- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Sundesz #49448 üzenetére
Azért nem mert a megszerezhető pontok már behatárolódtak.
Egy idényre visszatekintve egy kiesés az egyenlő egy másik kieséssel e tény.
mégis ha választanom kellene, inkább az első, vagy második futamon 'szeretnék' kiesni, mint az utolsó előttin.
Nem javítható a helyzet, ez van.
..és ez minden szempontból nyomasztó, mert verve mész az utolsó futamra...még ha nyersz is, ki kell esnie a másiknak hogy megnyerd a végső célt.persze ebben szerepet játszik a megszerzett győzelmek száma is...tehát bizonyos esetekben, egy kiesés nem egyenlő egy kieséssel
mivel pontegyenlőségnél a megszerzett győzelmek is számítanak...azaz lehet hogy valaki kétszer is kénytelen feladni a futamot ahol pontokat szerezhetett volna akár a második helyen, és még is 'kevesebbet' ér mint egy elbukott győzelem.
..de ez csak filózás, a lényeg a hozszólás elejében van, az esélyek és lehetőségek beszűkülése miatt inkább buknék futamot, akár kettőt is az idény első felében mint az utolsó előtti futamon. -
MPowerPH
félisten
válasz barnam_ #49455 üzenetére
Ezért aki Schumachert kritizálni meri, az vesszen.
Motion_Blur: Persze. De akkor is Kimi előtt végzett a pontversenyben. Kimi -vel mi volt a gond? Szerintem semmi, egyszerűen lassú volt abban a szezonban. Alonso egyébként Trulli-t és Fisichella -t is iskolázta. Szvsz, nem Massa az első csapattársa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz prmcsk #49440 üzenetére
Alonso 2006 óta nem tudott olyan hibátlan évet összerakni mint akkor. 2007-ben is bukott el pontokat szép számmal vezetői hiba miatt. Ezek nélkül lazán meglehetett volna a VB. 2010 szintén zenész. Idén még nem hibázott, és majd meglátjuk, hogy az utolsó verseny után milyen lesz a mérleg. Az idei Ferrari pedig hasonlóan működik mint a tavalyi. Versenytempóban jobb, és viszonylag kíméletes a gumikkal.
Ba cy lus: Az tény, hogy Alonso-nak eddig csak 2007-ben kellett tartania a csapattársától, ami láthatóan be is tett neki némileg. Előtte és utána Briós gondoskodott a problémáról, most meg Massa jóformán nem sok vizet zavar. Ezzel szemben a McLaren-nél és a Red Bull-nál is nagyobb a csapaton belüli rivalizálás. Persze erre rá is fog menni a Ferrari csapat VB-je, ez szerintem már most borítékolható.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Sundesz
őstag
válasz Oliverda #49457 üzenetére
Tavaly elég összeszedetten versenyzett, a Malaysiában elkövetett Hamilton mászáson kívűl nem is volt hibája, de az is igaz, hogy 2011-ben tét nélkül ment. 2007-ben meg egyértelműen az erős csapattárs tette be a kaput, az az év fejben úszott el, nem a vezetői képességen.
2010-ben meg olyan hülye hibákat csinált, hogy csak a fejemet fogtam. Pocsék rajtok, jump start, zúzda.
Hörcsög Powa'
-
prmcsk
addikt
válasz Sundesz #49459 üzenetére
2007-ben meg egyértelműen az erős csapattárs tette be a kaput, az az év fejben úszott el, nem a vezetői képességen.
Erre utaltam, mikor ezt írtam másnak:
"Nézz magadba. Ha kétszeres VB. vagy és egy VB.esélyes csapatba kerülsz, ahova becserkésznek egy F1 újoncot, talán nem vagy gyarló, ha "elvárod", hogy először talán téged preferáljanak".
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
MPowerPH
félisten
válasz Sundesz #49459 üzenetére
2010 -ben csinált hülye hibákat? Ezt szerintem gondold át újra, vagy ha továbbra is így gondolod, akkor nézd újra a szezont.
Abban az évben egy valaki volt összeszedetlen... Az Vettel. Mert egy olyan autóval, amivel lazán begyalázza akármelyik pilóta a mezőnyt, majdnem elvesztette a VB-t egy olyan autóban ülő versenyző ellen, amivel reálisan nézve a dolgokat maximum az összetett 5. helyre lett volna esélye.
A 2007-es év más volt... Szvsz, Alonso hozta a tapasztalatokat a Renault-tól, amit felhasználtak az autó fejlesztésekor. Míg Hamilton csak szimplán beleült, és egy olyan támogatást kapott Dennis-től, ami Alonso -nak betett. Úgy nem lehet sikerrel versenyezni, hogy az év második felétől az egész csapatvezetéssel rossz a viszonyod. Brazíliában látszott is rajta, hogy nem érdekli az egész, és valszeg örült neki, hogy Kimi lett a VB. Akkor összetettben is úgy lett 3., hogy kevesebb 2. helye volt, mint Hamiltonnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyusz
őstag
válasz MPowerPH #49461 üzenetére
Kínában kiugrott a rajtnál, Monaco-ban nem vett részt az időmérő edzésen, mert korábban összetörte a Ferrarit, Silverstone-ban nem engedte vissza maga elé Kubicát és megbüntették, Spa-ban pedig kiesett. Egyébként mindenki hibázgatott abban az évben, azért is volt olyan szoros a szezon.
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #49461 üzenetére
Amiket Gyusz felsorolt mind igaz, pluszban még ott van Melbourne, amikor a fehér vonalról rajtolt esőben, de a Brit Nagydíjon is beragadt a rajtnál. Ha csak a vezetői hibákat számolom, akkor így elment ca. 25 pont alsóhangon, a saját hibájából. (Vettel meg 50 pontot bukott alsóhangon műszaki hiba miatt.)
De számoljunk utána:
Melbourneben szerintem esélyes lett volna a győzelemre is, jó tempót ment nagyon, csak 3. helyről utolsóra esett vissza, részben JB, részben a rossz rajt miatt.
Kínában ismét esélye lehetett volna akár a győzelemre is, figyelembe véve, hogy szintén utolsó helyről 4. helyre jött fel. És szerinted a jump start nem amatőr hiba?
Monaco-ban uralja a szabadedzéseket és összetöri az FP3-ban az autót. Szerintem esélye lett volna itt is a győzelemre, de minimum a dobogóra.
A Spa-i hiba az belefért és a szezon második felében nagyot autózott Alo, stabilan hozta a dobogót és hibátlan volt, de az első felében azért látszott, hogy talán túlstresszeli magát.Hörcsög Powa'
-
MPowerPH
félisten
válasz Sundesz #49464 üzenetére
Melbourne -ben kilökték, rossz rajt ide vagy oda. Kínában kiugrott, ez hiba volt, de feltett mindent 1 lapra.
Monaco -ban szintén elég könnyű hibázni, főleg ha nagy a nyomás, de határon akarsz menni.
Spa meg így jött ki, olyan körülmények között minden benne van.Silverstone szerintem tök jogtalan volt, de ez csak az én véleményem. Ott egyébként sem ő hibázott, hanem a csapata.
Vettel sokkal nagyobb baklövéseket csinált. Ha egy összeszedettebb pilóta ült volna abban az autóban, már a szezon közepén behúzhatta volna a VB címet. És nem csak műszaki hiba hátráltatta, hanem saját maga is. A csapat meg tolta, szegény Webber tudna mesélni arról a megkülönböztetésről, ami ott volt abban az évben. Annyi szemét húzást a Ferrari nem csinált 10 év alatt. És Vettel ezeket a pontokat úgy bukta el, hogy még csak kockáztatnia sem kellett volna.Csodálkozol azon, hogy túlstresszeli magát? Kapott egy nem túl jó autót, ami a szezon elején nem volt annyira versenyképes, és jól vezethető mint az RBR pl. Ha állandóan 100% fölött kell autózni, akkor ilyen eredmények várhatóak. Nehogy azt higgyétek, hogy ezt a szezont is abszolválni tudja hiba nélkül. Egyszer visszanyal a fagyi, mert nem volt még olyan F1-es pilóta, aki ezt végig tudta volna csinálni.
De úgy látom, itt van pár profi pilóta, szóval nincs is miről beszélni. Fogalmatok nincs arról, milyen is egy versenyautóval úgy menni, hogy végig a határon kell autóznod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hihetetlen az, amennyit sír a szervo miatt. Régebben volt olyan autó az F1-ben, ahol még szervo sem volt, neki meg külön kell fejleszteni, mert az eredeti nem jó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #49468 üzenetére
Ez most elvileg egy új fejlesztés, bár nem tudom mikortól használja. Az biztos, hogy a szezon elejétől kezdve ezzel a gonddal küzd.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Sundesz #49470 üzenetére
Nem is akarlak. Abban az évben Vettel csak elbukhatta volna a VB-t, a nyomorék Markoval együtt. Gusztustalan dolgokat műveltek Webber -el.
Kezdjem sorolni Vettel hibáit, és az eseteket, amikor félreállították Webber -t? Nekem akkor sem azzal volt a bajom, hogy nyer. Hanem, ahogy teszi, és ahogy a csapat hozzá áll. Mikor Webber vezetett összetettben a kutya nem állt be mögé. Meg is lett az eredménye, eldobta az autót, és azzal VB címet is.Most szurkolok Webber -nek, hogy visszavágjon, és Vettel előtt végezzen.
Ha a Ferrari így fejlődik tovább, akkor csökken az nyomás is. Montreaban kiderül, kapunk ismét egy reálisnak festhető képet. Ha meleg lesz, akkor szerintem a Mercik lesznek a nyerők.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
JColee
őstag
válasz MPowerPH #49467 üzenetére
"Monacóban vannak a legszűkebb kanyarok, tehát itt van szükség a legnagyobb alákormányzási szögre. Kimi egy nagyobb áttételű kormányművet kért, amely adott kormányszög mellett élesebben fordítja be az autót."
Szerintem ez egy alap feladat Monacora, nem kellene külön kérni.
-
badd
tag
válasz MPowerPH #49475 üzenetére
Lehet, hogy más a vezetési stílusa?
Meg, oké, hogy régen szervo se volt, de most van minden autóban, így ha neki nem működik másnak meg igen, az bárhogy is nézzük, hátrány, nem egyenlő feltételekkel mennek. Egy olyan mezőnyben pedig, ahol egytized nem pozíciót, hanem pozíciókat jelenthet, ott igen is számít, hogy mennyire érzi kényelmesen magát az autóban. Ettől igen is tud lassulni. -
dokee78
félisten
Perez kapott büntetést amikor Raikkonen előtt szabálytalanul ment ki a boxba?
De amnéziás vagyok,tényleg,most már emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz JColee #49485 üzenetére
Igaz, bár az is lehet, hogy baluka26 12:32:49.59-kor írta, BMW001 pedig 12:32:54.01-kor, akkor a különbség csak 4,02 másodperc, ha pedig azt vesszük alapul, hogy BMW001 12:32:54.59-kor, baluka26 pedig 12:32:49:01-kor, akkor pedig 5,58 másodperc.
Tehát 4,02 és 5,58 másodperc között volt BMW001 lemaradása.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Hamilton fekete öves karatés lett, miután inzultálták az iskolában
Ezt nem is tudtam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kukinyo
addikt
"Fekete öves karatés vagyok, de 12 éves korom óta nem gyakoroltam"
12 éves fekete öves
Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5