Hirdetés
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Akciófigyelő: Ilyen kedvezmények járnak a Poco F8 sorozatra
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tényleg nem változik semmit a Samsung Galaxy S26+?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mikor volt a Demmers interjú a Beyond3D-n elkaptam pár kérdésre privátban Demmers úrat. Azóta is kérdeztem pár dolgot, de nem válaszólt. Ő mondta el, hogy gyakorlatban a G80 6:1, 7:1 körüli rendszer, míg az R600 13:1, 15:1. Elméletben a számítás úgy zajlik, hogy az R600-nál egy 8 címzőt tartalmazó textúrablokk-ra jut 80 SP. Ezáltal a rendszer 10:1 ALU:Tex arányú. A G80-nál egy TPC futószalagon van 16 stream proci és ezekhez kapcsolódik 4 címző, ergo az ALU:Tex 4:1. A gyakorlati értékeknél gondolom beleszól a késleltetés, és az egyéb műveletek. Igazából hihető amit mond, kb. reális képet fest. Meg hát kivagyok én, hogy megkérdőjelezzem az R600 főtervezőjének a állításait. Van bennem egy kis egészséges kétkedés, de mivel az nV hasonló kérdéseimhez nemgyengén erotikusan áll hozzá (értsd: basznak válaszólni), így csak Demmers úr mondókája marad talpon.
Hát a HD2600-GF8600 elég egyoldalú harc.
Eleve a GF8600 shader számítási képessége olyan nudli, hogy alapból elveszti a csatát. Függetlenül attól, hogy a HD2600 valamivel gyengébb egyéb területeken.
A kiegyensúlyozottsággal optimális a kártya teljesítménye, ha nem kiegyensúlyozott a kártya akkor nem optimális a teljesítménye. A jövő megoldásai biztos jobbak lesznek bármalyik mai VGA-nál, de a GF8800-HD2900 viszonylatban, biztos jobban futnak a magasabb ALU:Tex játékok a HD2900-on.
Egyre jobban realizálódik, hogy a HD2900 egyetlen ténylegesen gyenge pontja az AF sebessége. -
Tuco Ramirez
őstag
Egyetértek, valóban nagyon jó ötlet a VGA mélyvíz topic!
7600GT: flamelők mindig voltak/vannak és lesznek, a legegyszerűbb ha nem reagálsz rájuk...
Sokszor írtátok, hogy az R600-hoz még nem kiforrottak a driverek. Valójában mikor tekinthető egy driver kiforrottnak? Ha már minden játék hibamentesen fut és kihajtja a VGA max teljesítményét?
-
7600GT
senior tag
A számarányok stimmelnek de hogyan számítottad ki?
A VGA mélyvíz topik tényleg nagyon jó ötlet. Csak a sok flémelő hülyét nem kéne beengedni.
Nagyon örülnék ha te és mondjuk Abu85 kolléga nekiesnétek és kifiléznétek a két kártyát illetve, hogy mit lehet majd várni tőlük késöbbi játékokban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Mikrotik routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Router gondok
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3535
- LG 45GS95QX - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- magyar billentyűzet - 171 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Eleve a GF8600 shader számítási képessége olyan nudli, hogy alapból elveszti a csatát. Függetlenül attól, hogy a HD2600 valamivel gyengébb egyéb területeken.





