- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kiborult a Nothing Phone (3) pletykakosara
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magisk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sajtos365
tag
válasz
freelancer68 #13927 üzenetére
Az eleje nekem is így történt, de a kártya feladásról nem jött email, sőt semmi nem történt onnantól.
-
zerodot
aktív tag
válasz
freelancer68 #12525 üzenetére
Látszik hogy nem sok dolgod volt még a Curve supporttal, hogy ennyire dicséred őket
Bár úgy látszik, ezeket a hibás terheléseket tényleg gyorsan lekezelik. Amúgy inkább 4-5 nap a válaszidejük...Amúgy ha visszaolvasol, látni fogod, hogy ezek sablonszövegek a Curvetől, ezt szokták írni a dupla terhelésekre, mindegy hogy Buddha vagy Lidl. Valószínű valami timeout lehet az oka vagy más technikai gond: biztos hogy nem a kajáldád próbált szándékosan sunnyogni. Nem is tudna, hiszen nem tud belenyúlni a terminál szoftverébe. A 3x pénzt se tudja lenyelni, mivel ők nem kapták meg azt a pénzt (csak 1x, az utolsót).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
freelancer68 #12525 üzenetére
hidd el, nem a buddha sunnyogott, a curve rendszerei egyszerűen ilyenek. és aztán ráfogják a kereskedőre, atm-re, bárkire. még egyszer: bizonylat nélkül is pontosan látják, hogy sikertelen volt, akkor is, ha "nem kaptak értesítést arról, hogy a tranzakció elutasításra került blablabla". manuálisan belenézve mindig látszik, nahát!
mivel én elég heavy user vagyok, olykor belefutok problémákba. a parttalan levelezéseket meguntam, hidd el, max. 10 nap múlva mindig visszajön a pénz. még egyszer: akinek kell hamarabb, írjon nyugodtan, akinek ráér, várjon türelmesen
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
freelancer68 #12523 üzenetére
de, mindenképp visszakaptad volna a pénzed. ezt a sablonszöveget kb. 3 éve használják, mert sokkal egyszerűbb ezt mondani, mint azt, hogy "szar a rendszerünk." pontosan ezekre az esetekre vonatkozik, hogy legkésőbb 10 nap múlva automatikusan kapod a visszatérítést akkor is, ha nem írsz egy sort sem a supportnak
-
kanyi51
senior tag
válasz
freelancer68 #12523 üzenetére
De az igazi az lett volna, ha semmi probléma nem adódik, nem de?
-
freelancer68
tag
válasz
freelancer68 #12517 üzenetére
Kiegészítés:
17:15-kor megérkezett a jóváírás a curve-től.
Amelie here from the Payments Team, following up on your case.
Thanks for sending the receipt through and I'm sorry to hear you've had some declines.
I've now refunded the failed transactions; they were appearing on your timeline because BUDDHA ORIGINAL hadn't sent us a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
You should see your money back in your bank account related to the card ending 7603 in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
Have a great day and please let us know if there's anything else you'd like our help with.Best regards,
Amelie
Team Curve
Ezek szerint, ha nem reklamálok akkor nem kapom vissza a pénzem.
Még szerencse, hogy elkértem a blokkokat (már gyűrte volna össze) és így el tudtam küldeni a supportnak. Gyorsak voltak, meg vagyok elégedve az ügyintézéssel. -
tlala
addikt
válasz
freelancer68 #4248 üzenetére
Köszi.
Azért ez is őrület, hogy a megoldás attól függ, hogy melyik Curve ügyintézőhöz kerülsz... -
Oliverda
titán
válasz
freelancer68 #4248 üzenetére
Eleve úgy kellene hozzáállni, hogy itthon még mindig nem támogatott hivatalosan, tehát nincs alapja számonkérésnek. Ha csak az SMS nem jön meg, akkor erre kell reklamációt indítani, más esetben valószínűleg nem lesz más megoldás egyelőre.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
freelancer68 #3888 üzenetére
Ma írtam én is nekik , ugyanez a válasz jött.
Hát kíváncsi vagyok megjön e a héten vagy jövőhéten...#3894: Erre szokták mondani , hogy szinte minden vállalkozás veszteséges az elején. Igenis ezt be kell vállalniuk , hogy a kártya postázása pénzbe kerül és legyen céljuk , hogy eljusson az ügyfelekhez.... Arról nem beszélve , hogy az ajándék 5£ azért valahonnan csak jóvá irodik... Van ott tőke.
Jah és ha ez más bankkal előfordul , már a népharag felgyújtotta volna... -
kmarci25
veterán
válasz
freelancer68 #3893 üzenetére
És mennyit lennél hajlandó fizetni azért, hogy ajánlva adják fel? Azért vedd figyelembe, hogy egy ingyenesen igénybe vehető szolgáltatásról beszélünk. Egyáltalán nem oké, hogy nem kapod meg a kártyát, de ez nem a Curve hibája. Nagyon sokan megkaptuk a kártyát, gond nélkül, időben. Sajnálom, hogy neked nem érkezik meg.
-
sambenez
addikt
válasz
freelancer68 #3890 üzenetére
Ajánlva nem tudják elhagyni. Értem. Nincs több kérdésem.
-
sambenez
addikt
válasz
freelancer68 #3888 üzenetére
Ez szerinted mennyiben a küldő hibája?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Mobilhasználat külföldön
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Philips LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP Victus 16-R1002NF Gamer notebook - i7 14700HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB WIN11
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest