Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz gorbep #17236 üzenetére

    Elszámoltam, bocs. :B
    25Hz-re számoltam, de a 23.976 és 24.000 között csak 7-11mp a különbség hosszfüggően egy 2-3 órás filmnél.

    Ettől függetlenül igaz amit írtam: ennyi csúszás nem fér bele, így marad a hang resample - én is ezt írtam.
    Ami viszont ugyanúgy nem pontos és torzít - én nem vagyok audiofil, de biztos van akit zavar. Őszintén szólva én még nem próbálgattam mennyit jelent.
    Viszont ha a fentiektől eltekintünk és hajszálpontosan a resample a hangszín még akkor is változik valamennyit. Szóval egyik sem az igazi megoldás.

    Ettől függetlenül kitalálhatnának már vmi jó megoldást, mert tényleg sokat lehet vele szívni minden eszközzel.

  • slashing

    senior tag

    válasz gorbep #17236 üzenetére

    nem azzal van a gond hogy hány másodperc a különbség hanem azzal hogy ezt a különbséget képkocka duplázással vagy akárhogyan is de korrigálni kell és ez egy 'Akadás' formájában látható a filmben. Van aki nem látja van aki igen de ha egyszer észreveszi az ember akkor utána tuti mindig látni fogja...

    Amúgy egyetértek hogy rohadjon meg az aki ilyeneket kitalál de még az is aki ennyi rohadt képarányt kitalál eu, usa, uk széles vászon ultra széles vászon cinemascope, dvd, 4:3 és még sorolhatná az ember... és mindig az az indok hogy a művészi szabadság meg hogy a rendező így álmodta meg. Nem is lenne baj ha nem egy -két millimétert csípne le a kijelzőből de b+ több mint 10 cm-t is képes egy-egy tv képéből lecsípni egy-egy felbontás és mire átállt a nép a 16:9-re egyre inkább terjed a mozifelbontás ahol ugyan úgy ott a fekete sáv és ne gyertek azzal hogy a sötétben nem számít....

Új hozzászólás Aktív témák