Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz rocket #48850 üzenetére
Tudom, hány irányváltás a megengedett, és azt is, hogy nem kell nekik szuperlicensz. Hol cikázott már össze-vissza? A kommentátor is megmondta, hogy semmi nem volt. Azon a részen azon az íven mennek, alapból kerülgetik a buckákat. Kiment jobbra, majd vissza balra, utána ráállt az ideális ívre.
Szóval maximum azért büntethetik meg, mert sérült autóval kakaskodott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #48851 üzenetére
Lényegében ugyan az volt, mint a múltkori Senna-Sumi balhé. Annak a logikájával a kaszkadőrünk betárazhatna +5 helyet a következő versenyre.
Különben meg ahogy elnézem, ha kicsivel korábban vagy később kapott volna szárnyra, simán kaszálhatta volna a kakasüllőben ácsorgó pályamunkásokat is.Utánam a kondenzcsik!
-
JColee
őstag
válasz hunnylander #48852 üzenetére
Mekik tényleg eléggé aláznak. Lehet tudni, itt milyen szabályok vannak a kocsikra vonatkozóan? Látok itt Ferkát, meg BMW-t is, a kettő azért nem ugyanaz a kategória az utcai autóikat tekintve.
-
hunnylander
őstag
válasz JColee #48855 üzenetére
GT racing, balance of power alapelv.
A McLarennek rengeteg problémája volt idén. Új autó.
Alázott idén már Audi is tandemben. Nyert BMW is, nyert polet Ferrari is. Szinte az összes technika képes a győzelemre, ki vannak egyenlítve.
A Hexis McLaren egy profi csapat, a tavalyi csapatvilágbajnok. Elég jó pilótáik is vannak. A McLaren GT cég is sokat dolgozott, hogy kijavítsa a kezdeti megbízhatósági problémákat.
Itt van például a csapattabella.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Vigneau
félisten
válasz Motion_Blur #48834 üzenetére
Szegény embert még az ág is húzza...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
SpongyaBob
veterán
Sziasztok!
Most értem haza.. lemaradtam az egészről.. Most kajak Sumi első lett? Pont most 5 helyes büntetésnél?
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
JColee
őstag
válasz hunnylander #48857 üzenetére
De azért hiába balance ha egyszer egy 458 italia inkább versenyautó, mint egy bmw z4. Nem csak lóerőre gondolok, hanem felfüggesztés, kasztni, stb.
-
Vigneau
félisten
válasz SpongyaBob #48859 üzenetére
Így van, 8 századdal megelőzte a második Webber-t.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
-Mike-
addikt
válasz SpongyaBob #48859 üzenetére
Nem, az összes f1 hírportál írt összevissza.
-
Sundesz
őstag
válasz hunnylander #48857 üzenetére
Teljesítményben ezek a GT1 autók DTM szinten vannak kb?
Hörcsög Powa'
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #48836 üzenetére
Csákó hol hagyta a hátsó szárnyat?
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48851 üzenetére
Egyik az, hogy cikázott, (nem követte a pálya vonalát), másrészt meg hogy hátsó szárny nélkül közlekedett versenytempóban... Ez kb olyan, mint amikor pár éve Alonso a Hungaroringen közlekedett három kerékkel (jó, itt főleg az elszabaduló kerék miatt baszták le), vagy amikor Vettel törte rommá a Red Bullt Melbournben, és azzal a rommal akarta befejezni a versenyt. Jó nem egy géposztály, de az elvek ugyanazok. Ezzel csak veszélyeztette a saját és versenytársai biztonságát.
Jha és szerinted miért tiltják be ott a DRS-t is?
-
MPowerPH
félisten
válasz Sundesz #48856 üzenetére
Azt mondta, egy mozdulat volt a visszajátszáskor. Igaz zajban hallgattam, és az angolom sem tökéletes, de ezeket ált megértem.
i90venom: Nem volt cikázás, csak kétszer váltott irányt. Először kihúzódott jobbra, majd vissza balra, és középen maradt, nem tért le az ideális ívre. Helyet is hagyott maga mellett. Egyszerűen az előzni próbáló ráfutott, benézte a féktávot, és nem tudta eldönteni, merre menjen.
A cikázás nálam annyit tesz, hogy kitérsz egy irányba az ideális ívről, majd visszatérsz az ideális ív felé. Majd újra kitérsz az előbbi irányba. Amit ti cikázásnak hívtok, az valójában még csak irányváltás. 3 irányváltást már lehet cikázásnak hívni. Ez cikázás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpongyaBob
veterán
válasz -Mike- #48864 üzenetére
Köszi, tőled nem is vártam mást, de már megszoktam tőled a kultúrált választ, még egyszer köszi
mielőtt még beszólnál, csak a rádiót hallottam, (annak is csak a felét értettem) nem olvastam semmi hírpoltált, rögtön jöttem ide fórumra..
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
MPowerPH
félisten
válasz stvnppp #48869 üzenetére
Hol nem hagyott helyet? 1.5 autónyi hely volt még az autó és a palánk között. Oda még Barrichello is simán befért volna... Ez nem babazsúr, hanem versenysport. Tökös volt a srác, hogy hátsó szárny nélkül is bevállalta. Ő csak egy pilóta. Ha gond lett volna, akkor rászóltak volna rádión, vagy kiintették volna, de nem tették. Így a versenyirányítást lehet csak azért hibáztatni. És nem ő dobta el, átment az alagúton is. Ez nem F1, nincs akkora jelentősége a szárnyaknak, mint itt is látható volt.
Nézzétek meg még párszor a videót, konkrétan 1 irányváltás történt. Ott az ív is végig kanyarodik, így nem kötelező a palánkon fordulni, sokan nem is csinálják, mert ott rosszabb az aszfalt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48871 üzenetére
Ha jól emlékszem, egy irányváltást engedélyeznek, azután csak visszatérhet az ideális ívre úgy, hogy közben hagy elég helyet a pálya széléhez képest.
Szerintem ha nem száll el, akkor is falat fogott volna, de nem fogunk összeveszni.
Nem szeretnék ellened autóversenyezni...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz stvnppp #48873 üzenetére
Így van. Irányt váltott, kihúzott jobbra. Majd kicsit visszább balra, de középen maradt, mindkét oldalon volt elég hely. A mögötte lévő pedig a külső ívet figyelte, igazából nem értem, miért nem tette ki az autót egészen, miért csak kukucskált.
i90venom: Szimulátor világban még nem panaszkodtak rám... Gokart -nál is ez a szabály, és ott is ez a módi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #48874 üzenetére
Én sem gondolom cikázásnak az esetet, csak arra reflektáltam, hogy a kommentátor már az élő adásban is wavingezett, aztána visszajátszás után is arra jutott, hogy több irányváltás történt. De mondom, szerintem sima ráfutásos baleset, esetleg csak abba lehet belekötni, hogy miért védekezett szárny nélkül.
Hörcsög Powa'
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48874 üzenetére
Azt csak azért írtam, hogy látszik, hogy nem értjük meg egymást, és hogy abból szokott lenni a baj...
Amúgy még annyit az esethez, hogy szerintem a pilótának kell ilyenkor észlelnie, hogy veszélyes, amit csinál, black flaget nem szoktak csak úgy fél kör alatt kiosztani, hiszen az a legdurvább büntetés.
-
JColee
őstag
Räikkönen a gumik felmelegítésére panaszkodik
Ahogy sejtettem, sajna a Lotus nem tudta rendesen bemelegíteni a gumikat. -
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Misi 007
Közösségépítő
Azért az "öreg" még mindig tud meglepetéseket okozni!
Nagy kár hogy az előző futamon volt azaz incidens most simán mehetne a győzelemért.
Remélem holnap is új győztest avatunk! -
Jarod1
addikt
Webbo igen xarul szokott rajtolni...
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48871 üzenetére
tökös?!
simán felpofoznám a rommá tört kocsi szerelőjeként.
1: törlesztésnek nincs helye a versenypályán.
2: vagy jóval hamarabb fékez, vagy elszáll a normál féktávon.
3: mégis mit szeretett volna? még 7 kört kivédekezni hátsó szárny nélkül?
..sok értelme volt betenni a másik elé az autóját, mindenki megúszta, de az az autó nullára tört.
c/p:
Azt egész biztos hogy ő tette, hogy behúzta a másik elé az autóját...
már az alagútban fel kellett volna adja a pozíciót és onnan arra utazni hogy el tudjanak menni mellette.
A versenye már menthetetlen volt a hiányzó hátsó szárnya miatt, ezt be kell tudni látni, és ennek megfelelően viselkedni.
Akár kiintik akár nem...a kormányt ő tekeri.Ez nem tökösség hanem szégyen, jó hogy kizárták.
Akkora a sebesség különbség, hogy a hátsónak nincs esélye sem, nem még kitalálni hogy hova bújok be mellé...
jól kiszámíthatóan bent kellett volna maradnia a fal mellett és aztán egyenesen kihajtani a pályáról a sikán-ban.
De nem, ő levédte a támadó ívet, aztán levédte az ideális ívet, aztán telibeverte a hátsó mert persze közben a két autó féktávja nem egy helyen van....
..mivel reális esélye nem volt semmire, pontot amúgy sem kapott volna a 11 helyen, ezért nagy az esélye hogy egyszerűen törlesztett, a hátsóval szemben...aminek pedig csak a pályán kívül van helye. -
hunnylander
őstag
válasz Sundesz #48865 üzenetére
Körülbelül; teljesítményre a GT autóknak általában erősebb motorja van, rendszerint 500-550 lóerőre előírva (leszabályozva; nem egyforma, függhet az autó tömegétől, légellenállási együtthatójától stb., hogy hasonló menetteljesítményt tudjanak) de a DTM autók jobban ki vannak hegyezve aeroban, több leszorítóerejük lehet, mert sziluett autók. Tehát ott nem a közúti autóból építik a versenyautót, hanem van egy 'vizuális héj' alatti egységesített prototípus.
Nem is annyira túlzás, amit szoktak mondani, hogy közelebb vannak az F1-hez, mint sok formula széria, még a csalóka látszat ellenére is. Legutóbb is verték a Formula 3-as betétszéria köridőit Brands Hatchben. No meg a BTCC köridőket is rendesen alázzák. Nem igazán túraautók.
Ezért is lehet az, hogy valaki DTM-ből jön F1-be vagy odamegy F1-ből.
De a DTM-nek is megvan a maga hátulütője, pont a felturbózott aero miatt; nincs benne akkora versenyzés és annyi előzés, mint a jelenlegi GT1 World szériában (amiben a neve ellenére szintén GT3 specifikációjú autók versenyeznek, a GT1 specifikáció és csapatok halódása miatt).
Itt van a tegnapi futam rövid összefoglalója.
Vissza lehet nézni az egész közvetítést is; aki csemegézni akar nézze meg pl. az utolsó 15 percet, óriási fight alakul ki a 6-10 helyekért, van úgy, hogy három autó megy egymás mellett. Érdekesség, hogy a futam győztese a mezőny végéről rajtolt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
jpm
senior tag
válasz werszomjas #48886 üzenetére
Massát pakolgatom hogy megveri Kimit.
Ha Webber túléli az első 3 kört akkor sztem nyeri, de keveset fizet... -
D@ni88
addikt
A futamon szerintem nyerő taktika lehet, hogy 2-3 körrel előbb kijön valaki kereket cserélni, sokkal gyorsabb lesz, és az se gond, ha a végén kopott gumival kell nyomnia a fél futamot, megelőzni úgy se tudják
Igaz, ide kell a tiszta pálya is, amit a monacoban már a pálya rövidsége miatt is elég nehé össehozni...[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #48890 üzenetére
Digi Sport Pluson jeleneleg: GT Open, Nürburgring
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rocket
nagyúr
válasz D@ni88 #48892 üzenetére
Ezen a palyan nagyon kicsi az esely olyan helyre visszajonni ahol nincs forgalom, szoval hatalmas mak kellene egy ilyen taktika melle.
Akinek nincs veszteni valoja az bevallalhatja, pl. Schumacher."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
akela91
addikt
Szerintem Webbert lerajtolják ma. Nem egy rajtmester...
-
akela91
addikt
2 baleset, 1 SC szerintem garantált mára.
rocket : majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #48889 üzenetére
Jó, hát ezért tart ott most az F1 is, ahol tart. Régen ilyenből nem csináltak ügyet, voltak is izgalmas csaták. Ha nektek ez kell...
Egyébként pedig a versenyigazgatás/sportbírák feladata továbbra is a kiintés, addig a pilóta azt csinál, amit akar. Ilyenkor kék zászlózni kellene neki, hogy engedje el a mögötte érkezőket, ha nem is egyből black flag -et kap. Mielőtt vitába szállnál, sportbíró voltam pár évig, és ez a szabály. Én viszont nem láttam sehol sem kék zászlót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rocket
nagyúr
válasz MPowerPH #48899 üzenetére
Az a baj, hogy ebben az esetben ez nem csata lett volna, hanem emberi elet(ek) veszelyeztetese, Monaco nem olyan palya ahol van 10 meteres bukoter az ilyen mutatvanyokhoz.
Elso szarny nelkul ezek az autok vezethetetlenek, megha 1 kor lett volna megertem, de 7 kor volt meg, igy erthetetlen mit gondolt.Kicsit magasabbra repul, es atesik a keritesen, akkor tarolt volna, alltak ott joparan a palyabirok kozul.
Palyabirok feladata is, de azert realisan kellene gondolkodni, az meg ebben az esetben nem azt jelentene, hogy 7 koron keresztul van eselyesem feltartani a mezonyt.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest