Új hozzászólás Aktív témák
-
akkor vélhetően a munkaállomás - vagy konkrétan a hálókártya - körül kell keresni a hibát!
a bios beállításaiban nincs a hálókártyára vonatkozó opció?
esetleg még próbáld meg, hogy a gigabit képes router és a hálókártya között milyen kapcsolat épül fel, lesz úgy gigabit, vagy sem?!?! epc rendben, kábel rendben, router rendben, amennyiben így sem lesz gigabit, úgy biztos, hogy a munkaállomás/hálókártya a probléma forrása! -
- attól, hogy alaplapi (integrált) egy hálókártya, még van/lehet külön illesztése, és sok esetben abba a hibába esnek, hogy megelégednek például a win 7 által alapban adott illesztéssel, és nem húzzák fel az alaplap gyártója által külön adott chipset és hálókártya illesztést, és emiatt vagy egyáltalán nem, vagy csak problémásan működik a hálókártya!
- ok!
- van, ha például nem okés a bekötés! megfelelően bekötött cat5e/cat6 kábel esetén megy a gigabit! -
válasz
Spiccberg #666 üzenetére
hasogathatod, ahogy csak akarod, a kiírt időpontokat nem lehet félreérteni, de te az írtad, hogy 3-a éjszaka már elmúlt - ez pedig nem igaz!
3-a hajnal már elmúlt, de a 3-a éjszaka még csak következik majd!
amennyiben ennyire fontos - és pénzes téma - a net, úgy léteznek üzleti csomagok, ahol sokkal szűkebbek a szabályok, fizess elő olyanra, kevesebb gondod lesz, ellenben húzósabb lesz az ára... -
-
anno találkoztam ilyennel egy ismerős csaj notijánál - ami javításon volt nálam -, ott a notis wifi modul illesztésével volt probléma, nem kezelte le rendesen a titkosításokat, a wifi modul cseréjével megoldódott a probléma!
igaz, akkor még epc3825 hgw volt nálam, de az ugye csak a két telefonos csatinak a hiányában tér el az epc3925 típustól! -
dehogy nézlek, pláne ahogy nézem, a upc más adminisztrációs felületet használ, nincs is annyi/olyan beállítási lehetőség...
erre gondoltam volna;a block ip flood detection bekapcsolása, például kapásból csomagvesztést okoz!
akkor nálad az asztalival lehet valami probléma...
az általad linkelt képen, normális esetben jók az alapértékek! -
valahogy/valahol tesztelni kell, és a célközönség az igazi tesztpálya, kicsiben nem minden hiba mutatkozik meg...
Medical; igen, ténylegesen összehasonlítva jelenleg ez jön ki!
ami szokatlan, hogy a t-s utóbbi firmware olyan újításokat is tartalmaz, ami nem kifejezetten a szolgáltató számára előnyös, hanem inkább a felhasználó veszi majd hasznát! -
próbálj ki más/minden csatornát; wireless -> basic settings -> standard channel
amennyiben a hgw fektetve van, úgy próbáld ki állítva, hátha úgy jobb!
a hgw beépített kis antenákkal rendelkezik, amennyiben a korábbi router külső antennás volt, úgy félő, hogy nem lesz olyan jó a hgw szórása, mint a saját routeré, pláne g szabványos ellenoldal esetén, ahol még a mimo sincs kihasználva! -
válasz
tmanjunior #542 üzenetére
változott a hálózati beállítás, megfelelőre frissült az illesztés, gigabit képesre cserélődött a hálózati kábel...stb?!?!
-
válasz
tmanjunior #538 üzenetére
hol ott a probléma?
gigabit képes hálókártyával szerelt munkaállomást csatlakoztattál fel rá!?!? -
válasz
udimension #477 üzenetére
a youtube sajnos ilyen néha, még a valós 80-as és a 120-as net alatt is akadozik, és a szolgáltatók nem feltétlenül tudnak mit kezdeni vele, nem az ő problémájuk...
-
válasz
Mr. Teddy #413 üzenetére
esetlegesen nem akart foglalkozni a problémával...
én azért rákérdeztem volna, hogy akkor konkrétan melyik is az a port, miért csak az...stb?!?! kíváncsi lettem volna a válaszokra...
mondjuk nálunk itthon alapban csak két noti van - továbbá néha az asszony cégese is hazakerül -, továbbá két wifi képes okostelefon, így kábelen általában semmi sem csatlakozik a hgw lan portjaira, de elég sok helyen konfiguráltam már hálózatot/munkaállomásokat, ahol az egy iptv médiabox mellé, további három munkaállomás lett rászúrva a hgw lan portjaira, és mondhatni szinte állandóan mennek a gépek úgy, hogy minden probléma nélkül fut rajtuk a net is! -
lehet, hogy problémás a tesztelgetés - ha mindenki egyszerre akarja használni a netet -, de úgy kellene kipróbálni, hogy külön minden munkaállomás, majd kettesével, és így tovább, végül az összeset, a router beiktatásával! hosszadalmas, de esetlegesen kiszűrhető lenne, hogy mikor fekszik el a hgw, hátha egy konkrét munkaállomás nyírja ki, vagy a rászúrt router, ami esetlegesen rosszul van beállítva, és ütközés van!
viszont lehet simán csak szolgáltatós/vonali hiba is, vagy valóban túl sok a terhelés a hgw számára...
a hgw tűzfalában a szűrők kikapcsolva?
a saját router milyen módban és beállításokkal van rádobva? -
hgw reset, majd újrakonfig, és először a + router nélkül kellene kipróbálni, hogy akkor is rakoncátlankodik-e, például esetleges akadás a két eszköz között, elégtelen beállítás miatt?!?!
mondjuk húzós torrentes terhelés is elfekteti a hgw hardverét, adott esetben illik visszavenni a terhelést, szolídan beállítani a torrentet! -
ki az a mindenki? talán egy - két ilyen szélsőséges eset lehet, de mondom, nem normális jelenség, ha csak bekapcsolt wifi mellett megy jól egy hgw!
gondolkozzunk logikusan;
- a kikapcsolt wifi terhet vesz le a hardver válláról, mert az kevesebb terhelést kap!
- nem aktív wifi esetén, egy amúgy azonos vagy szomszédos csatornán működő wifi hálózat sem akaszthat be! -
ja, én azt hittem, hogy wifi hálózaton dobál el!
viszont bekapcsolt wifi mellett, egy esetleges másik hálózat - ami azonos vagy szomszédos csatornán forgalmaz a tiéddel - kihatással lehet a hgw működésére, okozhat problémát - szélsőséges esetben nem csak a wifi hálózat szempontjából! amenniyben nem használod a wifi hálózatot, szerintem kapcsold ki a szórást, normális esetben nem okozhat gondot a kikapcsolt wifi, gond van, ha csak bekapcsolt wifi mellett megy jól/jobban a hgw... -
a hgw lan portjából a router wan portjába megy a jel, dinamikus beállítással, és a router esetén is aktív a dhcp?
a címtartomány eltérő kell, hogy legyen, nekem például így működik adott módban;
hgw lan portjáról jel a router wan portjára, router wan dinamikus beállításon, az alapértelmezett átjáró a hgw esetén 192.168.0.1 a routeren pedig 192.168.1.1
dhcp tartomány a hgw estén 192.168.0.10 - 192.168.0.x (x > 10) a routernek pedig 192.168.1.100 - 192.168.1.x (x > 100)
amúgy a router esetén kell/szükséges a dhcp, nem elég a switch mód? -
válasz
sToOrm01umbb #341 üzenetére
először is próbáld ki más/minden csatornán a wifi szórást, hátha a tiédet elnyomja egy másik azonos, vagy szomszédos csatornán dolgozó wifi jel!
ezzel ellenőrizheted a környezetet; link -
akkor te valamit rosszul állítottál be korábban...
akár a rosszul belőtt wifi titkosítás is beakaszthat, de én például nevet és felhasználót is egyedit adtam meg (ez ugye alap lenne!), illetve sokkal durvábbra állítottam be a wifi titkosítást is, mint a gyári alap ( a legjobb a wpa2 - aes páros!), és nem bírom elfektetni! igaz, nálm torrent nem játszik, de más komoly terhelés néha igen! -
nálam így működik;
egy tp-link tl-wr941nd wan portja van rádugva az epc3825 lan2 portjára (a lan1 portján a stb lóg!), dhcp mind a kettőn aktív, epc3825 dhcp tartománya; 192.168.0.10-től kezdődik, a kezdődőt meg is kapja a tl-wr941nd, a 192.168.0.11 fixen az iptv stb ip címe! a tl-wr941nd dhcp tartománya; 192.168.1.100-tól kezdődik - így nincs ütközés a két router dhcp tartománya között! epc3825 local ip; 192.168.0.1 és a tl-wr941nd local ip; 192.168.1.1 a subnet mask mind a két esetben; 255.255.255.0 wan connection mode mind a két esetben; dynamic ip! -
szerintem a sárga lomhább kapcsolati sebességet sejtet - ami persze még kiszolgálhatja a neted valós sebességét!
a firmware verzióját a szolgáltató frissíti, ha akarja...
korábban az epc3925 és az epc3825 is kapott újabb keltezésű firmware verziót, de problémák adódtak vele, így visszatették a régebbit - ami jól működik! -
milyen csomagod is van? mert más a névleges, és megint más a garantált sebesség!
olyan csomag nincs, ahol a garantált sebesség 25/5 megabit/sec lenne!
25/5 megabit/sec névleges sebességű extra net esetén a garantált sebesség 4/1 megabit/sec!
(kivéve optinet, de azt az általad írt értékek alapján azt kizártam!)
amúgy vélhetően nem a modem (hgw?) a probléma forrása, legalább is nem hardveresen, esetleg a tűzfalas beállításokat ellenőrizd!
a sebesség tesztelését miként végezted? olan helyre töltöttél fel, ahová biztosan mehetne a maximális sebességeddel? szoftveres akadálya részedről nincs a dolognak? gondolok itt különböző védelmi alkalmazásokra; szoftveres tűzfal...stb!?!? -
válasz
daniel001 #135 üzenetére
én mindig a végére teszem a routert, de kihagyni nem fontos, tehát mehet a lan3 vagy a lan2 portokra is, ha csak 2 vagy 1 stb van előtte! elvileg - ideális esetben - ugyan nincs jelentősége, de a gyakrolat néha mást mutat!
192.168.10 - ez kevés;
ha az 192.168.1.4 kevés, akkor mehet lépcsőben feljebb is, 1.10 vagy 1.100 -
válasz
daniel001 #133 üzenetére
szerintem elől (lan1-2-3) legyenek a médiaboxok, és a lan4 csatira menjen a router!
STARTING IP ADDRESS: 192.168.10 - ez nem 192.168.0.10 akar lenni?
az asus esetén a 192.168.1.1 után lehet nagyobb tartományt is hagyni, ha problémázik, nem kell rögtön 192.168.1.2 ip címmel kezdeni! -
válasz
daniel001 #129 üzenetére
nálam így működik az epc3825 után a saját router; egy tp-link tl-wr941nd wan portja van rádugva az epc3825 lan2 portjára (a lan1 portján a stb lóg!), dhcp mind a kettőn aktív, epc3825 dhcp tartománya; 192.168.0.10-től kezdődik, a kezdődőt meg is kapja a tl-wr941nd, a 192.168.0.11 fixen az iptv stb ip címe! a tl-wr941nd dhcp tartománya; 192.168.1.100-tól kezdődik - így nincs ütközés a két router dhcp tartománya között! epc3825 local ip; 192.168.0.1 és a tl-wr941nd local ip; 192.168.1.1 a subnet mask mind a két esetben; 255.255.255.0 wan connection mode mind a két esetben; dynamic ip!
nálad több stb is van, ezért a hgw 1-2-3 lan portjaira tedd azokat, az utolsót kapja az asus router! -
válasz
pg6830kukac #125 üzenetére
ugye kapott közben áramot a hgw, amikor lefutott a reset?
daniel001; az rt-n16 esetén az ip cím/dhcp címtartomány módosítása, vagy a dhcp kikapcsolása? a torrentes feltöltés néha külön menet, még a hgw kikapcsolt tűzfala mellett is... próbálj portot nyitni a torrentes alkalmazásnak!
-
válasz
mazika13 #114 üzenetére
a hgw újraindítása esetlegesen megoldás lehet! de ugye van élő kábeles kapcsolat adott munkaállomás lan portja és a hgw lan portja között? mondjuk a wifi alapban automatikusan konfigurálva van, mixed mód, ssid látható, wpa/wpa - aes/tkip titkosítás, a kulcs pedig a hgw sorozatszáma, tehát wifi kapcsolaton rácsatlakozva is lehet majd konfigurálni - csak a wifi beállításokat így körülményesebb...
-
válasz
Csaba.no1 #103 üzenetére
nekem egy tp-link tl-wr941nd wan portja van rádugva az epc3825 lan2 portjára, dhcp mind a kettőn aktív, epc3825 dhcp tartománya; 192.168.0.10-től kezdődik, a keződőt meg is kapja a tl-wr941nd, a 192.168.0.11 fixen az iptv stb ip címe! a tl-wr941nd dhcp tartománya; 192.168.1.100-tól kezdődik - így nincs ütközés a két router dhcp tartománya között! epc3825 local ip; 192.168.0.1 és a tl-wr941nd local ip; 192.168.1.1 a subnet mask mind a két esetben; 255.255.255.0 wan connection mode mind a két esetben; dynamic ip!
amennyiben az epc3925 lan1 portján van a router, úgy nyomd át a lan2 portra, mert a lan1 bizonyos prioritást élvez az iptv stb miatt!Youri; link
-
a hátulján a reset gomb - a felső süllyesztett, és nem az alsó kiálló, mert utóbbi a wifi setup! - benyom, és több, mint 10 másodpercig benyomva tart!
leírás; linkAttila75; igen, nálam például jelentős a jel erősségének/szórásának az eltérése az epc3825 és egy tl-wr941nd között - utóbbi jóval erősebben szór!
-
a szolgáltató az eszközeit tudja távolról frissíteni, újraindítani...stb, ellenben a számítógép beállításaiba már nem kimondottan nyúlhat bele, mert azt nem ő biztosította - távolról pláne nehézkes lenne a dolog, meg minek erőlködjön vele, az legyen az előfizető problémája! előírhat bizonyos - hardveres és szoftveres - követelményeket, amit minimálisan elvár a szolgáltatása igénybevételéhez, és ennyi!
másrészt ha én frankón belövöm magamnak a szolgáltató által adott eszközöket, akkor egy esetleges firmware frissítés után is adott - általam korábban eszközölt - beállítások állnak vissza, hogy ne szenvedjek hátrányt!
amúgy időben nem szaladtál előre, lásd; android, iphone...stb, ahol távolról telepítenek és távolítanak el alkalmazásokat - de ott ugye az ő rendszerekről van szó!
egy internetes - illetve kapcsolódó területű - szolgáltatónál egyelőre más a helyzet, elég csak a technikai feltételeket nézni; több típusú oprendszer létezik, távoli elérést beállítani nem mindenkinek egyszerű, aztán jönnek a szoftveres tűzfalak, abból is van elég sok típusú - és a felhasználók nagyobb hányada azt sem tudja, hogy miként kellene engedélyezni rajta, hogy kintről valaki átmenjen rajta, a szolgáltató meg pláne nem képes kintről módosítani a beállításokat! sorolhatnám még, meg a jogi része is megérne egy feszegetést, de inkább nem megyek bele annyira... -
pont jó, hogy említetted az autós példát, mert ugye bárki megveheti, ellenben vezetői engedélyhez van kötve a jármű vezetése...
ugyan csak előfizető vagyok én is a t-nél, ezért nem kifejetten érdekem védeni, de;
- a hgw tűzfalának megfelelő beállítása szinte mindenkinél megoldotta az említett problémát, akinél nem, ott már nem feltétlenül csak a hgw a hiba forrása...
- műszaki leírás van teljesen részletes - magyar - is; epc3825 és epc3925 - aki ezekből sem tudja a megfelelő beállításokat eszközölni, arra nem tudok/akarok mit mondani...
- ellenben te elállítottad azt, ami korábban megfelelően működött - stb kizárása a rendszerből mac szűréssel - és a szolgáltató a hibás, mert nem szólt, hogy azt nem lehet?a hgw és a stb összekapcsolási módja alapismeretekkel is sejteti, hogy utóbbi ip cím specifikus, de a stb menüjében is megnézhető, a rendszerinformációknál kiírja adott ip címet!
- arról már csak nem a hgw tehet, hogy a notid (oprendszeres, illesztős, vagy wifi modulos szinten) nem kezeli rendesen a wpa2 titkosítást?!?!
lenne még néhány hasonló dolog, de kár vitázni rajta! sajnos néha olyasmibe is belenyúl a tisztelt ügyfél, amihez nem ért, elállítja a szolgáltató illetékese által korábban belőtt dolgokat, aztán hirtelen nem működik valami, visszaállítani persze nem tudja, ügyfélszolgálat felhív, szakember kiküld, és hidd el, sokszor benyeli a szolgáltató a kiszámlázást, holott nem szolgáltatói hiba állt fent!
mondjuk vannak dolgok, amikben azonosulok veled, én is vártam már 30 percet, mire élő ügyfélszolgálatossal tudtam beszélni, ez engem is bosszantott kicsit! bár van más módja is a hiba bejelentésének, de bizonyos esetekben szükséges a közvetlen kapcsolat! az is bosszant, hogy néha elég körülményes eljutni a műszakis illetékesig, a kevésbé hozzáértő első vonal csak darálja a "betanított" szöveget - tisztelet a kivételnek, találkoztam már korrekt emberrel is -, pedig tudható, hogy csak a második vonal tud majd segíteni!
mindennek két oldala van, és bizonyos esetekben a technika fejlődésével egyre nehezebb megtalálni az arany középutat, így mind a két oldal szenved kicsit, de ez van...
előfizető; csak akkor nyúljon a szolgáltató által adott és beállított eszközökhöz, ha ért hozzá annyira, hogy nem cseszi el! csak akkor jelentsen be hibát a szolgáltató felé, ha valóban szolgáltatói hiba van!
szolgáltató; reagáljon aránylag gyorsan, ne passzolja le a tényleges hibát, ne magyarázza meg, hogy az előfizetőnél a hiba, ha bizonyítottan nem ott van, ne küldjön üzenetet arról, hogy kijavították a hibát, ha a ház/lakás közelében sem volt a szerelőjük, és egyértelmű, hogy ott adott a hiba!
előfizetői és szolgáltatói oldalra is lehetne még írni rengeteget, ellenben az előfizetői oldal a veszélyesebb, ha csak tényleges hibabejelentések érkeznének a szolgáltató irányába, akkor nem forgácsolódna szét annyira a szerelői erő, több idő maradna a tényleges javításokra, gyorsabban menne minden...stb! -
-
szerintem nem mentünk egymásnak, legalább is a rosszabb értelemben nem!
lehet, hogy az otthoni felhasználó alapesetben nem vár mást, de az esetek többségében már nem alapeset áll fent - ahogy már nálad sem, hiszen a saját routered beiktatásával összekapcsoltál két alhálózatot, ezáltal megannyi hibalehetőséget adva a rendszernek; ip címek, dhcp tartományok, wifi hálózatok...stb esetleges összeakadása, ütközése - ezek már nem feltétlenül tartoznak azon kategóriába, amit egy átlagos felhasználó úgy elintézhet, hogy a csak összedugja az eszközöket, és menjen minden egyből rendesen, akár alapbeállításokkal is...
arról nem is beszélve, hogy sokaknak sajnos már az is problémát jelent, hogy csatornát módosítson a wifi esetében, pedig a gyártó nem viccből adott x darab csatornát, és nem is tudhatja, hogy ahol használva lesz az eszköz, ott ki milyen csatornán és hány darab eszközt használ...
ahogy nézem, nálad a 2010-es firmware van (ismét?) fent, ha estleg volt fent 2011-es korábban, akkor a jelenlegi verzió visszaállítása is megoldhatta a hibát!
amennyiben a későbbiekben is jelentkezik majd esetlegesen a probléma, úgy próbáld meg a hgw lan2 csatijába dugni a routert! -
szerintem normális hangnemben ment a társalgás...
nálad melyik/mikori firmware verzió van fent jelenleg? korábban nem volt - egy ideig - újabb verziós? mert a 2011 januári bőven okozott problémákat, de remélem már mindenütt visszavonták, jó az a 2010-es!
az eszközök milyen milyen kiosztással bírnak a hgw lan csatijain? mert volt olyan, ahol az okozott problémát, hogy a hgw lan1 csatijára nyomták a routert, a lan2 csatira az iptv médiaboxot, és így már meg is bolondult a rendszer!
a terhelést elég jól bítják ezek az epc3825 és epc3925 típusok, nem jellemző, hogy erősebb igénybevétel miatt újraindulgatnának! -
már ne is haragudj, akkor neked nem sikerült teljes egészében értelmezni, ami(ke)t írtam, vagy csak az ragadt meg benned, amit konkrétan akartál, mert sehol sem írtam olyat, hogy a szolgáltató eszköze biztosan jó, és addig kell próbálkozni, amíg jól nem működik.
azt írtam, hogy próbálgatni kell minden eszközt és beállítást oda-vissza, hogy esetlegesen leszűkíthető legyen a hiba egy eszközre, és amennyiben az a szolgáltató eszköze, úgy a javítás/csere miatt lépéseket kell tenni a szolgáltató felé, ellenben ha saját eszköz hibájáról vagy beállítási hibáról van szó, akkor azt is orvosolni kell!
inkább az a sovány, amely infókat sokan leírnak itt - vagy másik részlegben - hibajelenségnek, azokból gyakran nem lehet normális képet felállítani, és emiatt elsőre segíteni vagy konkrétumot írni sem, további kérdéseket kell feltenni, amikre vagy érkezik - normális - válasz, vagy nem...
aki a szükséges minimális infók megadása nélkül várja, hogy segítséget kapjon, és a későbbiekben a hiba leszűkítésére feltett kérdésekre sem hajlandó érdemben válaszolni, az vagy hívjon házhoz szakembert, vagy amennyiben távolról vár csodát, úgy telefonáljon be valamelyik kereskedelmi csatorna ezoterikus műsorába, hátha... -
a különböző alkalmazások tűzfalon történő be-, és kiengedésének (port...stb) beállítása szerepel a magyar nyelven is elérhető leírásban, de amúgy sem nagy művészet, illetve ezen fórumon több témában is leíródott már, illetve folyamatosan kap segítséget, aki ilyen kéréssel/kérdéssel fordul a hozzáértőbbek felé!
esetedben amennyiben hardveresen van probléma esetlegesen az eszközzel, úgy elég nehéz bármilyen leírással is segíteni! a hiba leszűkítendő a szolgáltató eszközére - ha biztosan az a hibás -, majd hiba bejelent, menjenek ki, és mutassák meg, hogy miként működik helyesen, amennyiben az illetékesnek sem megy, úgy csere! ellenben hibás ellenoldal is okozhatja a hibát úgy, hogy a hwg nem hibás, ezért fontos, hogy ki - ki alapon oda - vissza minden kipróbálásra kerüljön, csak nagyon szélsőséges esetekben nem lehet egy eszközre leszűkíteni a hibát - volt már olyan, hogy két eszköz együtt nem működött rendesen, de külön - külön mind a kettő jó volt, és más típusú eszközökkel mind a kettő megfelelően működött!
hgw reset -> (szükség esetén) megfelelő konfigurálás -> tűzfal és wifi külön - külön is tesztel egy eszközzel, majd együtt a kettő, minden eszközzel külön - külön...stb! csak kiderül majd, hogy hol a hiba!?!?
bekapcsolt wifi és tűzfal mellett akkor is újraindul, amikor nincs csatlakozva rá kábeles és/vagy wifi eszköz?
ilyentén van beállítva a tűzfal; link? -
válasz
Lazarus911 #61 üzenetére
egészen pontosan; hgw (home gateway) - és nem feltétlenül kell kikapcsolni a tűzfalat, csak tudni kell beállítani - mint minden más eszköz (akár sima router) esetén, amiben ilyen jellegű "tűzfal" van! nem mindig/feltétlenül a szolgáltató a hülye...
-
válasz
Hedgehogtm #57 üzenetére
a wrt54g elég régi típus, ne nagyon várj tőle többet - amúgy is csak 100-as router, a 120-as net átviteléhez meg gigabit képes kell!
az epc 3925 esetében pedig nézd meg, hogy a wifi bekapcsolt állapotban legyen, és szükség esetén konfiguráld! -
volt már szó róla, de aki epc3825 és epc3925 tűzfalas problémával birkózik, az próbálja meg úgy bekapcsolt tűzfallal, hogy a filters részlegben egyik funkció sem legyen kipipálva - például a block ip flood detection alapban bekapcsolt állapotban szokott lenni, de csomagvesztést, lassulást és más problémákat is okoz(hat)! a block wan requests részlegben kipipálható a block anonymous internet requests, hátrány nem származik belőle, előny annál inkább! szerintem nem szerencsés teljesen kikapcsolni a hgw "tűzfalát", még a munkaállomásokon lévő szoftveres tűzfal ellenére sem!
-
az epc3925 egyik lan portjára csatlakoztatod a másik router wan portját, ellenőrzöd, hogy a két eszköz által dhcp kiosztott tartomány eltérő legyen, továbbá ha a másik router is wifi képes, és mind a kettőn megy a wifi, akkor eltérő legyen a két hálózat neve, és ne azonos csatornán forgalmazzanak! megfelelő beállítások mellett mind a két eszköz használható vezetékes és wifi hálózaton is!
-
az epc3925 egyben modem és (wifi) router (...stb) is - , és nem teljesen értem, hogy neked akkor ezen felül van még másik router is?
epc3925 leírás magyarul; link
a reset gomb a hátulján van, a koaxiális bemenet mellett - a süllyesztett, nem pedig a kiálló wireless setup! -, amit 10 másodpercig kell benyomva tartani úgy, hogy közben áram alatt van az eszköz!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest