- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Aurát vált a Vivo V60
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
Új hozzászólás Aktív témák
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9768 üzenetére
ha csak a megszokott 2-3 hetet kellett volna várni erre a patchre azt mondom oké, de 2 hónap alatt ez a felhozatal kevés. ha még a promo cserét megejtették volna már elfogadható lenne.
de szetm itt a többség (velem együtt) a béta indulását várta ezzel a patchel.
azt meg már tegnap írtuk miért várjuk a promo cserét. már 3,5 hónapja van kint és áll bent a bfp-nk.
ennyi idő után meg elvárható a csere (eddig is ilyen időközönként volt)
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #9768 üzenetére
Ki várt világmegváltást ??? mi csak azt vártuk ami várható volt : új promo lap a refererért, új sneak peak deck benne pár érdekes lap..., normális nerfek és buffok
új promo-t nem kaptunk
sneak peak -be kaptunk töltelék lapokat, illetve az egyikbe beletettek 2 értékes lapot a másikba semmit
nerfek buffoknál : a corsair nerfet kapott...lol,a többi már szóra se érdemesja és + kaptunk egy miniboostert ami hosszútávon jól leszedi az uc lapok árát ezzel lehúzva azt akinek több ezer bfp értékben volt uc lapja (és nyilván nem adom el őket mert akkor hogyan játszok+ ami csak egyszer van meg arról upot is szednem kell )
a dolog ötletes , csak éppen annak kedvez aki nem vett bfp-t, vagy még nem kereskedett eleget -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #9757 üzenetére
szupi én nekem az uc lapjaim összesen 2300 bfp-t érnek, akkor most ez szépen lassan a 0-val lesz egyenlő? nyílván nem adom el őket mindegyiken 3 up van
Szokás szerint megint az p4f játékosoknak kedveztek....
a két sneak peak is viccesen van elosztva, egyikbe SoM + mortar másikba semmi.... ezzel lejjebb megy a 2 op lap ára, akkor az utolsó heccsátvérpisti is nyomatja a mortar meg a SoM-otAz új lapokat lefordítja valaki aki tud angolul ?
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Murder3 #9748 üzenetére
Ez a patch úgy vicc, ahogy van. Ezen dolgoztak az elmúlt 2 hónapban? Szánalom. A minibooster elmegy, de nem lényeges változás. Még egy ku*va promo újítást sem voltak képesek összehozni. Az 1 BFP/30 perc-es dolognak meg semmi értelmét nem látom. Ráadául napi max 1. Tehát egy normálisabb lap akár 1 év alatt össze is jöhet.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9724 üzenetére
Nem hiszem, hogy egy fire-shadow felállás gyenge lenne. A fire t1-n alapvetően nem gyenge. A többit meg már korábbi posztokba leirtam. Csak a windhuntert nézd (villét eszik reggelire a desszert hozzá egy do).
Miért nem népszerű a bandit. Talán azért amiért a stone se. A fire-shadownál vannak pusztitó spellek oszt ennyi. Stonénál van heal meg pajzs. Ez se nagy kunszt. Bezzeg a lost. Van támadó spell, van shield. Twinél is van heal, cc, dd. Ezért lesz nagyon kemény a két új dual orb. Lesz support is, meg attack spell is dögivel. -
linekiller
tag
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9694 üzenetére
szóval a lava spam gond, de az agyatlan nastyval robbantgatás nem, ugye?
egyébként tudod miért nyom be minden pure fires egy lavat ha pure shadow bázist támad be?
elárulom, pont a mage miatt. mivel t1-t2-n csak s és m unitom van, bármit hívok azt a mage knockolja. így az egyetlen járható út a lava belövése, az leviszi a mage hp-ját s ezzel inaktiválja a támadását.oké, van azért 2 L unit is, de a sundi t2n már nem játszik, a draket meg 2 lövésből leszedi a mage az alacsony hp miatt, ha ravanget nyomok rá, akkor meg egy crawler bomba végez vele 30-40%-al olcsóbban. (és még a gyalogságot ért sérülést ebbe bele se számoltam)
fire naturenál ugyanez a helyzet, az egyetlen lap a do pure lappá alakítása után amit nem knockol a mage a vileblood, de az meg 130 power. ha olcsóbb lappal támad ez a felállás, szintén szükséges a lava a mage ellen.
L unitokat meg felesleges leölnöd, azt át kel venni nightguarddal, utána buffolva le tudod bontani vele az ellen bázisát. ha nem is az egészet de egy-két wellt gond nélkül.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9695 üzenetére
Mindenki.
A dual orbok ezért tartalmaznak op kombókat. Hiszen kiszedik a két szin legjobjait a pure pakli kötöttségei nélkül. Igy lesz op a ville-ravege-oink-lava kombó.
Ezt úgy lehetne megakadályozni, hogy definiáljuk a dual orbokat is és adunk nekik saját spelleket és unitokat. Ez full egyszerü lenne. Vegyük a gladit. Pure firében lenne x damege, x hp. Lenne belőle egy bandit verzió a banditos cuccokkal (life stealer) némi stat csökkentéssel csökkentett áron. Lenne belőle egy twis verzió az arra jellemző sajátosságokkal.
Az a baj, hogy az én angolom ehhez kevés. Pedig kiváncsi lennék a kinti fórumon erre mit szolnának.
A mágéban igazad van. De lássuk be t2-n a shadow nem nagyon szokott védekezni. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9684 üzenetére
Csak unitra kellene, hogy hassanak mint az aoc (a lávának legalábbis). Mert hiába sebzi a saját egységet, hiszen egy unittal szalad be.
Egy campen sebez 3x340-t + az unitokra is. Ez azért 120 powerért nem kevés, sőt.
Az aoc ennyiből igazságosabb. Ott annyit sebzel amennyit belehivsz.
De ezzel csak azt érik el, hogy minnél előbb t3-ra menjen az ember és enli + blood vagy enli + shakert használjon.
T1-n ugyanis tisztelt legend úr se rusholt be firével! T3-n enli nélkül is erős a pakli. T2-t ette meg a fene (fire ellen). -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9678 üzenetére
Szólj ha megjöttek a pontok. Kiváncsi vagyok milyen gyors.
Azon meg nem szoktam rágódni, hogy annó mi mennyibe került.
Mi mikor vettük az lcd tv-t 200 fölött volt rendesen. Rá 2 évre meg 150 se.
Szóval én ezen nem elmélkedek. Mert ha most vennék pontokat mert akkor drága volt, akkor egy csomót nem játszottam volna.
Nyilván bosszantanak a hibák és a blöd dolgok a játékban. De egy jó csapattal pve-ni, vagy győzni a pvp-ben örömöt okoz. Így megérte rá kiadni a pénzt.
Had köszönjem meg ollie akkori segitségét megint. Aki jó volt hozzám, mikor még nem volt bfp-m. -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #9673 üzenetére
Mondtam én hogy ilyenek ezek, marhára nem érdekli őket a dolog azért vannak a nerfek is elcseszve gyakran, mert fogalmuk sincs hogy az adott kártyának melyik része op (lásd mortar )
amúgy a tört szeró ötlet nem rossz, akkor lehetnének normális pvp modok, a community mapokért is járna token, gyakrabban jönnének úgy kártyák stb. csak ha már tört szeró gond lenne a bfp-vel, mivel azt nem tudnánk érvényesíteni vagy csak hamisítvány pontot kapnának a játékosok -
linekiller
tag
válasz
Murder3 #9671 üzenetére
Bob és Phil a kártyavárfejlesztőbrigantik füveznek otthon és szól a telefon amibe a phenomenális vezető belesuttogja a fülükbe hogy csináljanak meg x lapot.
Bob megszólal, témánál marad és kiböki hogy.
-csináljunk ződ lapokat Phil.
-Jó van legyen ennek a neve curse of oink
-Mér-kérdezi Bob...
-Mert mi is ilyen moslékok vagyunk mint a disznók...EZ TETSZIK XDD .... és nem is tudod mennyire igaz.
alapvetően mindig van egy alap ötlet amit követni kell jelen esetben nature control, frost védelem ..stb. , de az hogy ez meg az az orb miért pure vagy sem vagy a sebzés miért 1450 illetve a povercost miért 150 elégé random, nagyon kétlem hogy ezen komolyan agyalnának .
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #9666 üzenetére
"Amúgy van rendszer abba ahogy a lapok jönnek kifele.
a legtöbbet meg is tudom magyarázni hogy miért is úgy ahogy jött ki.
Ezt azért lehet látni, nem értem ebbe mi a nem érthető."- LMAO ezen fél órát röhögtemMásfél évig dolgoztam animációs stúdióban fogalmad sincs, hogy zajlik egy ilyen jellegű projekt.
Először jön a megrendelő ( vagy saját projekt ennél vannak főleg csúszások) a főnökök mondanak egy határidőt a megrendelőnek amit általában hónapokban vegyünk ( ezek az időpontok viccek a megadott idő alatt 2*3* meglehetne csinálni a munkát).
Miért is van ez, a stúdiók általában több munkán dolgoznak egyszerre , de a fő ok ennél sokkal egyszerűbb ha én azt mondom egy megrendelőnek hogy te figyelj azt a plakátot vagy akármit megcsinálom 2 nap alatt nagyon sokallni fogja a pénzt amit kérek a munkáért.Vegyünk egy példát, kellet csinálnunk egy üdítő cégnek egy flash játéko a karácsonyi reklámkampányukhoz.
A határidő 2 hónap volt :
Az első héten szart se csináltunk nem is foglalkoztunk vele, mikor szóltak a főnökök, hogy a megrendelő szeretne látni valamit 4 óra alatt egy kollégámmal megrajzoltuk az összes karakter vázlatot több variációban hogy a "kedves megrendelő" tudjon választani (persze mailbe megírtuk hogy mennyit dolgoztunk az egészen és hogy mindenki a cégben ezen űgyködik)
Két hétig nem csináltunk semmit a projekten aztán megint szerettek volna látni valami haladást. 2 nap alatt a kollégám megrajzolta vektorosan a karaktereket én pedig elkészítettem a háttereket.
Megint egy hét szünet.
Félidő : Bekapcsolódik a programozó és a motion animátor.
Megcsinálták a nyers mozgásokat és a pályákat kb 1 hét alatt.
Másfél hétig semmi a programozónak szóltak a főnökök hogy be kéne fejezni a pályát.
3 nap alatt befejezte , ez alatt egy kollégám elkészített egy főcímet és egy vége főcímet.
Pár napig teszteltük és a programozó a bugokat javította.
Végeredmény 5 nappal a határidő előtt adtuk le a játékot, a megrendelő baromi elégedett volt.Élményképek a projekt során :
Programozó a kanapén fekszik kiütve 2 üres boros üveggel a kezében.
Motion animátor és a grafikus "ötletelnek" ( itt nem részletezném mit fogyasztottak).
Miért is írtam ezt le, egy Bf kártya kitalálása kb 5 percbe telt. Ezen jól látszik időnként miért csúszhatnak projektek. patchek ( a programozó esetleg 2 napig ki volt ütve, a grafikusok " a szivárvány végét keresik" ).Az hogy te megtudod magyarázni egyes lapok miért jöttek ki totál lényegtelen.
Amikor a felvételimre készültem elemeznem kellet az egyik plakátomat olyan rizsát toltam hogy milyen stílusok motiváltak és hogy a kompozíció ilyen és olyan. A valóság
ennél egyszerűbb, egy alak vagy typo azért került ide vagy oda mert jól mutatott ott és ennyi. Mindenbe belelehet magyarázni dolgokat attól még nem feltétlen lesz minden előre megtervezett.UI: bakker ez de hosszú lett
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9666 üzenetére
Naturénál semmi rendszert nem vettem észre. Arrol meg nem is beszélek, ha a pvp-t nézzük 2 edition kijött és 3 lapot használok belölük (meg más nature játékosok is). Spirit, do, dryad. Szoval alapvetően semmit nem változtatott a helyzeten. A dryad valamit segit t1-n ezt már belátom én is. Spirit sokszor pont arra nem jó amire kéne (azért van benn mert mit raknék helyette). A do meg tank (ezen nincs mit magyarázni).
Pve-re se jött olyan ami megváltoztatná vagy segitené a naturét. Egyedül a rootnexus ami kellhet. A többi nélkül ugyanolyan jól elvan az ember. -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #9660 üzenetére
neked nincs ,mert te nem játszol
egyszer -egyszer feljössz és ennyi, nemtudod hogy mekkora szüksége van a pvp-nek vérfrissítésre, persze tudom neked az a véleményed a fejlesztők mindig is mindent így akartak ahogy van, de azt kell hogy mondjam : nagyon Tévedsz. A fejlesztőknek semmi céljuk a lapokkal nem érdekli őket a színek egyénisége a balansz, az hogy mit mivel lehet kombózni. Ők a pénz miatt csinálják, a sok gyermeket megtévesztik azzal hogy néha jön ki új lap, hogy azt gondolják foglalkoznak velük. És azt se hosszú próbálgatások és balanszolás után adják, szinte csak hasra ütés szerinti adatokkal, egy másolt skinnel kidobnak valamit ami már 3 másik színben is látható, de ez lényegtelen hisz a jónép úgyis megveszi
Ők így gondolkodnak, ( tudom voltam már hasonló környezetben ).
Tehát nehogy azt hidd minden úgy van ahogy megálmodtad
Én személy szerint azért várom az új patchet mert 14k bfp-t fektettem bele ,amiért jön új promo -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9643 üzenetére
Ha visszaolvasol pont ezt beszéltük onsettel. Az üres orbos lapokat meg kell szüntetni.
Akkor megmarad az általad felsorolt 4 alap funkció a 4 lapszinre. A dual orbokat meg be kell pozicionálni és olyan lapokat kihozni ami ennek megfelelő. Így az op kombók száma majdnem 0-ra redukálható.OnSeT: lássuk be itt is melléfogtak. A swornak nem t1-re kellett volna jönni, hanem t2-re. Így a nature t1 életét sem keseritenék és nektek meg lenne egy normális l count.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9636 üzenetére
Ez nekem kinai.
De ha kontrol. Akkor a nature cc-t a fire miért tudja lerázni? Az amazon miért csak beast tipusú unitot tud irányátani azt is 20 másodpercre, mikor az NG 75-t minden felett átveszi az irányitást végleg?
Ha kontrol akkor a cc-t miért nem lehet spammelni mint a dd-t vagy a tricket-shieldet? Ugyanis dd-ből, trickből-shieldből annyit nyomsz amennyi powered van. De hogy ne mindig a shadowot és firét kritizáljam. Ott van a cannon + shield + trick. Nagyobb lámaság mint bármi más.
Az igazságos úgy lenne ha ezek ereje, hatása is csökkene minnél többet használ az user egy unitra vagy épületre (ugyanúgy mint a cc-é).Meglehet nézni az amii-t. Megint kaptunk egy s unitot t2-re. Minek?
A lila spirit úgy bugos ahogy van. A pajzsot átlövi ugyan, viszont a buffal nem tud mit kezdeni. A lila envenom szintén bugos. Ha rányomod egy skyfirére az hiába kap ravegét sebzi és nem töltödik vissza az élete. De ahogy akár csak egy orb eltalálja tolja vissza az életét (és nem csak azt amit az orb sebez, hanem az egészet). Ezek pedig elég régi lapok már. A kinti fórumon mégse láttam róla totyikot. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9626 üzenetére
"a nature meg fizet az arányaiért és ez így van rendbe, hiába próbálod te ennek az ellenkezőjét állítani csak azért mert te naturéval játszol.
frost és fire csak egy elemre koncentrál.
nature meg 2-re szóval logikusan van ez megoldva." Ezt nem értem.Egyébként egy dolgot kell elfogadni. A nature erős viszont pvp-ben t1-n szinte játszhatatlan. Erre lehet hurrogni. Viszont az is tény, hogy a felsőházban 4x-5x több a shadow t1 mint a nature. Ez pedig valamiért van. Firéből is 3x annyi van.
pure shadow 13,5 =23%
shadow/frost 13,5 =23%
fire/nature 9 =15%
pure fire 4 =8%
pure frost 5 =8%
pure nature 3 =6%
fire/frost 4 =6%
shadow/nature 3 =6%
nature/frost 1 =2%
frost/nature 1 =2%
fire/shadow 0 =0%
shadow/fire 1 =2%
nature/shadow 0 =0%
nature/fire 0 =0%
frost/fire 0 =0%
i dont know 10shadow t1 31 = 53%
fire t1 18 = 31%
nature t1 4 = 7%
frost t1 6 = 10% -
Murder3
addikt
válasz
Murder3 #9563 üzenetére
akkor már leírom magyarul az összeset.
Rotten Soul Curse: Egy nem ls egység kap renevand doom abilitást.
Life Curse:Rá dobod az egyik saját lényedre ami lefagy és 100 életpontot veszít mp-ként, a spell addig aktív amíg él az egység.Amíg aktív a spell hatása addig az összes buff,debuff,heal vagy irányzott varázslat az ellenkező hatást fejti ki.
Skeleton Archer: Mindig újjá születik amíg egy élőholt egység a 20m-es hatókörébe van, de akkor már csak 1-et sebez.Illetve ha több skeleton van közel egymáshoz nő az esélye h többet sebeznek.
Unholy Shield:Rádobod egy saját egységre, az 100% több sérülést szenved el 10mp-ig, de ez után a kapott sebzés 200%-át megkapja pajzsnak.
Undead Wizard:Elszív 4 mp-ként 150 hp-t az ellenséges egységektől,2 affja van eggyik sebzés redukáló 3mp-ig,másik meg a spéci képességét gátolja 5mp-ig.
Másik h 80 powerért egy 20m-es körben az aktív frenzy képességű egységek ha frenzy módba vannak akkor nem halnak meg a frenzy lejártja után.Mind Virus:egy 15m-es körbe midnne ellenség egységet megfertőz és a te irányításod alá konvertálja őket,de ez alatt nem lehet használni az aktív képességeket.
Mindne egység a hatás alatt 50% kevesebbet sebez,ha lejár a varázs akkor 50%-al többet sebeznek.
maximum 250-es egységeken működik.Graveyard:Rapid épület, 2 affja van Fire:Minden saját egység dazed nélkül hozható le, de az összes ellenséges lény ami meghal a rangjébe az 35%-al több voidot hoz vissza és 5% instant a power poolba járul vissza az ellenségnek.
Shadow:Skeltnok 27%-al olcsóbban és dazed nélkül hozhatók le mellé és az összes saját egység ami meghal 35%-al több voidot hoz vissza neked és az összes ellenség ami meghal a rangjébe az 35%-al kevesebbet hoz az ellenfélnek vissza.Undead Rioter:Ez a legérdekesebb.
Először is erős és L egység t1-en 75 powerért.
780-at sebez,de mindne lövéshez kell egy saját egységet áldozni, és minden lövés 12seces cd-vel jár.
Knockol mindne méretű lényt
És van egy Soul Poison nevű adottsága ami megfertőzi le lőtt egységeket, egy halálos méreggel ami 20mpmúlva megöli a lényeket, de addig 210%-al többet sebeznek.Ez a képesség l és xl-ekre nem hat.Deathtrap:Rárakod egy egységre és ha utánna baráti varázsaltot kap akkor meghal.
-
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9530 üzenetére
én brannocot tartom furcsának ( skylord of fire) hogy 4 skeleton warriort tud megidézni.
(#9532) ollie
de ez a mostani helyzet se jó, hogy amint látod hogy milyen orbjai vannak az ellenfelednek már tudod is hogy miket fog lehívni. a szűkös deckel ez a baj, nincs lehetőség kísérletezésre és mindenki a megszokott kombókat használja. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9395 üzenetére
a nightmares mapok nem a kedvenceim.
legutóbb kb. 1 órába tellett míg 2en teljesítettük. mondjuk van egy két ember aki fél óra alatt leszólózza.majd nézek deket hozzájuk, de először advon toljuk le.
ha jól emlékszem az endhez a legjobb a shadow t1 (nightgurardal át lehet venni az L egységeket)
sunbridge se tűnik vészesnek time vortex és necroblaster védelemmel.
diff10ben a t2-t3 megszerzése a nehéz utána már csak idő kérdése. ez a 2 orbhely közvetlen egymás mellett van és lényegében t1el kell bevenni.
diff9 nél nagyságrendekkel nehezebb.
-
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9169 üzenetére
A deep valóban nem pure. Viszont ha már nature t1-l kezdek, azzal is tolom végig.
"bárhogy nézed a nature az a pve easymod-ja." Ha randomra gondolsz a frost jobb kezdés. A lost shipnél meg csak arra kell figyelni, hogy jó irányba küld őket.
Nem lesz shadow/nature? Ezt te sem gondolod kmolyan. Ha jön a fire-frost akkor jön az is. Az, hogy nem kaptunk belőle még izelitőt nem jelent semmit.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9167 üzenetére
Shadow/nature lesz az ütös (én így tippelem).
Az abyssal ugyanannyi powerért jobb választás. Meg a többi szin is erősődött már anníit, hogy pureként is játszhatók a pve mapok. Max egy nature orbot kell belehívni.
Nézd meg a battlegrundot. Shadowwal, frostal, lostal nem kicsit jobban lehet haladni mint naturéval. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9163 üzenetére
Pont erről beszélünk. Minden lap használható legyen pvp-ben is és pve-ben is. Nyilván akkor is lesznek népszerübb lapok, de a játékosnak legyen lehetősége választani. Vegyük a spike-t. Jóformán senki nem használja sem pvp-ben sem pve-ben. Deepcoil szintén ilyen lap. Annó pve-ben lehetett látni. Én sem használom már mert elavult. Mivel itt folyamatosan jönnek új lapok ez egyes lapoknál elkerülhetetlen. Ekkor kell a buff.
Nerfre meg azért van szükség, mert olykor egy-egy lap túl erősre sikerült. Pvp-ben meg igenis számit, hogy x powerért x pusztitást tudjak végezni amit az ellen x powerrel tud orvosolni. -
TazLeacher
nagyúr
válasz
Murder3 #9161 üzenetére
Ebben nem értek egyet. Pont ezek miatt - nerf és buff - nem áll meg a játék. Nem arról szól, hogy van egy tuti kombó, és életed végéig azt használod, hanem, hogy mi van akkor, ha kilövik a tuti kombódat? Akkor is tudsz játszani?
Illetve, ha bizonyos lapokat erősítenek, akkor elképzelhető, hogy megjelenik 1-2 deckben, aminek az lesz a következménye, hogy valaki kitalálja vele a tutit...és így tovább.
Persze új editionök nélkülez viszonylag harmatos, de a kettő együtt működhet.
Nem tudja valaki mikor jön az Amii?
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9150 üzenetére
A nasty már t1-n is erős. Charger + nasty simán levisz 4 ww-t.
Ez a helyzet a grigorinál is. Ha nerfelik a grigorit robbantanak mást. Ill a grigorit a pve-re nagyon meggyengititk.
Szerintem most vették észre a fejlesztők hogy mi a szitu. Ott az enli + earht esete. 245 powerért leviszi amit te min 200 + 150 powerért épitettél.
Counter lapok jól hangzanak, de egy aoc, vagy grigoribomba ellen milyen countert képzelsz el?
Ha jól csinálják a folyamatos nerf/buff jót tesz a játéknak. Nem vélelen, hogy nagyon komoly játékoknál még évek múlva is jön patch ami ballansziroz.
Én a problémát inkább ott látom, hogy sokszor egy réteg nyomásárs, kapkodva történnek a dolgok. Jó példa erre a do. Már az elején pure lapnak kellett volna lenni és csókolom. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #8969 üzenetére
Ajánlom mindenkinek aki kezdi nagyon unni a gémet.
http://forums.battleforge.com/forum/showthread.php?t=28111 -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8953 üzenetére
Az a baj, hogy picit sem figyelsz. Pvp-ben a nature playerek aránya 10% és a frostal ellentétben nem azért ennyi mert hard mikro van. Tehát ironizálhatsz és írhatsz okos dolgokat. De mig a szinek aránya nem közelit az ideális 25% felé addig nincs ballansz. Ezen kellene elgondolkozni. Neked is és a többi 50+%-nak is.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8943 üzenetére
T1-n a motk, t3 egység.
A motk miben segiti a t1-s pvp harcot? Áruld el légyszi.
Ha már lehivott két unitot az ellenfél mi értelme az egyikre rányomni?
A dolog meg nagyon egyszerű. Ha kell kölcsön adom és próbáld ki. Mert addig csak a levegőbe beszélsz. Én is használtam, rám is nyomták. Lószar lap. Ugyanis akire rányomját (feltételezve, hogy addig nem hiv le még egy unitot) az fogja magát és elszalad. Nem tudod tehát beütni. Ha meg lejár a hatása hiv másik unitot. Neked meg ott lesz egy és egy unit áraba kerülő semmire nem jó spell.
Én már töbször irtam mi kellene naturéra. Ezekszerint nem figyelted.
Amúgy a legjobb meg az lenne, ha pl veszük a rootst. Azt akkor lehetne csak lehivni, ha nature t1-t hívtál. Tehát fire t1 után hiába hívsz naturét nem tudnád használni. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8941 üzenetére
Megint megszólalt belőled a szakértő. Egy középre rohanós pályán a shadow a charger mellé noxot hív, a fire a gyík mellé nyilast, a frost pedig még egy guardiant. Ha jól számolom az ellenfél 2 unitot hiv 100-110 powerért. nekem ott van egy unit és egy kidobott spell összesen 150 powerért. Tényleg megéri. A lappal a gond a következő: drága. Ill 20 sec alatt nem ütöd be az unitját. Tehát megint csak power pocsékolás. A spellblock meg mióta újkeletű, fantasztikus újdonság? Naturében régen nem az. De a többi szin is kapogatott hasonló lapokat (igaz nem t1-re).
Ezzel a lappal max a te szinteden lehet operálni.A naturénak kellene valami olyasmi mint a barrier, csak gyógyitana. Annak lenne értelme. Meg ugye az olcsóbb surgénak (csökkentett képességekkel).
-
Neocskaa
tag
válasz
Murder3 #8819 üzenetére
Nálam biztos nem játszol régebben, én az legeslegelső béta teszt óta tolom...
Tapasztalataim szerint egy "Reste settings" gomb megnyomása minden problémát megold, persze csak akkor, ha eljut odáig a program
Jericho: kézzel/rajzpaddal csináltad? Régen csináltam egy atom jó rajzot egy versenyre. Egy új lapot kellett alkotni bizonyos tulajdonságokhoz, majd megkeresem, szép a tiéd.
-
linekiller
tag
válasz
Murder3 #8807 üzenetére
lol
"a shadownak a forsaken frenzi-nél így is úgyis meghal és ha az 1-2 hitet nem tud bevinni akkor már akár komoyl hátrány is lehet " - na ez a rossz micro
De a legnagyobb tévedésed pont a voidal van shadow-val void játékot játszani öngyilkosság
még pure nature ( SOM, EP) sem tudja beverni.
A void manipulátor lapok : embalmer shrine, soul splicer, decomposer, resourche booster, fournace of flesh, shrine of greed
A void manipulációt elő segítő lapok : lifestealer, dreadcharger, shadow mage, harvester, shadow phoneix,
A void érdekében feláldozható lapok : forsaken, skeleton warrior, nightcrawler, cultist master
A hab a tortán : motivateAki ezekkel a lapokkal veszít egy void stratégián alapuló meccsen az tényleg egy idióta -.-
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #8804 üzenetére
Érthetetlen. Mindkét szinnél 50-60 poweres unitok vannak. Nem tud egyik sem power előnybe kerülni. Max ha az egyik fél néhány unitját lenyeri a másiknak.
Egyiknél s counter 60 powerért, másiknál is. Nyilas m-s sebzéssel mindkettőnél van. Shadownál ráadásul ott a nox. Az meg szépen belővi a gyikot 25 poverért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest