- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Aktív témák
-
DemonDani
addikt
Aszem már sokan elmondták, így felesleges de úgy felbaszott hogy muszáj...
Ez a Mezei egy idióta. Pont. Első verseny még tanulja, második kicsit jobb is volt már, de azóta egyre rosszabb, és amit most hétvégén alkotott egyenesen szánalmas volt, mintha pistikét ültették volna oda aki f1 futamot se látott még csak idén, és el se mondták volna neki h ez lesz a feladata csak hopp mélyviz. Egyenesen szánalmas volt alap dolgokkal nem volt tisztában MONNYON LE PALIKOT VISSZA! transzparenseket gyártok a következő két hétbenNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
giigz
veterán
Azért az is kemény volt, amikor mondta, hogy Karthikeyan nem tud vezetni.
-
Qorthral
őstag
Jók ezek a rajtelemzések, de páran elfelejtitek, hogy mindez pár tizedmp alatt történt. Nincs elég idő mindent végiggondolni, plusz nem is látnak mindent.
Másik: EPIC, hogy 2 napja páran hogy ekéztétek a Ferkát közben meg zsinórban másodszor 2. legjobb technika. Tisztelet a kivételnek: pl BMW001.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Nowhereman
őstag
válasz Sundesz #49196 üzenetére
Az igazság az, hogy Pásztornak már rég be kellett volna vonni a licencét ilyenekért legalább egy-két évre. Ha segédmunkásként lehúzna néhány szezont PDVSA valamelyik olajkitermelőjénél, talán valami józanságot is vernének belé, meg talán leesne neki, hogy azok a pályamunkások, akiknek az életével játszik az ilyen manővereknél pont olyan hús-vér emberek mint ő.
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #49182 üzenetére
Alonso Massa miatt nem tudott volna besorolni Hami mögé. Azzal a féktávon még hátrányba is kerülhetett volna. Alonso Hami-t támadta, régen nem foglalkozott azzal, mi folyik hátul, helyet azt hagyott maga mellet. Rajtbalesetnek rajtbaleset, de Gorsjean már másodjára nem tudja felméri, mennyi helye is van valójában. Most először Alonso -nak ment neki, utána Schumit szorította le. Csőlátás rulz. Elég csak megnézni, hogy a Lotus nem irányban áll.
Ha nem Gorsjean van ott, hanem Button vagy Vettel, akkor szépen eljönnek, ezt be kell ismerni.Qorthral: Úgy néz ki bevált a fejlesztési csomag. Elején én sem hittem benne, de most úgy látszik valami elindult végre. Montrealba megint egy hatalmas csomaggal érkeznek, én attól már azt várom, hogy a pole -ért is versenyben legyenek.
Mellékesen megjegyzem, azt is be kell ismerni, ha Alonso még egy 3 körre kint marad a szuper lágy gumikon, akkor lehet az első helyre jött volna vissza. Nem tudom láttátok e azt a körét, amit lenyomott az után, hogy Hamilton kiállt előle? Mert nem a boxban nyerték meg, hanem Alonso a pályán autózta össze azt az előnyt. Piszok sok maradt a gumikban akkor még. Utána a lágy keverékeken nem tudtak olyan jó tempót menni, így megfontolandó lett volna kint hagyni. Igaz csöppet kockázatos is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #49188 üzenetére
Még mindig bigott meggyőződésed, hogy ez a Pásztor-Brunyó állompáros összehozásáért érdemes volt lapátra tenni a kopasz veteránt?
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz JColee #49208 üzenetére
Te miről beszélsz, LOL. Megszólalt a nagy Kimi -s, aki még azzal sem volt tisztában, miért viseli kedvence Monaco -ban James Hunt sisakját. Facepalm...
Az előzőt kiegészítem azzal, hogy amikor a kis grozsi kilökte Schumit Malaysiaban,(hátulról kiforgatta), akkor is azt nyilatkozta, hogy Schumi lökte őt ki. Kb. ennyit ér ez a srác. Még az alap ok-okozati dolgokkal sincs tisztában.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
boogie84
veterán
válasz DemonDani #49201 üzenetére
Palik is egy hülye. Szabó Róbertet ergo 2 szakkommentátort a tv-be!!!
Érdekes módon Massat mindenki fikázza... azon a pályán, ahol a vezetési tudás nagyon számít, lásd Monaco, ott kb 5mp-re volt az első helyezettől! Akkor hogy is van ez??
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Csak a csapat nem tudta, hogy a lágy gumik hogyan fognak viselkedni pl. Hamiltonon (ugye nehezen melegedtek fel), mert az eddigi pályákon az új gumi már egy kör alatt is piszok sokat hoztott. Kockázatos lett volna látatlanban több körig is kint tartani, persze így utólag csak nyerhettek volna vele.
Hörcsög Powa'
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #49204 üzenetére
"zsinórban másodszor 2. legjobb technika."
Most miért volt a 2. legjobb technika? Alonso a 3. helyen végzett, amiben ismét oroszlánrészt vállalt a gyors kerékcsere, amire a McLaren jól fizetett lajhárjai még mindig nem képesek. A Ferrari itt legjobb esetben is csak a harmadik volt az autó sebességét tekintve.
JColee:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #49212 üzenetére
Khöm, Hamilton 0.5s -et bukott a boxban Lonzihoz képest. Kb. ennyivel volt előtte, amikor kiment. De amikor Alonso visszatért a pályára, akkor nem 0s volt a különbség, hanem bőven 1s-en felüli. De látom megint okos akartál lenni...
Alonso: 25.220
Hamilton: 25.748Tudod, erre mondom azt, hogy van a Ferrari sebessége, és van a Ferrari sebessége+Alonso faktor.
Sundesz: Persze, nem akartak nagyobb kockázatot vállalni, és ez így volt jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
válasz JColee #49208 üzenetére
Nem csak neki van csőlátása, hanem nekem is. Szerintem is Grozsi volt a hunyó - egyáltalán nem követte le Lonzi mozgását, pedig észlelni kellett és bőven lett volna rá ideje és helye. De valószínűleg mindenki aki kétkedik rajképességeiben csőlátó, és mindig más pilóta hibája, hogy Grozsi eddig a rajtjainak fele negatív felhanggal vált emlékezetessé.
Utánam a kondenzcsik!
-
raczger
őstag
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Alonso manővere váltotta ki a rajtbelesetet, nézd meg még ezt a videót addig, míg nem így látod: [link]
Alo megy Hamilton mögött, Alo mellett Gro, amellett pedig elkezdett jönni MSc. Gro helyesen próbál picit rátartani Alora, hogy eszébe se jusson a nyúlfarknyi helyen elmenni, mivel mellette a másik oldalon már elkezdett jönni MSc. Alo nem figyel kellően balra, azt hiszi lesz elég hely és hirtelen kitér balra, ekkor ér össze Alo és Gro kereke, amely megdobja Gro autóját, egyenesen MSc autójának.
Szerintem versenybaleset.Ne egy pillanatképet nézz meg, hanem belső kamerás felvételeket.
"e miről beszélsz, LOL. Megszólalt a nagy Kimi -s, aki még azzal sem volt tisztában, miért viseli kedvence Monaco -ban James Hunt sisakját. Facepalm... "
Facepalm, ugyanis semmi különösebb oka nem volt, hogy miért pont Monacoban vette fel ezt a sisakot, maga Kimi nyilatkozta (remélem érted, hogy Monacon van a lényeg).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Sundesz
őstag
válasz Nowhereman #49216 üzenetére
Sokan savazzák Grosjean-t, de én bevallom csípem a srácot és szerintem elég ügyes is. Ez a mostani incidens is inkább egyszerű rajtbaleset számomra, mintsem feltétlen Gro szarvashibája, szerencsétlen szituáció volt, hogy Schumit pont elkaszálta. Igazából olyan nagy hülyeséget nem csinált idén szerintem.
Hörcsög Powa'
-
MPowerPH
félisten
válasz Sundesz #49218 üzenetére
Malaysia? Jah tényleg, akkor Schumi lökte ki. Behúzta a kéziféket a kanyarban, kicsit megfarolt az autó, így elkapta Grosjean -t is. Hogy ez eddig nem jutott eszembe...
raczger: Ezt a sportot F-nek hívják. Nem kétórási babazsúr. Jó hogy nem már a rajtnál is csak besorolunk. Grozsi csigán indult, Alonso kilőtt. Majd besorol Hami mögé, mi? Ez erről szól. Sima rajtbaleset, én is ezt mondtam. De Grosjean akkor is esetlen a rajtoknál. Még jobban idegesítő, hogy ő azt hiszi magáról, nem hibázhat soha.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #49215 üzenetére
Hamilton kerékcseréje lassabb volt. Nem a teljes időt kell nézni, mert az autót nem a szerelők tolják vonaltól vonalig. Ha Ferrari tempóban végezték volna a munkát, akkor legalább 1 másodperccel kevesebb ideig tarthatott volna a teljes kiállás.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #49220 üzenetére
Az az idő a vonaltól vonalig történő távolság megtételét mutatja. Ebbe benne foglaltatik az is, hogy beáll a szerelőkhöz, amit a szerelők vacakolnak az autóval, és az elindulás. Ha a szerelők még 1s-el tovább vacakolnak, akkor Hamilton ideje 26.748 lett volna. Szóval Hami ott csak 0.5s-et szedett össze a szerelők miatt. Továbbra is várom az indoklást, hol a többi?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #49221 üzenetére
Ebben most milyen új érdemi információt kellene lássak?
Ahogy írtam a boxmunka volt lassú. Ott megint eldobtak bő egy másodpercet. A beállás és a kiállás jó volt, nem azzal volt probléma.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #49222 üzenetére
Elvileg semmit, bár nem vagy tisztában a pit time fogalmával. Azt, hogy a Meki szerelők 0.5s-el voltak csak lassabbak, Hami ennyit bukott a boxban. A maradék hátrányt a kivezető körén szedte össze.
Egyébként Rosberg-é volt a leggyorsabb kiállás.
"Nem a teljes időt kell nézni, mert az autót nem a szerelők tolják vonaltól vonalig."
Erre válaszoltam... Ez a mondta úgy hülyeség, ahogy van. A teljes időt kell nézni.
mod: Találtál információt arról, hogy mennyi volt Hamilton kerékcseréje? Mert én nem. De nem hiszem, hogy Alonso 1.5s -el lassabban ált volna be a boxba, majd annyival lassabban indult volna el onnan. Mert amit mondasz, csak úgy teljesülhetett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hoffman_
nagyúr
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Alonsoval még polera sincs szükségük De én is örülök amúgy nagyon, hogy éledeznek. Már csak a Mekinek kéne összekapnia magát. Amúgy néha puffogok pár dolgon a futamok alatt, meg a redbull megint csal(), de összeségében nagyon örülök, az egész tavalyi szezon alatt ezért rinyáltam(sokakkal együtt). Most már csak az a baj, hogy nem merek megtenni senkit pénzre
Úgy mindenki:
Gorzsán gyors srác, ezzel nincs baj, csak nem komázza a Mestert valamiért. Tényleg figyelmetlen, kissé rutintalan - ami nem is lenne baj, egyelőre, ha nem azt nyilatkozná, hogy Sumi nekiment, ráadásul nem először. De nem ásom még a sírját, van benne potenciál, fejlődjön csak, meglátjuk később mi lesz a dologból.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
kukinyo
addikt
Olvasgatom ezt a kis vitát,Gorsjean hibás, nem hibás.Itt egyetlen egy hibás embert látok, mégpedig a rossz rajtja miatt.És ez Hamilton.Ha ő is elkapja a rajtott, Alonso elmegy utána és semmi nem történik.
-
-
Oliverda
félisten
válasz -Mike- #49227 üzenetére
Nem is értem, hogy ez eddig miért volt kétséges.
raczger: Az már csak a sors iróniája, hogy a büntetés nélkül esélyes, hogy az élről esett volna ki technikai hiba miatt. A 7. helyről pedig még mindig fájdalommentesebb kiállni mint az elsőről.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Sundesz #49218 üzenetére
Nem mondom, hogy ki kéne tenni a keretből, de ha továbbra is rendre túlstresszeli magát a rajtnál, akkor nem lesz nagy jövője a királykategóriában.
1 Alonso manvőverét ne hibáztassuk, mert attól még távolról se lett determinált baleset - lévén az eleje elment, a hátsónál volt egy olyan 2-3cm átfedés.
2 Az hogy ki merre tartott értelmetlen firtatni, mert a pályán még egy rohadt arasznyi egyenes szakasz sincs, amit referenciának vehetnénk.
3 Mind Lonzi, mind Grozsi mindenféle veszteség nélkül elejét vehette volna az érintkezésnek, mindkettőjüknek lett volna helye az elkerülő manővernek, viszont Grozsi látóterének olyan 100x nagyobb részét fedték be a vészjósló vizuális jelek.
levonásom: elkerülhető versenybaleset, együtt hozták össze, viszont Grozsi tehetett volna igazán az elkerüléséért - azaz ő volt a főhunyó.Utánam a kondenzcsik!
-
D@ni88
addikt
válasz MPowerPH #49223 üzenetére
Rá kell hagyni, és erősíteni, hogy Hamilton rengeteg időt hozott az új gumikkal, 120%-on autózott.
hangsúlyozom, hogy csak a Mclaren szerelők miatt került Alonso mögé, mert azok a hülyék felszorozták az 0,5s-el lassabb kiállásnál az időkülönbséget 3-4-el. Így az általuk publikált adatok miatt Hamiltonnak lassítania kellett, és át kellett adnia a dobogós helyet a volt kollégájának..
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz Sundesz #49238 üzenetére
Erről akkor lemaradtam sajnos Pedig Hami fanként is tetszik a kezdeményezés
kukinyo:
Hát tavalyhoz képest merőben más, de tavaly nem feltétlen őrült volt, csak hülye. Előtte is agresszív volt, sokkal inkább, mint tavaly, vagy pláne idén, csak akkor jobban is ment mellé. Az igazat megvallva, most az utolsó 10 körön végig reménykedtem benne, hogy valahogy megpróbálja átverekedni magát Vettel-en, de nem jött össze. Hiába, vagy kihűlt kicsit, vagy csak megkötötték a kezét. Szépen megy, tény, de én szeretettem, hogy agresszívabb, mint más. Na de még sok van hátra idén, villanthat, meglátjuk.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
JJános
addikt
válasz raczger #49217 üzenetére
Grosjean abban volt hibás, hogy nem ment még jobbra. Hogy Alonzóak semmi tere ne maradjon. Csak hagyott helyet mindkét oldalon. Védte a pozíciót, csak nem jól. A baleset Alonzo műve. Betolta, de mégsem volt elég hely.
Más kérdés, hogy ki tudta volna kivédni ezt a szitut, de Alonzo volt a hunyó.
Grosjean ha még jobbra megy, nem követ el hibát, mert joga volt hozzá. Más kérdés, hogy Sumit is védni akarta, és így a pad alá esett. sztem.2007-05-06 óta itt!
-
D@ni88
addikt
válasz Oliverda #49241 üzenetére
Értsd már meg:
A Boxutcában x km/h-val közlekedhetnek, így nem lehet különbség.
A boxban eltöltött ideje +0,5s volt, tehát ezzel a szerelők gazdagították Hamilton idegrendszerét.Amikor kijött 1s előnye volt Alonsohoz képest, tehát a kerékcsere után volt még 0,5 másodperce és zsír új gumija, amit NEM TUDOTT KIHASZNÁLNI.
Az új gumik felmelegítésével bíbelődött Hamilton, míg Alonso a már használt meleg szuperlágyon a legjobb szektoridejeit hozta, mivel Hamilton kiállása után véletlenül az Alonso kocsiját tolták, ezzel extra sebességhez juttatva a spanyolt.Alonso kerékcseréjét követően (ami 0,5s-el gyorsabb volt) több mint 1 másodperces hátránya volt Hamilton-nak.
Alonso a következő körben a célegyenesben haladva hálásan integetett a Mclaren szerelőinek. -
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #49246 üzenetére
Akkor 0.7s -et kapott a szerelők miatt, de a beálló és kiálló fázisban ebből visszahozott 0.2s-et(gyorsabban állt be a szerelőkhöz, vagy ügyesebben indult). Ettől függetlenül a kivezető köre lassú volt a gumik miatt, Alonso utolsó köre meg piszok gyors(saját legjobb szektorok, szépen megspórolta a gumikat a végére), ez látszott a live timing -on is. Ott összejött még 1s legalább, de inkább több, mert nem 0s-es hátránnyal ment ki előle Hami. Ha a Meki szerelők megcsinálják a cserét 1s-el rövidebb idő alatt, akkor is Alonso mögé jött volna vissza.
JJános: Szerintem Vettel volt a hibás, mert a pályán tartózkodott, és levágva az első kanyart pozíciókat szerzett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5