Hirdetés
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 12T - egytucat
-
Mobilarena
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
pandras83
őstag
Jackfrags a 6. szezonra Metro/Locker mapokat vizionál egy reddit bejegyzésre hivatkozva, hallott erről valaki valamit?
-
válasz
IntelKiller7 #16895 üzenetére
Cserébe most megint elcseszték az egészet... megint szar FPS-ekkel fut, 35-100 között ugrálva...
-
@rglaaf
veterán
válasz
IntelKiller7 #16895 üzenetére
köszi
-
-
Astroboy
őstag
Nvidiásoknak van új driver: [link]
-
@rglaaf
veterán
Tegnapi frissitésben mi volt tudja vki?
-
-
-
Dtomka
veterán
Minek van az EA appban a play gomb? Nagyon nem működik még mindig. Most frissítés után rányomtam, csík végigmegy aztán a játék el sem indul.
-
Garsza
veterán
Helló! Van a játékhoz valami webes felület, vagy telefonos alkalmazás amivel a lodutjaim tudom állítgatni meg az aktuális vásárolható cuccokat átnézni, adott esetben megvenni valamit?
-
válasz
IntelKiller7 #16885 üzenetére
Ja köszi, kipróbálom
-
A Rangert (buta robokuty), hogyan lehet megsimogatni?
Leszedtek és véletlenül élesztés közben sikrült
-
R3laX
addikt
válasz
CptAdamica #16882 üzenetére
Ja igen?! Még nem dobta be, na majd sorra kerül
. Nem olyan kicsi az azért nem? Sztem Spearhead-en is tök jól működik a 128. Eddig az volt a legjobb dobásuk megjelenés óta, meg talán a Manifest is jól fejlődött. Mondjuk ezekkel foglalkoztak is rendesen...
-
R3laX
addikt
válasz
CptAdamica #16880 üzenetére
Én ma láttam hogy 64 playeres, szóval kuka
. Hagyjuk már a 32 Vs 32 háborúkat... Hol a 128 Vs 128? Vagy az 1024 Vs 1024
... Akkor még spórolnék is 7950X-re
.
-
CptAdamica
veterán
Kipróbáltam ezt a remek hourglass újra gondolt pályát és hát elég nagy kapufának tűnik. Egyfelől mi ez a kifli alak? Másrészt a közepén lévő tök üres résszel nem sikerült kezdeni semmit, stadiont kivették, ahogyan a pontokat is leszedték a tetőről, a két kezdő bázis kábé egymás szájában és a pontok is egymás seggében vannak. Úgy nézett ki a pár kör, hogy vagy nagyon nyertünk, vagy nagyon kikaptunk...
A szuper mókás squad order system pedig abszolút nulla motivációt ad arra, hogy használd, kicsivel több xp-t kapsz kör végén, hát köszi.
A squad leader kinevezését pedig nem is értem. Létrehozok még a menüben 1 partit, majd becsatlakozik egyik barátom, ezután elindul a kör, betölt a pálya és már nem én vagyok a leader. (és gyakran a privát squadot is leszarja) Jön a kör vége és vissza adja nekem a leader szerepet, majd a következő körben folyamatosan adom a parancsokat, végig nálam marad a vezető szerep éééééés a rákövetkező körbe már a betársult barát a leader, mi történik itt?
-
ƵøŁĭ
veterán
Ha kijön az utolsó season akkor utána meddig lesz uborkaszezon az új részig? Pletyka van esetleg?
-
Dtomka
veterán
válasz
fornettisuti #16875 üzenetére
Ebben van igazság, de mindenkinek be kellene látnia, hogy a játék sokat javult. Ha csak 1 ember lesz abban a bandában aki az eszét is használja, akkor talán nem ilyen lesz a köv. rész, nagyon remélem. A BF V -ben is voltak új dolgok, igaz ott sem úgy alakultak, ahogyan promotálták. Csípőből lövöldözés messze nem olyan volt, mint az akkori trailerben. De próbálkoztak valami újjal. Itt is ezt tették, de a megvalósítás illetve, hogy battleroyal játéknak szánták a konkurens ellen, nem jött be\össze. Bármilyen is lesz a köv rész, én azt is megveszem. Hiszem és remélem ennek a résznek a kudarcából tanultak.
#16876 - Ezt olvastam bár más portálon (A kevesebb néha több, nem kellene túlgondolni, ismét\megint):
Leet | Jön az új Battlefield, ami teljes újragondolása lesz az eddigi játékoknak -
Astroboy
őstag
válasz
fornettisuti #16875 üzenetére
Na majd legközelebb.
EA szerint a következő Battlefield teljesen átértelmezi majd a sorozatot -
Dtomka
veterán
válasz
CptAdamica #16873 üzenetére
Sztem az Amnesia az oka, de a pirulák idővel segítenek, csak az a baj, hogy lassan.
Sosem fogom megérteni, hogy miért gyalulják azokat amiket a playerek szeretnek\megszoktak és jól működtek a korábbi részekben. -
Dtomka
veterán
válasz
Sz. Géza #16868 üzenetére
Megvalósítottak azt amit korábban nem, vagyis 128 játékos harcolhatott 1 pályán. Nekem vegyes véleményem van erről. Tetszett mert a nagy map miatt sokféle helyen lehetett harcolni, de az előző gépem gyenge volt hozzá (i7 7700k + 16 gb 3200 mhz ram, 1070) A jelenlegivel sztem jobban tudnék érvényesülni. De ettől függetlenül egy káosz volt. Rémes statokat produkáltam, spawnoltam csipa leszed. Respawn heli vagy a tank ölt meg. Túl sok volt az ellen. Max 64 fő elég, kár erőltetni a 128 playert. Bár a spawn rendszer még mindig botrány ha squadban játszik az ember. Sokszor azért halok mert a társ közelébe lerak pedig random spawn gombot nyomtam.
A fikázás megy olyan emberek részéről akiknek fingjuk sincs milyen a játék fejlesztés.
Ebben a részben vmi mást szerettek volna, és nagyon nem úgy alakultak a dolgok ahogyan elképzelték. De szánalmasnak tartok minden olyan playert aki nagy BF fan -nak tartja magát és már az elején elfordult a játéktól. Meg követeli vissza a pénzét, szégyen aki így áll mások munkájához.A squad rendszer végre használható, de még lehetne mit finomítani rajta. A BF1-ben sem volt az elején jó gondolom hallgattak a visszajelzésekre\ötletekre.
A Reclaim map is jó, sok inf. harc alakulhat ki a 2 csapat között.
Azt mondták, hogy nagy meglepetés lesz a 6. season. Lepjenek meg egy full városi mappal, abba lehetne egy stadion és metro rész az elővárosban, egy belváros
Mint a BF3-4 ben, bár stadion ott nem volt
Nagyon kíváncsi leszek a köv. részre, mint mindig."felhőkarcolókkal, ami leomlik" Lesz majd ilyen bár más játékban
[link]
-
Lendova
őstag
Az EBLC-Ram gyors, van APS rajta és 4 főnek otthont adhat. 2+ fővel már undorító módon használható.
[imgur album, 7gif] -
KillBorn
senior tag
válasz
Dtomka #16867 üzenetére
Az tuti, általánosságban én elégedett vagyok 580+ órával megjelenés óta, erős közepes a játék, a playerbase húzza le. Tegnap próbáltam 128 CQ-ban is hourglasst, annak ellenére hogy ugyan akkora mint a 64-es verzió, nem zsúfoltabb, és ugyan úgy jutott nekem is jármű. Szerintem nem lett rosszabb mint a nagy verzió, örülök, hogy nem kell annyit szaladni (ezen meg Kaleidoscopeon éreztem, hogy sokat kell rohanni, Kaleidoscopeon még mindíg, de az egy jó map, ez meg nálam közepes). Tettszik a squad rendszer is, én szoktam parancsokat osztogatni (chatben is
), jó volt BF1-ben is.
Már csak a Reclaimedet kellene kibővíteni 128 cq-ra, sztem az még 64-re is kicsi, meg AOW rotációba betenni a 64 CQ régi mapokkal, és akkor máris változatosabb lenne, egyik kör 32v32, másik kör 64v64.
Azt mondták, hogy nagy meglepetés lesz a 6. season. Lepjenek meg egy full városi mappal, abba lehetne egy stadion és metro rész az elővárosban, egy belváros, épülő felhőkarcolókkal, ami leomlik. Ennyi a kívánságom, már elég sokféle map van, órákig lehet játtszani cq-t mindíg más mapon. Lepjenek meg
-
Dtomka
veterán
válasz
KillBorn #16836 üzenetére
Szerintem nem lett rossz a módosítás, mondom ezt úgy, hogy a játékot a megjelenés napján kezdtem el.
A stadion rész nekem is tetszett az inf. harcok miatt. De ha az általad linkelt lett volna megvalósítva akkor meg az lenne sokaknak a bajuk. Mindenkinek megfelelni nem lehet. -
-
CptAdamica
veterán
válasz
FollowTheORI #16860 üzenetére
Na igen, mint tudjuk egész nagy identitás válsága volt a játéknak megjelenés előtt. Az is vicces, hogy fél éve nem sikerült javítani ezt az idegesítő foglalás indikátor hibát, ha a juniorok ennyire nem találják a spagetti kódban a hibát, akkor miért nem vonnak be rövid időre pár tapasztalt kódert, vagy miért nem csinálnak egy forced bugfixet rá.
-
válasz
CptAdamica #16858 üzenetére
Ennek az egésznek szerintem két oka lehet, az egyik, hogy battleroyale-nek készült az egész játék, és utólag betenni permanens lobby-t, meg rotációt, túl nagy alapvető változtatás lenne.
A másik meg (lehet csak járulékos előny, nem tervezett), így hogy nincs állandó lobby a cheaterek kevésbé teszik tönkre ugyanazon játékosok számára a játékot, illetve domináns oldalak/squadok nem tudnak tartósan körökön át szintén dominálni/kialakulni.Ettől függetlenül, ez ami most van, rotáció meg egyéb szempontból nyilván sokkal rosszabb... valamit valamiért.
Aztán, hogy a következő részben visszatérnek e a régi módszerhez vagy marad ez, majd kiderül.
Amúgy ezt sem lenne nehéz szerintem javítani jobbra, csak tekintve, hogy szerintem már csak betanulós fejlesztők csinálják páran a játékot hónapok óta (a végeredményt nézve szezonok óta), így szinte biztos, hogy nem ezzel foglalkoznak, örülnek, ha életben tudják tartani és a nagyobb hibákat kalapálni, abban ami van. Már, ha egyáltalán értik/tudják mi a hiba és hol.
-
R3laX
addikt
válasz
CptAdamica #16858 üzenetére
Így jobban tudnak irányítani és olcsóbb
.
-
R3laX
addikt
Most amúgy tényleg csak a Breakaway-t tudja a 128-as CQ-nál bedobni, ha pont nem a nyugdíjas kirándulócsoporttal szeretnéd az új Hourglass-t felfedezni?
Én várok a Hourglass-szal 1 hétig, amíg mindenki ráérez, mert ez így marhára elveszett és unalmas. Amúgy nem tűnnek rossznak a módosítások.
Legalább valami van, Quake Champions még mindig egy hányás laghalmaz.
Mintha tudná a game, hogy melyik pályát nem szeretem b+
. Fél órája csak Breakaway.
-
CptAdamica
veterán
válasz
IntelKiller7 #16852 üzenetére
Ebből a kijelentésből ítélve úgy látszik tanultak ebből a részből.
-
bul07
nagyúr
válasz
Lendova #16853 üzenetére
Nem egyszerű, ha pontok többsége a csapaté akkor lehet öldösni mert meglesz a kör
Na de ha pontok többsége a másik csapaté, és csak az ölésre megy valaki, még véletlen se megy a foglalandó pont közelébe, na az nem a csapatért játszik csak ezért hogy kd aránya jó legyenKör végén ha ránézünk a listára, és főleg vesztes kör estén
Első helyen van egy játékos ölt 37-et halt 11-et és foglalt 3-at, azt is a kör elején üres bázisokat
Nyolcadik helyen egy másik játékos aki ölt 17-et és halt 13-at és foglalt 8pontotNa akkor melyik játékos tett többet a győzelemért és a csapatért?
Szerintem 8helyen lévő egyértelműen, ő a jobb játékos
Nyert kör esetén többen mennek a pontra csapatból így el tudnak viselni egy két ingyenélőt aki csak az ölésre hajt
Ha TDM játszanának akkor persze az aki a sokat ölt az a jó játékos, de a Conquest-be nem ez a cél, pontok a lényegesek
-
Lendova
őstag
-
IntelKiller7
veterán
válasz
CptAdamica #16845 üzenetére
Elorendelve.
-
bul07
nagyúr
válasz
Aventador91 #16849 üzenetére
De ha nem is akarja elfoglalni mert nincs szándéka a pont közelébe menni, nem olyan ölésről van szó hogy a pont mellet ép megy foglalni és akkor ott kempingezve megölni
De még ha foglalt pont mellet lődöz attól nem lesz több pont behúzva főleg ha másik csapat több pontot birtokol
Ha a saját csapatunk tart mondjuk 7pontból 4-et akkor igen jó taktika védeni a pontokat, na de ha csak a 3 miénk és 4 az ellenségé semmit nem ér tartani azt a hármat ha senki nem megy a többire
És igen ilyen esetben ha másik csapatnak több pontja van sokkal többet ér az a játékos aki próbálja foglalni pontokat mint aki csak lődöz a már meglévő pontok körülTermészetesen mondjuk egy páncélos AA-nak nem kell támadni az elég ha foglalt pont közelében van és fedezi az ép foglalni kívánt területet hogy lelője a gyalogosokra veszélyes repülő dolgokat
Mint ahogy a EMKV-90 tank is csak korlátozottan jó támadásnál, az is inkább a háttérből páncélos vadászatra jó, gyalogosok ellen elég gyenge, járművekre meg messziről is jó(#16850) Lendova
????
Miért lenne érvénytelenítve
(igen van rá magyar szó)
-
bul07
nagyúr
válasz
Lendova #16847 üzenetére
Attól függ mert ha olyanokat öl akik amúgy se mennének a pont közelébe mert pont olyanok mint ő akkor nem sokat számít a végeredmény nézve, mert ha a másik csapat állandóan birtokolja a pontok többségét vesztes kör lesz hiába öl meg sokat
Csaló azokat is megöli aki a pontra megy
-
-
CptAdamica
veterán
👀
-
bul07
nagyúr
Mondjuk Conquest módba pont nem számít hogy mennyit öl ha sorra fogalaja a pontokat
Szerintem százszor többet ér az a ajátékos aki foglalja a pontokkat, mint aki a közelébe nem megy a pontnak(csak esetleg az elején mikkor biztos nincs ott ellenfél) de arra hajt minnél többet öljönBreakthrough védekező oldalon ott már valamenyire számít mert ha leszedi a támadókat akkor nem tudják foglalni a pontott, neki meg csak akkor kell foglalni ha az ellensség elkezdi vinni a pontott
-
Lendova
őstag
A hajnal az alacsony szintű életformák "vadászterülete". Vélhetően ma is éhen maradtak.
-
Garsza
veterán
Még egy kérdés, 2 óra játék alatt 2x is kidobott mindenféle özenet nélkül a játék. Ez általános probléma vagy nálam van gond?
-
Garsza
veterán
Na játszottam 1 órát a játékkal, úgy érzem le fog kötni. Egyenlőre TDM -et játszok. Az volna a kérdésem, hogy vannak e kimondottan ajánlott fegyverek, amik jobbak mint a többi, vagy teljesen egyéni preferencia ki mivel tolja? Conquest -re vannak esetleg kisseb pályál is?
-
KillBorn
senior tag
válasz
Sz. Géza #16837 üzenetére
most toltam 2 órát a hourglasson, nekem tettszett nagyban, de most sokkal intenzívebbek a harcok, mintha több jármű is lenne (nekem is jutott többször), tettszik a földalatti rész, illetve a kráteres pont körüli rész (B1 C1 D1) illetve már nekem jobban adja a felhőkarcolós szektor is (eddig alig mentem oda, sokkal jobban élveztem a map közepén lévő D C B egypontos szektorokat, illetve a stadion előtt az A1-et a régi mapon.
Jó kis városi map lehetne ebből most is, ha a mostani C és D ponttól délre lévő részt megtöltenék egy újabb szektorral, épülő felhőkarcolókkal, parkokkal, kis falusias házakkal, több zöldterülettel, hasonlóan mint az általam linkelt fanmade térképen.
A stadion (meg a tényleg sok szaladgálás) nekem nem hiányzik, de egy olyan szektort el tudok képzeli, hogy 2 pontból áll, egy a stadion előtti parkban egy pedig a stadionban.
Illetve olyan nagyok voltak ezek a mapok, sok ki nem használt de megtervezett területtel, hogy jó lett volna többféle szektor variáció egy térképre, illetve napszak változása is dobott volna a hangulaton.
-
@rglaaf
veterán
boris senty gun-ja buffot kapott?
-
pandras83
őstag
válasz
fornettisuti #16831 üzenetére
meg kellett nézni milyen topikban vagyok
hát igen a bf4...mondjuk az öreget én már nem szidom, csak mosolygok a régi hülyeségein. pont tegnap néztem egyébként hogy még mindig sok szerver van fullon és relatív sok a low-mid level játékos is
-
Sz. Géza
aktív tag
Szóval ilyen lett Hourglass. [link]
-
pandras83
őstag
válasz
fornettisuti #16828 üzenetére
a monitort is csak a kislányok kapcsolják be
-
pandras83
őstag
válasz
Aventador91 #16825 üzenetére
ha csak ilyenekkel találkoznék
rendszeresen fegyvermodell és célkereszt nélkül szaladgálok
-
Garsza
veterán
Helló! EA App nál meg lehet valahogy kerestetni ha egy adott játék filjai megvannak, de nincs telepítve hogy ne kezdje el újból letölteni? Per pill BF -ről van szó.
-
Aventador91
őstag
ti is szoktatok találkozni ilyen bugokkal?
-
Lendova
őstag
válasz
Garsza #16822 üzenetére
Akkor ajánlom figyelmedbe ezt a videót:
[Battlefield 2042 Optimization Guide | Every settings reviewed, analyzed, and tested.]
Van time stamp, kapásból a beállításokhoz tudsz ugrani, ha a többi nem érdekel.
Én is ebből indultam ki, de kicsit módosítottam rajta magamnak így:
Texture Quality: Ultra
Texture Filtering: Medium
Lighting Quality: Medium
Shadow Filtering: PCSS
Effects Quality: Medium
Post Process Quality: Low
Mesh Quality: Ultra
Terrain Quality: High
Undergrowth Quality: Low
Antialiasing Post- Processing: TAA High
Ambient Occlusion: HBAO
High Fidelity Objects Amount: Ultra -
Lendova
őstag
A 40-es high power, messzebb kezd csökkeni a damage, cserébe nagyobb a recoil. Kombinálva ezt a tactical compensatorrel, már túl sok a recoil nekem. A tactical compensator meg segít a hosszabb sorozatban, mert csökkenti a spreadet és ezt jóval hasznosabbnak érzem. Ezért használom a 30-as standard issuet.
Garsza: Optimális, de mihez? Sok fps vagy szép legyen, esetleg a 2 együtt?
-
Garsza
veterán
A kevesebb járművet nem bánom. Gyalogos harcot jobban szeretem. Valahol ideális grafikai beállításokról van infó?
De olvastam olyasmit, hogy a Season 1 - 4 megszerezhető specializációkat megadja az Elit. Vagy ez is csak Skin?
Ez valami bug most az oldalon ha rányomok a szerkesztésre akkor duplikálja a HSZ -em?
-
Garsza
veterán
Helló! Megjelenés környékén játszottam a játékkal 28 órát. De akkoriban nem kötött le. Mivel most nem nagyon van mivel játszanom ezért újra elkezdeném. Ha megakarom venni, akkor érdemes az elit edition megvenni? Származik belőle bármien előnyom? Most egyenlőre a EA playvel esek neki, csak 1 euro 1 hónapra.
-
Lendova
őstag
Hajnalban felvettem 3 kört, semmi extra, csak egy kis CPU limit.
[Renwal]
[Breakaway]
[Flashpoint] -
wolf13
őstag
válasz
CptAdamica #16811 üzenetére
Én már nem is várom
. Így talán egyszer lesz meglepetés.
-
válasz
blaca83 #16808 üzenetére
Pont ezzel szoptam én is, már korábban is. Megoldás lehet, hogy megnyitod az EA appot, de a játékot nem onnan indítod, hanem megkeresed a telepítési helyét a játéknak:
Itt meg jobb klikk rá, és mindenképp rendszergazdaként futtasd, így nálam rögtön elindult.
A másik lehetőség, ami egy kicsit hosszadalmasabb, hogy az EA app menüjében, a játékon lefuttatni egy "Repair" opciót, általában ez is segíteni szokott. -
blaca83
őstag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy Ti is tapasztaljátok-e, de nálam 3-4 idításból egyszer jut el a játék a főmenüig.
Egyébként végigfut a töltés és a "kék csík" is, utána pedig visszalép a Windows-ba és megnyílik automatikusan az APP.Érdekelne, hogy másnál mik a tapasztalatok?
Köszi! -
Lendova
őstag
VGA upgrade után kevéske egy 5800X.
-
wolf13
őstag
-
IntelKiller7
veterán
Hourglass rework a jovo heti 5.2-es patch-ben jon.
changelog holnap! -
pandras83
őstag
válasz
CptAdamica #16803 üzenetére
Milyen döntésből táncoltak vissza?
-
CptAdamica
veterán
válasz
Aventador91 #16802 üzenetére
Meg vicces, hogy mennyire értik a játékosokat állításuk szerint, aztán megint meghoztak egy döntést, amiből visszatáncoltak. Mondjuk itt már előre tudható volt, hogy a közösség nem fogja csípni ezt a döntést, de nem is értem miért álltak bele ilyen keményen egy kifutott játék esetén.
-
Aventador91
őstag
válasz
CptAdamica #16801 üzenetére
tök jó hogy 2 évvel a megjelenés után bekerülnek alap dolgok amik a többi bfben már megjelenéskor ott voltak
igazi csövesbánatok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Aktuálisan milyen eventek játszhatóak:
Battlefield 2042 – Community Calendar
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Autós topik
- Amazon Fire TV stick/box
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Eladó Asus ROG Ally Z1 Extreme (1TB SSD) újszerű állapot, garanciával!
- Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB, Király világosszürke
- LG Ultragear 27GP850-B Gamer monitor!27"/2560x1440/Nano IPS/180hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR/Garancia
- Használt laptopok kedvező áron itt ( Személyesen és csomagküldéssel is országosan )
- ASUS Phoenix RTX 3060 12GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest