- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Aktív témák
-
Squirrel
őstag
Mondjuk ezért a havi fizuért minden nap dolgozok 7:30-tól este 6-7-8-ig, (hétvégén meg 9-12-ig) plussz 1 hónapban ügyelek 10-15-öt...
De ez a topic nem erről szól
Majd én is tesztelem, mennyit bírhat.
Esetleg valaki hallott arról, hogy connect3D karik mennyire tuningolhatók általában? -
faster
nagyúr
...a tervezett 32 renderelő futószalagból pedig a legtöbb esetben csak 16-ot lehet munkára bírni.
Én nem tudok róla, hogy az R520-at valaha is 32 pipe-osra tervezték volna, persze pletyka volt róla bővel, de ilyen pletyka volt a G71-gyel kapcsolatban is. A chipről készült fotón jól elkülöníthető a 16 pixelfutószalag, nincs nagyon helye ott kikapcsolt egységeknek. Szerintem az lett volna a legegyszerűbb, ha az R580-ba nem plussz shadereket, hanem plussz pixel quadokat pakolnak bele. Én inkább tervezési döntésnek érzem azt, hogy inkább a shaderalu-k számát növelték, nem a pipeok számát, amiről majd meglátjuk, mennyire volt bölcs döntés. -
faster
nagyúr
Nagyszerű, akkor már csak azt kéne eldönteni, hogy a 16 pipe / 48 shader alu / 16 ROP konfiguráció, ami több tranzisztort igényel, mint a 24 pipe / 24 shader ALU / 16 ROP, szóval, hogy akkor mi indokolja azt az állítást, hogy az ATI nem képes 20 - 24 pixel pipeos GPU-t elállítani.
-
RpPRO
őstag
384 millio tranzisztor.... Boduletesen nagy szam! Mindez bezsufolva egy 315 mm2-es chipbe. Mellesleg legujabb nv 303 milka. Csak 81 millio a kulonbseg.
Ugy remlik, hogy a hagyomanyos 'pipeline' kialakitasa meglehetosen helyigenyes. Talan egyszeruen nem fer el tobb 'pipa' egy ekkora meretu magban, bar szerintem nem ez a fo indok a 16 pipa szamara, hanem a hotermeles. Nehez ezt a koncentraltan keletkezo hot elvezetni mar most is. A fejlettebb gyartastechnologia es a pl. 65 nanometeres csikszelessegre valo atallas talan segithet ezen. -
RiddleR
aktív tag
Állatira leegyszerűsítve azért, mert az ATI úgy gondolja, hogy elég a 16p amivel a pixel műveleteket végezteti, de van 48 shader ALU-ja (Nvidia 24) amivel a shader műveleteket nyomatja. Szerinte ugyanis több shader műveletet kell végezni mint pixel műveletet. Ezért feláldoz 8 p-t és inkább betol még 24 shadert unitot.
Kb. ez az egyszerűsített verzió (sztem).
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 250GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest