- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #11801 üzenetére
Valójában a Nordschleife teljességgel alkalmatlan minden OW kategóriára. Viszonylag jó mechanikai tapadású különféle túraautókkal egész élvezetesen lehet autózni, nyilván az ezeknél gyorsabb GT és 24H autókkal is, bár azok már nagyon óvatos kategória a dobbantók és a "dombtetőn kellene elfordulnom de ez minden körben lutri"-féle óvatoskodás miatt.
Én GT3-mal mentem, nagyon sokat kellett előtte tanulnom a sebességről, a fékről, a kanyarról, a gázról, az autó működéséről, viselkedéséről, aztán a pályáról mindeféle időjárási és hőmérsékleti körülmények között a saját kocsimmal, megtettem az autóval kicsit több mint 2000 km-t mielőtt egyáltalán az oktatóm egyáltalán felengedett a Nordra azzal a kocsival. De azt kell mondanom, egykét orgazmust leszámítva, életem legkomolyabb élménye volt!
Nemsokára egyébként Mike is, és Integra is megy a Nordschleifére, remélem nem volt titok egyiküknek sem
Van saját életem...
-
puttputt
őstag
válasz #70869248 #11801 üzenetére
Szal eltekintve attól hogy bekamerázni, alacsony rázókövekkel ellátni, mentőzni-tűzoltózni-safety car-zni...és mindezt egy tévéközvetítésben elfogadhatóvá tenni őrült feladat és költség.
Azon a pályán a safety-car is felértékelődik.
Csúcs az a környezet, az a vonalvezetés, az a pálya...:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hoffman_
nagyúr
válasz #70869248 #12168 üzenetére
Nem tagadom, nekem is az egyik ok, amiért szeretem Hamilton nagyon, hogy tényleg parádésan vezet, hol agresszív, hol őrült. Öröm nézni, mikor csak úgy rájön az 5 perc.
Eddig nem csíptem az idei évi módosításokat, de most mégis úyg érzem, hogy megyünk vissza a legendákhoz. Még sem olyan rossz ötlet az egy féle slick, a teletank. Hatalmas box-csaták lesznek(legyenek!) még itt
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
!Overdose!
őstag
válasz #70869248 #12306 üzenetére
Nyers tempóban Button sajnos el van maradva Hamilton mögött, de ha ezt jó taktikával és döntésekkel tudja kompenzálni, akkor szoros maradhat közöttük a csata.
Mindenesetre úgy érzem, hogy a McLaren jól járt Buttonnel. Vezetik a pontversenyt és egyelőre csak ebben a csapatban látom a potenciált arra, hogy megfoghassák a Red Bullokat. Ez Kovalainennel nem hinném, hogy menne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12348 üzenetére
Nagy kár, hogy nem tudom feltölteni sehova a videót, mert a tévé médiaboxán van csak elmentve, pc-n nincs.
De az nekem is furcsa, hogy Webberék nem rugóznak az ügyön. Esetleg azt tartom még elképzelhetőnek, hogy megbeszélték Hamiltonnal, aki valami jó indokot tudott felhozni. Az egyetlen ilyen, amit elfogadnék, hogy ő maga is megcsúszott, és azért koccant Webbernek, aki a vizes kerékvetőn gyorsítás helyett a bukótér aszfaltját választotta. -
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12359 üzenetére
Ezért írtam korábban azt, hogy kb. azzal tud védekezni, hogy ő is megcsúszott. Ezzel kb. egyenértékű az, hogy Vetteltől akart távol maradni, mert elég érdekes szögben érkezett a kanyarba. De ugye Webber szempontjából ez nem mentség, őt megillette az a pozíció a célvonalig, és azért nem tudta megtartani, mert kitolták a pályáról. Ez azért elég frusztráló lehet.
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12391 üzenetére
Gyulámék nem okosítottak ki bennünket, de a BBC közvetítésben megtörtént.
Már a rajt/cél-vonal előtt lehet versenyezni és előzni. Van egy SC control vonal, ami után el lehet kezdeni az eksönt. Ez a boxbejárat előtt van. Webber előzése szabályos volt, ha elszállt, ha nem. Egy leszorítás meg sima 'racing incident' a tömörülés miatt. Nem volt semmi ügy, nem volt semmi büntetni-való.
A Ferrari mit mondott az Alonso-Massa boxbehajtós esetről? Ugyanezt, "racing incident" (by Domenicali), "it's racing" (by Alonso).
A Vettel-Hamilton esetnél is a kiengedés volt bírálandó, amiben egyforma felelősségük és vétségük találtatott.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12394 üzenetére
Ezt honnan idézted? Ilyen szöveget már nem találok a legújabb (publikus) Sportszabályzatban az SC szabályoknál.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #12456 üzenetére
Rosberggel az a baj, hogy nehéz mérni. Az első két futamán brillirozott, utána meg Webber szélárnyékába se ért. Ekkor úgy tűnt: hangulatpilóta. Aztán valahogy el kezdett stabilan teljesíteni - de Nakajima nem mérték. Mint ahogy a jelenlegi Sumimisi sem az. Heidfeld az lett volna. Bár lehet, hogy ha Sumákmihály így folytatja, akkor meg lesz még idén ez a benchmark is...
A fene se tudja mi van most. Lehet, hogy a tavalyi Williams egy roppant jó autó volt, az idei merci pedig a tavalyi Brawn méltó utódja, és Rosbergson csak egy közepes játékos, Nakajima egyike a f1-be került tehetetlen japóknak, Sumák meg lucabadoertititis necrosisban szenved. Már csak emiatt is érdemes lenne Nicket egy tesztalkalomra az autóba ültetni...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12488 üzenetére
Azért én túlzott agresszivitásnak nevezném Glock fűre rakását, a cikázását az egyenesben, vagy ahogy Spaban éppenhogy visszaengedte maga elé Kimit. Ezeken persze lehet vitázni, hogy túlzott-e, éppen ezért ez csak egy szubjektív vélemény.
Viszont(!) egyik esetre sem mondom fröcsögve azt, hogy Hamilton átesett volna a ló túloldalára, csak azt, hogy feszegette a határokat. Talán a spai esetben át is lépte, de csak éppenhogy. Én szeretem az agresszív versenyzőket, mert jó nézni, ahogy versenyeznek, aztán röhögni a többiek kislányos nyafogásán. A kemény versenyzők úgysem nyafogni fognak (pl. Petrovtól nem hallottam semmit, hogy ő a cikázás miatt nem tudta visszaelőzni), hanem visszakeménykednek a pályán. Ők az igazi bajnok típusok, akik az F1 javát alkotják.
De azt hozzá kell tennem, hogy mindettől függetlenül nem Hamiltonnak szurkolok.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12492 üzenetére
Igen, mondjuk a cikket nem ártott volna elolvasnom.
A Glockos esetben természetesen annyiban igazat adok, hogy Timonak esélye nem lett volna tartani Hamiltont, de azért az, hogy Lewis 1 mp-cel gyorsabb a másiknál körönként, nem ad jogosítványt arra, hogy letolja a másikat egy visszatámadás alkalmával. Ahogy már írtam, nálam belefért a dolog, de ez elég suta magyarázat, mert a sportszerű viselkedésnek nem a gyorsaság másikhoz való viszonyítása az alapja.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12495 üzenetére
Ez mind világos és egyet is értek vele, de ezzel nem Hamilton viselkedését magyarázod, hanem Glock visszatámadásának értelmét/értelmetlenségét.
Teljesen lényegtelen, hogy volt-e értelme Glocknak bemenni Hamilton mellé. A fair play szabályai szerint nem szabad letolni a másikat a pályáról és kész. Hamilton látta, hogy Glock kívülről jön, és a technika, ahogy rövidre zárta a dolgot, nem igazán volt sportszerű.
De hangsúlyozom, hogy nem vagyok fair play megszállott, a mozdulat nálam még belefért, egy kis keménykedés nem árt. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #12483 üzenetére
Nos Heidfeldről annyit, hogy egy sor "szupersztár" csapatársa mellett is pompásan helytállt. Rosberggel közös mércéjük Webbo lenne, aki mindkettőjüknél látványosan gyorsabb volt, de mondjuk Rosberg azóta konstansabb szintet nyújt, csak a szint nem mért. Nem vagyok benne biztos, hogy Heidfeldnél jobb. Az viszont szinte biztos, hogy Sumáknál több pontot zsákolt volna eddig.
Sumi szerintem meg fog törni. Egy ilyen futamon zsákolnia kellet volna - és ezt ő is tudja. Ha rövidesen nem kerül Rosberg elé, be fogja dobni a törölközőt.P.S.
Lajoska pedig csak épp az legutóbbi futamon ütött éppen Webberen egy olyan kaliberűt, mint Webbo rajta.Utánam a kondenzcsik!
-
Weetjoue
csendes tag
válasz #70869248 #12483 üzenetére
Egyetértek a cipész még fog itt nyerni
Rosberg előtt is le a kalappal, nem gondoltam hogy ilyen jó lesz.
Az meg el lett ismerve hogy Nakajima csak azért került a Williams-hez mert különben nem kaptak volna Toyota motort, különben is 1 év után világossá vált, hogy nyomába se ér Rosbergnek, akkor miért nem rúgták ki??? GP2-ben meg nem tudom milyen volt, nem néztem.
Monacót meg tényleg nagy hiba lenne elveszteni.[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #12524 üzenetére
Dehogynem. Mindkettő egy egy tizedmásodperccel késve reagálta le a szitut. Sőt, ha nagyon kukacos vagyok, Hamilton motyója a mocskosabb, mert ő olyasvalakit lökött ki a normális tempóval normális íven autózott, miközben őt egy ívről lecsúszva befékezés közben találták telibe. Arról meg nem is szólva, hogy ő még korrigálni se nagyon próbált a szituban...
Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #12544 üzenetére
vótmá (de most legalább a tyúbon elmentettem magamnak)
szerk.: és vimeo-n már fenn sincs... ehh...[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #12543 üzenetére
Ja, egy kicsit én sem értettem, hogy négy verseny után miért kell leírni MS-t. Aki hozzáértő, az tudja, hogy mivel ebből a négyből egy volt, amikor tényleg tisztán látszottak az erőviszonyok, az összes többin kavarás volt, plusz egyet be sem fejezett, ezért nem sokminden derült ki eddig. Még bármi lehet. Majd kb. 10 verseny után már biztosat lehet mondani.
Ráadásul a cikk elején gyakorlatilag kiejelentette, hogy MS lassú, utána meg kifejtette, hogy milyen bizonyítékok vannak arra, hogy a gumi kopott el vagy az autó sérült és nem MS volt a technikátlan.
FP-nek el kéne döntenie, hogy MS leáldozott tehetségét tényként kezelve síratja őt, vagy reménykedik még...[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz #70869248 #12547 üzenetére
Igazad van. Sumi gyalázása most divat lett. Aki meg Sumirajongó annak ez nagyon nehéz időszak. Suminak is jönni fognak az eredmények. Most alkalmazkodik még, kell egy kis idő.
De amit Hamival csináltak, az briliáns volt. Ha csak rövid időszakban is, de mutatta, hogy tud.
Persze más dolog ugyanezt végigcsinálni.Szerintem Suminak ez a teletankos autó nem fekszik. Spórolni kell a gumival, benzinnel, de menni is kellene. Egy helyes egyensúlyt jó kellene találni.
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12564 üzenetére
Senki nem beszélt abszolút rekordról. Road car derived non competition sports car, magyarul kb. közúti autóból származtatott nem versenyautót jelent, de ezen felül itt csak a Ferrari saját rekordjáról lehet szó, mert ez a kategória elég promó gagyi.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12566 üzenetére
Az 599XX csak ebben lett rekorder: non-series/road-legal vehicles
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
válasz #70869248 #12584 üzenetére
A Stara Pazova mellett felépíteni tervezett, világszínvonalú Stefan Technology Center-ben biztosan lesz hely Gumi fejlesztő részlegnek is...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #12786 üzenetére
[link] Schumi annyi pontot gyűjtött mint Sutil és tőle 30-al többet gyűjtött Kubica és 40-el Rosberg. Ezek hasonló teljesítményű autók, illetve valamennyire a merci azért jobb, meg most még jobb lett.
A többit meg onnan írtam amit nyilatkozott a mercedes csapat. Nem ítéltem, közvetítettem amit olvastam. A remek döntésekre fogni a dolgokat egy 41-es 7x-es vb pilóta esetében meg nem igazán tükrözi a realitás legcsekélyebb mértékét sem. De ezzel vége, szerintem fent is kiemeltem hogy nem vele van bajom. A csapat unszimpatikus és kész, ezt kifejtettem.
Ami igazán csalódás számomra az inkább a virgin, a kellemes meglepetés a lotus fejlesztése.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #13051 üzenetére
A RB a gumikat tudja jobban kihasználni az etapok elején. Gyorsabb tud lenni, de többet ki is vesz belőlük, ennek megfelelően amikor már sokat mentek, akkor a Ferrari utoléri őket sebességben. Nekem legalábbis így jön le, mert ha üresen nagyjából egy tempóra lennének képesek, akkor az időmérőn nem lenne olyan nagy különbség.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #13428 üzenetére
Azt biztos, hogy néznének rájuk, meg elég rafinált dolog lenne, de vajon a szabálykönyvben van erre valami korlátozás, hogy amíg "nem fogy el", addig nem lehet kérni a 9.-et? A "nem fogy el" pedig érdekes fogalom, mert lehet hogy van még 5 működő motor, de egyik sem bírna már ki egy teljes versenyt.
-
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #14230 üzenetére
Leegyszerűsíted a dolgokat.
Azt hiszed, hogy amit az A5-ről linkelsz az mind úgy lett leközölve eredetileg. Én nem olvastam Stefanovictól olyat, hogy megvette az autót. Szerződésről beszélt, közte és a TMG, Köln között, arról hogy a Toyota felkészíti és versenyezteti számára az autókat, de ezt az indulási jog hiánya semmissé tette. Tervből sokféle volt, pl. a Portimao dolog, csakhogy a Bridgestone még GP2-es abroncsot sem volt hajlandó adni.
Ez az autó szép és jó, de 2011-re megvenni már drága luxus. Újat kell tervezni. Ez egy überdiffúzor koncepció köré épített autó, Bridgestone gumikra belőtt súlyelosztással, KERS nélkül. Jövőre nem Bridgestone gumis KERS-es és szimpla diffúzoros autók lesznek. Jelentősen új autót kell tervezni.
Anthony Hamilton már indított egy F1-es akadémiát, full F1 támogatással, ahogy kell. Stefanovic labdába sem rúghatna ilyen téren. Meggondolta magát, sose gondolta komolyan, másra tartogatja a pénzét, ugyanis beadta a nevezését 2011-re. Néhány héten belül dönt az FIA a 13. csapatról.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs