- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ne keverd a beta fogalmát a demóval, köszi.
Ha szándékosan tartják vissza és normálisan (értsd, emberek tízezrei által) tesztelés nélkül a modulokat, akkor arról megvan a véleményem.És mégegyszer, utoljára: nem attól tartok hogy a játékban nem lesz még tartalom. Jelenleg a játék untat. Ez ellen csak a következő módokon tudnának tenni:
-többféle tartalom
-kiegyensúlyozottabb tartalom (pár útvonalat leszámítva nem igazán érik el hogy kalandos legyen felfedezni az új lehetőségeket)Jelenleg ugyanis az, hogy a szállítás kb ugyanolyan minden alkalommal, illetve hogy nyomhatsz egy kis adok-kapokot, nem igazán győz meg engem (!) hogy most azonnal indítsam és hajtsak a következő hajóra. Ez van, a játék engem jelenlegi állapotában untat. Örülök ha téged nem, szívesen cserélnék veled ebben.
#1069: de. Mert ha az 50 ezerből (gyanítom többnek van ennél bétája, de legyen csak 50k), csak 10 ezer játszik mélyebben, és ebből csak a fele az, ami feszegeti a határokat, már akkor is sokkal több ilyen ember lesz, mint amennyi zárt esetben. Emellett 50 ezer ember 50 ezer gépet és konfigot jelent, 50 ezer féle nettel. Több ezer ember van odakinn, akik naponta többet játszanak vele, mint amennyit egy QA-s fizetésért tesz. Igaz nem szisztematikusan mennek át a dolgokon, de saját munkahelyi példámból tudom, mekkora előny tud ez lenni.
-
Amennyire tudom, én beta access-t vettem. Nem beta DEMO-t, hanem beta-t. El tudom fogadni hogy bizonyos dolgok ne legyenek benne, vagy legalábbis menet közben jöjjenek a béta fázis alatt, de perpill a felsoroltak harmada ha benn van, az sem mind olyan szinten, ahogy tervezik majd kiadni.
ennél a hsz-nél meg megint nem tudom mire utalsz. Pont hogy azt mondom, hogy bétaként már azért benne kellene lennie a legtöbb olyan dolognak, ami a kiadáshoz erősen közeledve benne lesz a teljesben is, hogy kiderüljenek a problémák. Az alpha első fázisa decemberben jött ki, május végéig (5 hónap) lezavarták a premium és standard alpha-t, a premium beta pedig szintén 2 hónapos volt. Tehát ezt a sorozatot folytatva kb 2 hónap lehet még a végéig (1 lassan elszáll), és ezalatt kellene belejutnia még egy rakat féle tartalomnak (nem menniségben, hanem típusban), hacsak a felsoroltak zöme nem fizetős kiegként jön később.
"Vagy szerinted a többi 17 hajót tesztelés nélkül dobják majd oda a véglegesben?!"
Igen, nagyon úgy tűnik, ha nem jön a bétába. Az ugyanis szép és jó hogy van rá mondjuk 10 vagy 100 ős-backerjük és még tucatnyi QA-juk, de elhiheted, 50 ezer ember egy hangyányit alaposabban kitesztelné a lehetőségeket.btw 45 euró lesz a teljes játék.
-
Nem kérlek, a béta az béta. A béta nem arról szól hogy ki tesztel és hogy lista alapján vagy adhoc, hanem hogy a teljes kiadandó 1.0-s feature listához képest mi mindennek kell benne lennie, mégha bugosan is. A béta lényege, hogy minden feature benne legyen, csak még max tartalom rész hiányzik (tehát nincs benne csak 55 bolygó, de azok mindent tudnak amit csak a tényleges tudna majd), és még lehetnek benne bugok. A béta célja a bugok megtalálása és kigyomlálása, illetve a végső optimalizáció. Az más dolog hogy mellettünk vannak még fizetett QA-sok is (ha vannak), akiknek mégannyira sem a játékról szól az egész, ettől függetlenül a legbiztosabb eredményeket és bejelentéseket a nagy béta community adja.
-
milyen "lelőni a szépségeit a bétával". itt már mindenki fizetett. Több feature-rel csak nagyobb bázist húzhattak volna be. Szerintem simán nincs még minden kész olyan szinten, ahogy már betehető lenne, lehet hogy még bugosak, stb. A béta lényege hogy kiderüljenek a problémák az éles modulokkal, amikor a feature-ök már a helyükön vannak, csak még nincs benne minden tartalom. Nem az, hogy a játék 20%-át leteszteljük, hogy majd a teljesbe jön a maradék 80, hanem hogy a játék 95%-a le legyen tesztelve, és csak pár dolog maradjon.
-
duvi
nagyúr
Thx! Na ezt nem tudtam, hogy a point defence turreteket magától beteszi fire groupokba. Elég nagy marhaság, mert ez egy automata fegyver. Nem is látszik a hudon, behúzott fegyver állapotban
. Ráadásul az alábbi kép szerint nem működik minden groupban? Mert ez megint csak szivatásnak lenne jó...
Ettől függetlenül (vagy ennek következtében?) teljesen bugos a fire group kezelés. Ugye a heat sinket sehogy nem tudtam működésre bírni, ami pedig létfontosságú a T9 esetében. Addig variáltam a groupokat, míg kikapcsolt állapotban aktívvá vált elsődleges fegyverként és SC módban is használható
(lásd képen). Elég idióta megoldás, de ha egy módja van rá, akkor a T9-el úgy se harcol az ember, csak tiplizik amint lehet.
-
-
-
-
-
Nosam
aktív tag
Na közben találtam egy 3d-s papír szemcsit itthon, hát gyerekek nagyon jó anaglyph módban az ED, teljesen térhatású!
Nagyon jó! Nem kell vackolni sem vele, alapból tudja a játék ott van a grafikus beállításoknál.
Próbáljátok ki mindenképpen!
Én biztosan megrendelem a 3d-s műanyag szemcsit, amit alább már linkeltem.
-
Bibgr0
aktív tag
Ha kikapcsolod az automatikus update-et, akkor csak az általad meglátogatott állomásokat listázza. Nálam nincsen gond a frissítésekkel. Nem lassú és eszméletlen profitokat ki lehet ezzel a cuccal venni a piacból...
A hőkezelésre milyen ötletetek van? A type6 még oké volt, mert ott bugos a túlhevülés és 305%-on is játszva megy minden... Viszont a type9 nyüszít, szikrázik és úgy általánosságban minden baja van 1 utánégető és 1-2 rendszerek közti ugrás után. Egyszer már -20% hull-t sikerült összehoznom, mire lehűlt.
A másik vicc benne a sebessége :-) motorokon a full power + utánégető és máris 200-al száguldunk. Viszont a 300-500k-s profitok kárpótolnak a küzdelemért.
A docking computerben meg ne bízzon senki. Úgy odacsapta a leszállópályára a type9-et, teli rakománnyal, hogy egy pillanatra kihagyott a szívverésem
Szerencsére csak a pajzs lett oda.
-
-
Gányolni bárhol lehet, de pl haver mesél dolgokat hogy a Mercedes design főhadiszállásán milyen supportot ér az isv driver (konkrétan ha volt valami gond, azonnal írtak nekik egy custom drivert). Iparban dettó ugyanez a helyzet (cad-ek). Itt elsősorban nem videóvágásról van szó, hanem komoly matematikai műveleteket és dupla pontosságot igénylő szimulációs területekről.
-
-
GeForce GTX Titan Z
2× GK110
VRAM: 2× 6144 MB
2× 2880:240:48
Single precision: 8122 MFLOPS
Double precision: 2707 MFLOPS
Price: $2999
without ISV driverQuadro K6000
1xGK180GL
VRAM: 1× 12288 MB
1x 2880:240:48
Single precision: 5222 MFLOPS
Double precision: 1700 MFLOPS
Price: $4999
with ISV driverAMD FirePro W9100
VRAM: 1× 16384 MB
Single precision: 5150MFLOPS
Double precision: 2670 MFLOPS
with ISV driver
Price: $3999Ez utóbbi 1 (!!!!) gpu-val
https://www.youtube.com/watch?v=xeHei6qmzM0
Szóval driver !!!!! Munkakörnyezetben szóba sem állnak veled Geforce driverrel.
-
tévedés, munkára a Quadro és FireGL/FirePro sorozat való, ami dupla pontosságú float utasítások során 2-2,5x ekkora teljesítményre képes, illetve rendelkeznek azzal a spéci (de mocskosul drága független) ISV driverrel és supporttal, amit megkövetel a szakma. A Titan Z és a 295x2 messze nem munkakártya, arra ott van a K6000 és a W9100. A titan z és a 295x2 "ultra enthusiast" vga kártya 1500 illetve 3000 dollárért (nonszensz), és pl a titan z-n nem 12, hanem 6-6 giga vram van (tehát gpu-nként 6-6 giga, nem összesen 12)
-
-
-
nem beszélgetek a gépemmel. Emberekkel beszélgetek
A telefonomnak is csak szökőévente diktálom az sms-t, amúgy inkább beírom. Amúgy meg a voice attack-hoz is át kellene állítanom az egész rendszeremet angolra hogy működjön a beszédfelismerés, meg azzal is ügyködni kellene. Nincs azzal gond, ha mint egy igazi pilótafülkében, a kapcsolótáblán aktivizálom a dolgokat
-
-
meglátjuk, meglepődnék. elvégre akkor lenne csillag ami mellett 2 sec alatt repülünk el adott sebesség mellett, a másik mellett meg 30 napig tartana. csak megkerülni. ugyanolyan sebesség mellett... maradjunk annyiban hogy leírni sem egyszerű ekkora méreteket és távolságokat 64 bites számrendszerben sem, mert egy hangyányit nagy a világűr. Ez meg ugye azért csak egy játék, nem szuperszámítógépes szimuláció, tehát a földön kellene maradni.Te szoktad mondogatni nekem hogy maradjak a realitások talaján, most én mondom neked
-
Diopapa
addikt
"ED-ben az egész tejútrendszer benne lesz, egy része valós adatokból betáplálva... Ezzel szemben SC egy kitalált univerzumban játszódik kb 99.9999952413%-al kisebb területen."
Egyébként nem, az SC-nek is a Föld a központja ma is létező nagyvárosokkal (Peking, New York, Moszkva, London stb). A játék pedig a 2900-as években játszódik, mikor már az emberiség felfedezte a galaxis (egy részét) és találkozott már pár "szomszéddal".
-
Néztem a space engine-t, szép és jó, mégsem kötne le hetekig, hónapokig, évekig. Ott is ha láttál 100 kék óriást, láttad az összeset, hiába van belőlük x millió
Egy programban pláne így van, hisz sokkal limitáltabb az eszközkészlete mint a valódi életnek. A játéknak pedig ez a célja. Én is várom hogy vr szemüveggel körbenézhessek az univerzumban, de megint csak... lehet hogy bejárok 10 naprendszert. 100-at... 1000-ret... kétlem hogy be akarnék járni 10 ezret vagy 100 ezret, hát még milliárdokat
-
-
hát figyi... sokkal nagyobb esély van arra hogy 100 különféle lesz (nem arról beszélek hogy ne ismétlődnének elemek, hanem hogy ránézésre meg lehessen különböztetni őket), pláne ha kellő mennyiségű asset áll majd a rendelkezésre, és rászabadítanak mondjuk 50-60 grafikust csak a városok berendezésére (mert mint mondtam, most sok erőforrást elsősorban az asset-ek létrehozása visz el). De még ha tegyük fel, lesz 50 féle város is, akkor 200 bolygó esetén mindegyikbe 4x futhatok bele. 200 milliárd esetén 4 milliárdszor
Ez pláne akkor unalmas, ha egymás után 10x ugyanolyan városban szállok le (márpedig erre egyáltalán nem kicsi az esély ennyi csillag esetén). Szóval nem azt várom hogy mind drámaian más legyen, várhatóan koncepciók alapján lesznek felhúzva (iparbolygó, kereskedelmi központ bolygó, mezőgazdasági bolygó, stb), azt már tudhatjuk hogy konkrét fiktív cégek lesznek benne (Dumpers Depot, Cubby Blast, Abernathy Interiors), ezek is nagyon sok elemben azonosak lesznek (max a terem formája és elrendezése más), a városok pedig ezekből adódnak össze, csak felfűzve valami téma szerint. Megfelelő mennyiségű kész asset-tel és grafikussal, nem kivitelezhetetlen, pláne nem idővel.
-
de megintcsak nem érek vele sokat, ha ugyanolyanok és nincs rajtuk élet. Márpedig élet alatt nem a random mód elszórt, de ugyanolyan űrállomásokat értem. Most az hogy a 200 milliárd csillag van, de ha láttál százat, akkor láttad mindet, nekem nem tartalom. Felőlem követhet valós galaxis szabályrendszert az elhelyezkedésük (amit valósan szimulálni mellesleg szuperszámítógépek sem tudnak még igazán), ha a tartalom kimerül abban, hogy ugyanazokat a küldiket csinálod, csak x helyett y bolygó van behelyettesítve a szövegbe. Ha nincs meg az, ami miatt be akarom járni a világát, akkor feleslegesen van ott a maszlag.
-
-
Azért ha már csúsztatsz, csúsztass normálisan. Mint már magyarázva volt, az hogy mondjuk 500 vagy 5000000000000000000000000000000 bolygó van, még nem jelenti hogy utóbbi feltétlen tartalmasabb. Random generálva én is tudok bármennyi bolygót kreálni, de azt tartalommal feltölteni már más kérdés, pláne ha az ember nem "vigyél 100 tonna szenet a xyz bolygóra" jellegű küldetések vannak. Méretileg lehet kisebb, ha tartalmilag nem az.
-
Örülök hogy neked bejönnek, nekem nem. Engem nem a hajók vettek rá hogy megvegyem, hanem az űr kinézete, meg az a térugrás effekt. A többit majd meglátjuk. A csilliárd naprendszer nem igazán vonz (párszáz élő csillagrendszernél nekem nem kell több, ha az tényleg jó, kb ennyit van reálisan esélyem meglátogatni rendszeresen). Igen, jó lenne x-rebirth méretű űrvárosokat látni, meg legalább megközelítőleg olyan sokszínű hajóformákat látni, mint pl a Star Wars-ban.
@duvi: nem, az SC hajóihoz képest mondom... összességében játszottam már jópár űrhajós játékkal
-
Ne a grafikusok forma-próbálgató skicceit linkeld be a newsletter-ből, hanem a valós hajók koncepcióit. A valóság viszont jelenleg az, hogy ilyen a jelenlegi és upcoming hajók formavilága:
1
2
3
4
5
6
7
8És igen, értem hogy a régi hajók is kb ilyen formájúak voltak, de nem értem, mi akadályozza meg abban, hogy elszakadjon ettől. Vagy majd ha kijön a második utódja ennek a játéknak 2040-ben, akkor is ilyen felépítésű hajók lesznek?
Hidd el, én remélem a legjobban hogy összehoznak valami variációt a játék hajói kapcsán, mert veled ellentétben én már megvettem, bizalmat szavaztam Brabennek ahogy CR-nek is, látatlanban.
-
-
-
Akkor csak behaluztuk azt a rengeteg korrekciót, amit az sg-n is kaptál a tengernyi hozzászólás-trollkodásoddal (konkrétan vagy 10x annyit írtál mint a többiek összesen). A blogodon is ki lett igazítva a szövegben talált számos tárgyi tévedés, amit te természetesen kényelmi okokból inkább töröltél (és még te regeltél Free-Press néven ilyen erős cenzúra mellett). Szívesen csemegézel elavult információkból, magasan téve arra hogy azóta már változott, elvégre a játék fejlesztés alatt áll. Téged nem zavar, ezeket javítottuk ki neked, az sem zavart, felkértünk hogy távozz, és az sem zavart. Szóval ki itt a cyberbully?
de rendben, fejezzük be, kéretik akkor részedről is maradni a friss és alapokkal rendelkező információknál, mellőzve mindenféle félinfók alapján való összeesküvés-elméleti képzelgést és továbbgondolást. Csak arról vonj le következtetést, amit bizonyítani is tudsz.
-
Aha, és biztos máshol cenzúrának sem nevezik azt, amit te műveltél a blogon. Amit te csinálsz, a külföldi oldalakon is trollkodásnak tartanák, hisz világosan kiigazítottuk számtalan tévedésed, mégsem voltál képes ezt észrevenni, és tovább szórtad magadból a butaságokat és a technikai tévedéseket, amit a mocskolódó blogod is hirdet. Ez kérlek szépen nettó trollkodás, sőt annak a definíciója. De igaza van a többieknek, ha ignorálunk, akkor talán odébb kotródsz.
Egyébként az inkább cyber bullying, ha egy olyan helyen, ahol nem látnak szívesen és ezt többször is a tudtodra adták, továbbra is hirdeted a tévedéseidet. Tudod itt egész jó közösség van, de te figyelmen kívül hagyod hogy kértük hogy ne bomlaszd a butaságaiddal. Mivel csak teszed, csak erőlteted, így inkább rád illik a definíció.
-
A bolygóra való leszállással hogy ne lenne kihívás. Nem azt probléma megoldani, hogy hogy menjen az átmenet a bolygóból az űrbe. Leginkább két nagy (és sok kisebb) probléma van, a részletesség és a lépték. Nézzétek meg a No Man's Sky-t. Egyrészt gyorsan kiér az űrbe a videók többségén, másrészt a szomszédos bolygókon is látni hogy azért nem hatalmasak. Még a föld is 12,7 kilométer átmérőjű gömb, a Jupiter 140 ezer kilométer. SC-ben jelenleg nem bukik le annyira a lépték, mivel nem tudsz túl közel kerülni egy bolygóhoz, de amint teljesen le tudnál szállni, már fel fog tűnni hogy mekkora is az a gömb, márpedig a tejútrendszerben őrült nagy dolgok vannak. Ekkora léptékben pedig megcsinálni a tartalmat értelmesre, sosem mondható hogy ne lenne kihívás.
A másik pedig a részletek, ezeknek a leszállási ponthoz közeledve folyamatosan kell előjönniük. Az előző Around the Verse-ben pont beszéltek a témáról. Közeledve egy városhoz, ahogy egyre több látszik belőle, egyre több részlet kerül elő, amivel egyrészt nagyon gyorsan elszállhat az erőforrás, másrészt ahogy a különböző LOD szintek között vált a rendszer, el kell kerülni azt hogy hirtelen "poppoljanak" az elemek. Tehát távolról mondjuk egy textúra a város, ahogy pedig közeledsz, seamless kellene az átmenetnek lennie, nem pedig olyannak hogy x távolságról elkezdenek poppolni kis téglalapok, amik később épületekké nőnek. Ez az SC részletességi szintjével már erősen kihívás. Felhőkkel mondjuk a poppolást el lehet egy ideig fedni, de holdak esetén, ahol nincs atmoszféra, más megoldás kell.
Utána pedig beszéltek a léptékről ők is, és hogy minden mekkora nagy az életben, és double precisionnal talán esetleg meg tudják majd csinálni az ilyen 1:100-as léptéket ami a bolygókat jelenti.
-
a befolyt összegről beszéltem. backerről rendszer? milyen nagylelkű ha van belőle 200 milliárd. mintha a monogramomat elrejtené a kódban. fönyeremény
ahhoz képest hogy nem vagy híve a közösségi finanszírozásnak, meglehetősen egyoldalúan oltod őket. valójában braben is éveket kilincselt a kiadóknál a remakeje érdekében, de senkit nem érdekelt. csak a közösségi finanszírozásnak hála tudta ő is és cr is elindítani az éles fejlesztést (csak brabenék már fejlesztegették előtte is.
az sc-n pedig 250en dolgoznak. most az hogy mondjuk pt embernek elvisz heti pár orát a műsor, gondolhatod mennyire hátráltató tényező
-
Én sem értem minek kell a nacionalizmust belevonni ebbe. Azt mindenesetre tudjuk, hogy nem veszed észre milyen átverések voltak az x-rebirth során, illetve hogy azért Braben bácsitól is lehet/lehetett venni a soktíz, többszáz eurós pakkokat meg kitűzőt és pólót, volt donáció kickstarter alatt a saját site-ján is, csak nem köti az emberek orrára hogy hol tartanak a bevételek. Hajót nem lehet venni (mondjuk amennyi változatosságot látok közöttük, nem is meglepő), lehet viszont majd dlc-ket veszegetni helyette. Nettó ég és föld a két megközelítés
Jelenleg perpill kb 5 dollárral költöttem többet az SC-re mint az ED-re, pedig ott vettem még ezt-azt a hajómra, ráadásul upgrade-eltem is (ami drágább mintha egyből azzal a hajóval kezdek), itt meg csak a játékot vettem meg, szóval olcsóbban nemigen jöttem ki a dologból.
(Azzal a szokásos sületlenségeddel meg ne gyere, hogy aki drága hajót vett, az majd örök életű és sebezhetetlen lesz a játékban, mert ezt már mondtuk hogy az elméd szüleménye, csak úgy mint a lifetime insurance-hez köthető elképzeléseid)
a játékról: most próbáltam egérrel és billentyűzettel játszani (nem volt kedvem beüzemelni a hotas-t), és hát nem voltam elájulva tőle. Még a sebesség gondos megválasztásával is lomhán fordulok, pörgök-forgok mindenfele... jó, szokni kell még, mert most toltam először így, de sc-ben azért jobban ment
Várom már a 29-et, hogy ne csak lövöldözni lehessen.
-
Nem a gépigény az elsődleges probléma, és még csak nem is az hogy rétegjáték (eddig is megvoltak a rajongói). Az, hogy kivettek belőle sok dolgot, ami az eddigieket naggyá tette a rajongók számára, és német termék ide vagy oda, az egyik legfélkészebb és legbugosabb nyitányt sikerült összehozniuk,amit egy fél év alatt sikerült csak valamennyire kikalapálni. Ott kiálts egyébként árulást és lázadást, ne az SC-nél, sokkal inkább illik az XR-re, de persze a szelektív látásod és kettős mércéd akadályoz ebben. Olyan szinten voltak kibukva a rajongók, hogy ilyet ritkán látni.
-
Azt leszámítva, hogy a 2.0-ig gyakorlatilag játszhatatlan volt a játék, és még most is csak egy vastag hajszálnyival jobb. Ráadásul számomra elég igénytelen ez a fél-cell-shaded grafika benne. Arról nem is beszélve hogy mennyivel kevesebb játék szinten, mint amilyen az X3 Albion Prelude volt. Rajongók tömegei zúdultak fel amikor kijött, és kemény 30% körül minden aggregáló oldalon (metacritic, gamerankings)
Szóval videókon szép, de a játék maga pocsék.
-
Úgy látom nem sikerült megértened, hogy a variációs elemek számáról beszéltem. Hogy egy procedurális rendszerben annyi variáció van, amennyi a szabályozható elemek száma és tartománya, de ettől függetlenül ha az egyik bolygó piros alapon szürke fákkal van telenyomva, a másik meg zöld alapon sárga fákkal, az nekem nem tartalom. A tejútrendszer 100 milliárd naprendszere hidd el, unalmas. Tele van üres kövekkel, aszteroidákkal, itt egy fehér törpe, ott egy csillagköd. Ez a csillag nagyobb, a másik kisebb... Valójában gyönyörű, de nem egy különösebben izgalmas hely, ha be akarnád járni őket. Ez pedig egy játék, ahol fenn kell tartani az érdeklődést, a lelkesedést, a kihívást és az élvezetet. Ha igazad lenne, akkor még jobbá válna a játék, ha 100 milliárd helyett 1000 milliárd vagy 10 000 milliárd csillag lenne a játékban. Szerinted jobbá válna?
" Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. "
Valójában nem az, ami az életben. Braben ugyan amatőr csillagász és elhiszem hogy nagyon szereti és megszállottja a csillagoknak, de a fontosabb és érdekesebb területeken kívül a többi nem fedi a valóságot. Miért? Mert mondtuk, procedurálisan van generálva minden, mégha a paraméterek egy része forrásanyagból is jön. Igen, biztos valami meglévő forrás alapján igyekezett megcsinálni (vagy megcsináltatni, nem egyedül csinálta a játékot) a tejútrendszert, biztos hogy követik azokat a fizikai törvényeket, amiket a bolygók, naprendszerek követnek, de az hogy a HB2334-es csillag valójában az-e ami, Olyan-e, amilyen... nem feltétlen. Lehet hogy a random generátor kékes színt dobott neki, holott az életben sárgás. Teljesen valós adatokon azért sem alapulhat, mert egyrészt nincs pontos és teljes adatunk a tejút valamennyi naprendszerének valamennyi csillagáról (a távcső-idő drága ám), másrészt terrabyte-nyi adatról beszélünk (minden bolygó mérete, formája, egyedi textúrája, pozíciója, tömege, stb). Mekkora a játék? 2 giga?A játék csak elhiteti hogy tényleg ilyen a tejútrendszer, ez is a dolga. Vannak benne igazságok, valós dolgok, de felesleges azt hinni hogy minden az.
-
Szőrös
veterán
Hiába van csilliómillió különböző bolygód , ez nem tartalom .Ez a díszítés / körítés.
Ezt meg is kell tölteni élettel. Ha sivár az egész akkor hamar meg lehet unni.
Egy élő és lélegző galaxist kell alkotniuk úgy hogy azt érezd abban tőled függetlenül is zajlanak az események.
Ne ez az igazi tartalom.
Kemény dió lesz de Braben bácsi tuti megoldja. -
köszi, mint már említettem párszor programozó vagyok (előtte meg 8 évig maya-ztam főként game asset téren), úgyhogy ne mutasd be nekem a procedurális modellezést. A mellékelt kép viszont nem procedurálisan generált. Számos modellezési technika létezik, amivel ilyen részleteket létre lehet hozni, a displacement mappingtól (mint a képen a panelozás és jó pár részlet a hidakon), az instancing-ig (amikor csinálsz egy gömb lőtornyot mondjuk 2-3 féle alapzattal, aztán copy-paste-eled ötszázszor, egybetolod és kész.
Emellett ahogy te is mondtad, előre meghatározott értékek között mozog. Ha a szín 0,0,0 és 255,255,255 között tud mozogni, akkor az egyrészt csak 16 millió lehetőség, másérszt ebből kb pár ezer csak az, ami az embernek fel is tűnik (az hogy az egyik bolygó színe kicsit eltér, a fenének sem fog feltűnni). Az ember alapvetően nem képes alaposan figyelni, így irányítani kell a tekintetét. A random generálással ezt nem teszed meg, nem tudatosan építed fel a bolygót, hajót, élőlényt olyannak, ami érdekes és izgalmas, mindennek célja és értelme van, hanem próbálsz rá egy programot írni, ami generál egyet helyetted, aztán lesz amilyen lesz. Próbálhatsz szofisztikált kódot készíteni, de ennyire nem lehetséges.
A procedurális modellezés pedig pontosan hogy elsősorban térkitöltő elemekhez jó maximum. A Star Citizennél is elmondták, hogy aszteroidát generálni jó, egy város üres részeit kitölteni jó, de teljesen önállóan generálni valamit, arra már sokkal kevésbé. Tehát nem lehet normális várost generálni egy kattintással, de arra jó hogy a főbb elemeket leteszi és megtervezi az ember, a maradék sallangot meg kitölteti generált anyaggal.
Jelen esetben pedig a sallang a sok sok sok sok random bolygó, aminek semmi valós célja sincs. -
Nosam
aktív tag
Ja meg itt egy 13 perces videó arról, hogy kb mekkora is a galaxis.
[Elite Dangerous - Galaxy map - Well how big can it be?]
Mindenképp nézzétek meg "mi van ott" már a galaxis közepe fele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Windows 11
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Honor 400 Lite 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 13 128GB / Kártyafüggetlen 1ÉV GARANCIÁVAL
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Crucial T500 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest