- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
-
petipetya
nagyúr
válasz
DamianB #4700 üzenetére
Az kellemetlen
Megkérdeztem őket, mivel konkrétan az elutasított tranzakcióból lehet üzenetet küldeni, és ez a válasz jött (angolul, de a fordító is elég szép munkát végzett vele).
Szia XY,
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot, és sajnálom, hogy hallottam, hogy volt néhány elutasítása.
A kifizetések még biztonságosabbá tétele érdekében bevezettünk egy új funkciót, az erős ügyfél-hitelesítést (SCA). Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor öt egymást követő érintés nélküli fizetést teljesít, vagy ha ilyen módon összegyűjt 150 eurót, Chip and PIN tranzakciót kell végrehajtania.
Miután ezt megtette, az érintés nélküli fizetések újra működnek!
Nagyszerű napot, és tudassa velünk, ha másra van szüksége.
Üdvözlettel
mák
Csapat görbeaz eredeti:
Hi XY,
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you've had some declines.
To make your payments even more secure, we’ve now introduced a new feature, Strong Customer Authentication (SCA). This means every time you make five consecutive contactless payments, or accumulate a spend of €150 this way, you’ll need to make a Chip and PIN transaction.
Once you’ve done this, your contactless payments will work again!
Have a great day and let us know if you need anything else.
Best wishes,
Poppy
Team Curve
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xiaomi 15 12/512GB, új, rengeteg kiegészítővel, garanciális
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
- iKing.Hu - Motorola Razr 50 Ultra Midnight Blue Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest