Hirdetés

Aktív témák

  • umkumiut

    csendes tag

    Megosztanám a Dominóra való váltás során szerzett tapasztalataimat.
    Akkor döntöttem a váltás mellett, amikor november 17-én szerettem volna feltölteni az egyenlegemet a bluemobile.hu önkiszolgáló ügyfélszolgálatán és a weboldal a Lidl belga oldalára irányított át (https://corporate.lidl.be/fr/durabilite). Gyakorlatilag a bluemobile.hu megszűnt. Így már nem lehet önkiszolgáló módon szolgáltatásokat ki/bekapcsolni, csak telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. De legalább a feltöltés a Telekom oldalán működik.
    Tegnap elintéztem a váltás fizikai részét egy Telekom üzletben, új SIM kártyát kaptam. Az ügyintéző nem maga végezte el a beállításokat, telefonon beszélte le valakivel.
    SIM csere és készülék újraindítás után gond nélkül működött minden ami eddig is (telefon, internet), bár a második újraindításig csak 3G kapcsolat volt.
    A váltáshoz 500MB netet és 40 perc beszélgetést kaptam. A korábbi bluemobilos egyenlegem viszont teljesen lenullázódott. 0Ft látszik a telekom appban és a maradék adatkeret is eltűnt. A *102# is 0Ft-ot mutatott még tegnap, ma reggel lekérdezve már csak egy üzenetet, hogy a *102# megszűnt és használjam a Telekom appot.
    Egy napot vártam, hátha megoldódik a probléma, de nem volt változás, így felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott azt mondta az ügyintéző elsőre, hogy szerinte mindenképpen elveszik az egyenleg. Pár perc alatt utánanézett és végül megerősítette, hogy valóban át kellett volna vinni az egyenlegeket az új kártyára, de technikai probléma van és nem tudják megmondani, mikorra lesz megoldva...
    Itt tartok most.

Aktív témák