- iPhone topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Magisk
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Gombinyó #59095 üzenetére
Na az szívás, mindenki elindult a mobilappok irányába. Az az oka, hogy az emberek nagyon gerjednek a smart home-ra (amit én speciel utálok), és akkor egy helyen lesz a villanykapcsolóval. Ez legjobb esetben is egy tökölős DIY projekt, de eladni sajnos csak pár embernek tudod. Sokat elmond, hogy az 5+ éve létező IR repeater termékemből összesen 3-at adtam el, ennyire nincs már IR piac.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59090 üzenetére
Na azon sajnos tényleg nem lehet kompromisszumok nélkül spórolni.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59088 üzenetére
Nagyon jó mozit lehet AVR nélkül is csinálni, kis erősítőket és a DAC-t el lehet rejteni. PC-hez vannak nagyon jó remote-ok, főleg a Kodihoz, de én csináltam MPC-HC-hez is.
A kis mikrofon pont arra jó, hogy rákösd a PC-re.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #59086 üzenetére
A chroma upscalingről ugye beszéltünk, hogy kb felesleges, de egy Catmull azért kijön az IGP-ből, míg egy tv bicubic mindig (ha nem egyenesen nearest). Kalibráció alatt kép terén 3 gamma curve le tud írni mindent, viszont ezeket tv-nek nem tudod beadni, PC-nek igen. Hang terén van az igazi változás, bármilyen PC-s kalibráció annyit ér, mintha egy nagyságrenddel drágább rendszert vettél volna.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59082 üzenetére
Színtérrel az a gond, hogy minden P3, nincs 2020-as anyag, max pár demó. Ha fellősz egy scope-ot bármilyen filmhez, nem megy túl a P3 háromszögön. A master máig DCI, ami nem ismeri el a nagyobb színteret. Persze, még mindig jobb, mint a Rec. 709, és csak a 4K anyagokhoz van HDR, aminek a színterében elfér a P3, de ebből meg következik, hogy a színinfód 1080p, ami miatt megint nincs szükség tv-n upscalingre, mert bőven elég.
#59084: Egy alap OLED is mindig le fog nyomni egy projektort, ez tény.
SunMount3r: Akkor a minőségi kalibrációt bukja többek között.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59080 üzenetére
A Mad-nek két fő célja van. Első, és a teljesítményre leginkább éhes dolog a chroma upscaling: a színinformáció terén a felbontás valójában fele. Egy Full HD filmben 540p szín van, ezt próbálja minél jobbá tenni. Mivel az emberi szem színre nem annyira érzékeny, ez a kisebb felbontás nem feltűnő, tv-nél pedig, ahol tényleg úgy esnek a pixelek, hogy a piros/kék felbontás lefelezése is túl sok pixelt ad a szemnek, ez igazából felesleges, ezért mondom, hogy csak projektoron van értelme. Közelről nézett 1080p/1440p monitoron és projektoron van csak ennek értelme. A gépigénye hatalmas, hiszen minden érdemi megoldás AI alapú.
Másik a HDR tone mapping, hogy SDR-be értelmesen gyúrja bele. Projektorokon az a trükk, hogy kinézel egy fényerőt, Mad-et belövöd rá, az pedig tesz róla, hogy jól ossza el a fényerőket, kvázi HDR-t varázsolva egy projektorból, még ha nem is túl nagy fényerőn. Tv-n ennek megint nincs sok értelme, mert HDR módban jóval nagyobb fényerőt tudnak, hiába rosszabbak a színek, ez kárpótol. Sokszor SDR módban ha megszakadnak se tudják a HDR felét.
Egy szó mint száz, tv-re nem igazán kell Mad, csak ha már ott a hardver, akkor lehetsz maximalista. Ezeken túl változatlan hardveren az általános képminőségben javulást - akárcsak a hangnál - egyedül a kalibráció tud hozni.
A felbontás simán lehet GPU Scaling miatt, ezt állítsd át display-re.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59078 üzenetére
Vannak nagyon jó minőségű tucat tápok (pl. régen a Corsair AX széria), csak sok mérést kell olvasni. Csak a mad miatt ne vegyél drága GPU-t, mint mondtam, az nagy vásznon vagy SDR vetítőn ad igazi pluszt, egyik se vonatkozik tv-re.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59075 üzenetére
Ha a fogyasztás számít, akkor egyértelműen Ryzen. Az a baj, hogy a most kapható Intelek már katasztrófák, nekem éppen 14900 van, és instabilabb/hangosabb/lassabb médiára (meg sok másra is), mint az előző Ryzen 5600 (ami tized ennyibe kerül). Böngészni, fájlokat mozgatni is rosszabb élmény vele, hiába volt 10x annyi.
Ha a HDR átengedés számít, azzal is rengeteget spórolsz, mert a Mad minősége főképp abban rejlik, hogy SDR-ben sokkal szebben tolja ki a HDR anyagokat, mintha mezei SDR lenne. Így már sokat tudsz spórolni gépigényen, MPC Video Rendererhez nem kell erőmű, és működik benne a HDR átengedés, DV-t is átalakít HDR10-re.
Kodi-t én úgy szoktam beállítani, hogy MPC-HC legyen alatta a lejátszó, és akkor Kodi app + Cavern Remote a vezérlés. Nekem ez az SVP miatt kell, ami Kodit nem támogat. Ha van normális HDR passthrough Kodiban (nem tudom), akkor ez az egész szenvedés nem kell.
Hangnak meg egyáltalán nincs gépigénye, bármit csinálsz vele, akár 1 millió mintás Cavern szűrők is mehetnek minden csatornára.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Black Gobbo #59072 üzenetére
i9-et nem érdemes cserélni, max a kártyát, ha nem bírja a képfeldolgozásod. Mi a cél, MadVR kimaxolva? Hang téren egy UMIK 1 mikrofonba fektetve kapod a létező legnagyobb javulást, egy jó kalibrációval.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58750 üzenetére
Nem létezik 6.1-es alapú DD+ Atmos. Streamingen 5.1 a bed, a 7.1-et már JOC keveri, amihez Atmos-képes erősítő kell. BD-n még néha van 7.1 + Atmos. 6.1-ről a JOC dokumentációjában sincs szó, nem engedi meg.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58868 üzenetére
Ez mindenre van, webes. Laptopról, tabletről, mobilról, gyártótól függetlenül működik.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58866 üzenetére
Nincs? Én csináltam, szóval support is van.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
sad_Vamp #58793 üzenetére
Az emberek 90%-a nem látja az SD és a HD közti különbséget
Ezt most tényleg komolyan gondoltad? A bullshit a 4K, mert azt az életben nem fogod egy kis monitoron vagy 5 méterről egy 1 méteres tévén látni, de a HD-nak van értelme. És miután a színinformáció egy 1080p anyagban valójában 540p, a chroma upscaling egy nagyon fontos probléma.HDR biztos jó dolog, de olyan áron van
Nem tudom, hogy egyáltalán kapni-e HDR képesség nélküli tv-t. Ha a kiemeléseket nem is nyered, mert kevés nites a panel, a sötétekben megjelennek a részletek és a színtérben is nagyobb a potenciál. Bár tény, hogy amikor egy átlagos tévé a valóságban örül a 70% Adobe RGB-nek, ott nem ez fog dönteni.Szóval egy ilyen személynek miért para a mac mint HTPC?
Mert ahogy kétszer is említettem, a hardveres dekóderéből kimarad a teljes modern feature set, ami miatt blokkosodik, mint az állat, miközben szoftveres dekódolásra nagyon kevés esetben van szuflája.Semmivel sem volt rosszabb mint a TV belső lejátszója.
Mert az pontosan ugyanazt a hardveres dekódert használja.Azt me nem nagyon akarom elhinni hogy az új M4-es mac-ek IGP-je gyengébb mint a régi inteles IGP-k.
Az a bajuk, hogy erősen specializáltak. Valahol egy 3060 szintjét hozza, valahol egy Intel IGP-ét sem, és a tapasztalat G/HLSL-ben (amire az open source videolejátszás alapszik) az, hogy siralmas.őskori Media Player Classicot
Jelenleg nincs ennél modernebb lejátszó. Folyamatosan karbantartják, napi szinten több frissítés érkezik hozzá, jelentős része érdemi. Out of the box nem létezik más lejátszó, aminek a kompatibilitása nagyobb, vagy a sebessége jobb.Szerintem nem kell mindenkinek overkill-t ajánlani
Nem overkillt ajánlottam, hanem egy NUC-t, harmad áron, minimálisan komplikáltabb beállítási folyamattal. Egyszer éld át, milyen egy jó lejátszási környezet, és nem akarsz majd visszatérni. -
VoidXs
nagyúr
válasz
sad_Vamp #58785 üzenetére
Kezdjük a helyesen támogatott formátumoknál, ami a Macre elérhető VLC (más lejátszóról nem tudok, ami egyáltalán el tud indítani mindent) esetében 0, AVC vagy HEVC jelentősen blokkosabb, mint MPC-ben, más lejátszó meg nem nagyon van. Erre jön rá a potenciális mpv vagy MadVR, ha pontos és nem clippelő HDR-t szeretnél, esetleg olyan chroma upscalinget, hogy 4K tv-n nem azonnal látszik a recés éle piros vagy kék tárgyaknak. Persze, tehetsz rá Windowst, de hiába csinálod, ugyanis a Mac Mini gyenge ezekhez.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
sony309 #58584 üzenetére
Mennyire alkalmasak a mini PC-k (HP, Dell, Lenovo, Asus, Gigabyte, stb.) fenti feladatra?
1080p mindennel tökéletes, leskálázott 4K-val is (hardveres dekódolást lehet engedélyezned kell külön).Milyen/melyik CPU/GPU a minimum a 4K-hoz?
Amelyikben van Intel QuickSync vagy AMD VCE/VCN.Milyen OS-ben gondolkozzak, Win vagy LibreElec?
Ha a teljes feature set kell, csúcs kép- és hangkorrekcióval, az kizárólag Windows. -
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58507 üzenetére
Igen, változott a gain karakter, onnantól pedig ezt hallottad. Ez olyan, mint amikor hangszórókábelek közt hallanak minőségbeli különbséget, de amint korrigálod a hangerőt, az egyetlen dolgot, amin az tud változtatni, hirtelen megszűnik minden ilyen élmény. Ilyen apróságokat nem tud az ember érdemben megbecsülni, szóval ha a mérés azt mondja, hogy belefért a kis csomagba a jóság, akkor teljesen valid. Egyébként a DAC mindig pár négyzetcenti volt, a tápok körítése vitt el minden helyet. Az pedig manapság nagyon miniatűr tud lenni, már amikor egyáltalán kell. Az Axagonhoz például egyáltalán nem kell, elbírja az USB Vcc. Olyan ez, mint ahogy a háttértárak lassan memóriakártya méretűek, pedig mindenben jobbak, mint a régiek. Nem jó ez az orosz hozzáállás, hogy a nagyobb biztos jobb.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58505 üzenetére
ADA-71. Egy bizonyos szint felett már nincs karakter, minden semleges, hacsak nem szándékosan rontják el (pl. Arcam). A Realtek máig egy 2000-es vagy talán régebbi, változatlan chipet árul, amin nincs alap zajszűrés sem, nyilván minden jobb lesz nála, de nézz meg például egy ASUS alaplapi hangkártyát, vagy bármelyik laptopjukat. Ez a szint mostanában kúszott le a belépő kategóriáig, a fejlődés már csak ilyen. Ez olyan, mint hogy régen sportkocsi kellett a pályára, ma már családi Kiák is vannak 3.2 alatt 100-on, és szintén gyári Civic-ek meg Golfok mennek Lambo időket a Nürburgringen, és akkor csak a teljesítményt említettük, nem az építési minőséget...
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58502 üzenetére
Már egy Axagon kártyának is 100 feletti SNR-je van, bőven zajszint alatti minden torzítása. Miért fizessek tízszeres-százszoros árat, hogy elérjek ugyanoda? (Hogy még viccesebb legyen, van százszoros árú hú de audiofil bullshit procim, és nem azt használom, mert konkrétan rosszabb - már csak a component crammingből is következik.)
-
VoidXs
nagyúr
Most frissítettem Windows 11-re, és azon túl, hogy az oprendszer egy hatalmas downgrade, a lejátszási sebesség siralmas. Egy egyszerű Netflix 4K filmet nem képes az MPC-HC alapállapotban (se MadVR, se shaderek, se egyéb filter) lejátszani. CPU/GPU terhelés 25% körül, hardveres dekódolás be, de így is 15 FPS körül fut, néha kihagy a hang, hogy utolérje a kép. Ez ismert probléma? Van rá megoldás?
Never mind, 2.2-re frissítve jó. -
VoidXs
nagyúr
válasz
Alien! #58388 üzenetére
Az sokkal visszhangosabb, az Atmosnál ezt javították. Egyébként egyéne válogatja, ha az ottani HRTF-ek a tiédhez hasonló fülre készültek, akkor neked sokkal jobb. Azért ajánlom így is próba helyett az Atmost, mert ott próbálták leátlagolni az emberek fülét, és ahhoz (KEMAR?) mérni. A Virtual Headphone-t már nem licenszelik, az kifutó termék.
-
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dorian #58193 üzenetére
Ha rossz helyen van, a Cavern warning-ként megjegyzi a sarokban. Egyébként igen, a REW SPL-mérője szerint 10 dB-vel a többi felett kell lennie, viszont nem feltétlenül a saját beállításaiból, hanem szintén REW-es signal generatorral, mert az garantál fix kimenetet - a saját menü általában halkabban nyom a subra.
-
-
VoidXs
nagyúr
válasz
SunMount3r #58103 üzenetére
Persze, megvan ez a tagadhatatlan szépsége. Én csak azért nem pártolom, mert nagyon lassú vele dolgozni, például kereséskor.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dorian #58090 üzenetére
Elég az Editorban a config.txt összes filterét kikapcsolni.
Térd: ettől a frekitől kezd emelkedni a basszus.
Térbeli újrakeverés: ahhoz van, ha nem lennének a helyükön a hangszórók. A Trinnov tud még ilyet, és valamiért az amerikaiak benedvesednek tőle, pedig az 5.1-et konkrétan úgy találták ki, hogy mindegy, hol van a surround hangszóró. -
VoidXs
nagyúr
válasz
ctrlaltdel13 #58060 üzenetére
Ha csatlakoztatva van, anélkül is meg kell jelennie. Biztonsági okokból van egy alap kalibrációs fájl beépítve, hogy ne legyen akkora gond, ha kimarad.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
attiss66 #58029 üzenetére
A THX nem ajánl semmit, ez a házimozis topikban valaki agyszüleménye volt. A 3 közül egyik vizsgán sem jelenik meg a 80-as érték, csak az Advanced Integrator-on az egyik kérdés rossz válaszaként, az sem crossoverrel kapcsolatos. A legtöbb installeri képzés úgy tanítja, hogy lépkedj végig, és a legkisebb, ami nem okoz beszakadást, az maradjon.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
attiss66 #58024 üzenetére
Crossover pontot a crossover fülön tudsz állítani, és az visz át subra, a subsonic csak védelmi dolog, ami minden csatorna alját ott vágja, ahol már nem tud megszólalni. Majd fogok azon dolgozni, hogy teljesen magától keresse a crossover pontot és azt is észrevegye, hogy amúgy már van a rendszerben, akkor pedig bypass-re teszi.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Callisto #57991 üzenetére
A legegyszerűbb resampling konkrétan az, hogy átpakolászod a mintákat, és dobsz rá egy lowpasst. Már innen látszik, hogy ennek jó vége nem lesz, mégis csinálják. Ez pedig hatványozódik azzal, hogy nem csak az EQ APO csinálja ezt, hanem még a Windows is. Csak akkor lesz jó a korrekció, ha ezen keresztül mérsz, ezért kell a Cavern előtt telepíteni az EQ APO-t.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Callisto #57984 üzenetére
Szerintem fáziskorrekció alatt mást értünk, ami nekem az, az csak a Diracban és RePhase-ben van. Ami az igazi előnye, hogy tud minta alatti pontosságú késleltetést, ez hozza meg az igazi áttörést, nem (mindig) maga a fázis. Ezért is terjedt el az a tévhit, hogy a Cavern csinál fáziskorrekciót. Nem csinál (elég egyszerű oka van, mégpedig hogy nem tudom, hogy kell, és hiába beszélek profikkal, rájövök, hogy az a matek nekem sok
) , csak annyira pontosan késleltet, hogy annak hangzik. Mások tudatosan nem tesznek így, annak is megvan az oka, arról is tele lehetne írni a falat.
Általában az extrém meredekség okoz generálási módszerek közt hallható különbséget. Itt a minimum szakadhat, a linear esetében pedig én személy szerint megőrülök a pre-ringing mennyiségétől, ezért nem szoktam soha ajánlani. Általánosítani úgy lehet, hogy ha a generátor eredménye és a kiinduló spektrum nem egyezik teljesen, akkor lesz a kettő közt hallható különbség, végső soron mégis azt halljuk, ha nincsenek összeadódási problémák.
Az EQ APO legnagyobb problémája a dupla kötelező resampling. Önmagában a legacy audio pipeline is tud bitperfect hangot adni, de az EQ APO fixen 48-ra alakítja a hangot. Ez még csak nem is az APO API hibája, hanem az EQ APO-é. A Cavern fel van rá készítve, hogy mindenképp rajta keresztül számoljon, és amit a resampling torzításból ki tud ütni, azt kiüti. Innentől már nem akkora érvágás, hogy irreális dolgokat csinál a lánc.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
attiss66 #57976 üzenetére
Nyugodtan, annyiszor próbálhatod újra, ahányszor csak szeretnéd. Egy mérést egyébként többféle célgörbével is tudsz exportálni, csak állítsd át és nyomj rá újra az exportra.
Amúgy ez az új felület, bal oldalt bármelyik előző oldalra vissza tudsz ugrani.
#57978: Ha a hangkártyát választod (egyszerűbb út), akkor figyelj arra, hogy azt állítsd be először, és utána mérj a Cavernnel.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
VoidXs #57973 üzenetére
Bocsi, rosszul értelmeztem, az a kérdés, hogy hogyan csinál két külön jelszintet egy filterben. A trükk annyi, hogy nem egy filter van, virtuális csatornában csinálja a lowpass-elt és halkított verziót, majd azt keveri rá a subra, azután szűr. Az EQ APO config soraiban látod a pontos lépéseket. Optimalizálás miatt lesz mindenféle aggregálás, de az nem változtat az elven.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Callisto #57969 üzenetére
A latency nagyon bonyolult téma, de általában (automatáknál mindig) az EQ nem jár annál többel, mint ami a fizikai távolságok miatt kell. A szűrők nagyjából mindenkinél minimum fázisúak, egyedül a Dirac más a teljes fáziskorrekció miatt, de a nearest neighbor brute force se egy vészes dolog. Emiatt nem gáz, ha egy EQ APO-ba égetsz egy mezei bufferelt delay-t, az nem megy a filterhossz kárára, ami amúgy is elég nagy. Az MPS mindig belépő, az export hosszt az egekbe is tolhatod, de lényegi változás csak a crossover pont körül lesz, mert a Cavern tud igazi brickwallt.
Késleltetés akkor van, ha kikapcsolod a zero-delay filter generation-t. Ekkor a fázis garantáltan változatlan, viszont itt a pre-ringing lesz szívás. Szerintem abszolút nem éri meg ezt használni, csak hát nagy a fázisfétis hifis oldalról, nekik van csak, ott meg amúgy is mindegy a késleltetés. Egyébként az MPS fázisa olyan szinten lapos, hogy esélytelen bármi problémát okoznia. Matematikailag egy instabil dolog, viszont annyira távol vannak a zérusai problémák okozásától, hogy önbizalomból egyszerűen semmi védelmet nem tettem be rá. Ha a Cavern fázishibát vétene zero-delay filtergenerálás közben, egyszerűen összeomlana. Statisztikailag bejött, sosem kaptam ilyen hibajelentést.
#59792: Egyszerűen annyira lehúz minden mást, hogy marad headroom, ezt viszont az erősítőnek vissza kell húznia master-en. Maximum zaj lesz az ára, de vedd figyelembe, hogy a Cavern PC-s hangkártyákhoz készült, ott a zaj közel nem akkora probléma, mint AVR-en, nálam például 20 dB-s gainkülönbségek vannak. A filterek pedig 32 bitesek, az EQ APO 64-en számol. Ez -600 dB FS-ig pontos, legyen bármi.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
attiss66 #57964 üzenetére
A doksiban elmagyaráztam. Minél lejjebb viszed, annál nagyobb hangerő kell hozzá, hogy zajmentes és pontos mérésed legyen. Egy ideje már kivettem a túl kicsi értékeket, azóta egyetlen esetről se hallottam, amikor ez tett volna tönkre mérést. Az egyszerű verzióból (ami pár hónapja van csak kint) már teljesen kiszedtem a csúszkát. Azon túl kukáztam minden felesleges beállítást, ami csak félrevezetne, ha most csinálod először, és amúgy is csak nagyon konkrét esetekre készültek. Az erőforrásigény nem probléma, az Equalizer APO a mai legolcsóbb laptopokon is bőven elbír 7.1-ig a maximális beállítással.
Callisto: Pont, hogy a Cavern kezeli egyedül helyén a 10 dB-vel csökkentést, ez az, ami miatt olyan sokan váltottak rá. Tudok olyan 3 milliós prociról is, ami szarik erre, és csak manuálisan mátrixolva működik rendesen.
Az AVR hangerőit tényleg érdemes kézzel beállítani arra, amit a Cavern kiköp, de utána újra ráengedni. Az AVR tud 0.5 dB pontosságot, a Cavern ennél 50-szer jobbat, és az a térérzeten meglátszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Mi is az a HTPC?
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Vicces képek
- Építő/felújító topik
- Facebook és Messenger
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy Tab A8 (2021) , 3/32 GB,
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest