Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • graphicsp

    kezdő

    amíg a Streamline beépülő modulok formájában próbálja a rendszert egységesíteni, addig a Microsoft konkrétan egy erre szabott interfészt tervezett.
    Egy interfészt??? :Y
    Hát ezt álmomban sem gondoltam volna. Főleg a DirectSR Application Programming Interface (API) név tekintében.

    A Microsoft DirectSR API máshogy közelíti meg a kérdést. Ez a rendszer a jelenlegi formában nem is támogatja az FSR, XeSS és DLSS felskálázásokat. Ahhoz, hogy ezek működjenek, az érintett gyártóknak át kell majd írniuk az eljárásaikat a DirectSR specifikációinak megfelelően.
    Ezt sem gondoltam volna, de a legdurvább, hogy

    Azzal ugyanis, hogy egy DirectSR meghajtóimplementáció felel az adatok feldolgozásáért, a mögöttes kód anélkül kicserélhető, hogy a programszinten bármilyen frissítést kellene eszközölni.
    Pont, mint akármelyik másik API esetében, ott van pl. maga a DirectX.

    Srácok, ez a cikk ugye valami trollkodás? Még a végén kiderül, hogy sima lemezműveleteket is tudok egységes oprendszerhívásokkal végezni, anélkül, hogy a hardvergyártók egyedi API-jait hívogatnám.

    érkeznek majd olyan újabb felskálázó megoldások, amelyek valószínűleg a DirectSR-en kívül kezdik meg életútjukat, utána pedig a Microsoft magát az API-t az új lehetőségekhez fogja igazítani a gyártókkal való egyeztetéseket követően,
    Tehát úgy megy majd minden, ahogy egy API fejlesztés keretében történni szokott. Pl. ahogy a Khronos is csinálja: az ideiglenes extensiönöket kicsit megrágja, hozzácsapja a meglévő szeméthalomhoz, és emel a verziószámon.

Új hozzászólás Aktív témák