- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
CRTs
aktív tag
Sweeney is pedzegette már ezt hogy olyan nagyon UE5-öt nem kell várni lokálba mert else fog férni.
Az eredeti megatexture publikációban már bele van írva az is hogy az hogy alacsony felbontású a tárolt adat az nem baj mert lehet hallucináltatni, és gyakorlatilag szinte ez az egész AI boom erről szól most hogy hallucináltatják.
-
hokuszpk
nagyúr
picit elkésett. lassan el kellene kezdenunk gyurni a leskálázó algoritmusokra ; mer az a jövő, hogy minden 64K -ban számolódik, aztán leskálázzák a játékos gagyi monitorának megfelelően.
-
graphicsp
kezdő
amíg a Streamline beépülő modulok formájában próbálja a rendszert egységesíteni, addig a Microsoft konkrétan egy erre szabott interfészt tervezett.
Egy interfészt???
Hát ezt álmomban sem gondoltam volna. Főleg a DirectSR Application Programming Interface (API) név tekintében.A Microsoft DirectSR API máshogy közelíti meg a kérdést. Ez a rendszer a jelenlegi formában nem is támogatja az FSR, XeSS és DLSS felskálázásokat. Ahhoz, hogy ezek működjenek, az érintett gyártóknak át kell majd írniuk az eljárásaikat a DirectSR specifikációinak megfelelően.
Ezt sem gondoltam volna, de a legdurvább, hogyAzzal ugyanis, hogy egy DirectSR meghajtóimplementáció felel az adatok feldolgozásáért, a mögöttes kód anélkül kicserélhető, hogy a programszinten bármilyen frissítést kellene eszközölni.
Pont, mint akármelyik másik API esetében, ott van pl. maga a DirectX.Srácok, ez a cikk ugye valami trollkodás? Még a végén kiderül, hogy sima lemezműveleteket is tudok egységes oprendszerhívásokkal végezni, anélkül, hogy a hardvergyártók egyedi API-jait hívogatnám.
érkeznek majd olyan újabb felskálázó megoldások, amelyek valószínűleg a DirectSR-en kívül kezdik meg életútjukat, utána pedig a Microsoft magát az API-t az új lehetőségekhez fogja igazítani a gyártókkal való egyeztetéseket követően,
Tehát úgy megy majd minden, ahogy egy API fejlesztés keretében történni szokott. Pl. ahogy a Khronos is csinálja: az ideiglenes extensiönöket kicsit megrágja, hozzácsapja a meglévő szeméthalomhoz, és emel a verziószámon. -
IgorKGB
csendes tag
a tökéletes AI alapú felskálázás úgy néz ki, hogy a játék magas felbontású frame-jein a neuronhálózat be van tanítva, és az ezeken a mintákon futó felskálázó már hatékony a felhasználói oldalon,
de minden játékhoz és akár minden felbontáshoz különbözö neuronhálózat kell, ezt szerintem a fejlesztőknek kellene menedzselni a játékaikhoz, egy általános algoritmus ami mindenre is jó, az nem jó semmire -
CRTs
aktív tag
talán kezdjük ott hogy a felskálázósdi alapból érdekesen működik attól hogy páran fogták magukat oxt eldöntötték hogy túl sok pixel van tehát ne legyen az összes pixel különböző az előző frames pixeltől. Ez egy nagyon buta általánosítás úgy alapból.
Ez még nem is lenne akkora baj mint amennyire ezt a fogyasztók megették a gyártók meg még lapátoltak belőle.
Egyszerűen el kell ismerni hogy kezd arra hasonlítani a helyzet a sok pixel miatt mint amikor ment az eyefinity meg az nv surround-je és akkor is az volt hogy teljesen fölöslegesen ment el a power olyan helyekre ahova nem is nézel.
Szóval teljesen fölösleges az erőlködés.
-
hapakj
őstag
Igazából két dolog nem derült ki a cikkből
* miért működik érdekesen a DirectSR
* miért is különbözik annyira az nVidia Streamline-tól -
Tyrel
őstag
Microsoft Direktszar API...
Elnézést
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest