-
Mobilarena
Köszöntünk a Call of Duty: Black Ops - Cold War topikban! Első hozzászólásod előtt kérjük, olvasd el az Összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
steele80
senior tag
válasz
nutella1 #2461 üzenetére
Teljesen egyetértek a cikkel. Bennem is ezek fogalmazódtak meg. Viszont én nem tudok objektív véleményt alkotni, mivel én a Bf-ből jövök. Ugye az egy teljesen más kategória játékban, látványban. Az MW3 volt a COD klasszikusok után az első amire azt mondtam, hogy jó jó, de pénzt kár volt érte adni. utána hozzájutottam egy BO2-höz. Az viszont valamiért lekötött jó volt vele játszani. BO3 vicc, BO4 megvolt a Blackout nélkül semmi lett volna. A WW2 szintén sokáig lekötött ragyogóan eltalálták a játék atmoszféráját sokáig játszottam vele, de sajnos a csalók kinyírtak, így gyakorlatilag kihalt a játék. Az MW2019 viszont szuper és nem csak a Warzone miatt. Jól összerakott, megtervezett játék. Sajnálom, hogy csak nemrég vettem meg. És elérkeztünk a Cold Warra. Nem mondom rá, hogy rossz, azt sem, hogy szuper. Egyelőre leköt, de nem érzem benne, hogy tavasszal is játszani fogok vele, hacsak nem jön olyan valami hozzá, ami odaragaszt, bár erre kicsi az esély. Szóval nem, szar, de nem is szuper, valahol a kettő között helyezkedik el a játék. 18 plusz apróért vettem. Persze ennyit nem ért meg, de annál többet ér, mintha ezt a 20-as kirántottam volna a zsebemből és elveszítem a sörözőben.
-
shotika
őstag
válasz
nutella1 #2461 üzenetére
Hogyne: "Ismét bebizonyosodott, hogy csak az Infinity Ward tud igazán jó Call of Dutykat készíteni." MW3? Ghosts? Inf Warfare?
Remek cikk valóban
Az a baj, hogy lerí, hogy a cikkíró nem szereti a Black Ops-okat. Még azt se vette figyelembe, hogy a két sorozat mennyire tér el egymástól stílusában, pedig ez sem elhanyagolható szempont.
Illetve én már sok éve alkalmazom az aktuális Codhoz azt a mérőszalagot, hogy nem az egyel előtti részhez, hanem az adott epizódot fejlesztő csapat eddigi játékaihoz hasonlítom a játékot. Mindkét (-három-négy) csapatnak van egy koncepciója, ami alapján elkészítenek egy részt. A Black Ops stílusa is egy ilyen koncepció része. Ahogy a Modern Warfare se a sorozat origója, amihez mérni kell az összes többit. Persze lehet, csak nincs értelme, mert láthatjuk, hova vezet ez. És hát szerintem elég nagy baj, ha azt kérjük számon egy Black Ops-tól, amit a Modern Warfare nyújt, mert ha olyat adna, elveszne a stílusa. És ugyanígy fordítva is, MW-től nem érdemes BO-t várni.Szerintem a sorozat történelmében talán most először vált külön ennyire élesen más stílusú játékká a Call of Duty és ezért is erősödtek fel ennyire a véleményellentétek.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
nutella1 #2239 üzenetére
"és de, az MW-ből többen is távoztak, rosszul tudod, épp azért bukott meg a széria."
Elmondanád hogy mégis mi a fenééről beszélsz?? Most mondtam, hogy a MW=Modern Warfare, egy játék neve, onnan MAXIMUM a virtuális karakterek távozhatnak. Az IW=Infinity Ward, mint fejlesztőstúdió, igen, onnan felálltak páran, meg is lett oldva a dolog, sikeresen megjelent az érintett játék (MW3). Semmilyen széria nem bukott meg, akkor is rekordeladások és dollárhegyek folytak be a stúdióhoz, mint ahogy kvázi minden rész megjelenésekor.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
nutella1 #2216 üzenetére
Én emlegettem PS4-en hiányosságokat:
- Ezek technikai jellegű hiányosságok, nem magát a játék mivoltát, annak koncepcióját, elemeit minősítő, a kettő két külön dolog, ne keverjük őket
- A hiányosságok kimondatlan, de nyilvánvaló okát is elárultam - next-gen konzolokra való terelésAz hogy nincs konkurens játék, nem a Call of Duty széria hibája. Közben jön 1-1 próbálkozás (például a Titanfall széria) ami szép meg jó, csak nem ér fel ahhoz a szinthez amit a műfajban a CoD széria képvisel, ami nekünk CoD játékosoknak éppen ugyan olyan szar mint akik nem érdekeltek a szériában, mivel nincs verseny a játékosokért.
Lehet minősíteni a 2400 CP-s skinek "lekönyvelését", csak éppen annyira mennek vele "nem sokra" hogy dollármilliókat csak mikrotranzakciókból keresnek, szóval ja, biztos nem mennek vele sokra...
Pedig a telefonos hasonlat teljesen ugyan ez a jelenség, három lépésből áll, mutatom:
1. Jön az új
2. User megveszi mert az az új, és neki mindenképpen az új kell
3. Gyártó örül és dől a lé.
Na, ugyan az megy a CoD széria esetében is. És működik ez az üzleti modell."A Treyarch részemről nem "megmentette" a szériát, hanem tudomásom szerint az MW-ből távozó fejlesztők miatt kényszerültek bevonni egy másik csapatot is a fejlesztésbe, amott megint mások maradtak, akik valóban nem tettek le semmit az asztalra. Summa-summarum-ez a rész (is) bőven többet érdemelt volna egy félkész munkánál."
Ezt már idéznem kellett, annyira pontatlan állítások vannak benne... Egyrészt az MW-ből senki nem távozott, mert az a Modern Warfare, akikre meg te gondolsz, az az Infinity Ward (IW). Ja, onnan távozott az MW3 idején Vince Zampella meg pár fontosabb kulcs arc, de messze nem annyian hogy az komoly problémát okozott volna, kéznél volt a Sledgehammer Games, besegített. Az SHG akkor már rég az Activision-nek dolgozott az első önálló Call of Duty játékukon, az Advanced Warfare-en (2014) aminek a nevét csak 2011-ben módosították erre, állítólag Call of Duty: Fog of War volt az eredeti játékuk (terve...), és a vietnámi háborúban játszódott volna. Az AW-t illetően a Raven Software, mint elég régen az Activision felügyelete alatt szorgoskodó, jobb/rosszabb napokat is látott stúdió működött még közre, a Treyarch meg hátradőlve, lábakat az asztalra feltéve, sűrű kávészünetekkel dolgozhatott a saját alszériáján, és abban az időben ők végezték a legösszeszedettebb munkákat.
-
szgabor12
tag
-
KaitouP
nagyúr
válasz
nutella1 #2150 üzenetére
Az a baj hogy bár azt mondod, véleményt közölsz, de közben tényként puffogtatsz - no offense - de marhaságokat. Minden évben eljátssza pár ember a "nagyon hamar ki fog halni" "itt a CoD széria vége" kártyákat, és mindannyiszor be is bizonyosodik, hogy nincs és nem is lesz így. A folyamatosan aktív core játékos, az igazi keménymag vándorol részről részre, akkor is ha az "rosszabb" (ami szubjektív kifejezés) mint az előző. Egyszerűen maga a feeling, hogy új rész, újdonságok, ez az aktuális rész, stb. mozgatja a játékosbázis hatalmas méretű részét, ez minden évben olyan ünnep az érintett gamerek számára, mint a karácsony, az Activision pedig ügyes marketinggel éri el azt, hogy a lehető legtöbb emberben keltse azt az érzést, hogy ne akarjon kimaradni az új részből. Ez kb. olyan, mint amikor 1-2 évente lecseréled a telefonod, mert kint van az új modell, és ha logikusan átgondolod, alig tud többet mint az éppen jelenlegi telefonod, akkor is kell, mert az az új, és papíron az a legjobb - nem akarsz lemaradni. (És most nehogy nekem a magyar piacból induljunk ki, mert az semmilyen tekintetben nem mérvadó.)
Egyébként a Treyarch mentette meg a szériát olykor sokkal érdekesebb Call of Duty játékokkal, amikor az IW és az SHG annyira nem volt a helyzet magaslatán - most éppen egy gyengébb produktummal érkeztek, de ennek az oka valószínűleg az, hogy hirtelen kellett összerakni valamit az SHG problémái miatt. Az Activision nem döngeti a lécet egyébként, mert ők csak kiadják a játékot, meg meghatározzák hogy milyen Call of Duty játéknak kell megjelennie, de egyébként mindhárom fejlesztőcsapat felett állnak. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
nutella1 #2150 üzenetére
Ez viszont még mindig szubjektív vélemény, nem reprezentálja a többi playert. Nekem személy szerint jobban tetszik, a mapok, a mozgás, meg hogy egyszerűbb. Az meg akinek az MW tetszik, menjen, és játsszon azzal. De kicsit unalmas már ez a sok sirám. Bármi van, az nem jó (és ez nem csak a CoD-nál..)
A grafikára való fanyalgást se értem, nekem szebb, mint az MW (másik topikban benyomtam a képet, hogy egy szemcsés fos az, akármit csinálok vele, itt viszont nincs ilyen problémám).
De amúgy ami hatalmas előny, hogy van mapválasztási lehetőség. Az agyondicsért MW-ből ezt is kihagyták, és kicsit unalmas egymás utáni 10 meccsből 6-ot az Aniyah Palace-n lenyomni. Vagy épp valami tetszőleges másikon, mert nincs benne normális map rotation. Arról meg említést se teszek, hogy a játékmenete ezerszer pörgősebb, a scorestreak rendszer 100x jobb, nem resetelődik, bár HC alatt baromi nehéz összelőni 4-6 ezer XP-t.
Csomó új pályával? Megoldhatták volna, mégis szartak az MW-ben is rá. Azt se értettem, a régi mapok közül is miért a hulladékokat kellett erőltetni (Scrapyard, etc.)
-
bager13
aktív tag
válasz
nutella1 #2152 üzenetére
Én anno kipróbáltam az MW-t, előtte nagyon vártam a videók, gameplayek alapján. Nagyon nagy csalódás volt számomra, és így meg sem vettem ,de nem kezdtem el elhordani mindennek mégha így is gondoltam, egyszerűen elkönyveltem , hogy ez nem az én játékom.
Nekem a CW nagyon bejött a beta alatt is és meg is vettem. Nekem nincs bajom a karaktermozgással sem a grafikával sőt a hangok(az sem mindegy mi a van füleden) is jók szerintem. Élvezem , adja azt a cod feelinget , amit szeretek a codokban, és ez a legfontosabb.
Akinek nem jön be , baja van vele ne vegye meg ne játszon vele! Hiszen azzal csak magát kínozza.
Én úgy gondolom minden franchise-nak(cod-ban több fejlesztő brigád miatt még franchise-on belül is eltérő lehet) van egy hangulata, ad egy élményt ,amit miatt játszol vele és ami beszív.
Más miatt játszom a BF5-el , megint más élmény miatt a CS:GO-val és teljesen más inditatásból a CW-al. -
nanorambo
őstag
válasz
nutella1 #2155 üzenetére
+1
A modern warfarehoz képest nagyon gagyi lett. Én azért vettem meg, mert már baromira untam az MW pályáit. Én sem igazán értem miért kellett ez a rész. Szerintem ha csinaltak volna egy rendes season kettőt a modern warfare-nak csomó új pályával, fegyverekkel, operátorokkal, siman jött volna nekik annyi penz mint a cold warból, kevesebb befektetett pénzzel.
2021 ben meg MW2.Elvagyok a black opssal, de már most kezdem unni.
-
Linem
senior tag
válasz
nutella1 #2152 üzenetére
Igen, tényleg jó a megfogalmazás a játékról. Viszont nem kötelező megvenni, csak azért mert valaki COD-os. Én is vacilláltam rajta, hogy mit csináljak. Végül azért vettem meg, mert a pályák nagyon bejönnek. Furcsa, de például a Miami az egyik kedvencem.
Utána a Moszkva, Armada, és a többi.
Kicsit unom néha az MW mapokat, ilyenkor átlépek CW-be. -
-
Tomko78
őstag
válasz
nutella1 #2055 üzenetére
az is , meg hogy van az armada map , látom úszik a vízben elkezdem lőni AK 47-el , erre megáll becéloz és egy lövéssel lelő a csipával , és már sokszor volt ez , há mondom mi ez ez meg mi a ..... , na akkor mondtam jó akkor pápá
csak nem lehet vissza adni nekik hogy gyújtsák fel
-
Tomko78
őstag
válasz
nutella1 #1970 üzenetére
Nincs kizárva hogy a motor a ludas , de így hogy nem látod a pingeket így azt se lehet kizárni hogy az a ludas , persze én is észreveszem némelyik lobby egy katasztrófa , de hát 2020 ne várjunk mw2-mw3 vaj simán futó Codokat
azok az idők már elmúltak , hogy egy hibamentes codot kapjunk
-
-
SzlobiG
félisten
válasz
nutella1 #1867 üzenetére
Szerintem az MW egy sokkal komolyabb game ehhez képest.
Nekem valahogy nem adja hiába próbálkozok vele, eleve nem is értem a score-t miért adja pl sima tdm alatt több killem van mint a másiknak és még is dupla akkora scoret szed össze. Valami perk vagy mi a fenétől szednek össze olyan nagy scoret? Vagy épp hardpoint alatt nekem a legnagyobb a timeom és alig ad rá score-t. Érthetetlenül számol.
-
shotika
őstag
válasz
nutella1 #1672 üzenetére
Jól fut, FHD-ban, RT + DLSS 80-95 fps (ezt nem is nagyon babráltam, csak kikapcsoltam), offolva 130-144 fps (én framerate limittel játszom)
Majdnem minden beállítás maxon, ami kivétel az a letölthető High-Resolution Assets - azt nem szedtem le, illetve az RT beállításokat is hagytam mediumon (ezt gyárilag így állította be).
Hibával nem találkoztam. -
szgabor12
tag
válasz
nutella1 #1678 üzenetére
Nekem egyelőre nincs ingadozás, bár attól függ mit veszünk annak. Nekem R5 2600 1660 Superrel 110-160 között változik, helyfüggő. 110 alá még nem láttam beesni.
GhostPetya
Én a blurry-t sem igazán tapasztalom PC-n, vagy csak nincs szemem hozzá.PS4-ről nem tudok sajnos nyilatkozni, arra nem vettem meg.
-
lowzor
veterán
válasz
nutella1 #1374 üzenetére
A jelenlegi perkek között nem látok ilyet.
Ezt látom: Assassin - "Enemies on a killstreak have a crosshair indicator on your mini-map. Receive extra score for taking them down."
Ez annyit jelentett a játékban, hogy 50 helyett 75 pontot kaptam egy killért, ha épp olyan játékost öltem meg. Nem sokkal visz ez közelebb a 10000 ponthoz szerintem.
Ha lesz is olyan perk, hogy kevesebb pont kell a scorestreakekhez, akkor azt nem túlozhatják el, mert akkor mindenki Chopper Gunnerrel repkedne minden körben így, hogy nem resetelődik halál után. -
-
shotika
őstag
válasz
nutella1 #1354 üzenetére
Nem lesz jobb játék. Nem fog úgy tűnni, mintha nem úgy nézne ki, mint egy mobiljáték.
Legalábbis nektek, és azok számára, akik eddig is ilyen véleménnyel voltak az új epizódról.
Mert ez a játék (ahogy régebben előttem is leírták), már nem fog gyökeresen megváltozni. A grafikai stílus adott, a játékmenet is - akik eddig rajongtak a Black Ops-okért, azok most is megfogják venni. Akik meg nem, hát azt a negatív kommentekből már lehet tapasztalni.
És ez mindig is így volt.
Mert annyira elüt a két sorozat egymástól, hogy ez mindig vitákat szült.Más.
"Ez a játék katasztrófa, blekopsz1 remastered..."
Hangulatban nagyon épít az elsőre, mert kvázi újraindítja a sorozatot. Ha ettől gyökeresen eltérnek, akkor meg az lett volna a baj.Ez a játék nem árul zsákbamacskát. Mindenki letesztelhette az elmúlt hetekben, ha akarta, és hogy ha valaki szerint ez kritikán aluli, akkor annak ott vannak más játékok, ott van a 2019-es Modern Warfare - és hiába próbáljátok/ próbálják folyamatosan egyetemes igazságként feltüntetni, hogy ez szinten aluli, mert egy idő után inkább ez lesz nevetséges. De talán már most is az.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
nutella1 #1269 üzenetére
Egyik se üti a másikat, mert ez nem Bud Spencer féle pofonosztás.
Ízlés dolga, kinek melyik zeneszerző dalai, stílusa jön be, szerintem mindkettő remek munkát végzett a széria történetében a zenéket illetően. Nekem kifejezetten tetszett a Black Ops 2, Jack Wall által megálmodott elektronikus zenei tematikája. Egyik kedvenc részem a diszkóban történő lövöldözés volt, amikor átléptünk slow motion-be, és megszólalt egy Skrillex track.
Ez utóbbi persze nem csak Jack Wall érdem, de már a játék menüzenéje is chilling volt.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
nutella1 #1072 üzenetére
Abszolút egyetértek, de szerintem nem is jelentettem ki magam részéről azt, hogy csak az én véleményem helyes, mindenki más rosszul gondolja - ha mégis, vagy valakinek így jött volna le, ezúton kérek elnézést, igyekszem jobban figyelni a véleménynyilvánításomra.
A szopórollert arra értettem, hogy több választható opció közül valaki szándékosan azt választja, amivel rosszabbul jár, mert neki így is kényelmesebb, túl sok erőfeszítés lenne valami másra átszokni.
-
Linem
senior tag
válasz
nutella1 #977 üzenetére
Miért alakulna másképp? 3 és fél hét múlva már megvásárolható mindenhol, szóval szerintem már a gyártósorokon van a teljes verzió.
Egyébként az alphához képest a bétában sem módosult túl sok minden. Szóval nem érdemes már várni egetrengető nagy változásokat ehhez képest. A megjelenés után a kisebb hibákat foltozgatják majd patch-ekkel. Tehát ez a játék grafika és hang terén ezt a szintet tudja hozni.
Estétől én is kipróbálom majd, és meglátjuk, hogy később megveszem-e akciósan valahol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest