- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Realme GT 5G - versenyképes
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
Uhhh, ezt látta már valaki Alonso-ról? Még egy pirospont a részemről neki, ez nagyon komoly lett! Ráadásul a téma amúgy is szívemnek kedves, ez meg egy 10/10-es kivitelezés. Lonzi a király, ennyi
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motion_Blur #49504 üzenetére
Na ja, ő is király, ez számomra ugye eleve nem kérdés Viszont azt még sose láttam, így nem tudom véleményezni, google se dobta soha, meg hírben se láttam. Amúgy a tradícionális Japánt én nagyon szeretem, és Lonzi ebbe nagyon belenyúlt ezzel a tetkóval, piszok jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
werszomjas
őstag
válasz Motion_Blur #49504 üzenetére
Meg mintha Button-nak is lenne egy egész nagy tetkója, múltkor mikor a f1 magazinban volt bemutató a triatlonról ahol minden évben részt vesz, ott látszott.
Bár lehet nem, csak fél szemmel néztem akkor a TV-t.
üdv
-
menin
tag
Ok, akkor röviden:
- 3. szabadedzést, időmérőt és a versenyt láttam és főleg a Tabac kanyarnál. Ott jól látszott melyik a legstabilabb autó szemre nekem a Merci volt a Red Bull és Ferrari is jó volt de néha alattuk "megmozdult" az autó kigyorsításnál. Mekinél is hasonlóra emlékszem.
- Hang: brutálisabb mint a Hungaroringen az autók közelsége és visszhang miatt is. Itt nem lehetett kibírni füldugó nélkül minden autó után összerezzent az ember...Itt kb. a GP2-nek volt olyan a hangja mint Hungaroringen az F1-nek.
- Az alagút újra aszfaltozása szemre nagyon jól sikerült az új rész az alagút vége elött kb. 30m-el kezdődik és nyoma sem volt semmi egyenetlenségnek
- az első kanyar utáni emelkedő sokkal meredekebb mint ahogy a TV-ben látszik
- Verseny: a díjátadó után kb. 10 perccel leszakadt az ég szóval majdnem meglett a nagy eső a végére bár sztem piros zászló lett volna annyi esett.Nagyjából ennyi ha van kérdés csak nyugodtan
HaZsolt: Nem gond ha adsz egy e-mailt meg hogy melyik kép érdekel átdobom
-
Qorthral
őstag
Készítettem egy kis statisztikát a versenyzők eddigi teljesítményéről. Minden futamhoz elkészítettem egy csapaterősség listát, majd az így kapott eredmény alapján osztottam ki a pontokat az első 10-nek. Értelemszerűen a legerősebbnek ítélt csapat versenyzői foglalták el az első két helyet, stb. Az egy csapathoz tartozó pilóták között átlagoltam a pontokat (kivétel a Ferrari), vagyis pl az Ausztrál Nagydíjon Hamilton és Button is 21,5 pontot gyűjtött a statisztikámban, míg Vettel és Webber 13,5-et. A Ferrarit külön számolom, mivel Massa botrányos idén és csapatsorrend is van (nyíltan), így náluk mindig Alonsonak adtam a magasabb pontszámot (pl Malajziában 15-öt kapott, míg Massa 12-t).
Végül összeadtam az általam számolt pontszámokat.
A kapott számot úgy lehetne lefordítani, hogy az az autó sebessége alapján elvárható pontszám. Ismerve a valós számokat, így megkaptam, hogy ki milyen mértékben hozta ki eddig az autójából a benne rejlő potenciált. Ezt a statisztikát az év végéig folytatni tervezem.Megjegyzés: A csapaterősség lista a kvalin és a versenyen mutatott tempó alapján készített szubjektív lista, ahol a versenytempó persze jobban számít, de ez pályafüggő is, Monaco pl extrém, ott a kvalinak van nagyobb jelentősége. Ha valaki nem ért egyet a listákkal, várom az érveket, meggyőzhető vagyok. Néhol igen nehéz volt eldönteni a sorrendet, a Spanyol futamnál például két helyen is döntetlent voltam kénytelen ítélni.
Ennyi duma után az eredmények:
Csapaterősség listák (csak a TOP7 csapatra, a többi kevésbé érdekes):
AUS - McL,RBR,Lotus,Williams,Ferrari,Mercedes,Sauber
MAL - Sauber,Ferrari,McL,RBR,Lotus,Williams,Mercedes
CHN - Mercedes,McL,RBR,Lotus,Williams,Ferrari,Sauber
BHR - Lotus/RBR,McL,Mercedes/Ferrari,Williams,Sauber
ESP - Williams,Ferrari,McL,Lotus,RBR,Sauber,Mercedes
MON - Mercedes,RBR,Ferrari,McL,Lotus,Sauber,WilliamsA számításaim szerint így festene reálisan (a versenyzők által hozzáadott plusz/mínusz nélkül) a VB tabella élmezőnye:
1. Hamilton és Button 67 pont
3. Vettel és Webber 60 pont
5. Rosberg és Schumacher 46.25 pont
7. Alonso 46 pont
8. Kimi és Grosjean 39.5 pont
10. Massa 35 pont
11. Maldonado és Senna 28 pont
13. Perez és Kobayashi 21.5 pontEzen elméleti illetve a gyakorlati (valóságos) VB állás alapján pedig megkapható, hogy ki mennyire hozta ki eddig a maximumot a lehetőségeiből:
1. Alonso 165%
2. Raikkönen 129%
3. Rosberg 128%
4. Vettel és Webber 122%
6. Maldonado 104%
7. Perez 102%
8. Hamilton 94%
9. Grosjean 89%
10. Kobayashi 88%
11. Button 67%
12. Senna 54%
13. Massa 28%
14. Schumacher 4%Szerintem ez a lista nagyon jól tükrözi a pilóták idei teljesítményét. Megdöbbentően jól. Kivétel persze Schumi, akinek minden futama zűrös volt, így Őt nem igazán lehet egyelőre értékelni. Remélem az év végére reálisabb lesz az eredménye és a balszerencsék kiegyenlítődnek. A másik kivétel (bár kisebb mértékben) Hamilton, akinek a csapata sokat tett azért, hogy 100% alatt maradjon. Figyelemreméltó egyébként, hogy Lewis még megannyi zűr ellenére is majdnem kihozta eddig az autóból az elvárhatót, ellentétben Jensonnal, aki ráadásképp sokkal kevésbé volt peches....
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
baluka26
veterán
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
proof88
addikt
-
Motion_Blur
félisten
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #49516 üzenetére
Szerintem nagyon jót tenne neki egy váltás, ezt lehet, hogy ő is tudja, csak nincsen más ésszerű opció, meg egy Mclarent nem szokás csak úgy otthagyni...
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #49521 üzenetére
Nem kényszermegoldás volt. Miután nem jöttek be a McLaren-es dolgok. Úgy gondolta, hogy a Renault-al 0-ról kezdenek mindent. De nem jött össze mivel időközben ott vezetés váltás volt. És már nem kapott Briattore akkora szabad kezet. Arról nem is beszélve, hogy ha nincs Alonso akkor 2005-2006-ban nem VB a Renault.
Ezekben az években Briattore + Alonso = Brawn + Msc
Bár tegyük hozzá , hogy Alonso Briattore-t a mai napig isteníti. Ami jogos, mert hatalmas agy az ember. Az pedig, hogy meghoztak egy ilyen húzást szingapurban . . . hát istenem. Szabályok lehetővé tették. FIA-t tudom sajnálni. Ettől sport egy sport. Nem attól, hogy mindent betiltanak.
Nelson meg egy veréb volt a szó legszorosabb értelmében. Azonnal top csapatnál kezdett. Ha már ilyen lehetősége volt csak ki kellett volna használnia. Lásd: Glock, Kovalainen,
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #49522 üzenetére
Touche
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #49510 üzenetére
Szerintem ez a lista sántít, mert ugye mint említetted a mázli faktort, valamint túlértékeli azokat a pilótákat, akiknek "balfék" a csapattárasa - ezt csak maszatnál korrigáltad, holott Rosberg és Kimi is hátrébb lenne egy pontkombájnabb csapattársal, a Williamses srácoknál meg mindkettőjük teljesítménye magasabbra van itélve, holott tiszta, hogy a verdával valahol a ponttáblázat elejében kellene lenni egy 100% körüli teljesítménnyel.
De azért jobb elemzés, mint ált. a hivatásosok szoktak fárasztani minket.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Qorthral
őstag
válasz Nowhereman #49526 üzenetére
Köszönöm, Tőled ez mindenképpen dicséret A többieknek is köszi.
Van némi igazságod Kimivel és Rosberggel kapcsolatban, tényleg feljebb vannak kicsit a reálisnál. Ugyanakkor egyfelől abban bízom, hogy hosszú távon a mázlik kiegyenlítődnek, így nem kell ezzel foglalkoznom. Másrészt amúgy sem fogok, mert túl macerás, minden pilótánál meg kellene vizsgálni minden futamon, hogy az elért eredménye nem azért jobb-e, mert a csapattársát pech/műszaki gond sújtotta. Erre nincs időm.
De most a konkrét esetben egyébként Kimi és Rosberg eredménye mégis egész jól tükrözi a valóságot, mivel pontjaik nagy részét olyan futamokon gyűjtötték be, ahol tisztán elverték csapattársukat. Kivétel ezalatt Rosberg Monaco, de ha Schumi előtte is végez, az csak -3 pont neki, ergo még mindig 120% feletti a teljesítménye. A jövőben persze lehet, hogy lesz olyan, hogy valaki azért szerez több pontot, mert az egyébként hasonló képességű csapattársa műszaki hibával kiesik, de ezt figyelembe venni tényleg nincs kapacitásom. Remélem a lista így is informatív és érdekes adalék lesz a normál tabella mellé.
Azért ha végignézünk rajta, tényleg kb olyan eredmények láthatóak rajta, melyet reálisnak érzünk 6 futam után.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
hoffman_
nagyúr
válasz proof88 #49515 üzenetére
Ez az egész pletyka nevetséges. Hamilton nem megy sehova. Ha igen, hülye - ennyire még ő sem.
1. Az egyik top istállónál van. Ezeknek ha van mélypontja is, 1-2-3 éven belül mindig VB képesek lesznek.
2. Hova menne? Lonzi mellé megint? Marakodni, meg egymástól lopni a pontokat, hogy egyikük se legyen VB? Vettelhez? Persze, szerintem is. Máshová meg, hát, nem igen... Ennyi.
mod:
Illetve Schumi helyére, de ezzel se lenne beljebb, sőt visszalépés is lehet, úgy, hogy nem ismerjük a jövőbeni teljesítményeket. Arról nem is beszélve, hogy Sumi ne menjen sehova.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Qorthral #49527 üzenetére
Ha csak Kimit nézem, kapásból volt egy Q1-es kiesése, ami rendhagyó, aztán egy 5 helyes büntetés, majd a 2. helyről elszállt alóla a gumi. Ebből az utóbbi 2 önhibáján kívül volt, és a Q1-es kiesés is részben a csapat számlájára is írható. Ha ezek nincsenek, akkor lehet, hogy Monacoig mindig ott lehetett volna a 3-4-5 helyek egyikén, amivel már Alonso közelében kellene lennie, míg Grozsi magának intézte így a dolgokat.
Marha sokat számít így a csapat, vezetői és technikai hibák. A pilóták szempontjából pedig a vezetőinek le kellene húzni a %-ot, míg a csapathiba inkább korlátozza a pilóta számára a maximum elérhetőt. Egy extrém példa: lehet hogy valaki az adott hétvége legjobb autójában az első helyen kocsikázik, aztán mondjuk elcsesz vmit a csapat a kiállással, ami visszaveti a top10-en kívülre, ami így lehúzza a %-át, holott nem rajta múlott, ugyanúgy mintha valaki az utolsó körökben benéz egy féktávot, és beragad a kavicságyba.
Egyesével vizsgálva szinte az összes VB, + Rosberg és Webber is ott lehetne a ponttábla elején holtversenyben, ha kisimítjuk a csapatok között erősorrendet. -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #49523 üzenetére
Alonso-t szvsz kivágták a McLaren-től akkoriban, nagyon hülye húzásai voltak kétszeres bajnok létére, és a kémbotrányban betöltött szerepe sem volt túl szép...ha jól emlékszem még nyomást is próbált gyakorolni Ron Dennis-re.
Szvsz közösen megegyeztek hogy jobb lesz külön.
Briatore húzása gusztustalan, sportszerűtlen, és Piquet-vel szemben egyszerűen aljas volt...ki tudja mi volt még.
Elszállt vele a ló.
Piquet egyébként egy kifejezetten tehetséges versenyző volt, sőt szerintem még mindig az.
de sajnos a neve és a karrierje is tönkrement ezen a vén önmagát istennek gondoló szrházin már elnézést ha valakit megsértek.
Nem tudom hogy lehet azt a húzást a sporttal összeegyeztetni.. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #49529 üzenetére
csak úgy röpködnek az önhibáján kívül dolgok. Pedig nem tudható hogy mennyi szerepe volt Kimi-nek abban hogy elfogyott alóla a gumi..elvégre Grosjean alatt nem fogyott el..
Ahgoy Grosjean hibája is persze magának köszönhető ( ), 'magának intézte el a dolgokat'
Pedig nem igazán..
De mindegy nem múlik rajta semmi, csak megmosolyogtató -
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #49531 üzenetére
Egyenértékű semmiképpen sem lehet, hiszen az ötlet nem az ő fejében született meg...sejthetően
Az egyik legvalószínűtlenebb dolognak tartom, hogy úgy kelt fel, hogy mi lenne ha feláldoznám a versenyem azért hogy a csapattársam győzelmi esélyei megugorjanak
Tehát Flavio nyomást gyakorolt rá,...elképzelni sem tudom mivel, ezért nem is próbálom.
De még akár az is elképzelhető hogy szerződésmódosítás áráért...amiket olvastam hogy Flavio elég extrém megkötéseket allkalmazott.. -
hoffman_
nagyúr
válasz Motion_Blur #49535 üzenetére
Profi munka, így kell kicentizni a legjobb ívet
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Qorthral
őstag
válasz [CS]Blade2 #49529 üzenetére
Ebből a 3ból 2 bőven főleg Kimi hibája volt. De az 5helyes is lehetett részben. Nyilván lehetne amúgy finomítani a listát, de se kedvem, se kapacitásom nincs rá. Szerintem így is épp eléggé rendben van (Kimi zűrjei minimum ki vannak egyensúlyozva a pontozással). Ha szerinted nincs, várom a részletesebb, reálisabb elemzésedet.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
proof88
addikt
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #49535 üzenetére
wow
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
MPowerPH
félisten
válasz stevve #49543 üzenetére
Még büntetés sem lesz, kizárólagosan egy ok miatt. Egyik csapat sem óvta meg a Monaco GP eredményét, csupán csak vizsgálatot kértek az FIA -tól ez ügyben. Ilyenkor vagy szabályosnak nyilvánítják, vagy azt mondják ez így nem jó. Ez esetben a következő futamon már módosított elemmel kell menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49542 üzenetére
Ugyanez volt 2007-ben a Ferrarinál nem? Ott is kérte a McLaren a padlólemez vizsgálatát az FIA-tól (később kiderült hogy honnan is tudták ), és változtatniuk kellett. Bünti ott sem volt, ebben legalább most korrekt volt az FIA.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Misi 007
Közösségépítő
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #49535 üzenetére
Ez gyors körön volt?
Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari