivatalos viszonteladók között.
-
Dare2Live
félisten
-
<Adamsky>
nagyúr
Ha kevés a fény, akkor ott a háttérvilágítás. Nem értem a problémád.
" ... nem lehet invertálni a színeket: fehér alapon fekete ... " - szerintem ha akarnék, akkor találnék ilyen óralapot.
De, ha elindítasz egy aktivitást, akkor alapból ilyen. -
Y72
aktív tag
Nekem van rosz tapasztalatom a MIP-es kijelzővel is: pl eső után amikor nagyon tiszta a levegő és nem teljesen fentről süt a nap akkor olyan kevés a szórt fény hogy alig jut az órára nem lehet elolvasni. Ritka az ilyen de előfordul.
Én azt sajnálom csak - amiben a MIP-es kijelző megint jobb - hogy nem lehet invertálni a színeket: fehér alapon fekete számokat könnyebb leolvasni.
-
Tschubi
tag
válasz
viragdani01 #26 üzenetére
Köszönöm a választ!
(és természetesen "ujjal", nem pedig "újjal", csak elírtam) -
viragdani01
HÁZIGAZDA
A bal felső gomb kapcsolja / ébreszti a kijelzőt bármikor, de érintésre is lehet ébreszteni, altatni csak a gombbal vagy ha elfordítod a csuklód magadtól. A rezgésről mindjárt teszek egy fél mondatot a cikkbe, ez is állítható három szintben, nekem személy szerint a legalacsonyabb már elég ahhoz, hogy érezzem, mikor jön értesítés. Edzés során erősebben rezeg, azt hiszem, ott a közepes erősség volt az alapértelmezett.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
viragdani01 #21 üzenetére
Kössz szépen a kimerítő választ!
"A DND-vel egyetértek, ez hiányzik legjobban ... " - te esetleg írtál már nekik ezzel kapcsolatban? Ha, nem - és kapok választ a mai levelemre - akkor rákérdezek majd erre.
Én egy kicsit attól tartok, hogy ez az "almával" való fene nagy kompatibilitás miatt van. Vagyis, hogy Android alatt seperc alatt meg lehetne ezt csinálni, míg iOS alatt szerintem nincs erre lehetőség. -
vilmose33
őstag
Köszönöm a tesztet.
-
Tschubi
tag
válasz
viragdani01 #15 üzenetére
Szia Dani,
Köszi szépen! Számomra ezek tök jó, informatív képek! Ha lehet későbbi tesztekben is legyenek ilyenek. Nem csak óráknál, hanem akár telefonoknál is. Tudom, eltérő megjelenítési technika (alma vs körte), de mégis így lehet látni, hogy pl. mi a különbség verőfényes napsütésnél a két megoldás között.
Más. Én kb. 2,5 éve használok egy MagicWatch 2-t, ami szintén oledes. És ennél van olyan lehetőség, hogy pl. ha két újjal rátapintok az aktív kijelzőre, akkor az elalszik. A FR 265-nél is van ilyen? Illetve nem láttam a tesztben, lehet elkerülte a figyelmemet, hogy mennyire érezhető a rezgése az órának? -
Zotya84
őstag
Szar lesz annak, aki onnan veszi meg, mert ha nem magyar a termék akkor a garanciát a kizárólag a boltban vagy cseheknél lehet intézni. (Ismerős is ott vett órát, még a fix díjas garancia utáni csere lehetősége sem áll fent...)
Ellenben nekem a Fénix 6-ot 10 perc alatt cserélték. De, csak mert 8 perc volt míg meggyőződtek a hibáról, és átküldtem nekik a számlát emailben. -
viragdani01
HÁZIGAZDA
válasz
<Adamsky> #16 üzenetére
A Garmin Newsroom / support oldalon szoktak róla kiadni anyagokat, itt a keresővel egész jól lehet szűrni egyes modellekre. A Physio TrueUp egységesített edzési státusz, ha több Garmin eszközt használsz, akkor összeveti az összes adatait és azok alapján adja meg az állapotot, a tippeket pl. a következő edzésre, vagy azok alapján számolja a regenerálódási időt.
A DND-vel egyetértek, ez hiányzik legjobban az AW S1 után Vivoactivera váltás óta.
Edzés közben alapértelmezetten fényesebb az AoD, mint sima számlap módban, de ott is lehet tevékenységenként állítani az igényelt fényerőt manuálisan, ki is lehet kapcsolni. És igen, ez már mozgatja időnként a számlapot és az AoD-t is. -
HKorn
veterán
válasz
<Adamsky> #16 üzenetére
Jogos, én magamból indultam ki, mert nekem a sima 255 van, mivel sosem hallgatok zenét óráról, mindig telefonról, mert úgyis mindig ott van velem a telefon, meg legalább nem merül sokkal gyorsabban tőle az óra. Örültem is, hogy így 20K-val olcsóbb ugyanaz az óra.
Szóval a 255-nél nem kellett feleslegesen pluszt pénzt fizetni egy számomra haszontalan funkcióért, míg a 265-nél nincs meg ez az opció sajnos.
-
HKorn
veterán
válasz
viragdani01 #14 üzenetére
Kár, most jobban örültem volna, ha én vagyok alultájékozott
-
HSM
félisten
válasz
viragdani01 #15 üzenetére
Köszi a képeket, remekül látszik, amire kíváncsi voltam!
100%-ig megerősített benne, hogy a FR955 lesz a megfelelő utódja majd egyszer a mostani Vivoactive4-esemnek, nem pedig a szintén OLED-esített 965. Szeretem TV-be, telefonba a jobb OLED-eket, sőt, de órán a MIP annyira praktikus, hogy azt nehéz lenne utolérni.
Pl. nem kell rázogatni sport közben kültéren, nem ég be, mindig tökéletesen látható. Extraként beltéren kevés fényben sem zseblámpázik feleslegesen.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... egy AMOLED panel miatt +50 rongyot kérnek érte ... "
Te is abba a csapdába estél, hogy a 255 hasonlítottad a 265-el (148e vs 199e) miközben a 265-öt a 255 Music-al kell / érdemes összemérni: 169e vs. 199e. Vagyis +30e Ft-ba fáj a +4 Gbyte tárhely, és az eye candy AMOLED.
Ezzel nem azt mondom, hogy megéri (korábban írtam, hogy nekem ez az óra egyáltalán nem pálya), de némiképp rányalódik a kép.#14 viragdani01
"A Physio TrueUp 2.0 érkezik ... " - erről hol lehet olvasni, hogy az egyes modellekhez mi (és mikorra?) várható? Egyébként mi a túró ez a Physio TrueUp?
Én speciel annak örülnék, ha az óra DND módját szinkronba lehetne hozni a telefonéval. Magyarán tudjon úgy működni, hogy ha az óra DND-re vált, akkor az óra is.#15 ← no comment
... és akkor ehhez jön, hogy mekkora az AMOLED energiafogyasztása.
Egyébként edzés közben mennyire "aktív" a kijelző? Ott is van egy ilyen energiatakarékos állapot, és kézrázásra vagy gombra aktiválódik?
Ja, és még egy: láttad jelét annak, hogy "mozog" a kép az órán? Csak mert, ha nem akkor a beégéssel is lehet számolni. -
HKorn
veterán
Kár, hogy kvázi egy AMOLED panel miatt +50 rongyot kérnek érte, mert amúgy jól sikerült kis órák ezek. Mondjuk a 255 széria is igencsak jól sikerült és szerencsére azoknak még barátibb az árazása.
Ez tuti amúgy? Én a training readiness-t még nem hallottam, hogy jönne 255-re, csak azt hogy a csuklós dinamikai adatok jönnek majd.
"bár egyelőre az edzésre való felkészültségi állapotunk kiértékelését a 265-ös széria tudja csak, egy szoftverfrissítés során nemsokára érkezik majd a 255-ös modellekbe is" -
HSM
félisten
Kár, hogy nem készült fényes nappali kültéri összehasonlító kép, illusztrálandó egyértelműen a MIP panel felsőbbrendűségét láthatóságban, olvashatóságban az OLED-AoD-hez képest ilyen körülmények között.
Szomorú lennék, ha eltűnne a MIP a sport-óráikról.
-
<Adamsky>
nagyúr
"Attól mert írsz egy hibajegyet ... " - nem ez történt. Első próbálkozásra lepattintottak, hogy "rosszul csinálom, és egyébként is háttal ülők az órának". Kerestem másik módot a kapcsolatfelvételre. Ennek az lett az eredménye, hogy "hús‑vér" emberrel tudtam kommunikálni (videó és log-ok küldése, stb.), végül pedig azt a hibát amit az első körös "droid" nem ismert el, sikerült beazonosítani, és nemrég jött is a levél, hogy Q2-ben javítva lesz.
Szóval lehetsz kishitű, és nyomathatod troll üzemmódban, de másokat kérlek ne erre a viselkedésre ösztökélj!
#7 Fred23
Az Alza-nál elég jó áron szoktak menni a Garmin-ok. Én is ott vettem az enyémet, jóval olcsóban, mintha a Navi-Gate-től vásároltam volna (ott pont annyiba kerül a 255S, mint a cikkben). Szóval, igen, lehet ennél olcsóbban is, de a - nem kis (ár) - különbség mindig megmarad a 255 és a 265 között. Nekem speciel akkor sem kellene az új, ha ugyanannyiba kerülne. -
"Forerunner 255S 148 900 forinttól"
És körül se néztem rendesen, csak meg volt nyitva éppen az Alza. Lehet, másutt van olcsóbban is. (Igaz, érdemes lenne rákeresni a 265S-re is.)
Azonos áron lenne a 255S és a 265S, azt mondanám, ezt érdemes alaposan átgondolni, de mivel az árazás másként történt, számomra nem kérdés, melyik a jobb vétel. -
<Adamsky>
nagyúr
"A Connect enged GPX, TCX, CSV útvonalakat importálni, az órával rögzített edzéseinket pedig exportálhatjuk ... "
Utóbbira - tudtommal - még mindig csak a webes felületen van lehetőség. Ha, tévedek, akkor valaki árulja el pls. hogy, hogyan tudok az app-ból (!) exportálni.AMOLED: nem akarok flamet indítani, így csak annak a reményemnek adok hangot, hogy a Garmin azért megtartja a MIP kijelzős termékvonalat (is!).
-
aginor
veterán
Az emeletmászást ez már képes normálisan számolni?
Új hozzászólás Aktív témák
ma Több is van a Garmin új futóknak szánt óráiban, mint a fényes AMOLED kijelző, mégis ez a leglátványosabb újítás.
- Univerzális 8-10" tablet tok két Bluetooth billentyűzettel
- Eladó PULUZ 3-csuklós fényképező állvány (tripod, 106cm) c-clamp + mobiltartó (PU3103B)
- Pitaka Iphone 12 mini tokok és Pitaka MagEZ Card Sleeve
- Anker B81L6 240W 180cm USB-C kábel (2 darabos csomag)
- Spigen Thin Fit Pro + Spigen Slim Armor Pro Samung Galaxy Z Fold5 -höz
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest