- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #3745 üzenetére
Ez nem igaz.
A demó az elejétől fogva kipróbálható volt ahol kaptál egy random paklit vmelyik színből.
Én a fire decket kaptam.
Megaztán az előző évi bétába aki bejutott az is kipróálhatta léynegébe ki is játszották soka a játék összes ,mapját már a bétába.3000 mellé kaptál mindne színből lapkat és a+3000 pont simán elég h elindulj egy bizonyos irányba az más kérdés h kell később venni pontot de ez egy mikropayment rednszerű játék amire fel kell készülni h ez a velejárója.
AZ viszont ténleg nem fair h a boostereket így csinálták emg annó én akkor elköltöttem az összes pontom tomokra és boosterekre értékesebb lap nélkül,motk,church.
Akkor még többe kerültek az is igaz pl stronghold 900 stabil bfp volt most meg jó ha 250-ért el tudod passzolni.Hát nektek jó én nekem már a mostani pve pyálák is beizasztják a gépem.
7600 gs 256 mb,2gb ram,amd x64 4000+ 2,1gh-es gépem van... -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #3704 üzenetére
Jó de akkor a shadowba is kell egy Forrest elder 4 orbra és egy enlighment szintű varázs lap 3 orbra.
arról ne is beszééljünk h most a Batariel kb Forrest Elder szintű laőp pure t4 firéba a naturéba megibnt ott az izom erdős macska a frost meg a daráló Dreadnaught-al.
A shadowba van egy irtó szar Shadow Worm
szép gyenge sebzés pocsék abilitás.
Persze naturé enlight deckel jól lehet combózni de shadowba nem nagyon.
arról nem is beszélve h támadásra nulla. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3683 üzenetére
Abban biztos lehetsz, hogy top játékosok nem raknak a paklijukba +két lapot csak azért, hogy alkalomadtán nature-rel is tudjanak nyitni. Olyan sokszor van, hogy a második színből is van T1es egységük, de nem azért hogy azzal nyissanak, hanem azért mert használható a lap T2n is (pl nightguard vagy lightblade).
A top játékosok között szinte minden kombinációt meg lehet találni. A ranglistán éppen második DragonDave nature-frost paklis, a hetedik helyen lévő stoxx pedig pure nature-ös (vele néhány órája játszottam, nyilván nem volt esélyem de ITT a replay ha valakit érdekel).
-
KHiNg
csendes tag
válasz
Gyuri27 #3667 üzenetére
az igaz hogy ha shadowal,fireval lerusholnak az gond lehet kis pályákon..ilyenkor sok függ a pályától pl ha vannak ottan falak amiket felhuzol azzal van esélyed de egy sima pályán profik ellen valóban nehéz. hiszen a t1es nature egységek egy csoport nox tooper ellen nem valami sok....mana wing,windvavers kihuzva..spermennel van esélyed swiftcalw is jó de drágább..ilyen esetben sokat számítanak az upgardek de kicsit taktikusan ha ráijesztesz az ellenfélre egy kamu rushal az is sokszor bejön...minden esetre a nature 1orbra dobhatnának valmi olcsó de használható egységet a pvp végedt
mivel mindne egység 70-80 powercost
-
hokuszla
senior tag
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #3611 üzenetére
nana a renegade editoinba is cak a korábban átskinelt egységek voltak kevés új. amit nem lőtttek le mapkon.
Am ez a kiadás elég kemény lapokat hozott szal annyira nem vészes de hogy nincs pve az várható.
Nem hiába mondtam én h az EA-tól sok jóra ne számítsunk.
a shadow frost párosítás alázA community mapoktól én nem várok fellendülést amíg iylen szar editor van hozzá addig csak elég szűk rétegű mapok lesznek ráadásul a game support nulla ezzel kapcsolatba.
a forge-t meg szinte esélytelen h fogják fejleszteni...Ez a Necroblaster nagyon kemény lap.
100power és 3 orbos.
full uppal kipróbáltam forge-ba 3 hulk ellen 5 tower a hulkok csak 2 tornyot tudtak lepuszítani..... -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #3594 üzenetére
naturééba nem kell támadó varázslat.
viszont ahogy látom a pure firét életképessé tették.
az ördög az kur.a nagyot sebez az a torony meg szintén.a shadow is akpott egy iegen brutális sebzésű tornyot 3 orbra bár kellenek hozzá hullák csak akkor tud lőni és speckó képessége pedig hogy egy baráti lényt feláldoz és az életet ad a saját egyésgeinknek illetve exploison, afftól függ
4orbra is van egy lap ami
transzformálni tud egy baráti lényt mutating frenzyvé bekapcsolt deathwishel.
a másik abilitás az nem éetvesztővé teszi viszont az az egység frien or foe tulajdonsággal bír.a frost kapott 1 orbra mindössze 30 power egy kis épületet ami tornyokat tud pajzsal védeni az is 30p tehát össz 60 a nature 500 pajzsod de 25 pajsz mindig regenerálódik
a frost az 1000-t de itt csak 5 pajzs regenerálódik sebzéskor.
meg 4 orbra egy kobold inc-et ami gyorsítja az épületek megépülését.a nature is kapott 3 orbra egy nagyon jól használható root networkbe építhető épületet ami 400 hp-t regenerál 3mp-ként az egységeken.
iletve tunnel exitel bír és a root networkba kapcsolódó lapok erősebb sebzés vagy kevesebb szenvedéssel bírnak. -
-
válasz
Gyuri27 #3589 üzenetére
Ami nem csak beta lapokat érint, bár egyelőre csak a bétába került bele:
* Épületekhez is lehet shortcut-ot rendelni, de csak 1 épület lehet egy csoportban.
* Minden swift medium egység megkapta a trample tulajdonságot, amin ül valami (pl. dreadcharger), viszont elvesztették a beast típusú egységek (pl. swiftclaw).
* Root network: a max supportált egység már csak 3-6 (upgrade-től függ), viszont nem csak 1 támadó egység kap supportot, hanem egyenlően eloszlik köztük
* Spikeroot: közelharci sebzés 300-ról 1200-ra nőtt
* Thornbark: közelharci sebzés 700-ról 1400-ra nőtt, a távolsági pedig 400-ról 560-ra
* Razorleaf: közelharci sebzés 300-ról 2250-re(!!!) nőtt, de a távolsági támadása csökkent
* Spore Launcher: közelharci sebzés 1200-ról 2630-ra) nőtt, de a távolsági támadása kicsit csökkent
* Living Tower: HP-ja nőtt 800-ról 1140-re
* Howling Shrine: az Essence Bolts többet sebez -
-
válasz
Gyuri27 #3540 üzenetére
Mondjuk az Forest Elder abszolút felesleges szerintem. Én inkább leteszek 3 defence + 1 rejuv wheel-t, előhívok 4db U3 Grinder-t, és gyakorlatilag semmi sem szedi szét őket a self-heal miatt. A stonekin legjobb lapja, az összes többi vagy felesleges, vagy csak nagyon kivételes esetben szükséges (stonekin).
-
válasz
Gyuri27 #3535 üzenetére
A Forest Elder is UR és 4 nature orbos.
A Dryad ígéretes, majd meglátjuk, hogy mennyire lesz hasznos.
Van egy jó hír is, ha minden igaz buffolták az új 1 orbos, nature tornyot, már 3 ellenséget tud rootolni egyszerre. Így már kifejezetten kellemes lett, csak le kéne tesztelni.
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3491 üzenetére
Elolvastam az eddigi hozzászólásokat és az Ollie által linkelt fórumot is. Ott azt írják, hogy a tervezett változtatásokat már berakták a betába, ki lehet próbálni. Persze lehet, hogy majd változtatnak rajta, de most ez a terv és erről lehet szavazni. Arról teljesen felesleges vitatkozni, hogy majd ez még változhat.
Én megértem, hogy ez nem tetszik neked és nem támogatod az ötletet, de én csak a véleményem írtam le ezzel kapcsolatban, nem akarok ezzel megbántani senkit sem.
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3489 üzenetére
Ezt nem tudom, miért írod. Kipróbáltam a betában és roots után lehet egyből oinkot vagy coldsnapet nyomni, viszont oink után mondjuk coldsnap akkor resist van.
Parasite swarmom nincs, nem tudom kipróbálni, de szerintem az nem tartozik bele. Errről nem találtam infot, szóval csak tipp.
[ Módosította: ollie ]
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3469 üzenetére
"Más játék nem érdekel."
Gondoltam, de észérveket vártál és mást nem tudok elmondani csak a tapasztalataimat."Ok cc nerf. Viszont akkor támadó spellt miért nem kap a nature?"
Van neki helyette heal. Azt ne felejtsd el, hogy azokat is lehet spamelni és amíg pl egy eruption 80 powerből szerencsés esetben sebez 900at adig te ugyanennyi powerből healelsz 1200at. A sebző spelleket általában amúgy sem éri meg egymás után lehivogatni (többek között az elöbb említett okokból) ill. tehetsz azért, hogy az ellenfelednek ne érje meg.
Most így hirtelen 3 támadó spell jut eszembe amit szoktak használni pvpben, ebből a Lava fielden és a soulshatteren van timer, az eruption meg mint már mondtam nem gazdaságos, szóval ez szerintem közel sem olyan "játékölő" mint a folyamatos CC.A pénz kérdésben persze van igazság azt elismerem, de én a BF lapjaimat nem befektetésnek tekintem, hanem "játékszernek", ha nerfelik így jártam.
Azt nem tudom más mennyit költött a játékra de én annyit amennyit egy új játékért általában el szoktak kérni (10000ft körül), azoknál senki nem szokott panaszkodni, hogy megveszi a játékot drágán és pár hónap mulva semmit sem ér (meg más letölti ingyen). A BFnél meg mégis mindenki attól fél, hogy veszteség éri és nem térül meg a szórakozásra költött pénze, nekem ez kicsit furcsa...Mint mondtam, tudom, hogy nem sokan osztják a véleményem, de így legalább egészben marad....
-
Morgomirhun
csendes tag
válasz
Gyuri27 #3469 üzenetére
Hát akkor indítványozzuk az összes támadó és CC varázslatot Watch Listre.Sőt,inkább mindet!Ha lesz CC neft,lehet hogy abbahagyom...nemigaz hogy pár nyafogós shadow vagy fire nembírja ki,hogy lecsapják a harviját/sundererét...Ez nem fer,miért érzem azt hogy minnél többet játszom egy játékkal,a frissítések és balanszolások egyre rosszabbá és rosszabbá teszik azt?
A másik meghogy tényleg emberek igazi pénzével "játszadoznak így,nemcsak a készítők,hanem azokis akik felesleges balanszt javasolnak.Igazán mondhatnák rá a hogy: Nem!Nemlesz nerf,jó így!
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3463 üzenetére
Nem sok játékkal játszottam huzamosabb ideig, de ha igen akkor általában sokat pvpztem és a CC mindenhol egy kényes téma volt. Legjobb példa erre a WoW ahol a pvp nagyon rossz volt amiatt, hogy minden kasztnak több CCje is volt, így a csak arról szoltak a csaták hogy CCznek össze vissza és akinek elöbb elfogy az veszít. Késöbb bevezettek ott is global timert de azzal sem lett jobb. Viszont a warhammer onlinenal is játszottam egy ideig és ott alapból nagyon kevés CCt raktak a játékba és azok sem voltak teljes értéküek, kiváló a pvp része ( a többit hagyjuk) és szerintem leginkább éppen ezért.
Persze most jöhet a kérdés, hogy miköze ezeknek a BFhez de szerintem nagyon is sok.
Ugyan ezt látni most BFben, megy a CC az ellenre amire persze ö is nyom egyett és mindketten állunk és várunk, aztán jön a másik CC erre én is kapok megint egyet és megint várunk. Ahol meg nincs, vagy kevés a CC ott sírnak hogy legyen Dispell (lehetőleg AoE), vagy legyen nekik is CC, amire a másik megint sír hogy akkor neki kell még CC vagy neki is dispell stb stb. Ennek szerintem semmi értelme.Amelyik játékban jó a pvp ott általában kevés a CC és nem igen van teljes mértékben korlátozó (mint pl oink, vagy coldsnap). Szerintem a BF sem veszít semmit a CCk nerfelésével (szigorúan pvpre értem).
Ja igen, mondom mindezt úgy, hogy pvpre naturet is használok és több CC is van a deckemben.
-
ChromeX
addikt
válasz
Gyuri27 #3457 üzenetére
nem akkor sincs értelme mert hp-t nem kap, kiprobáltam. szoval tapasztalatok. eöször nagyon jonak tűnt, de a transformnak kb semmi értelme nincsen, aztán a nightshade plant gyenge grimvine többet ér, a skycatcher is gyengébb a giant wyrmnél nem sokkal de ugye az UR tehát joval drágább lesz a lap is meg az upok is.
CC nerf okos, nem értem miért nem azt javitják ami szar
amugy igy lehetetlen lett a bad harvest experten. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3356 üzenetére
Ez nem hiába van így. Ugye pvpben szinte soha nem építenek 4. orbot az elsőt meg megkapod ingyen így csak kettőt kell építeni szóval az a 70-80 power az nem is annyi.
Ami ennél sokkal fontosabb, hogy a nature sokkal kevesebb egységet veszít a játék folyamán, mint a shadow vagy fire (a nature felhealeli ahelyett, hogy beáldozná és újat idézne ugyanannyi powerből). Azt meg tudjuk, hogy az egységek power költségének csak 90%át kapod vissza ha meghal. Tehát 10% permanens power veszteség van minden leidézett egység után. Ez az olcsó shadow egységek esetében lehet, hogy csak 5 power, de a játék során az önpusztító shadow vagy a kis HPs fire esetében ez elég sok lesz. -
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3325 üzenetére
Szerintem a frost.
Egy kis számolgatás: ha bekapsz egy mondjuk 100as sebzést abból frostnál lesz 75, így ennyivel lesz kevesebb HPd az ellenféllel szemben, firenél meg 100at kapsz be te és 30at az ellen, így csak 70 lesz a hátrányod. Viszont a reflect csak közelharci támadásnál műxik, spelleknél és ranged esetén nem. Szóval ezért inkább frost. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #3315 üzenetére
Lehet, hogy a véletlen műve, de az is megeshet hogy már az új kártyáknak készítették elő a helyet. [link] katt az » Overview « -re.
Itt 12 hely van szabadon, tehát ennyi új bandit kártyára számíthatunk?
szinte mindenhol módosult az elrendezés.
Pár kép, ahogy nálam megjelenik:nálatok is ilyen?
-
World
csendes tag
válasz
Gyuri27 #3293 üzenetére
Csak 15-20 lehet maximum a power előny ami még mindig nem nagy handicap hiszen az átlagnál erősebb pl a swiftclaw és hogy újra te legyél power előnyben el kell kapnod az egyik egységét úgy hogy a swiftclaw megmarad. Szerintem a meccsek nem ezen a 15-20 poweren múlnak. Azonban nagy pályákon én is hátránynak tekintem hogy a frostnak nincs swift egysége de más esetekben ez nem számít és pure frost deckel is lehet nagyon szép pvp meccseket játszani.
-
ChromeX
addikt
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #3204 üzenetére
Azért azt vedd bele, hogy a twilight játszható egységekből még semmit nem láttunk. Biztos ott is lesz pár meglepi.
krómX: A curest a saját egységedre is rakhatod, így elvileg egyik erre a másik meg arra jó. Gyakorlatilag persze a legtöbben úgyis az ellenre rakják, így a shadow a jobb. Volt hasonló az előző kiadásban is (disenchant).
Az abyssal-lal szerintem megint nagyot fejlődött a nature. Eddig is a leghasználhatóbb pure deck a natutre volt és most méginkább erősödött.
-
-
ChromeX
addikt
válasz
Gyuri27 #3045 üzenetére
oké oink után nem lehet ütni vagy ugye egybol kijön, aztán coldsnap alatt meg kevesebbet sebződik ugye, és akkor is van 2800hp.ja na most ennyit leverni nem lesz olyan könnyu mert még a coldsnap is rajta van és nem hiszem hogy nem nyomják valami shadow buffal, tehát egyenes nehéz lekapni csak akkor hal be hamar ha erős egységgel vagy sok egységgel támadják de 300powernyi egység nem veri be hamar szerintem tehát ha ottvan akkor nekem csak jo. mert hamar sehogy sem ölik meg az tuti. persze nem vitatom hogy nehéz dehát istenem ha könnyu lenne akkor már nerfelték volna...
-
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #2903 üzenetére
Nme azé a shadownak 3 orbig nincs egy rendes pusztító tanker lap pl 2 orbra sem 3 orbra meg a wrathgazer van csak.
sok maphoz nagyon hiányzik a harvi.
mert pl a wrathgazer az jó egy nagyobb lény és kevés sereg ellen de amikor tömegek jönne és nem csak kis egységek akkor nem érdemes használni.pvp-ben nagyon gyenge mert sok power.
és nem egy erős lap kevés az élete xl laphoz képest pl avatarhoz képest vagy juggernauthoz képest semmi...
és a sol cc meg sokkal kevesbből kijön.....
max ha raksz rá unholy powert meg Lif weawinget akkor nagyon ütős de az nagoyn sok power.ahogy néztem egy replay én megfiygeltem h a harvit akkor jó és érdemes lehozni ah hosszab az ütközet mert akkor a shadwpo oriási voidaal fog rendelkezni.
2 lappal szzemezek msot 59bfp-ből akarnám a motivate-t és a embalmer shrine-t megvenni
-
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #2785 üzenetére
forge -ra tényleg ráférne a frissítés, pl. rakhatnának be orb és power well helyeket is, + fix értékre beállatható power-t is.
mivel van jó pár lap, amihez ezek is szükségesek, pl. Curse Orb, Energy Parasite vagy a rengeteg void power-re ható varázslat, épület.
ezeket forge-ban nem lehet kipróbálni.
+ még az se lenne rossz ha be lehetne állítani hogy csak annyi egységet tudjak lehívni egy-egy lapról amennyi a kártyán szerepel, így látom az "újratöltési időt" és nem élesben kell kitapasztalni miből kell még + charge.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Fujifilm X
- Revolut
- További aktív témák...
- PS4 Slim + VR szemüveg // Számla // Garancia //
- Steelseries Apex Pro TKL - UK ISO - AJÁNDÉK PUDDING KEYCAP
- ASUS ROG STRIX 850W GOLD Fehér / White Moduláris Tápegység
- TUF A15 FA506IU 15.6" FHD IPS Ryzen 7 4800H GTX 1660Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung HW-QS700F 3.1.2 Hangprojektor (BONTATLAN!)
- AKCIÓ! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest