Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • carl18

    addikt

    válasz Aureal #13382 üzenetére

    "Eleve úgy gyártják ma a cuccokat, hogy pár év után biztos kidobd. Ha nincs extra garod, akkor meg tuti a kuka."

    Ilyen téren mindegyik cég egyforma, nekik egyáltalán nem céljük hogy a régi készüléked megjavítsd. Ha megjavítható, azt majd egy új termék vételárával vetekszik.

    De ha más nem legalább elfogadható áron egy darabig forgalmazhatnának potalkatrészeket. Most nálam is ott van a Dockin D Fine Plus, jelenleg működik teszi a dolgát. De ha mondjuk 5 év múlva tönkre menne, azért sajnálnám kidobni, főleg ha csak egy alaplap cserével orvosolható lenne a probléma.

    Valahogy én úgy gondolom, ha más nem a gyártó azért 3-5 évig pénzért cserébe forgalmazhatna egy darabig pótalkatrészt.

    Azért a Doss/Dockin/JBL ilyen téren mindegyik egy kútya, csak addig vagy jó ameddig fizetsz. Ők olcsón előállítják a hangszórót, a Garancia időt 99%-al túléli és hogy utána annak mi lesz a sorsa a gyártót már nem érdekli. Megvetted működött, 5 év múlva meg javíthatatlan.

    A Dockin D fine-ba max Kondenzátor cserét lehet házilag kivitelezni, esetleg akkumulátor csere is szóba jöhet házilag.

    Nem tudom ki hogy van vele, de én az utobbi időben igen keményen elkezdtem tudatos fogyasztó lenni. És komolyan én ráuntam erre az életmódra , vedd meg dobd el mentalítás. Én ősszintén, még ha aprobb karbantartásokkal is de szeretném ezt a Dockin több 10 évig használni. Nyilván tudom, néha-néha majd majd ráfér egy nagy szervíz stb.

    Bár tény és való, ha jönne a Motion + és Motion Boom szerelem gyereke, akkor az már méltó utodja volna a D Fine-nak. :R
    De valahogy én még se érzem jól magam ettől a fogyasztói társadalomból.

    És itt a legnagyobb gond, hogy már a hozzá értő szakík se tudnak bizonyos problémákat orvosolni.

    #13374Aureal
    Bocs a késői válaszért, manapság nem gépezek sokat.
    Igen tisztában vagyok nem egy egyszerű szakma. De ha az emberben van kellő elhívatotság esetleg egy kis tehetség és érdekli is amit csinál akkor valszeg előbb utobb csak eléri a célját. :)
    Mikor még jó régen a Shuffle-t is elkezdtem tanulni, 2009-ben ott is azt mondták hát milyen nehéz meg ezt nem tanulom meg.
    Aztán még is sikerült Mezőkövesd Shuffle, Divoom OnBeat 500 2ND sound test. :C

    Nyilván tisztában vagyok, ezek a kítanulása nem lesz gyerek játék.
    De ha nem adom fel, és mindig apránként fektettek bele energiát akkor eljuthatok olyan szintre hogy alap javításokba belefogjak.
    Meg szokták mondani, az ember csinálja azt ami érdekli/boldoggá teszi. Én meg úgy néha-néha szeretek szerelni, rekonstruálni.
    Itthon már van 3 működö playstaion konzolom, amiket hibásként árultak. Már mindegyik működik, így mondhatni örülöm van vannak apro sikererek.

    Tudom most kicsit sok volt az ott topik, aki akarja úgy is elolvassa. :D

    Meg én jó magam úgy láttom, tulajdonkép csak béreljük ezeket a vásárolt cikkeket, mert ha 5 év múlva tönkre megy és nem javítható elfogadható áron. Akkor 5 évvel el kell osztani az évi bérleti díjat és megkapjuk az eredményt.

  • stellaz

    veterán

    válasz Aureal #13382 üzenetére

    Ha minden vásárlónak megéri, akkor a gyártónak nem éri meg. Minél olcsóbb a biztosítás, annál kisebb az esélye, hogy kelleni fog. Ez puszta matematika. A jutalék azért gond, mert motiválja az eladót, hogy radumaljon mindenre. Lásd, engem konkrétan becsaptak.

    Nagy háztartási gépből 5 éven belül eddig a mosogatógép ment tönkre (kb 5 éves volt) villámcsapás miatt, azt meg fizette a lakásbiztosítás (többet, mint a gép újkori ára).

    Persze ha téged megnyugtat a garancia biztosítás, akkor neked ez egy jó szolgáltatás. Én nem aggódom túl ezeket.

Új hozzászólás Aktív témák