- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Rattanee #19262 üzenetére
kellemetlen!
leírom, én hogyan indulnék el ilyen esetbena vásárlásról a számla nagyon kellene, sajnos a raid témában nem vagyok otthon, más ugyanolyan foglalatú (esetleg kölcsön) procival nem tudod visszaállítani? -ha nem, akkor nem is mennék tovább, maradnék a bolt sürgetésénél
alapvetően 1 éven belül állhatsz el a vásárlástól, később csak akkor, ha a bolt 1 éven túli garanciális feltételei ezt lehetővé teszik (kisebb boltoknál gyakran semmilyen szabály sincs erre megfogalmazva)
ha megvan a számla és valami infó arról, hogy 1 éven túl mit vállalt a bolt, akkor pedig a helyi békéltető testülethez fordulnék, de az ilyen szakkifejezéseket amiket felsoroltál azonnal elfelejteném, annyit mondanék, hogy a vásárolt processzor NEM működik. (felesleges bonyolítani a dolgokat, nincs erre szakértő stb.)
ezután ha a békéletető testület számomra kedvező döntést hoz, de még mindig nem kaptam új vagy javított (tudom hogy processzornál ez szinte kizárt, de mégis ez a szabály, hogy ez is jó) processzort, akkor fordulnék bírósághoz
sajnos a békéltető ülés is sok idő mire sorra kerülsz, a per pedig évekig eltarthat, és a per költségeit neked kell megelőlegezned (ebben az esetben nem lesz olcsó, ha az alperes elkezd vitatni dolgokat, mert a szakértők brutál költségekkel dolgoznak)
sajnos tudom, hogy nem feltétlenül ezt a választ vártad, de ez egy szar helyzet sajnos, a jövőben esetleg megfontolnám hogy picit drágábban nagy, befutott cégtől vásároljak (bár az sem garancia mindenre)
ha további kérdésed van kérlek ne írj privátot, ide írj a fórumba
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz Rattanee #19267 üzenetére
Az nem jogalap az elállásra hogy nem hajlandó a bolt megfelelő időben végrehajtani a garanciális ügyintézést? mert az én olvasatomban a PTK ezt írja le...
Igen, de a vasarlas elso eveben tortent meghibasodasra irja, vagy a fennmarado ket evben arra az esetre, amikor te szakvelemennyel szavatossagi igennyel elsz. Egyik eset sem all fenn.
Csak a szokasos itt a topikban: te azt hiszed, hogy 3 ev jotallassal vasaroltal termeket, es ebben a 3 evben ved a jogszabaly, a valosag ezzel szemben az, hogy a cpu-ra, mint tartos fogyasztasi eszkoz (szamitogep) alaktreszere a jogszabaly egyetlen ev kotelezo jotallast ir elo. Te ebbol egy tavaly januari vasarlassal mar kifutottal, tehat a jog nem nagyon vedi mar a segged. Jelenleg az Intel onkent vallalt korlatozott jotallasanak idoszakaban vagy, megtoldva ezt azzal, hogy a kiskered az isten tudja honnan es hogyan szerezte be a termeket, jo esellyel nem abbol a par nagykerbol van a termek, amely az intel aldasaval forgalmazza Magyarorszagon azokat, bonuszkent pedig egy bazidraga cumorol van szo, tehat senki nem akarja bebukni, igy szepen vegigmegy az eladasi lancon oda is, megvissza is, ez meg ido. Intelnel te csak a termek csomagolasan levo gyari szam alapjan tudsz erdeklodni (bal also vonalkod), de lehet, hogy meg azzal sem, hanem a procin talalhato 2D vonalkod ertekevel (ezt ertelemszeruen, mivel nincs nalad a proci, gondolom nem fogod tudni prezentalni).De a dologban az a szomorú hogy nem tudom ki a nagyker/szakszervíz, és nem kaptam meg azt az infót ismételt kérésemre sem...
Ne vedd magadra, de ezt nem is fogod megtudni, mert ad1, semmi kozod hozza, ad2, a nagyker nem all szoba veled, mert semmi koze hozzad, ad3 nagy esellyel a nagyker ugyanazt latja, mint a kiskered, hogy a beszerzesi forrasanal folyamatban van az ugy, es meg nincs kesz, csak egy lepcsovel lentebbrol.
-
asdf_
veterán
válasz Rattanee #19270 üzenetére
Az hogy nem adja ki hogy ki a szakszerviz az nekem nem kerek. Jótállási jegyen (amit persze nem ad ez a bizonyos bolt) amúgy is fel kellene legyen tüntetve az illetékes szakszerviz.
Garjegyet kellett volna kapnod -kotelezo adni a kotelezo jotallas ala sorolt termekekhez- de semmivel nem lennel elorebb, az ertekesitohely lenne rajta ahol vetted, naluk garis, intel procihoz nincs gyartoi garjegy es szakszerviz sem.
Áru átadás:
Az Átadópontunk 2018.08.13.-tól zárva tart.Hmm, ez valoban nem sok joval kecsegtet. Cegjegyzek szerint meg jok, de en surun neznem, hogy vegrehajtas/felszamolas ala kerult-e
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Rattanee #19275 üzenetére
fröccsözök, végre van egy szabadnapom
elég befolyásolt vagyok már, ezért kérdezném:van most konkréten további kérdésed vagy csak panaszkodnál hogy mennyire nincs garancia itthon
Mert ez utóbbiban partner vagyok
összejárhatunk szidni cégeket, a story-k végtelenekcryptot minden termékemért elfogadom
-
Rattanee
csendes tag
válasz Rattanee #19262 üzenetére
Nos annyit az én ügyemről, hogy a pcdiszkont.hu a mai nappal a JTC nagyker honlapjára irányít át...
Az Intel nem okozott csalódást, visszajelzett, vonalkód alapján megtalálták a procimat, Augusztus 28.-án RMA-zták, 31.-én küldték vissza a cseredarabot (a miheztartás végett: Júliusban adtam be...), remélem azt is megmondják hogy kinek, mert innentől azt hiszem a "szakszerviz"-ben van minden reményem...
Nagyon gondolkodom rajta hogy azért ha meg is találom a proccom, a Boltpartner Kft. ellen még indítok egy kártérítési pert (valahogy azt érzem hogy ez a mókus nem fogja a céget leépíteni, csak valami új arculatot csinál vagy valami hasonló...)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Rattanee #19287 üzenetére
Szokott olyan lenni, hogy nagykertol webshopot lehet berelni, kivalsztja, hogy miket arul, berakja az ember a szorzot a termekekhez, aztan csak fel kell skinezni, meg kitolteni a cegre vonatkozo adatokkal es a juzer rendel, es csak menni kell az aruert (vagy meg azt sem, mert a nagyker dropshippingel a kisker neveben). Tekintve, hogy a hetvegen volt elseje, en erosen sanszosnak latom ezt a scenariot (bar nem latom a ceg weboldalan, hogy lehetoseget biztositananak erre). Ha esetleg ez a helyzet all fenn, akkor meglesz a procid is, a jtc-be megy vissza, es onnan kene atvennie a most nagyhirtelen eltunt boltnak, majd kerulne hozzad. Bar a korulmenyek ismereteben en mar most azonnal irnek a jtc szerviz kukacara, rakerdezve, hogy ok toltak-e a webshopot a pcdszikont ala, es amennyiben igen, kitoro orommel fogadnad, ha a 100e feletti garis cuccodat nem az epp eltunoben levo boltnak szolgaltatnak ki, hanem belenyomnak a kis kezedbe.
Mar csak a szamlat kell valahogy elovarazsolni a gepedbol (masik gepbe bele ne rakd az eredeti ssd-ket, csak bitrol bitre copy-val probalkoznek) Bar ha ok toltak a webshopot alajuk, akkor lehet, a szamlaadatok is meglesznek a jtc-nel. -
-
asdf_
veterán
válasz Rattanee #19295 üzenetére
illetve ha hajlandó vagy a gyártóval közvetlen boltolni, azok nem nagyon nézik a számlát ha szériaszám alapján tudják hogy van még rá gari. (Pl Intel egyből kidobja LOT szám alapján hogy meddig garos a cucc.)
Igen, de azert ilyennel honapokat is lehet bukni (a gyarto gyartas ido + x honappal inditja a gairt, ha valahol honapokat hevert, akkor szamla elleneben irjak csak at a gyari rendszerben. Vagy pl. WD HDD-nel a nem magyarorszagra szant vagy OEM-eknek eladott hdd-k gyartoi gariztatasara pedig nincs mod.
[ Szerkesztve ]
-
trichie16
csendes tag
válasz Rattanee #19308 üzenetére
Update van: Pár napja küldtek egy e-mailt, hogy "A meghibásodott ASUS vga a helyett a beszállító egy MSI RX580 8GB GDDR5 3év garanciás terméket ajánlott fel, amennyiben megfelelő úgy még a mai napon beszereljük a gépébe. Várjuk válaszát."
Megirtuk nekik, hogy nem ezt nem kérjük, hiszen alapból sem ezt rendeltük, ráadásul ez nem is tetszik, nem is annyira jó, meg egyébként is mit képzelnek..Erre visszairtak, hogy ha mást kérünk, akkor abban az esetben visszaadják a pénzt, és különbözeti számlával megcsinálják, rendelhetünk másikat. Ez már jobban tetszett, rákérdeztünk, hogy mégis ez hogy fog lezajlani, miképpen valósitható meg ez az opció. Most kapjuk az e-mailt, hogy hát ezt csak személyesen tudjuk elintézni, ezért fel kellene menni Pestre, és az átvételi lap ellenében tudják ezt biztositani.
Na most a kérdés, ezek hülyének néznek minket? Vagy úgy egyébként mindenkit? Mi az, hogy felajánlottak egyet. Baszki, nem tombolázunk ezekkel. Most mi a szar legyen? Igy most úgy állunk, hogy ezek szerint vagy elfogadjuk az MSI videókártyát, vagy..ja várjunk más opció nincs. Sajnos Zalából nincs arra lehetőségünk, hogy csak ezért utazzunk több száz km-t..
Előre is köszi a segitséget!(békéltető testület?)
Ui. Egyébként haverom már úgy van vele, és nem is csodálom, hogy az egész gépet vissza a picsába nekik, aztán húzzák le a wc-n. Kár, hogy erre már valószinüleg nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen