Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaiotEch

    nagyúr

    Sziasztok! Szeretnék kis segítséget kérni, az igeidők már nem mennek annyira, mint régen.

    "Tisztelt Ügyfélszolgálat,

    2015.02.08-án megrendeltem Önöktől a jegyet, végül azt az üzenetet kaptam vissza, hogy hamarosan megkapom a megadott e-mail címre a dokumentumokat. Ha belépek a felületen azt az üzenetet kapom, hogy feldolgozás alatt. Van valami probléma a jegy kiállításával?"

    "Dear Customer Service,

    I have ordered a ticket from you at 08/02/2015, finally I get a message "The documents will shortly be sent to mail address. You can download the documents, at any time if you log in." If I log in, I get this message: "Your order is being processed. Travel documents are therefore not yet ready to be displayed." Do you have a problem with the order?"

    Jó lesz így vagy változtassak még? :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák