Hirdetés
Hirdetés
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
it A Dellnél a globális sales csapattól kérik a heti 5 irodai munkanapot, az Ubisoft 3 napot szeretne, de emiatt sztrájkba ütközik.
-
Viszlát, és kösz a halakat!
ma Gyanúsan elmaradtak újabban a Nokia brandelt okostelefonok, nem véletlenül.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
umkumiut
csendes tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy jelenleg a Blue Move M roaming csomagban mennyi az adatkeret és az érvényességi idő?
Sajnos ellentmondásos információ van a bluemobile honlapján...Az online ügyfélszolgálaton a szolgáltatás megrendelésénél azt írják, hogy 2015.07.01-től visszavonásig 50MB/1 nap helyett 100MB-ot 3 napig lehet felhasználni.
A bővebb leírást kínáló link már nem működik, de találtam egy másik leírást: [link]
Itt az érvényesség 2015.09.30-ig tart.A legfrissebb ÁSZF 6.2.1 pontjában szintén csak 50MB és 1 napos érvényesség szerepel.
[link]Mi lehet az igazság?
[ Szerkesztve ]
-
umkumiut
csendes tag
Hálás köszönet! Tehát még mindig él ez az akció. [7. melléklet]
-
umkumiut
csendes tag
Megosztanám a Dominóra való váltás során szerzett tapasztalataimat.
Akkor döntöttem a váltás mellett, amikor november 17-én szerettem volna feltölteni az egyenlegemet a bluemobile.hu önkiszolgáló ügyfélszolgálatán és a weboldal a Lidl belga oldalára irányított át (https://corporate.lidl.be/fr/durabilite). Gyakorlatilag a bluemobile.hu megszűnt. Így már nem lehet önkiszolgáló módon szolgáltatásokat ki/bekapcsolni, csak telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. De legalább a feltöltés a Telekom oldalán működik.
Tegnap elintéztem a váltás fizikai részét egy Telekom üzletben, új SIM kártyát kaptam. Az ügyintéző nem maga végezte el a beállításokat, telefonon beszélte le valakivel.
SIM csere és készülék újraindítás után gond nélkül működött minden ami eddig is (telefon, internet), bár a második újraindításig csak 3G kapcsolat volt.
A váltáshoz 500MB netet és 40 perc beszélgetést kaptam. A korábbi bluemobilos egyenlegem viszont teljesen lenullázódott. 0Ft látszik a telekom appban és a maradék adatkeret is eltűnt. A *102# is 0Ft-ot mutatott még tegnap, ma reggel lekérdezve már csak egy üzenetet, hogy a *102# megszűnt és használjam a Telekom appot.
Egy napot vártam, hátha megoldódik a probléma, de nem volt változás, így felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott azt mondta az ügyintéző elsőre, hogy szerinte mindenképpen elveszik az egyenleg. Pár perc alatt utánanézett és végül megerősítette, hogy valóban át kellett volna vinni az egyenlegeket az új kártyára, de technikai probléma van és nem tudják megmondani, mikorra lesz megoldva...
Itt tartok most. -
umkumiut
csendes tag
-
umkumiut
csendes tag
válasz ledgeri #8523 üzenetére
Viszonylag gyakran használtam az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatot, ami már nincs.
Volt/van olyan hónap, amikor nagyrészt HO-ból dolgoztam/dolgozom és nincs szükségem 1 vagy 3GB-os adatkeretre mert itthon vagyok. De ha tudom, hogy egész hónapban be fogok járni vagy épp utazom, akkor átváltok a nagyobb csomagra. Ezt magam tudtam intézni eddig, ezután csak telefonon lehet.
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen