Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LurkerSheik

    senior tag

    válasz stellaz #569 üzenetére

    Ez az USB 2.0 meg 60Hz stb szimplán egy marketing trükk.
    Ha lesz 240Hz iPhone kijelző, akkor már nem lesz marketing értéke a 120Hz-nek és megkaphatja az olcsóbb modell.

    Dörner Csengének ott a youtube videója pl pont erről, a Csalihatásról mesél.

    Az emberek nem tudják önmagában mi lenne az ára valaminek, csak valami máshoz viszonyítva.
    Erre tökéletesek ezek a készülékek termék-portfólión belül, hogy a csúcsmodell felé tereljen és ezeket is megveszik.

    Samsung ugyanezt csinálja az S23-al, degradálja ugyanazt a nevet, ők pl el is vettek mondjuk az UWB-t S22-től.
    Ami szerintem egy baromi hasznos extra krízis helyzetben iPhoneon (eszköz elvesztése).
    Szerintem ez átgondolatlanabb és undorítóbb dolog, mint eleve nem adni a usernek, hiszen akkor tervezhetsz ezzel a jövőben.
    De volt Mate 20Pro Face ID szerűséggel, aztán 1 szériát élt, stb...

    Lehetne sorolni ezeket a kényelmi extrákat, hogy adták és vették el az előre átgondolatlan Csali marketing miatt.

    Szimplán kurv@ jók a marketingesek abban, hogyan kell felépíteni egy termékportfóliót, hogy hasson.
    Mert hat ránk, ha tetszik, ha nem.

    [ Szerkesztve ]

    Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

Új hozzászólás Aktív témák