- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Mobilarena
Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
-
k-adi
nagyúr
Testreszabhatóság engem is nagyon érdekel, az tuti, hogy lesz benne valamilyen szinten, vagy legalábbis különböző karaktereknek különböző páncélja, fegyverei lesznek de olvastam valahol, hogy "nemet" tuti lehet választani, úgyhogy gondolom ha azt lehet akkor skin-t is / páncélokat is. A fegyverek class-hoz / karakterekhez kötöttek, így longsword pl. csak lovagnak lehet, katana meg csak Oni-nak.. de persze még bármi változhat.. Jöhetne már egy részletesebb videó az MP-ről, eddig 2 singlekampány videó volt.
-
k-adi
nagyúr
Látom oric nem nagyon szeret For honor cikkeket, híreket írni, ezért inkább idelinkelem az érdekesebb dolgokat, pl:
Closed Alpha: September 15 - 18.
12 playable heroes and five multiplayer modes
A (vélhetően) fő mód:
- Dominion, a four-on-four (4v4) battle for territory (Once your team controls all three points, the match enters a “breaking” phase, in which the losing team stops respawning. If you can eliminate all four players before they can reclaim a point, your team wins the round.)
___
További gyilkolós, feladat nélküliek:
- Brawl, a two-on-two (2v2) in which teams win rounds by killing off their opponents
- Duel, which pits two players (2v2) against each other in a no-distractions game of counters, parries, and quick deaths
- Skirmish, meanwhile, is a four-vs-four (4v4) team deathmatch-style mode in which players score points with kills
- Elimination is a four-on-four (4v4) match in which nobody respawns and the last player standing wins the round for their team.Game launches on February 14
Factions trailer (yt version: [link] )
Érdekességek:
Even within their types, there’s a lot of diversity among the heroes from each factions. For example, the Kensei, who wields a Nodachi and fills the Vanguard slot for the Samurai, feels a little faster and more graceful than his bulkier Knight equivalent, the steel-clad Warden. And both seem almost nimble compared to the lumbering, Dane Axe-wielding Raider, a heavy hitter who delivers slow but damaging strikes. What’s especially cool about these differences is that there are no faction restrictions in multiplayer; Samurai, Vikings, and Knights can all fight on the same side, letting you stick with your favorite heroes no matter who you’re grouped with.
Your warriors can all be customized in detail, as you can change everything from their gender and color schemes to the look of their armor and weaponry. Customization also factors into their progression (which is handled separately for each hero), as you’ll have a chance – at the end of each match – to loot new weapon and armor parts that can be combined and adapted to your playstyle.
Who pre-order For Honor will get the Legacy Battle Pack, which includes three special Hero outfits for the Warden, Raider, and Kensei Heroes.
Jó és akkor linkelem is a lényeget: How New Heroes Play Different Roles on the Battlefield
még több Dominion gameplay:
Gameplay Interview - IGN LIVE: Gamescom 2016 -
k-adi
nagyúr
Legtöbb helyen csak a sima Vanguard-classokat (azaz a Warden-Raider-Kensei) mutatják be mindháromból, de itt van egy Assassin class (Orochi) (ez amúgy ugyan az a map, mint ami a tavaly E3on volt) videó [link]
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Már ott elszúrta, hogy mixeli a csapatokat... Azaz 1 csapaton belül harcolhat egymás mellett mindhárom frakcióból harcos és ellenünk is lehetnek ugyanolyanok szerintem eléggé idiótán néz ki hogy 2 (akár ugyanolyan harcos) viking/lovag/samuráj/stb egymás ellen megy gondolom lesz HC mód vagy ilyesmi ahol ez korlátozva lesz de egyenlőre a fő módban (Dominition) nem így lesz és ez szerintem aggasztó (nyilván a balance miatt van így, na de akkoris.... )
-
k-adi
nagyúr
-
k-adi
nagyúr
-
k-adi
nagyúr
Na én kialfáztam magam
Lenyomtam legalább 40 meccset... Sajnos azt kell, hogy mondjam: csalódott vagyok. Az animációk jók, a kivégzések besza behu látványosak meg minden, de maga a harcrendszer egy torzszülött mortal kombat féleség... Eszeveszettül kell kattintgatni, csomószor nem ott védekezik ahol az egér szerint lenne, stb.... vannak még itt gondok és maga az alap harcrendszer pedig nem hiszem hogy nagyon fog változni a véglegesben.
Karakterekről:
- Warden.. átlagos
- Buzogányos lovag.. ő vele vannak a legkevesebben,.. lassú és gyengéket üt, de védekezésben király
- Viking.. erős ütései vannak, a dobálásai jók
- két baltás viking.. na ez egy nagyon OP karakter
- Kensei... nagy is, lassú is, de ütései elég jók
- Orchi ninja samurai... na ez a másik OP karakterPályákról:
Mind 3 pálya jó. Megfelelő nagyságú, mindhárom CP ott van ahol kell lennie, stb.. a hangulat-desing is jó.Testreszabás:
Na ezt jól megcsinálták, a bármelyik karakter lehet nő, férfi, ilyen-olyan bőrű, a páncélján csomó ábra, szín, forma, stb lehet... ez a része tök jó a játéknak.Tehát aki új játékos annak mondom: a startkor meglévő 1500 pénzét aki el akarja költeni annak érdemes az elején vagy a ninja assassint vagy a kétbaltás vikinget feloldania és a maradék pénzből pedig cuccokat venni a karakterhez... de ami a lényeg: betanulni a kombókat úgy, hogy ha félálomból is felkeltenek akkor is tudjad.
1)
A legnagyobb hibája, gondja a játéknak az unfair küzdelmek.
Ritkán látni 1v1 dueleket (DOMINION MÓDBAN), általában ketten, hárman (voltam olyan meccsen is ahol annyira pofátlanok voltak, hogy csoportosan négyen támadtak egyedül lévőkre) támadnak meg egyedüli játékosokat. jó, értem én, hogy ez így egy taktika, de na... azért van egy határ.2)
A másik gond pedig az, ahogyan a képen is jól látható, hogy a játékosok többsége main-elte a ninja-t... azaz legtöbben csak az assassin samurai-al hajlandóak lenni... de egy bug miatt a +4 BOT poén volt (kár hogy a meccs elején kirúgta őket a server )Ja és a végén amikor szoros a küzdelem akkor persze, hogy a te csapatod kerül breaking point-ba és sz*pika van... onnantól kb game over.
Természetesen kipróbáltam a másik 2 gamemódot is... a duel poén, a brawl már kevésbé...de nyilván Dominationban lesznek a legtöbben és ha az ember nem akar órákat ülni a menüben akkor abban a gamemódban fog keresni lobbyt..
-
k-adi
nagyúr
Na véget ért a 3. zárt alfa teszt (CA3). Pontban hajnal 2.kor le is lőttek a szervereket
-
k-adi
nagyúr
Persze nem hagyott nyugodni, úgyhogy még visszamentem alfázni annak ellenére, hogy pénteken este eléggé felbosszantott
Rájöttem én voltam a noob, jobban ráfeküdtem a védekezés kitanulására és a kombókat is bemagoltam és így szinte mindig nyertem 1v1-ben, még skilles játékos ellen is!Sikerült felvinnem lvl 23-ra azaz REP 1, lvl 3-ra a karakterem (lvl20 után újrakezdődik a szintezés, amolyan "prestige"elés van itt is mint CODban, csak itt "reputáció" a neve) szóval aki alfázott az tudja, hogy ehhez azért elég sok meccset le kellett nyomnom.
Szóval a véleményem nem 2 meccs lejátszása után írom, de még mindig tartom a véleményem nagy részét, amit korábban fogalmaztam meg.
For Honor Probléma 1:
A ninja samurai karakter nagyon OP. (orchi assassin) ---- Talán ezen segít majd egy balance patch... vagy a többi karakter akiket eddig még nem ismerünkFor Honor Probléma 2:
Sokszor van 1v2, 1v3 harc, azaz a "gang up" effektus. Hiába van "revenge mod" az egyedül harcolónak, sokszor az sem segít. Persze ez tök jó amikor a te csapatod mozog együtt, de sokszor nincs így és amikor téged vadásznak le ketten-hárman akkor esélyed sincs. Belefutottam egy olyan lobbyba is amikor 4 ninja samurai (orchi assassin) ellen kellett játszani és kínszenvedés volt. Együtt mozogtak és szépen lekaszaboltak minket, mert mi persze nem gyűltünk össze (én hiába verődtem valakihez, 2v4-ben sincs sok esély 4 assassin ellen) ---- de hogy ez ellen mit fognak tenni a fejlesztők??? hááát kíváncsi leszek.Ezzel a képpel búcsúzom:
(aki erre izgul, tessék ez egy kimaxolt graf. kép... ugyan ALFA ez még, de látható a tűz effekt, egyedi páncél minta, a hud, stb)Ja igen, a végére eléggé megtetszett a játék, most ott tartok, hogy elgondolkoztam a megvételén remélem bekerülök a bétába is (ha lesz de gondolom lesz) és akkor az majd segít jobban eldönteni (bízom benne hogy ott már több karakter is lesz!)
-
k-adi
nagyúr
Szerintem is kevés volt a 3 nap,...de ez alfa és zárt volt... gondolom ha lesz béta az több napos lesz, bár az inkább már stressz teszt lesz már.
Az egérrel szerintem nehéz. Vadul rángatom az egeret és sokszor nem abba az állásba (stance) védekezett a karakterem - nem egyszer emiatt vesztettem. Gondolom kontrollerrel a pöckökkel könnyebb lenne. De ettől eltekintve egész jó az irányítása szerintem.
A grafika viszonylag szép igen, bár voltak gondok, glitchek, recék, stb.. de gondolom ez az alfa-ság miatt volt. A karakterek tényleg szépek, részletesek, a kard-mozdulatok is remekül le vannak animálva, szóval abban csillagos ötös a játék.
AI ellen jó az 1v2 vagy 1v1 mert ott megvár sokszor míg te támadsz, lassabb a harc. Gondolom lesznek "hard" botok is akiknél nem így lesz
A kampány szerintem sok dominion pálya lesz AI ellen, scriptelt jelenetekkel és átvezetőkkel.Az lenne a poén ha a 4. nép is feloldható lenne majd de gondolom ők nem lesznek elérhetőek sosem
-
k-adi
nagyúr
válasz vegitossj7 #103 üzenetére
Én a Peacekeeper és a Nobushi-ra vagyok kíváncsi nagyon! De persze a többi is érdekel de ez a kettő nagyon
Orochi elég OP, kíváncsi leszek a Peacekeeper mennyire lesz hasonló..
Nekem a death from above -okkal voltak gondjaim, sokszor mellé ugrott a karakterem, hiába volt lock-olva a célpont. de amikor összejött, uhh de király érzés volt
-
k-adi
nagyúr
válasz vegitossj7 #105 üzenetére
A harcrendszer minden csak nem egyszerű eleinte én is azt hittem, hogy bal klikk ezerrel meg néha jobb ha nagyobbat akarok suhintani, de nagyon nem ez a téma itt
A lovagokkal képtelen voltam bármit is elérni, de az alfa teszt végére már egészen ráéreztem az ízére hogyan is kellene az assassinnal nyomni (Orochi)... és csak úgy jöttek egymás után a kivégzések
(mondjuk az eléggé zavaró néha, hogy kivégzés közben is sebződhetünk... némelyik animáció elég sok időbe telik annak ellenére, hogy úgy tűnik mintha azonos hosszúságúak lennének (érdemes lenne egyszer majd lemérni ezeket) és volt már rá példa, hogy pl. emiatt haltam meg, mert konkrétan csak nyeltem a sebzést de nem tudtam védekezni )
-
k-adi
nagyúr
válasz vegitossj7 #110 üzenetére
Ha valaki megtudja mikor lesz a béta tesztelés, az írja már be ide... köszi.
(nincs sok értelmes kardozós játék, ezért nekem már most hiányzik a játék )
-
k-adi
nagyúr
https://blog.ubi.com/honor-development-team-learned-closed-alpha/
- Orochi nerf (várható volt )
- No more split screen coop
- tovább fejlesztik a matchmaking (nem volt megfelelő a skill-based filter) & customization (kevés elkölthető steel volt) rendszert
- stb... többi a videóban: -
k-adi
nagyúr
Valakinek valami hír a BETA-val kapcsolatban??
-
k-adi
nagyúr
Bétásoknak:
The For Honor’s Technical test 2 begins on December 14th at 9 h AM EST / 1 h PM GMT and runs through December 19th at 5 h PM EST / December 20th Midnight GMT.
-
k-adi
nagyúr
válasz Bazsi1987 #125 üzenetére
Igen, én is PC-s vagyok.
Most már az összes hőst ki lehet próbálni. De még mindig a többség a szamurájjal megy (Orochi), úgy látszik nem felejtették el az előző tesztből, hogy mennyire OP (sajnos most is).
Az új karakterek nem rosszak, főleg a nagy japán sumo tank.
Most az assassin-lovag csajt próbáltam ki, hát... nem jött be. Nagyon gyenge, pár ütés és fekszik is, de túl jól counterelik is, sokszor véletlenül.
A vikingek erősek nagyon, még a japán dárdás csajra vagyok kíváncsi, talán vele jól lehet trollkodni a sok Orochi ellen..
Ahogy néztem eddig, a lovagok most a leggyengébbek, bár a bárdos lovaggal még nem kerültem szembe.Az új "világtérképes" dolog totál felesleges middle-game.
Ugyan még csak most kezdődött a teszt-időszak, de rengeteg a network-problem, így én mára hanyagolom is az egészet. Sokkal lassabban indulnak a meccsek is, lassabb a matchmaking is, pedig player lenne. Valami nincs rendben még.
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz HoReSz1975 #134 üzenetére
nekem igen....
-
k-adi
nagyúr
Na így a teszt végére... hát vannak hibái de sajnos a legnagyobbat még mindig nem tudták kijavítani és ahogy látom egyhamar nem is lesz rá megoldás. Mégpedig a "gang up" effektusra, azaz a 2v1 3v1 csatákra.
Tegnap óta a Lawbringer (pikás tank lovag) karakterrel megyek. Hát, elég OP Talán az Orochi után a második OP karakter Sorra tolom le az embereket a pálya széléről, illetve csapdákba a pika hegyével elképesztő milyen távolságra lehet tolni az embereket, a többi karakter kb. 3métert tud tolni, dobni, a pikás simán 10 métert is tol -
k-adi
nagyúr
válasz bajtokarpi #148 üzenetére
A játék alapvetően átgondolt de hiába lesz jó startja neki, akkor se tudnak mit kezdeni az unfair azaz a 2v1 3v1 és 4v1 harcokkal, így hamar meg fogják unni azok akiknek nem lesz egy állandó csapata / csapattársai
-
k-adi
nagyúr
válasz Something_ #150 üzenetére
Egyedül a duel ami fair, az 1v1.
A brawl meg a másik... 2v2 és 4v4... sehol nem fair... Az első elesik és utána már csak 2v1 vagy 3v1 harcok vannak. Úgy meg elég nehéz. Összejöhet a győzelem úgy is de nehezen. Egyszerűen ahogy csapkodnak az animáció megakad és nem tudsz mit csinálni. Hiába a revenge mód is... Hidd el, 2x teszteltem már, alfa, béta..
-
k-adi
nagyúr
válasz TazLeacher #153 üzenetére
én akárhogy próbálóm, a negyedik lépésnél nem megy tovább a videó
-
k-adi
nagyúr
válasz TazLeacher #157 üzenetére
Majd mesélj milyen érzés a 2v1 és 3v1 harcok
-
k-adi
nagyúr
válasz TazLeacher #159 üzenetére
Részemről nem lesz. Legalábbis az elején még nem. Ahogy nézem elég hamar ki fog kopni a játékosbázis. Egyrészt nagyon rétegjáték ez, kardozás nem mindenkinek a szíve csücske, másrészt meg a 2v1 és 3v1 harcok miatt sokan meg fogják unni. Sajnos ez nem olyan játék ahol egyedül is lehozod a kört mert brutál jó célzol és mindenkit lelősz... itt ha rádjönnek többen akkor megütnek és emiatt a karakter animációja megszakad...újra és újra. Emiatt tehetetlen leszel és csak sebződsz és meghalsz majd. Persze lehet jól védekezni, stb. néha nekem is sikerült kicselezni őket, de legtöbbször amikor "breaking van" azaz megvan az 1000 pont és nincs több respawn akkor az annyiból áll (mármint a kör vége) hogy ketten, hárman rohangálnak az utolsó után aki menekül (azaz rohangál oda-vissza a pályán) de úgyis utolérik egyszer és akkor leverik és vesztettél.
-
k-adi
nagyúr
Nem kell az okoskodás benne voltam végig az alfa és a béta tesztelésben is, tudom miről beszéltek, játszottam már a játékkal jó pár órát, hidd el.
Az alfában a japán Orochi-t maxoltam ki (aki pont counter-attacker, tehát marhára tudom miről szól a védekezés!), a bétában pedig a lovag Lawbringert (aki pedig tank, azaz annak a típusnak is jól ismerem az előnyeit/hátrányait...).Ajánlom figyelmedbe azt a kommentem újbóli elolvasását amire reagáltál. Ahogy írtam: megütnek és emiatt a karakter animációja megszakad...újra és újra. Emiatt tehetetlen leszel és csak sebződsz és meghalsz majd. Persze lehet jól védekezni, stb. néha nekem is sikerült kicselezni őket,
Tehát nem mondtam, hogy lehetetlen védekezni, tudom jól hogy vannak block mechanikák és tudok a Revenge Mode-ról is (ami 5 másodpercig tart kb., semmire nem elég, max arra hogy visszaüss és elkezdjél futni......) de normális (azaz nem béna) játékosok ellen nem sokat ér egyik se 1vsX harcoknál.
Persze a játék megjelenése után még megúszod 1-2 hónapig az ilyenféle unfair harcokat talán, aztán ahogy belejönnek a többiek is a különböző kombókba, taktikákba, stb., úgy fognak szépen elpicsázni, mert 2 (vagy ne adj isten, 3 vagy 4 támadó) kombót nem tudsz folyamatosan kivédeni. Talán az első 2-3 ütést kivéded (és addig imádkozol, hogy valamelyik társad a segítségedre siessen, bár kevés erre az idő ha nincs a közelben), de előbb-utóbb úgyis valamelyik betalál és onnantól kezdve szinte szétpüfölnek.
Velem is előfordult, hogy megúsztam 1-2 ilyen támadást, de a többsége csak szerencsén múlt: elrontotta a kombót az ellenfél, pl. valamilyen tárgyba/falba ütött a karakterem mellett az ő karaktere ezért megszakadt a kombója, stb...Legtöbbször inkább Nobushival sikerült megúszni az ilyeneket, vele lehet távolról is szúrkálni, így 1 szúrás, 1 menekülő-gurulás viszonylag jó taktika vele.
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Természetesen nem volt lehetőség teljesen kitapasztalni a karaktereket, hiszen korlátozott idő állt rendelkezésre a tesztelések során, de a lényeget így is lehetett látni a karaktereknél.
Orochi valóban 1v1-ben a legjobb (szerintem egyik legjobb duel hős) de a legtöbb játékmódban több vs több van (legalábbis a lényeges módban, Dominionban 4v4), így legtöbbször 1 vs 2 vagy több a vége (HA BÉNÁK A TÁRSAID) így hiába 1v1-ben tud érvényesülni ez a hős ha a meccs felében nincs lehetőség 1v1-re.
(max ha ügyes vagy és sikerült elválasztanod a többiektől persze de ehhez meg béna ellenfelek kellenek, akiket viszont amúgyis legyőznél..)Nem írtam el, a pikásra gondoltam eredetileg is, aki a "Lawbringer". Bár "Vanguard" a karakter-típusa ha jól rémlik, de igazából ő is egy tank szerintem.
A karakter animációjának a megszakadása valóban nem hosszú idő, de épp elég hogy kizökkentsen és elrontsd a saját kombód, stb. 1000 pont után, azaz "Breaking"nél pedig ahogy fogynak a társaid, úgy egyre nehezebb és fél másodpercenként záporoznak rád az ütések már (mert többen tudnak rád fókuszálni) és véged.
Tapasztalataim alapján ha breaking van akkor többnyire vesztettél is. Persze volt már többször is olyan, hogy rally volt (visszahoztuk 1000 pontról) de ezek a ritkán fordultak elő. Volt olyan meccs is, amikor 4x fordult a kocka: egyszer nálunk volt rally, aztán náluk és így ment... na az emlékezetes meccs volt!
Kedvencem mikor mindkét csapa Breaking-ben van, na azok izgalmas harcok.
Igen, néha sikerült lehozni az 1 vs több szereplős harcokat... átlag 10-ből 3x. (persze ebbe beletartozik az én bénaságom is, a társak bénasága is, a körülmények, stb)
Eleinte kevésbé gond amíg van respawn (bár akkor is zavaró), de "breaking után" nagyon bosszantóak az unfair harcok, dehát ez betudható a játékmód szabályának.Nyilván csapatjátékra van kihegyezve ez is, én értem ezt..... de amíg pl. Overwatch-ban (ami szintén csapatjáték lenne) elvagyok EGYEDÜL (mert össze-vissza érek rá, ezért nem tudok rendes klánba benne lenni...) random társakkal, mert könnyedebb (??), addig itt nem, emiatt sok frusztráló dolog történik.
Pl. az általad említett "tank-szerepe & pontszerzés" rész: én is próbáltam ezt a taktikát alkalmazni most a bétában nemrég mikor a pikás lovaggal mentem (direkt figyelemelterelés, stb), de random társakkal nagyon nehéz összedolgozni. Sokan szartak is még bele, csak "tesztelték" a játékot így velük még nehezebb volt. Persze lehet csak mindig butákat fogtam ki...A játék maga nem lenne rossz, de nehéz soloban rendes társak nélkül, akik segítenek elkerülni az 1 vs több harcokat. Igazából erre kell felhívni a figyelmet.
Viszont nem véletlenül van ennek a jelenségben is neve a fejlesztők közt is ("For Honor devs realized, that players abusing the gang up effect")
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz ForRedGlory #272 üzenetére
Te tényleg fullba nyomod a kretént ForRedGlory
-
k-adi
nagyúr
1-1 meccsre jó, hosszútávra nem.... olyan ez, mint a FIFA, ott is lejátszol pár meccset, aztán mész a dolgodra tovább........
Viszont miután eltelik a megjelenéstől pár hónap és betanulja mindenki a megfelelő kombókat a karakterekhez... na onnantól lesz anyám ne mulass
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Na vége a(z utolsó) bétának..
Bár úgy voltam vele, hogy nem érdekel már, mert felbosszantott a 2. tesztelés alatt az 1 vs (sok) harcok, de gondoltam adok még egy esélyt neki, mert alapvetően jó kis kardozós játék.Az alfát élveztem a legjobban, aztán ezt a 3. tesztet, a köztes 2. teszt nagyon rossz volt: technikailag is és játékosok szempontjából is. Persze azért vasárnap már megérkeztek ebbe a bétába is a genyók dehát ez várható volt....
A véleményem továbbra sem változott annak ellenére, hogy 3x teszteltem alfa-béta a játékot:
A játéknak 3 fő hibája, gyengesége van:
1. OP karakterek
2. Gang Up effektus
3. Hamar unalomba fulladTehát...sorba
OP hősök:
A Peacekeeper, Nobushi és Orochi karakterek nagyon erősek, hozzáértők kezében OP hero mindegyik. Nem véletlen, hogy mostani bétában nem is volt benne se a Lawbringer, se a Valkyrie, se a Shougi, hiszen ők voltak a legerősebbek de szerencsére elvileg balance-olják őket azért nem voltak most elérhetőek a bétában....remélhetőleg.....és nem azért, hogy "legyen valami újdonság is"...
Szóval nagyon jól balance-olni kell a karaktereket, de ahogy látom még van mit dolgozni ezen (is). Az alfában a vikingek voltak nagyon erősek, most a bétában pedig az előbb felsoroltak.Gang Up avagy 1v2 1v3 1v4 harcok
Én többnyire Dominiont nyomtam mert ott vannak a legtöbben és a legnépszerűbb játékmód is. Hiába a "Revenge mode", ha sokan jönnek rád, esélyed sincs, ez a játékmód hátránya. Sokszor bugos a dodge és a block, de ezt betudom annak, hogy még csak "béta" volt ez (bár mindannyian tudjuk, hogy 1 hónap alatt nem lesz csoda = ugyanilyen lesz a végleges is, max patchelik..vagy nem)
Az biztos, hogy ezt nem egérrel kell hanem kontrollerrel kell majd játszani.Unalom
Nos, igen, ez ilyen. Mint a FIFA, itt is lenyomsz pár meccset és mész a dolgodra tovább. Kérdés, hogy ez mennyire lesz hatással a jövőjére hiszen ez alapból egy rétegjáték.
A DUEL mód az poén, de hamar rá lehet unni, a 2v2-re szint úgy. A Dominion mód az egyedüli érdekes mód, de az meg a gang-up effektus miatt szar sokszor. Persze akkor jó amikor ti vadásszátok a másikat, de amikor téged kerget 3 mert a társaid fekszenek a földön egész meccs alatt az nem poén..._
Szerencsésnek mondhatom magam, hogy 3x is tesztelhettem a játékot, így azért eléggé ki tudtam demozni magam úgymond. Az biztos, hogy én nem fogom megvenni teljes áron, mert kb. 20.000 forintot nem ér. De 15 ezret sem. Viszont később meg már bele fognak tanulni a játékosok és hatalmas hátrányból fog indulni aki később csatlakozik be. Plusz kíváncsi vagyok a játék startjára hiszen maga a játék nem lenne rossz, a játékmechanika át van gondolva szerencsére ez látszik, de a genyó playerek el fogják (ezt is) rontani. Bár a játék nevében benne van a Honor szó, de a játékban a 3 tesztelésem alatt 1x sem láttam tiszta harcot Dominion módban (persze a duel az más téma)
Egy biztos, aki megveszi az legalább 1 vagy 2 haverjával vegye, mert egyedül random társakkal sokszor nehéz lesz érvényesülni.... én szóltam. -
k-adi
nagyúr
válasz Something_ #303 üzenetére
Hali.
A gold:
Csomag tartalma
For Honor játékszoftver
Season Pass
Digital Deluxe Pack (1 kivégző effekt, 3 sisak kereszt)
További digitális tartalmakAz ára 28-31.000 Ft
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- További aktív témák...