Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
freelancer68
tag
válasz
sajtos365 #13919 üzenetére
Lejárat előtt küldték az alábbi e-mailt. (Címemet töröltem belőle).
Hi ,
Looks like your Curve Card is expiring soon. Before we send out a new one, we just want to check your information is correct.
Your address:
We will send your new card to the address belowWant your card sent to a different address?
You have 14 days to change your saved address in the app before we create your new card. Go to Account, tap Settings and click on your address to update it. Full details here.
Your new card will be shipped to you before the expiry date of the old card. It can take up to 6 weeks for your new card to arrive, from the date of this email.
Want your card sent to a different country?
You won’t be able to change country in the app, but get in touch via the in-app chat or submit a request form and we will sort it out from there.
Let us know if there’s anything else we can help you with!
Thanks,
Team CurveMajd pár nappal később jött, hogy feladták
Hi ,
Your new Curve card is on its way – we’ll send it out to the address below.
Your new card will arrive in the next 13 - 15 days
When your new card arrives, head over your Curve app and activate your card. Remember to update any recurring payments you may have linked to your Curve card. Things like Amazon, Netflix, Uber, and others. As it’s a new card, you’ll need to add it to Apple or Google Pay again.
Let us know if there’s anything else we can help you with!
Thanks,
Team Curve
-
freelancer68
tag
válasz
kanyi51 #12524 üzenetére
Jó lenne, de semmi nem tökéletes. Évek óta használom és szerencsére alig 1-2 problémám akadt csak vele. Ilyenkor mutatkozik meg, hogy mennyire fontos egy jó support, milyen érzés marad benned utána.
Bennem a Buddha Original hagyott keserű nyomott, hogy megpróbált sunnyognyi és nem jelentette a sikertelen tranzakciót. Lenyelte volna a 3x-os pénzt. -
freelancer68
tag
válasz
freelancer68 #12517 üzenetére
Kiegészítés:
17:15-kor megérkezett a jóváírás a curve-től.
Amelie here from the Payments Team, following up on your case.
Thanks for sending the receipt through and I'm sorry to hear you've had some declines.
I've now refunded the failed transactions; they were appearing on your timeline because BUDDHA ORIGINAL hadn't sent us a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
You should see your money back in your bank account related to the card ending 7603 in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
Have a great day and please let us know if there's anything else you'd like our help with.Best regards,
Amelie
Team Curve
Ezek szerint, ha nem reklamálok akkor nem kapom vissza a pénzem.
Még szerencse, hogy elkértem a blokkokat (már gyűrte volna össze) és így el tudtam küldeni a supportnak. Gyorsak voltak, meg vagyok elégedve az ügyintézéssel. -
freelancer68
tag
Informácó többszörös beterheléshez.
5375 kezdetú angol curve kártya, GWallett alatt. A curve kártya otp bonus gold hitelkártyára volt állítva. 08.13-án szombaton az aréna plázában levő Buddha Orginalban ebédeltünk és telefonnal szerettem volna kifizetni a számlát, 2x is decline lett. Az otp-s kártyával direktben sikerült kifizetni. Az otp ma lekönyvelte mind a 3 tételt (nem tűnt fel a rendszernek, hogy 2 percen belül volt 3db azonos összegú terhelés), ezért írtam a supportnak reggel és már jött is rá válasz.
Thanks for getting touch with us about this.
I'm sorry to hear you were charged multiple times.
This happened because BUDDHA ORIGINAL sent us multiple transaction requests, which meant Curve unknowingly processed the payments. Normally, you would've been automatically refunded after 10 days for any additional charges. Since you've been in touch, we can speed up the process.
Our dedicated team will refund the extra charge as soon as possible and will let you know when it's been processed. Please bear with us for a little longer!
In the meantime, please let us know if there's anything else you'd like our help with.
Best regards,
Jariel
Team CurveHa nem akarsz várni 10 napot a visszatérítésre, fel akarod gyorsítani a folyamatot, akkor érdemes felvenni a kapcsolatot a supporttal.
Egyébként aznap még többször használtam a GWallett-Curve-Otp telefonnal való fizetést minden probléma nélkül.
-
freelancer68
tag
-
freelancer68
tag
Nem mindegy ki válaszol a supporttól. Először nekem is azt írták, hogy UK-n kivül nem lehet.
"Hi Jozsef,
I’m sorry to hear you can’t add your Curve card to Google Pay. This happened because customers outside of the UK are not yet able to add their Curve cards to Google Pay.
We currently don’t have a set timeframe for when non-UK customers will be able to add their Curve cards to Google Pay but we'll update all of our customers on our website and social channels when this becomes available.
I’m sorry for any inconvenience this has caused.
Please let us know if there’s anything else we can help with.
Best wishes,
Conor B
Team Curve"Majd este jött egy újabb e-mail, hogy állítottak a kátyám beállításán és töröljem az alkalmazásból és adjam hozzá újra. (Eddig a g-pay-ben csak telefonos azonosítás volt, ez változott sms-esre. Küldték a kódot, beadtam és működik)
"Hi Jozsef,
Thanks for getting in touch with us.
I have now made some adjustments that should allow you to add your Curve card to Google Pay. Would you be able to remove your Curve card from the Google Pay app and re-add it?
Have a great day and please do get back in touch if you are still having trouble with this.
Best wishes,
Eddie M
Team Curve" -
freelancer68
tag
válasz
sambenez #3892 üzenetére
Tudod Te egyáltalán, hogy mit takar az ajánlott levélként való feladás?
Igen, ez által nem tudják olyan könnyen "elhagyni" (követhető, személyes átvétel) .
[ajánlott levél] -
freelancer68
tag
válasz
WhiteWalker #3879 üzenetére
Nekem is kezd elmenni a bizalmam.
Én január 13-án igényeltem curve kártyát.
Február 22-ig vártam, majd írtam emailt, hogy nem kaptam meg a kártyát. Rögtön válaszoltak. Sajnálkoztak, hogy nem kaptam meg és úgy néz ki, hogy elveszett. Adjam meg újra a postázási címemet és a születési dátumom és újra küldik. Ezt megadva jött az email, hogy küldik az újat ami 5-7 munkanapon belül meg fog érkezni. Most március 9 van, eltelt 10 munkanap és még nem jött meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Fujifilm X
- BestBuy topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Battlefield 6
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini kijelzős SSD-hűtő a Thermalright névjegyével
- További aktív témák...
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3136, 95% Akkumulátor
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen szinte minden, garancia.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest