Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-10 21:33:39

Mobilarena

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39) Menthirist válasza Nosam (#34) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Úgy látom nem sikerült megértened, hogy a variációs elemek számáról beszéltem. Hogy egy procedurális rendszerben annyi variáció van, amennyi a szabályozható elemek száma és tartománya, de ettől függetlenül ha az egyik bolygó piros alapon szürke fákkal van telenyomva, a másik meg zöld alapon sárga fákkal, az nekem nem tartalom. A tejútrendszer 100 milliárd naprendszere hidd el, unalmas. Tele van üres kövekkel, aszteroidákkal, itt egy fehér törpe, ott egy csillagköd. Ez a csillag nagyobb, a másik kisebb... Valójában gyönyörű, de nem egy különösebben izgalmas hely, ha be akarnád járni őket. Ez pedig egy játék, ahol fenn kell tartani az érdeklődést, a lelkesedést, a kihívást és az élvezetet. Ha igazad lenne, akkor még jobbá válna a játék, ha 100 milliárd helyett 1000 milliárd vagy 10 000 milliárd csillag lenne a játékban. Szerinted jobbá válna?

" Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. "
Valójában nem az, ami az életben. Braben ugyan amatőr csillagász és elhiszem hogy nagyon szereti és megszállottja a csillagoknak, de a fontosabb és érdekesebb területeken kívül a többi nem fedi a valóságot. Miért? Mert mondtuk, procedurálisan van generálva minden, mégha a paraméterek egy része forrásanyagból is jön. Igen, biztos valami meglévő forrás alapján igyekezett megcsinálni (vagy megcsináltatni, nem egyedül csinálta a játékot) a tejútrendszert, biztos hogy követik azokat a fizikai törvényeket, amiket a bolygók, naprendszerek követnek, de az hogy a HB2334-es csillag valójában az-e ami, Olyan-e, amilyen... nem feltétlen. Lehet hogy a random generátor kékes színt dobott neki, holott az életben sárgás. Teljesen valós adatokon azért sem alapulhat, mert egyrészt nincs pontos és teljes adatunk a tejút valamennyi naprendszerének valamennyi csillagáról (a távcső-idő drága ám), másrészt terrabyte-nyi adatról beszélünk (minden bolygó mérete, formája, egyedi textúrája, pozíciója, tömege, stb). Mekkora a játék? 2 giga?

A játék csak elhiteti hogy tényleg ilyen a tejútrendszer, ez is a dolga. Vannak benne igazságok, valós dolgok, de felesleges azt hinni hogy minden az.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.