- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Nos, haza értünk. 2012km megtett útra 158.8liter benga kellett. Ez majdnem 7,9 átlag, de volt dögivel kigyorsítás, emelkedő, 130km/h és még német autópályán 175 is 1-2 alkalommal kis ideig, amikor felhúztak. Hegyre fel sem hímes tojásoztam, hegyről le sem csorogtunk nagyon sok alkalommal, és amikor megálltunk 1-1 bolt előtt 5-10 percre nyújtózni, enni-inni, akkor sem állítottam le az autót a turbó meg a klíma miatt. Ebből is volt legalább 10-12 "pocsékolós" parkolás.
Az autóval teljesen elégedettek vagyunk. Most léptük át a 10.000km-t még csak, városi cirkálóként is jó, de így is jó volt. Hely volt benne, elrértünk, minden ok. Csak a hátsó ajtók ajtózsebeivel nem tudtam megbarátkozni abban a negyed órában, amikor nem én vezettem, gyakorlatilag az ülőlap rátakar a zseb szájára, bár ami minden oda befér, azt be is takarhatja.