- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz
7Heads Drago #17215 üzenetére
Ahh, engedd el, bele se menjünk szerintem, ... és csak most láttam (újra, mert már régen is olvastam, csak elfelejtettem) az aláírását...
Mindent értek. Végülis, jó, hogy nem kaptam meg azt az arcombaMajd felírom magamnak, ha lesz egy kis időm:
"ha van gesztenyére, akkor tanuld meg magadnak azt ki is kaparni!" -
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #17200 üzenetére
Azért ez elég félelmetes és bosszantó (még ha jó eséllyel vissza is kapod, de a francnak van kedve/ideje/idegzete a felesleges körökre, ha lehetne nyugodtabb is az életed...).
Apropó, ilyen és ehhez hasonló esetekre az megoldás lehet, amit jobarat01 írt, hogy egy (mondjuk Wise vagy Revolut?) befagyasztott virtuális kártyáját állítjuk be alapértelmezettnek?
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17196 üzenetére
Látom, hiába "vagy félisten", a kérdést úgy értelmezed, ahogy Neked jó; attól még, hogy eddig nem kapartam ki a gesztenyét, még olvashattad, hogy akár meg is tehetném és ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ, csak pattintasz egy "nem neked való, keress más alternatívát" szöveggel, pedig engem AZ érdekelt és AZT kérdeztem meg, hogy miért NEM való számomra a Curve ... ami inkább elszomorít, és ami a korábbi válaszaidból is kiszűrhető, hogy gondolom ehelyett csak unalmas, lehet, hogy "10 kérdésből, már 9 meg volt korábban válaszolva" amit megértek és el is hiszem Neked, csak tudod egy fórum már csak ilyen és kb. minden topikban újra és újra előjönnek ugyanazon kérdések, mégis jellemzően (szerencsére!) türelmes és megértő topiktársak válaszait olvasni. Ha csak arról szólna egy fórum, hogy legyen minden kérdés megválaszolva - egyszer - akkor kb. be is lehetne a topikok 90%-át zárni egy idő után.
Mindenki máshoz szólna a kérdésem, aki Pro vagy Pro+ előfizetést használ: hol az igazi potenciál és leszámítva a "nagy utazókat", akiknek talán a leginkább szólnak ezek a szolgáltatások, van közöttünk olyan (hasonlóan mint én), aki csak az 1% cashback miatt fizetett/fizetne elő?
Köszönöm a (friss) tippeket előre is, akik megosztják velem
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17190 üzenetére
Értem én hogy unalmas neked a téma, de azért ez most nem volt szép tőled.
Miből mondtad le a következtetést hogy nem nekem való?
Őszintén érdekelne de komolyan.... Pont most nézegettem ma hogy milyen sok partnerük lett már az egy százalék cashbackre és azt a havi tíz eurót szerintem vissza is tudnám termelni annyit költünk élelmiszerre és egyebekre.
De megkérdezném fordítva is, ha úgy könnyebb a válaszadás: kinek való szerinted a Curve, aki en nem vagyok?
-
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #17188 üzenetére
azért, mert azt, hogy ez milyen kút, előre megadod az összeget vagy addig tankolsz, amíg a tankod ér, a curve nem tudja
Nem akarok ezt a témát túllihegni, de akkor sem értem, hogy miután BEADTAM az összeget, amit ki is fizettem és AMI ÖSSZEGÉRT a kút kiadja az üzemanyagot, miért nem tud működni és miért kell egy fiktív összeget zárolni, ... de, hogy egy példával éljek: az automata kocsimosó sem foglal be Xezret, hanem csak annyit fizettet meg, amennyit kiválasztok és az adott összegért pedig folyik a víz a nagynyomásúból, ... -
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #17185 üzenetére
Az egészben az a vicc, hogy azt el is mondják a kutak leírásai, hogy abban(!) az esetben, ha Te több összeget fizettél, mint amennyi belefér az autódba (simán megesik, hiszen ritka esetekben tudhatod mennyi fér bele, csak amikor bőven kevesebbet tankolnál), úgy ne addógjon a vásárló, a fennmaradó összeget visszautalják... ez tiszta sor!
De(!), amikor ÉN mondom meg, hogy mennyiért akarok tankolni és kiválasztom, kifizetem és értelemszerűen annyit is tankolok el, hiszen annyit enged csak a kút, akkor MIÉRT zárol végül nagyságrendekkel többet?
Mintha elmennék a MM-ba egy TV-t venni 750K-ért, de azért beterhelnek pár napra 3MFT-ot ... soha nem fogom megérteni, de tényleg nem logikus.
-
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #17180 üzenetére
Teljesen szét vagyok esve, elnézéseteket kérem!
Köszönöm a megnyugtató választ, visszaolvasok (pont azt terveztem most, addig míg nem ír valaki, háthat találok valami hasonló sztorit, ... de az örökérvényű szabály soha nem változik; előbb olvass és utána kérdezz!)
Valószínűleg akkor prakikusabb lesz a jövőben ezt nettó a szűz bankkártyával rendezni, Curve -t kikerülvén.
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Úgy tűnik édesanyám pár nappal ezelőtti elvesztése után még csőstől jönnek valamiért a problémák (elnzését az offért...)
Történt velem tegnap az alábbi eset, ami már csak azért is bosszantó, mert sok-sok éve minden kártyás fizetésem a Curve-on keresztül megy (magam sem tudom egyébként, hogy miért szoktam rá, mert mára már csak 1 kártyám van benne és semmi hasznot nem húzok belőle, ... na de mindegy).
Szóval az alábbi történt tegnap:Auchan automata kútnál tankoltam (beírt összegért) 11.500 Ft-ért, ami pontosan 20 liter 95-ös. Beütöttem az összeget, kifizettem telefonos érintéssel az összeget, ki is adta a blokkot (11.500 Ft-ról), két lépéssel odébb pedig betöltöttem a 20l üzemanyagot és távoztam.
Itthon, amikor nézegettem a banki alkalmazásban (Unicredit) a költéseimet, esett le az állam, hogy a 11.500 Ft helyett, 43.724 Ft-ot (még nem vontak le, de) zároltak a kártyámon.
Felvettem azonnal a kapcsolatot az MH Auchan Benzinkutak Kft. -vel, először telefonon, ahol az elmondottak alapján, a szükséges információkat összefogalva, kérésének megfelelően az e-mail címükre elküldtem, azzal az ígérettel a hátam mögött, hogy majd kivizsgálják, ne aggódjak.
Ma jött egy mondhatni sablon üzenet, az alábbi:
"Tisztelt ... ...!
Köszönettel megkaptuk 2024.11.05 -én érkezett elektronikus levelét.
Információnk szerint az ilyen összegű téves zárolás abban az esetben fordulhat elő (ennél kisebb összegű tankoláskor), amennyiben a fizetéshez Revolut kártyát használ a Vásárló. Valószínűleg az Ön esetében is ez történt. A téves zárolás okáról sajnos nem rendelkezünk információval, azt a számlavezető bank végzi el. Kérjük, panaszát a Revolut ügyfélszolgálatához szíveskedjen eljuttatni. (A Revolut mobilapplikációban lehetséges chat formájában).
Szíves megértését köszönjük.
Tisztelettel:
MH Auchan Benzinkutak Kft.
2040 Budaörs, Sport u.2-4.
E-mail: mhbenzinkutak@partner.auchan.hu
"Gondolom itt most mondanom sem kell, hogy nem Revoluttal fizettem, sőt, válaszoltam már nekik és becsatoltam az adott záárolásról kimentett pdf-et, mintegy bizonyítékul nekik, amit az UniCredit banki felületéről mentettem le.
Eleve nonszensz, mert az az összegnek megfelelő 95-ös üzemanyag több mint 70 liter lenne, bele sem fér az autómba, melyről szintén tanúbizonyságot ad a kamerafelvétel, de ezen részét a levelemnek simán csak ignorálták...
Mit tudok tenni valójában és itt most ki hibázott a háttérben az automata kútba integrált fizetési terminál (Sensomedia) a bankom, esetleg tényleg a Curve? (Curve appban nincs lehetőségem visszahívni az összeget, úgy látom).
Köszönöm előre is a segítségeteket!
ui.: Esetleg semmit ne tegyek és magától helyrejön? (nem értem a működését pontosan és nyilván azért aggódom, de valószínűleg(?) valaki másnak a tankolását terhelte be hozzám, ... de ehhez milyen együttálásnak kellett történnie? Ennyire megbízhatatlanok ezek a rendszerek 2024-ben?
).
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #13550 üzenetére
Nem, nem emlékszem rosszul. Olvasd vissza a kommentjeimet... nemrég jött meg az új kártyám (a régi már lejárt) és írtam akkor pár kommentet, valamint mások is megállapították ugyanezt (nem(!) az online fizetséről beszélek, hanem a terminálnál való vásárlásról, amikor telefonnal NFC fizetnél, a Google Wallet alá behúzott Curve-vel).
De mindegy. Én tudom, mit tapasztaltam és nekem az a lényeg -
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #13547 üzenetére
Illetve, emlékeim szerint, amíg nem jött meg a fizikai és nem aktiváltam be, alulról dugva azt a terminálba, telefonos érintéses fizetés Google Wallettel nem is működik még.
Ki, mire használja, de én nem online vásárlásra, hanem boltba "érintéssel". Ahhoz kellett a fizikai kártyával való aktiválás. -
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #13439 üzenetére
Csak érdekességképpen írom: végülis igen, ez volt a jó megoldás; eltávolítottam a kártyát, majd újra hozzáadtam (csak másnap ugyan, de szerintem ez már nem lényeg).
Ezek szerint fontos volt, hogy előtte teljesen (tehát terminálba dugva, PIN-nel) is aktiválva legyen az új kártya, mielőtt rányomsz appban a felkínált lehetőségre, hogy behúzd Wallet alá.
Köszi mindenkinek!
-
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #13447 üzenetére
Oh, értem, köszi az infót! Ezt nem is tudtam, mert az előző kártyával igazából szinte mindig appból fizettem (GPay, majd -> Wallet), de ugyebár most szivatott (valószínűleg mert előbb lett Wallet alá behúzva, mint sem terminálba dugva, PIN-nel aktiválva - mentségemre, egy fél mondattal nem figyelmeztet erre az alkalmazás, sőt, Ők invitálnak az appban egy nagy fehér bannerrel, hogy húzzam be Wallet alá).
Mindenesetre tegnap eltávolítottam, aztán majd á hétvégén újra behúzom és jön egy újabb teszt!
Köszi mindenkinek a segítségeket!
-
axlfsi
veterán
válasz
axlfsi #13428 üzenetére
...egyébként kicsit dilemmában vagyok ezzel az esettel kapcsolatban.
Ennek második napja és a bankomnál az alkalmazásban úgy látom a 3 tételt, hogy az egyik "árú visszavét" és kétszer beterhelték (levonták?). Ezt sajnos házirend miatt nem tudom képernyőképezni.Curve-ben pedig az alsó tétel egyértelmű, hogy elutasítva, a felette kettő, ahol az egyik fehér másik zöld, előtte egy + jellel, vajon hogy értelmezzem?
Tényleg kétszer vonták le? (sajnos nem tudom visszafejteni, mert nem tudom az előtte egyenleg már mennyi volt pontosan, majd csak hó végén, ha meglesz a banki kivonatom, tudok utána számolni).Köszönöm!
-
axlfsi
veterán
Nem hiszem, hogy minden rendben van ezzel a Curvvel! Mai sztorim:
Fizetek vele, tehát közvetlenül a kártyával és érintéssel. Sikerül, de bekéri a PIN-t s közben ezt az üzenetet kapom a telefonra (úgyhogy az utolsó fizetésem vele, tegnap, pont, hogy bedugva a terminálba, PIN beírásával történt);...vajon miért szivat?
Hja, ráadásul a regisztrációm is ellenőrzött (nem mintha számítana, de 2 évig nem is volt ID fotó és szelfi feltöltve, 1-2MFT forgalmam volt is kb vele és eddig sosem volt bajom a fizetéssel szóval most értetlenül állok ezek az események előtt). -
axlfsi
veterán
...és rájöttem, hogy TUTI valamit a WALLET kavar be, ugyanis az UJ kártya nyilván teljesen új számmal rendelkezik, ennek ellenére, ha megnézem a history -t ehhez, a mostanihoz mutatja a régi kártyám vásárlásait is.
Ez már csak azért is gáz, mert ugye, ha eltávolítom, akkor eltávolításra kerülnek az elmúlt 2 év vásárlási előzményei is... total gáz, hogy ilyen előfordulhat egy - gondolná az ember - komoly pénzügyi alkalmazással, -rendszerben.
Én vagyok az első, akivel ez előfordul?
-
axlfsi
veterán
Kezdem nagyon unni ezt a Curve -öt!
Ma ismét az történt, hogy kétszer elutasította, harmadikra elfogadta.
Első érintéses (telefonnal, Walletbe húzva a Curve), második alulról bedugva (itt talán túl korán húztam ki), harmadikra szintén alulról bedugva, de már csak akkor húztam ki, amikor kiírta. A második talán az én hülyeségem, de mi ez, hogy nem működik NFC? (vagy hogyan is értelmezzem)....ráadásul úgy tűnik, hogy a háromból, kettőnél le is vonta (?) (valszeg ez hülyeség, volt már máskor is hasonló,...)
Szerintetek mi van ezzel? Mi a csudát csekkoljak továbbra is, amire kér a Curve app? Nincs mit látni appból, minden rendben ...
Szerk.: ja, nem! tényleg zárolták a bankoknál kétszer a háromból. Csodás. Egyre több ezzel is a szopás, úgy látom. Nekem ennyit nem ér a dolog, akkor bekötöm Walletbe az Unis kártyám és viszlát!
-
axlfsi
veterán
Köszi mindkettőtöknek, akkor jól sejtettem én is ezekszerint ... ettől függetlenül, a kommunikációjuk hagy némi kívánnivalót, mert az aktiválsban (amire a kártya is ragasztva van, egy A4-es méretű lapon), a folyamatban nincs megemlítve, csak annyi, hogy az alkalmazásban aktiváld és kész vagy.
Köszi, akkor legközelebb kiderül, mert most elvileg aktiválva lett... -
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Pár napja jött meg a régi kártyám pótlása (lejárt az első).
Megérkezett -> annak rendje és módja szerint, az appban beakiváltam -> az appból felajánlott "bökéssel", bekötöttem GPay-be (Walletbe), majd ott megtettem elsődleges fizetőeszköznek. NFC fizetés rendben, illetve, minden beállítási check előtt ott volt/van a pipa.Ma a Lidliben másodszor is egymás után elutasította, azzal az üzenettel, hogy: "Please check you are using the correct Curve card details for this transaction. Tap here to view your card details." természetesen semmi problémát nem találni miután odabökök: egyszerűen a kártya adataihoz visz, ahol nincs mit nézni: minden rendben vele, aktív, nincs is másik Curve káryám (a régi, lejárt már nyilván ott sincs az appban, egy bankkártya van bekötve).
... majd nem adtam fel, mert érdekelt, hogy mi történik, ha a terminálba bedugom a kártyát: és láss csodát: elfogadta a fizetést.
Egyedül csak arra tudok gondolni, hogy az ami egyéb bankkártyáknál is szokásos: az első ún. aktiválást az első fizetéssel teszed meg, ami a kártya fizikai csatlakoztaatása a terminálhoz, ahol egyenesen a chipről történik a beolvasás (és ezáltal az aktiválása).
Ez viszont csupán azért ellentmondásos, mert a Curve ilyet nem kér. Sőt! Határozottan leírja az aktivákési folyamatot (azt hiszem talán 3 lépésben) és ezt az appból kell elvégezni, a megadott PIN kód beírásával, job done...
Nem értem.
Tipp?
UI.: korábban, az első Curve kártyámmal soha nem volt fizetési problémám (ellentétben az amúgy nem kevés történettel, amit itt olvasni, hogy random elutasítódnak fizetési tranzakciók). Persze, ez nem jelent semmit, de azért furcsa, hogy alulról terminálba dugva viszont rendben volt (lehet, hogy harmadikra az érintéses is működött volna?
).
-
axlfsi
veterán
válasz
zerodot #12765 üzenetére
Köszi,... megvárom a holnapot, hátha automatikusan másképp könyvelődik mégis (OTP appban pár napig a kártyás vásárlások után még "könyvelés alatt" státusza van a vásárlásoknak).
Akárhogy is, az tény, hogy az egyenlegem beterhelték sorra; mindhárom után az OTP-től kapott SMS-ben is folyamatosan csökkent az egyenlegem és az utolsó SMS-ben látható egyenlegem, a valós, amit az OTP appban látok.... még szerencse, hogy magammal hoztam az elutasított vásárlásokat igazoló "terminál blokkot", igazolást (habár lehet ez nem is fog kelleni?)
-
axlfsi
veterán
Sziasztok! Eddig éveken át semmi bajom nem volt a fizetésnél, de úgy látszik elkerülhetetlen, hogy én is felszálljak a szopórollerre. Röviden:
Lidli pénztárnál fizetnék (telefonnal, GPay alá bekötve Curve, ami mögött egy OTP kártya).
1. odatartom -> elutasítja. Mondom a csajnak, tegyünk azért mégegy próbát,
2. odatartom -> elutasítja; mondom oké, elővettem a Curve kártyát és
3. Curve fizikai kártyával sikeres lett a fizetés.Eljövök, majd csipog a telefon (Simple app) és azt mutatja, hogy valamennyi fizetési próbálkozás sikeres lett:
...és úgy látom, hogy valóban le is vonták az OTP számláról,...
Holott meg Curve appban még ez áll:Mi történt itt vajon és hol kérjem vissza a pénzem? (ticketet kell rá nyitni egyenként?)
Köszi előre is!
-
axlfsi
veterán
Pont akartam írni, hogy nem tudom miért, de nem adta ki a 180-at, tovább közelébe lőni neklm is nagyon akartam, nehogy még a végén tiltson, így második próbálkozásra belőttem egy 100-ast, azt viszont simán adta.
Köszi infót, mert így már mindent értek!
(vajon a többi ATM-nél melyek a limitek? Gondolom kideríthető némi kutatással). -
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #12549 üzenetére
Igen, 5375-tel kezdődik, most megnéztem.
ATM-től is függ? Erre nem gondoltam, mert alapvetően nem szoktam vele felvenni, csak vásárolni, de most majd akkor jól megnézem (csak nehogy tiltsák, mert "gyanús tranzakciós kísérlet"-nek ítélik)
OTP automata lesz ma utamba, (hja, és a mögötte kártya is OTP-s - hátha ez számít (?)). -
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #12547 üzenetére
Hát a kártyám elég régi (2 éves?), de most elbizonytalanítottál... én ezt 185ezerre mondtam volna.
Mondjuk, nem szoktam, de ma pont fel is vennék annyit. Kiderül; ha van rá fedezet az eredeti kártyán/számlán, akkor nem kellene, hogy elutasításra kerüljön mondjuk 180e Ft kp felvétel, igaz? -
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Biztos vagyok benne, hogy én értelmezek valamit rosszul, de kérlek segítsetek megvilágosodni:
Abban mi a logika, hogy egy egyelőre verified identity nélküli fiókkal a napi ATM limit 185000 Ft, miután pedig minden adatomat megadtam, 74000Ft lesz? (nem fordítva lenne logikus?)
Köszönöm!(van egy elég régi Curve regisztrációm, kártyám is, napi szinten használatban is (kisebb, hétköznapi vásárlások) és eddig nem volt ugyan jellemző, de most vennék fel vele kp-t 200k körül, de nem lépném túl a limitet, ha megkívánja, akár elosztom pár napra. Mit javasoltok?).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- iPhone-t használók OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest