- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hát akkor üdv itt is...
Én csak simán a standard bétát vettem meg, mert nem vagyok meggyőzve igazán meggyőzve. Ha meg 20 eurós dlc fest-et tart Braben bácsi, akkor meg kíváncsi leszek itt egy-két ember magyarázkodására (mint már most is a 240 eurós alfákkal)Szóval amit eddig láttam és tapasztaltam belőle, az nem rossz, de azért még nem érintett meg mélyen. A repülési modell nekem SC után elég fapados érzetre még hotas-al is.
Jah és szvsz tévedés azt hinni, hogy azzal hogy lett x száz milliárd bolygó meg naprendszer, azzal tartalmat kaptunk. Egyrészt 99%-ban bejáratlan lesz (sőt 99.99%-ban), másrészt nem sok különbség lesz közöttük. 24 biten 16 millió színt lehet ábrázolni, tehát ha minden bolygó más színű, 100 milliárd bolygó esetén akkor is 6250 ugyanolyan lenne, és elképesztően sok, ami csak egy lehelletnyit különbözik a másiktól (az egyik 183,110,220 színű, a másik meg 184, 113,216).
Szóval ugyan jól hangzik az, hogy ha az ember óránként meglátogat egy bolygót, akkor is itt maradhatna száz éveket hogy bejárja az egészet, valójában könnyen lehet hogy a századik, ezredik érdektelen bolygó után beleun az egészbe. Bármikor inkább választom hogy legyen 300 jól kitalált és tartalommal feltöltött bolygó (ahol még találkozok is a többiekkel), mint millió billió generált, amin mondjuk max farmolni lehet valami nyersanyagot, meg elveszik benne az x százezer játékos.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A #4-ben linkelt videóban meg... "30 years have passed, and David Braben has returned"
Jah, el se ment, csak az ős elite és az új között kipörgetett pár játékot, Rollercoaster Tycoon 3, Dogs Life, Kinectimals, Kinect Disneyland Adventures. No meg hát volt azért még egy Elite 2 és Frontier First Encounters is az Elite franchise-bólSzóval csinált ő sok rosszabb-jobb játékot az elmúlt 30 évben Reméljük ez a jobbakat erősíti
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
köszi, mint már említettem párszor programozó vagyok (előtte meg 8 évig maya-ztam főként game asset téren), úgyhogy ne mutasd be nekem a procedurális modellezést. A mellékelt kép viszont nem procedurálisan generált. Számos modellezési technika létezik, amivel ilyen részleteket létre lehet hozni, a displacement mappingtól (mint a képen a panelozás és jó pár részlet a hidakon), az instancing-ig (amikor csinálsz egy gömb lőtornyot mondjuk 2-3 féle alapzattal, aztán copy-paste-eled ötszázszor, egybetolod és kész.
Emellett ahogy te is mondtad, előre meghatározott értékek között mozog. Ha a szín 0,0,0 és 255,255,255 között tud mozogni, akkor az egyrészt csak 16 millió lehetőség, másérszt ebből kb pár ezer csak az, ami az embernek fel is tűnik (az hogy az egyik bolygó színe kicsit eltér, a fenének sem fog feltűnni). Az ember alapvetően nem képes alaposan figyelni, így irányítani kell a tekintetét. A random generálással ezt nem teszed meg, nem tudatosan építed fel a bolygót, hajót, élőlényt olyannak, ami érdekes és izgalmas, mindennek célja és értelme van, hanem próbálsz rá egy programot írni, ami generál egyet helyetted, aztán lesz amilyen lesz. Próbálhatsz szofisztikált kódot készíteni, de ennyire nem lehetséges.
A procedurális modellezés pedig pontosan hogy elsősorban térkitöltő elemekhez jó maximum. A Star Citizennél is elmondták, hogy aszteroidát generálni jó, egy város üres részeit kitölteni jó, de teljesen önállóan generálni valamit, arra már sokkal kevésbé. Tehát nem lehet normális várost generálni egy kattintással, de arra jó hogy a főbb elemeket leteszi és megtervezi az ember, a maradék sallangot meg kitölteti generált anyaggal.
Jelen esetben pedig a sallang a sok sok sok sok random bolygó, aminek semmi valós célja sincs.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Remélem is. Hiányolok már egy olyan virtuális világot, amit élőnek érzek. A Watch Dogsban is esküdöztek, de azzal hogy adtak minden járókelőnek egy random nevet meg egy random életpályát, nem tették élővé, és nem tették olyanná, akivel úgy érzem foglalkoznom kellene. Ugyanúgy random npc-kkel teli város volt, akiket ha elütöttem, elütöttem, ha lelőttem, lelőttem. És persze rendszeresen zsebeltem ki őket
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Úgy látom nem sikerült megértened, hogy a variációs elemek számáról beszéltem. Hogy egy procedurális rendszerben annyi variáció van, amennyi a szabályozható elemek száma és tartománya, de ettől függetlenül ha az egyik bolygó piros alapon szürke fákkal van telenyomva, a másik meg zöld alapon sárga fákkal, az nekem nem tartalom. A tejútrendszer 100 milliárd naprendszere hidd el, unalmas. Tele van üres kövekkel, aszteroidákkal, itt egy fehér törpe, ott egy csillagköd. Ez a csillag nagyobb, a másik kisebb... Valójában gyönyörű, de nem egy különösebben izgalmas hely, ha be akarnád járni őket. Ez pedig egy játék, ahol fenn kell tartani az érdeklődést, a lelkesedést, a kihívást és az élvezetet. Ha igazad lenne, akkor még jobbá válna a játék, ha 100 milliárd helyett 1000 milliárd vagy 10 000 milliárd csillag lenne a játékban. Szerinted jobbá válna?
" Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. "
Valójában nem az, ami az életben. Braben ugyan amatőr csillagász és elhiszem hogy nagyon szereti és megszállottja a csillagoknak, de a fontosabb és érdekesebb területeken kívül a többi nem fedi a valóságot. Miért? Mert mondtuk, procedurálisan van generálva minden, mégha a paraméterek egy része forrásanyagból is jön. Igen, biztos valami meglévő forrás alapján igyekezett megcsinálni (vagy megcsináltatni, nem egyedül csinálta a játékot) a tejútrendszert, biztos hogy követik azokat a fizikai törvényeket, amiket a bolygók, naprendszerek követnek, de az hogy a HB2334-es csillag valójában az-e ami, Olyan-e, amilyen... nem feltétlen. Lehet hogy a random generátor kékes színt dobott neki, holott az életben sárgás. Teljesen valós adatokon azért sem alapulhat, mert egyrészt nincs pontos és teljes adatunk a tejút valamennyi naprendszerének valamennyi csillagáról (a távcső-idő drága ám), másrészt terrabyte-nyi adatról beszélünk (minden bolygó mérete, formája, egyedi textúrája, pozíciója, tömege, stb). Mekkora a játék? 2 giga?A játék csak elhiteti hogy tényleg ilyen a tejútrendszer, ez is a dolga. Vannak benne igazságok, valós dolgok, de felesleges azt hinni hogy minden az.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Azt leszámítva, hogy a 2.0-ig gyakorlatilag játszhatatlan volt a játék, és még most is csak egy vastag hajszálnyival jobb. Ráadásul számomra elég igénytelen ez a fél-cell-shaded grafika benne. Arról nem is beszélve hogy mennyivel kevesebb játék szinten, mint amilyen az X3 Albion Prelude volt. Rajongók tömegei zúdultak fel amikor kijött, és kemény 30% körül minden aggregáló oldalon (metacritic, gamerankings)
Szóval videókon szép, de a játék maga pocsék.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem a gépigény az elsődleges probléma, és még csak nem is az hogy rétegjáték (eddig is megvoltak a rajongói). Az, hogy kivettek belőle sok dolgot, ami az eddigieket naggyá tette a rajongók számára, és német termék ide vagy oda, az egyik legfélkészebb és legbugosabb nyitányt sikerült összehozniuk,amit egy fél év alatt sikerült csak valamennyire kikalapálni. Ott kiálts egyébként árulást és lázadást, ne az SC-nél, sokkal inkább illik az XR-re, de persze a szelektív látásod és kettős mércéd akadályoz ebben. Olyan szinten voltak kibukva a rajongók, hogy ilyet ritkán látni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én sem értem minek kell a nacionalizmust belevonni ebbe. Azt mindenesetre tudjuk, hogy nem veszed észre milyen átverések voltak az x-rebirth során, illetve hogy azért Braben bácsitól is lehet/lehetett venni a soktíz, többszáz eurós pakkokat meg kitűzőt és pólót, volt donáció kickstarter alatt a saját site-ján is, csak nem köti az emberek orrára hogy hol tartanak a bevételek. Hajót nem lehet venni (mondjuk amennyi változatosságot látok közöttük, nem is meglepő), lehet viszont majd dlc-ket veszegetni helyette. Nettó ég és föld a két megközelítés Jelenleg perpill kb 5 dollárral költöttem többet az SC-re mint az ED-re, pedig ott vettem még ezt-azt a hajómra, ráadásul upgrade-eltem is (ami drágább mintha egyből azzal a hajóval kezdek), itt meg csak a játékot vettem meg, szóval olcsóbban nemigen jöttem ki a dologból.
(Azzal a szokásos sületlenségeddel meg ne gyere, hogy aki drága hajót vett, az majd örök életű és sebezhetetlen lesz a játékban, mert ezt már mondtuk hogy az elméd szüleménye, csak úgy mint a lifetime insurance-hez köthető elképzeléseid)
a játékról: most próbáltam egérrel és billentyűzettel játszani (nem volt kedvem beüzemelni a hotas-t), és hát nem voltam elájulva tőle. Még a sebesség gondos megválasztásával is lomhán fordulok, pörgök-forgok mindenfele... jó, szokni kell még, mert most toltam először így, de sc-ben azért jobban ment
Várom már a 29-et, hogy ne csak lövöldözni lehessen.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
SC-ben egyértelműen jobb az egér most (!!!), míg ED-ben a joy, az hogy ez kinek plusz pont vagy sem, egyénje válogatja. Én is örülök hogy jó joy-al repülni, de nekem az egér nagyon kiábrándító volt (sc-ben legalább egyik repülési mód sem húzott fel ).
Joy-al az élményrepülés az SC-ben is nagyon jó, pontosan célozni már nehezebb vele, de az itt sem egyszerű hotas-sal sem (sőt igazából nem érzem hogy könnyebb lenne mint sc-ben). Én azt szeretném, hogy egyaránt jó legyen egérrel, gamepaddal és joy-al is tolni.Viszont az nagyon jó hang és effekt, ahogy reped az üveg A többi hangtól nem estem hanyatt (pedig sokan szuperlatívuszokban beszéltek róla), de ez és a warp hangja tényleg jó.
A másik pedig hogy sebességérzetem igazából egyik játékban sem volt, bár ez az űrből adódóan valahol érthető (ritka a viszonyítási pont, amihez lehetne mérni, és azok is néha túl nagyok). Azért mindenesetre ezen javíthatnának mindkét játékban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
jah... majd alapítunk ED klánt is amúgy én is úgy vagyok vele hogy semmi megdöbbentőt nem láttam benne, de épp átbillentem a "na jó, legyen" fázisba
amúgy alakulnak a hívójjelek szőrös, papa, szotyi... nekem is kelleni fog valami
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ha jól olvastam amúgy, 150 ezer csillag olyan, ami valós forrásadatokból van benn, a maradék 399 milliárd 999 millió 850 ezer pedig random generált cucc, amik azért ugyanúgy betartják a fizikai szabályokat. kíváncsi leszek amúgy valami nagy bolygóra, hogy oldották meg a léptékeket
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a befolyt összegről beszéltem. backerről rendszer? milyen nagylelkű ha van belőle 200 milliárd. mintha a monogramomat elrejtené a kódban. fönyeremény
ahhoz képest hogy nem vagy híve a közösségi finanszírozásnak, meglehetősen egyoldalúan oltod őket. valójában braben is éveket kilincselt a kiadóknál a remakeje érdekében, de senkit nem érdekelt. csak a közösségi finanszírozásnak hála tudta ő is és cr is elindítani az éles fejlesztést (csak brabenék már fejlesztegették előtte is.
az sc-n pedig 250en dolgoznak. most az hogy mondjuk pt embernek elvisz heti pár orát a műsor, gondolhatod mennyire hátráltató tényező
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A bolygóra való leszállással hogy ne lenne kihívás. Nem azt probléma megoldani, hogy hogy menjen az átmenet a bolygóból az űrbe. Leginkább két nagy (és sok kisebb) probléma van, a részletesség és a lépték. Nézzétek meg a No Man's Sky-t. Egyrészt gyorsan kiér az űrbe a videók többségén, másrészt a szomszédos bolygókon is látni hogy azért nem hatalmasak. Még a föld is 12,7 kilométer átmérőjű gömb, a Jupiter 140 ezer kilométer. SC-ben jelenleg nem bukik le annyira a lépték, mivel nem tudsz túl közel kerülni egy bolygóhoz, de amint teljesen le tudnál szállni, már fel fog tűnni hogy mekkora is az a gömb, márpedig a tejútrendszerben őrült nagy dolgok vannak. Ekkora léptékben pedig megcsinálni a tartalmat értelmesre, sosem mondható hogy ne lenne kihívás.
A másik pedig a részletek, ezeknek a leszállási ponthoz közeledve folyamatosan kell előjönniük. Az előző Around the Verse-ben pont beszéltek a témáról. Közeledve egy városhoz, ahogy egyre több látszik belőle, egyre több részlet kerül elő, amivel egyrészt nagyon gyorsan elszállhat az erőforrás, másrészt ahogy a különböző LOD szintek között vált a rendszer, el kell kerülni azt hogy hirtelen "poppoljanak" az elemek. Tehát távolról mondjuk egy textúra a város, ahogy pedig közeledsz, seamless kellene az átmenetnek lennie, nem pedig olyannak hogy x távolságról elkezdenek poppolni kis téglalapok, amik később épületekké nőnek. Ez az SC részletességi szintjével már erősen kihívás. Felhőkkel mondjuk a poppolást el lehet egy ideig fedni, de holdak esetén, ahol nincs atmoszféra, más megoldás kell.
Utána pedig beszéltek a léptékről ők is, és hogy minden mekkora nagy az életben, és double precisionnal talán esetleg meg tudják majd csinálni az ilyen 1:100-as léptéket ami a bolygókat jelenti.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Aha, és biztos máshol cenzúrának sem nevezik azt, amit te műveltél a blogon. Amit te csinálsz, a külföldi oldalakon is trollkodásnak tartanák, hisz világosan kiigazítottuk számtalan tévedésed, mégsem voltál képes ezt észrevenni, és tovább szórtad magadból a butaságokat és a technikai tévedéseket, amit a mocskolódó blogod is hirdet. Ez kérlek szépen nettó trollkodás, sőt annak a definíciója. De igaza van a többieknek, ha ignorálunk, akkor talán odébb kotródsz.
Egyébként az inkább cyber bullying, ha egy olyan helyen, ahol nem látnak szívesen és ezt többször is a tudtodra adták, továbbra is hirdeted a tévedéseidet. Tudod itt egész jó közösség van, de te figyelmen kívül hagyod hogy kértük hogy ne bomlaszd a butaságaiddal. Mivel csak teszed, csak erőlteted, így inkább rád illik a definíció.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor csak behaluztuk azt a rengeteg korrekciót, amit az sg-n is kaptál a tengernyi hozzászólás-trollkodásoddal (konkrétan vagy 10x annyit írtál mint a többiek összesen). A blogodon is ki lett igazítva a szövegben talált számos tárgyi tévedés, amit te természetesen kényelmi okokból inkább töröltél (és még te regeltél Free-Press néven ilyen erős cenzúra mellett). Szívesen csemegézel elavult információkból, magasan téve arra hogy azóta már változott, elvégre a játék fejlesztés alatt áll. Téged nem zavar, ezeket javítottuk ki neked, az sem zavart, felkértünk hogy távozz, és az sem zavart. Szóval ki itt a cyberbully?
de rendben, fejezzük be, kéretik akkor részedről is maradni a friss és alapokkal rendelkező információknál, mellőzve mindenféle félinfók alapján való összeesküvés-elméleti képzelgést és továbbgondolást. Csak arról vonj le következtetést, amit bizonyítani is tudsz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
de sokára lesz még 29 -.-
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én nem Mivel a fülessel, a játékkal elment vagy 170 euróm a hónapban, így nyugodt lelkiismerettel hagyom ki Persze aztán majd meglátjuk hogy Braben bácsi ad-e ki hetente egy-egy 10 eurós dlc-t majd.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Meglátjuk. Remélem azért nem akarnak gyakran újabb és újabb összegeket lerántani, pusztán a feltételezésért hogy sok, gyakori és drága dlc lesz, meg nem akarok további 13k-t fizetni. Ha mondjuk 1-1,5 év alatt kérnek majd az addig megjelent dlc-kért összesen 40 eurót, akkor nem igazán zavar hogy 1,5 év múlva már "ráfizetés" lesz ahhoz képest mintha megvettem volna 40-ért a dlc pass-t (ha még 1,5 év múlva is játszani fogom a játékot akkor megérdemli), de ha mondjuk kiadnak 1 éven belül két-három 10 eurós dlc-t, akkor inkább jobb ha nem adom ki most a 40-et
gondolom azért nem akarnak havonta nagy frissítéseket kiadni drága pénzért, azt nem néznék annyira jó szemmel a későbbi vásárlók. ha meg skin pakkokkal akar villogni, az nem érdekel ha kimarad.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Gyenge vagy
duvi: szerintem sem kell azért arra számítani hogy 1-2 havonta kijönne valami kapitális dlc, én inkább azt tartom valószínűbbnek hogy saccra vagy egy év alatt jön ki 40 eurónyi (tehát vagy egyben egy 40 eurós, vagy két huszas, stb). Akkor meg annyira nem zavar mint mondtam, hogy 1-1,5 év múlva átvált a "jobban jártam" "rosszabbul jártam"-ba, mert ha egy év múlva még mindig aktívan játszani fogom, akkor megérdemli
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Természetesen nekem is fog kelleni, de ismerem magam, nem fog zavarni, ha mondjuk az egyik, meg még némi sallang kijön egy év alatt 40 euróból, aztán 1,5 év múlva megint nyitni kell a pénztárcát mondjuk a légköri repülésért. Amennyiben még akkor is játszani fogom, akkor úgyis megveszem, addigra a cégnél is tervezek 1-2 fizuemelést kapni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
http://m.pcgamer.com/2014/07/21/elite-dangerous-team-outline-plans-for-post-launch-expansion-packs/
és 40euró a full játék, legalábbis pre purchaseben
itt is kiemelik hogy azért ezek a dlc-k nem most jönnek még
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Én sem vagyok mai gyerek, és mi is ronggyá játszottuk az első részt még Commodore Plus 4-en. Ennek ellenére azóta eltelt annyi idő hogy most már igényeljem a részletes és változatos hajókat, nem csak a háromszög, négyszög, stb formájúakat
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
de azok sem lóghatnak túlságosan ki stílusában a többi közül. A wiki-jükön 1-2 hajó egész pofás (Dolphin/Orca, Majestic Class Interdictor), de a többi elég sivár. Már az X3 Albion Preliude-ban is mennyi különféle kinézetű hajó volt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Jah értem, tehát lehetetlen lenne nagyobb variációkat beletenni a hajók közé, mert nem csinálta meg eddig egy játék sem, jah de mégis. Nem hinném hogy túlságosan irreális elvárás lenne, ha nem pont-pont-vesszőcske külsejű hajók lennének
@Papa: ez elég gyengére sikerült...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ne a grafikusok forma-próbálgató skicceit linkeld be a newsletter-ből, hanem a valós hajók koncepcióit. A valóság viszont jelenleg az, hogy ilyen a jelenlegi és upcoming hajók formavilága:
1
2
3
4
5
6
7
8És igen, értem hogy a régi hajók is kb ilyen formájúak voltak, de nem értem, mi akadályozza meg abban, hogy elszakadjon ettől. Vagy majd ha kijön a második utódja ennek a játéknak 2040-ben, akkor is ilyen felépítésű hajók lesznek?
Hidd el, én remélem a legjobban hogy összehoznak valami variációt a játék hajói kapcsán, mert veled ellentétben én már megvettem, bizalmat szavaztam Brabennek ahogy CR-nek is, látatlanban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Örülök hogy neked bejönnek, nekem nem. Engem nem a hajók vettek rá hogy megvegyem, hanem az űr kinézete, meg az a térugrás effekt. A többit majd meglátjuk. A csilliárd naprendszer nem igazán vonz (párszáz élő csillagrendszernél nekem nem kell több, ha az tényleg jó, kb ennyit van reálisan esélyem meglátogatni rendszeresen). Igen, jó lenne x-rebirth méretű űrvárosokat látni, meg legalább megközelítőleg olyan sokszínű hajóformákat látni, mint pl a Star Wars-ban.
@duvi: nem, az SC hajóihoz képest mondom... összességében játszottam már jópár űrhajós játékkal
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Azért ha már csúsztatsz, csúsztass normálisan. Mint már magyarázva volt, az hogy mondjuk 500 vagy 5000000000000000000000000000000 bolygó van, még nem jelenti hogy utóbbi feltétlen tartalmasabb. Random generálva én is tudok bármennyi bolygót kreálni, de azt tartalommal feltölteni már más kérdés, pláne ha az ember nem "vigyél 100 tonna szenet a xyz bolygóra" jellegű küldetések vannak. Méretileg lehet kisebb, ha tartalmilag nem az.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
de megintcsak nem érek vele sokat, ha ugyanolyanok és nincs rajtuk élet. Márpedig élet alatt nem a random mód elszórt, de ugyanolyan űrállomásokat értem. Most az hogy a 200 milliárd csillag van, de ha láttál százat, akkor láttad mindet, nekem nem tartalom. Felőlem követhet valós galaxis szabályrendszert az elhelyezkedésük (amit valósan szimulálni mellesleg szuperszámítógépek sem tudnak még igazán), ha a tartalom kimerül abban, hogy ugyanazokat a küldiket csinálod, csak x helyett y bolygó van behelyettesítve a szövegbe. Ha nincs meg az, ami miatt be akarom járni a világát, akkor feleslegesen van ott a maszlag.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hidd el, nagyon várom hogy egy játék igazán lekössön (mármint hogy egy új, mert állandóan régieket kell elővennem újra és újra, ha tényleg lekötő játékmenetet akarok, ezért is FF8-azok épp )
Szóval remélem hogy tényleg úgy alakul hogy nem csak hogy sok tartalom lesz benne, hanem az kellőképp változatos és érdekes is lesz. Sajnos túl sok olyan játék van a piacon, ami vagy rövid/kicsi, vagy őrült nagy, de marha unalmas és ismétlődő tartalommal van feltöltve. És ezt remélem az SC kapcsán is, nem csak az ED kapcsán.úgyhogy a mennyiség még nem egyenlő a minőséggel vagy a tartóssággal, de állok elébe, le szabad nyűgözni kifizettem az árát, szóval megtettem az én részemet, most ők jönnek Keddig még lesz 1-2 húzós napom, de remélem majd este ez kárpótol
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem tudom ez volt-e már
Mindenesetre van fenn youtube-on jó pár csillagokat összevágó videó zenei aláfestéssel, úgy néz ki ösztönösen kötelező lesz a játék során jean michel jarre-t hallgatniStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát figyi... sokkal nagyobb esély van arra hogy 100 különféle lesz (nem arról beszélek hogy ne ismétlődnének elemek, hanem hogy ránézésre meg lehessen különböztetni őket), pláne ha kellő mennyiségű asset áll majd a rendelkezésre, és rászabadítanak mondjuk 50-60 grafikust csak a városok berendezésére (mert mint mondtam, most sok erőforrást elsősorban az asset-ek létrehozása visz el). De még ha tegyük fel, lesz 50 féle város is, akkor 200 bolygó esetén mindegyikbe 4x futhatok bele. 200 milliárd esetén 4 milliárdszor Ez pláne akkor unalmas, ha egymás után 10x ugyanolyan városban szállok le (márpedig erre egyáltalán nem kicsi az esély ennyi csillag esetén). Szóval nem azt várom hogy mind drámaian más legyen, várhatóan koncepciók alapján lesznek felhúzva (iparbolygó, kereskedelmi központ bolygó, mezőgazdasági bolygó, stb), azt már tudhatjuk hogy konkrét fiktív cégek lesznek benne (Dumpers Depot, Cubby Blast, Abernathy Interiors), ezek is nagyon sok elemben azonosak lesznek (max a terem formája és elrendezése más), a városok pedig ezekből adódnak össze, csak felfűzve valami téma szerint. Megfelelő mennyiségű kész asset-tel és grafikussal, nem kivitelezhetetlen, pláne nem idővel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Néztem a space engine-t, szép és jó, mégsem kötne le hetekig, hónapokig, évekig. Ott is ha láttál 100 kék óriást, láttad az összeset, hiába van belőlük x millió Egy programban pláne így van, hisz sokkal limitáltabb az eszközkészlete mint a valódi életnek. A játéknak pedig ez a célja. Én is várom hogy vr szemüveggel körbenézhessek az univerzumban, de megint csak... lehet hogy bejárok 10 naprendszert. 100-at... 1000-ret... kétlem hogy be akarnék járni 10 ezret vagy 100 ezret, hát még milliárdokat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
meglátjuk, meglepődnék. elvégre akkor lenne csillag ami mellett 2 sec alatt repülünk el adott sebesség mellett, a másik mellett meg 30 napig tartana. csak megkerülni. ugyanolyan sebesség mellett... maradjunk annyiban hogy leírni sem egyszerű ekkora méreteket és távolságokat 64 bites számrendszerben sem, mert egy hangyányit nagy a világűr. Ez meg ugye azért csak egy játék, nem szuperszámítógépes szimuláció, tehát a földön kellene maradni.Te szoktad mondogatni nekem hogy maradjak a realitások talaján, most én mondom neked
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
én is azért vettem meg a hotas x-et, mert nem voltam biztos benne hogy mennyit lenne használva, márpedig egy 40k-s könyvtámasz azért erős lenne. úgyhogy úgy döntöttem, veszek egy olcsóbb tm-et, az sem az az 500 forintos gagyi fajta, az olcsóbb kategória egyik dobogósa (bár természetesen jóval jobb egy közép vagy felsőkategóriás joy), aztán ha úgy alakul hogy elképesztően sokat játszok majd vele, lehet beleinvesztálok én is egy x52-be. de ez még nem most lesz, és az anno kb 13-14k-ért vett F710-esemet is csak Final Fantasy 8 közben használtam eddig, szóval a létének legnagyobb részében egyelőre csak porfogó volt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
fene tudja, lehet hogy még mindig fennáll mert nincs összehasonlítási alapom, de akkor is azt ajánlják középkategóriában. Lehet hogy olyat, aminek még annyira sincs holtjátéka vagy kopása, nem lehet kapni 60-70-80k alatt, annyit meg nem adnék egy beviteli eszközért sem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
arewethereyet? arewethereyet? arewethereyet? arewethereyet? arewethereyet?
nem mintha ne dolgoznék estig
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nekem Hotas-sal sem ment még a 3. küldi (igaz csak nagyon keveset próbáltam), de egérrel elég esélytelen a sebessége miatt (viszont a beállításokkal sem próbálkoztam).
Megvettem, aznap toltam vele egy kicsit, de azóta ott van indítatlanul. Néha elindítom a launchert hogy jött-e patch. Ennyi.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
épp ellenkezőleg, belépő (25-30k alatt) a legjobbnak tartják, igazából csak dupla annyiért lehet jobbat kapni. Masszív, testreszabható és egészen kényelmes kis cucc, persze nem egy 100k-s warthog, de nem is kell ötszörösét fizetni érte. A holtjáték az az eszköztől és a programtól is függ, lehet állítani programon belül is, és félreértések elkerülése végett valamennyi szükséges is, és valamennyi már a felépítésből is adódik (megintcsak, ha mechanikus, és pl nem mágneses tér alapján van detektálva az elmozdulás, mint a tripla árú eszközöknél). Rajtad áll melyiket akarod. Én nem akartam úgy kiadni 40-50-60 ezer forintot, hogy lehet hogy az idő 90%-ában csak pihen a szekrényben, első joy-nak meg szerintem (és sokak szerint) tökéletesen megfelel. 15k körül már megkapható, és a következő minőségi lépcsőfok 40k felett van. Kérdés melyiket akarod első joy-ként.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát ahogy gondoljátok (nem erőszak volt ). Itt a kérdés csak annyi, hogy akartok-e 20k felett költeni rá első körben, vagy sem Ha nem, 20k alatt ez a legjobbak között van (értsd: nem tudtok ennyiért ennél lényegesen jobbat venni, de lehet hogy még ennyire jót sem), és ez igaz a 25-30-ks újonnani árú eszközök mellett is (már ha vannak. Tehát egy 40-50k-s lehet hogy jobb, nincs ekkora holttér, stb, de 2-2,5x annyiba is kerül. Nekem anno egy ilyenem volt, szerettem, de gameport-os volt, ami csak egy rövid ideig volt gépemen/hangkártyámon. Aztán vagy 15 év kihagyással később vettem a Hotas X-emet. lehetne hosszabb a kábel a két darabja között, lehetne kisebb a holtjátéka, de még így is összehasonlíthatatlanul nagyobb repülési élmény, mint egérrel és billentyűzettel (mégha utóbbi star citizenben speciel jobb még perpill főként a gimbal fegyverek miatt). Szóval más élmény pl x-rebirth-ben csak úgy "élményrepülni" a városokban (miközben játszol a gázkarral, a rajta lévő rudder-rel, és a joy-nál is nyomot előre-hátra-jobbra-balra és csavarod is a z tengelye mentén), mégha maga a dogfight alatt nekem nem is jött be annyira (vagy csak nem gyakoroltam eleget / nem vagyok kellően ügyes, ahogy az F710-esem precíziós kezelése esetén sem )
Szóval én speciel inkább kockáztatom hogy veszek egy 15k-s joy-t elsőnek, és lehet hogy 1 hónappal később rendelem is a jobbat, minthogy vegyek egy 50k-sat, ami aztán vagy megy is az apróra, vagy az idő 90%-ában a sarokban áll (mert azért vannak más játékok is amit tolok). Egy olyan embernek, aki leginkább szimulátorokkal (repülő, űrhajó) játszik, annak biztosan jobban megérné egy jobb, de én relatíve kevés szimmel tolom, így inkább az egéren és az egérpadon van nálam a hangsúly (MX518 és G400 + Steelpad S&S és Qck). De tervbe van véve egy mechanikus billentyűzet is. Többet lenne használva mint a joy.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot