Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-10 21:33:39

Mobilarena

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30) Nosam válasza Menthirist (#27) üzenetére


Nosam
(senior tag)

A procedurális modellezés abban a különbözik a handmade modellezéstől, hogy bizonyos előre meghatározott értékek között különböző feltételek alapján generálhatsz valós és kitűnő minőségű tartalmat. Egy teljesen procedurális programban dolgozok, tehát van fogalmam róla.

Nem arról szól a procedurális modellezés, hogy azzal gyengébb tartalmakat lehetne készíteni, hanem éppen ellenkezőleg, azzal lehet csak igazán durva dolgokat csinálni. :D Nehogy az legyen, hogy megint csak beszélünk, itt van pl egy procedurálisan generált űrhajó:

[Procedural Ship]

Tudod mikor lehetne ennyi részletet "handmade" lemodellezni és mennyi ideig tartana?! :D Pont addig tartana ezt kézzel lemodellezni, mint bejárni a galaxist az ELITE-ben...

Szóval de, tartalmat fogunk kapni a procedurális galaxisnak köszönhetően, mégpedig olyat, amit egyik másikban sem az eddigi játéktörténelem folyamán.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.