- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Fairy Tail 2 - Mi vár ránk a játékban?
gp A legújabb videóban a készítők összesítik nekünk az új részben látható dolgokat.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
umkumiut
csendes tag
Megosztanám a Dominóra való váltás során szerzett tapasztalataimat.
Akkor döntöttem a váltás mellett, amikor november 17-én szerettem volna feltölteni az egyenlegemet a bluemobile.hu önkiszolgáló ügyfélszolgálatán és a weboldal a Lidl belga oldalára irányított át (https://corporate.lidl.be/fr/durabilite). Gyakorlatilag a bluemobile.hu megszűnt. Így már nem lehet önkiszolgáló módon szolgáltatásokat ki/bekapcsolni, csak telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. De legalább a feltöltés a Telekom oldalán működik.
Tegnap elintéztem a váltás fizikai részét egy Telekom üzletben, új SIM kártyát kaptam. Az ügyintéző nem maga végezte el a beállításokat, telefonon beszélte le valakivel.
SIM csere és készülék újraindítás után gond nélkül működött minden ami eddig is (telefon, internet), bár a második újraindításig csak 3G kapcsolat volt.
A váltáshoz 500MB netet és 40 perc beszélgetést kaptam. A korábbi bluemobilos egyenlegem viszont teljesen lenullázódott. 0Ft látszik a telekom appban és a maradék adatkeret is eltűnt. A *102# is 0Ft-ot mutatott még tegnap, ma reggel lekérdezve már csak egy üzenetet, hogy a *102# megszűnt és használjam a Telekom appot.
Egy napot vártam, hátha megoldódik a probléma, de nem volt változás, így felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott azt mondta az ügyintéző elsőre, hogy szerinte mindenképpen elveszik az egyenleg. Pár perc alatt utánanézett és végül megerősítette, hogy valóban át kellett volna vinni az egyenlegeket az új kártyára, de technikai probléma van és nem tudják megmondani, mikorra lesz megoldva...
Itt tartok most.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Xiaomi Smart Band 8 Active és Redmi Watch 3 Active
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600G 512GB SSD 16GB DDR4 RTX3070 8GB!
- Legion 5 15IAH7H 15.6" QHD IPS i7-12700H RTX 3060 32GB 512GB NVMe gar
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 5G (SM-X906B) 8GB/128GB tok, toll, doboz
- Samsung S9 FE Tab 128GB ÚJ, BONTATLAN DOBOZ SM-X510
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen