- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hatalmas teleppel futott be a Xiaomi Mix Flip 2
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
elfogultság nélkül - ez az, ami nem egyszerű! van itt néhány ember, akik kifogták egy problémás széria darabjait, közülük vélhetően majdnem mindenki azt mondja, hogy soha többet asus... a másik réteg az, aki elégedetten használja az asus notiját - akár már a sokadikat -, tőlük meg inkább jót lehet hallani, főként ha még a szervizzel sem volt dolguk! mint minden gyártónál, itt is vannak negatívumok és pozitívumok egyaránt, csak az arány nem mindegy! amennyiben megfelelő szériás notit veszel - érdemes vásárlás előtt rákérdezni a megvásárolni szándékozott típusra, lásd; a problémás k52je -, úgy vélhetően elégedett leszel, mert ár/érték arányban szerintem nincs gond az asus notikkal! jómagam is évek óta használok asus notikat (is), régebben a6m, utána f5n...stb, és egyik sem járt szervizben, nem volt velük gond! elég sok asus notit "közvetítettem" már ismerősök/munkatársak irányába, az olcsóbb és a drágább típusokból is, és azt kell mondanom, hogy jók a visszajelzések, nem nagyon kellett szervizes ügyintézésekbe bonyolódni!
-
de azért jó lehet tudni, hogy mit írtak rá, nem? bármit nem írhatnak rá, ha ráírják például, hogy cseréltek alaplapot, akkor megfelelő szinten ez vissza is ellenőrizhető! belső ügyintézéskor még sumákolhatnak esetlegesen - bár ezt sem feltételezem -, de komolyabb szinten, egy külső hivatalos megkeresésre már nem biztos, hogy bármit leírhatnak!
ha nem veszed át, akkor gondolom visszaviszik, próbálkoznak még máskor is a kiszállítással, majd a későbbiekben félreteszik neked, hogy biztos keresed majd valamikor - ezzel nem biztos, hogy jól jársz, pláne nem, ha x idő után esetleg tárolási költséget is felszámolnak, bár ennek is vannak feltételei, de bizonyos esetekben lehetséges! -
válasz
szbence #12593 üzenetére
amennyiben a dugója ilyen;
a pirossal bekarikázott részen láthatod a földelési csatlakozásokat!
adott hangrendszerek nem feltétlenül igényelnek ilyen irányú földelést, ezért többnyire földeletlen dugóval szerelik őket;itt olvashatsz a földhurokról, illetve a hangrendszereknél a jelföldről...stb; link (lapozgass, megérted, és megoldást is találhatsz!)
-
hirtelen két tippem is lenne a javítás után is jelentkező hibára, de jelen esetben azokat semmilyen formában nem adom ki magamból, mert bizonyíték nélkül nem illik/ajánlott vádaskodni...
pedig jó lenne némi rosszat is írni a gyártóról/szervizről, hogy ne vádoljanak itt azzal, hogy mindig csak védem őket!
pláne, mert annyian hivatkoztak már a szervizben/ügyfélszolgálaton az itt panaszkodó, hibás notik tulajdonosai által leírtakra, hogy szerintem már az asus illetékesei is benéznek néha...
az egyedi esetre másik gyártóval/termékkel kapcsolatban is tudok konkrétumot, és ott a problémásnak vélt széria esetében az összesen eladott darabhoz képest arányában több volt a hibás darab, és akkor sem tudták a szériahiba elismerésére kényszeríteni a gyártót!
ellenben olvasni olyan történetet is, hogy az asus szervize korábban - amikor még a cseheknél volt - néhány darab, azonos helyen és módon berepedt kijelzővel szervizbe vitt noti után gariban végezte el azt a javítást, amire az első darab esetén elutasították a garit, mondván; külső behatás eredménye a sérülés, és nem rendeltetésszerű használat során/miatt keletkezett! szóval bonyolult dolgok ezek... -
válasz
Mr.Skynet #12525 üzenetére
ááá, csak lennék ügyvéd, de jó is lenne...
az igaz, hogy naponta sokszor leírom a § jelet, de kicsit más területen dolgozom! ellenben intézhetnél némi jutalékot az asus illetékesénél, ha te úgy látod, hogy kiérdemeltem...
a gyártó(ka)t nem mindig védem, volt már nekem is problémám makacs szerivzessel, aki fajankónak próbált nézni, de aránylag egyszerűen megoldódott a dolog, miután megmutattam neki a gyakorlatban, hogy hardveres hiba az, amit ő szoftveresnek állít be!
inkább csak szeretem olvasni, hogy eztán senki sem vesz majd asus notit, visszaesik majd bevétel, jól beperelik/feljelentik majd gyártót...stb! ezeken szoktam mosolyogni, mivel sok embert még a problémák sokasága után - miután elmondtam és megmutattam nekik a fórumokon leírt hibákat - is nehéz eltántorítani attól, hogy megvegyék az általuk kinézett notit, amely szériánál elég sok a hibás darab! -
az asus is rendelkezik saját - igyenes - futáros szolgáltatással, ami háztól házig szállít, tehát nem kell neked hurcolásznod a notit! neten kitöltöd a szervizes megrendelőt, egyúttal megrendeled a futárt is, felveszik veled a kapcsolatot, hogy mikor mehetnek a notiért, és vissza is szállítják a neked megfelelő időpontban, ha kész a javítás...stb!
itt is linkelve már párszor a megrendelős/szervizes oldal, de a noti leírásában is megtalálod, illetve az asus honlapján is! -
ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk! -
a notikra gyártói garancia/jótállás van, saját vagy szerződött gyártói szervizzel, tehát nem az üzlet/kereskedő szervizeli, ahol vetted, hanem - bár ők is kötelesek intézni a garit/jótállást, ha náluk adod le, vagy oda küldöd vissza - onnan is a gyártói szervizbe kerül beküldésre, ami általában csak meghosszabbítja az ügyintézés intervallumát! abban sem az üzlet/kereskedő dönt, hogy mikor történik javítás, levásárlás, vagy a vételár levásárlása, hanem a gyártói illetékes szint!
ja, a pontosság kedvéért; vannak kivételek a fentiek alól, például a webshop jellegű vásárlás esetén a 8 (munka)napon belüli elállás, vagy az üzletes vásárlásnál a 3 munka(napon) belül hibával visszavitel! -
-
más cégnél is pont/hasonlóan így működik, adott egy kötelező procedúra, amit sajnos végig kell járni - de ez törvényekben és/vagy rendeletekben pontosan rögzítve van! kivétel csak üzleti vagy más szempontból eltérő kategóriánál adott, ahol gyors garanciális javítás, vagy gyorsabb csere lehetséges, de az többnyire árban is más kategória, vagy felár kérdése! az mellékes, hogy 2011 van, de még a cégtől sem kimondottan függ, sőt; lehetne említeni még ettől körülményesebb gyártót vagy szervizet is! a rengeteg pénz is viszonítás kérdése, valaki a sokszorosát adja egy notiért...
-
nem a hiba mivoltát vontam ám kétségbe, hiszen ismert problémáról van szó - még akkor is, ha nem minden darabnál jön elő!
a szervizeseknek nem tudom, hogy mit tudnál mondani a hiba leírásán kívül, azt meg ugye a leírásban megadtad, sürgetni vagy más szempontból befolyásolni nem tudod/lehet őket, de próbáld meg itt; link - esetlegesen ide vitték a notidat!?!?
illetve korábban ez az e-mail cím volt; szerviz@hrp.hu - a többi nem változott! -
közvetlenül a gyártótól vetted a notid? vagy közvetve, egy kereskedősnek adtad a pénzed, amiből ő lehúzta a hasznát, és így tovább?
a fogyasztóvédelem ilyen esetben nem sokat gyorsít a meneten, sőt...
az asus ügyfélszolgálatát kell csesztetni, de jó sűrűn, és nem csak telefonon, hogy írásos nyoma is legyen! -
válasz
BalazsKKa67j #12482 üzenetére
a gyártók nem szoktak csak úgy visszavonni szériákat, pláne nem, ha nem minden darab hibás adott szérián belül! szerintem már régen nem gyártják adott szériát, amiket árulnak, az már a raktárakban/üzletekben van, amely darabok közül az eladott és hibás darabok így vagy úgy visszakerülnek a gyártó szervizébe, azzal bajlódjon a gyártó aztán, de a kereskedő vélhetően nem fogja nem eladni azt, ami már a raktárában van, csak mert egy része hibás az eladott szériának, neki a haszon akkor is rajta lesz az eladáson, ha jelentkezik a hiba...
-
válasz
BalazsKKa67j #12473 üzenetére
szerintem sima garis javítás vagy esetleges általuk felkínált csere elfogadása esetén nem fontos a számla, inkább csak akkor lehet gond, ha csere esetén különbözetet akarnál fizetni egy drágább notira, vagy pénzt szeretnél vissza, mert ahhoz ugye nincs viszonyítási alap, hiszen nincs róla számla, hogy mennyiért vetted...
más kérdés, hogy hivatalosan - a szerződési feltételek szerint - a jótállási jegy mellé a vásárlási bizonylat is szükséges, és amennyiben utóbbit is kérnék, úgy probléma lehet, ha nem rendelkezele vele, akár vissza is utasíthatják a garanciális ügyintézést - de nem jellemző! -
válasz
BalazsKKa67j #12470 üzenetére
infók itt, asus az szerviz részlegben; link
vagy személyesen adod le, vagy kitöltöd és elküldöd a szervizes igénylést, ezáltal futárral szállítva oda és vissza a notit! -
válasz
Sancibácsi #12462 üzenetére
sajnos a csatolás és a méret mellett az előlap kialakítása is szempont, ami nem csak gyártó, de még széria függvényében is eltér(het)! ha nem pont olyan kialakításút veszel - alapesetben elvileg nem -, mint a jelenlegi, akkor jobb esetben levehető az előlap a jelenlegi meghajtódról, és olyat kell szerezni, amire rátehető, más esetben specifikusan azonos/megfelelő kell!
-
válasz
madd dogg #12452 üzenetére
amennyiben nincs zárlat, vagy más hibajelenség, illetve nem csökken látványosan az akkumulátor teljesítménye, úgy még 20%-os elhasználódás sem vészes - van olyan, hogy az új akkumulátor már kibontáskor 10% feletti elhasználódással bír, de az nem mutatkozik érezhetően a teljesítményében! ráadásul nem arányosan csökken az idő teltével az elhasznlódás, ezért sem minden szempontból mérvadó a %-os érték, persze 40 - 50% esetén már biztosan kérdés nélkül cserélik, de szerintem azt normális esetben nem éred meg jótállási időn belül, csak meghibásodás vagy zárlat esetén, illetve ha külön teszel érte; mindig lemerítgeted teljesen az akkumulátort, nagyon meleg környezetben tartod/használod...stb!
hívd fel a szervizet, hogy hol a %-os határ esetleges csere szemponjából, hátha mondanak konkrét számszerű értéket!?!? -
válasz
Gombix #12429 üzenetére
egyelőre még ott tartunk, hogy az extrákat minden gyártónál felárral számolják, ez nem annak a függvénye, hogy ki mennyit szán a notijára, de amennyiben az munkaeszköz, úgy legyen fő szempont adott esetleges probléma!
miért sponzorálna neked bárki is bármit? amennyiben te adott összegért jobb/erősebb notit szeretnél, akkor lenyeled azt az esetleges problémát, hogy a normál szerviz olyan sebességgel és módszerrel dolgozik, amilyennel! mellesleg a jogszabályi hátteret sem árt(ana) ismerni... amennyiben fontos és nélkülözhetetlen munkaeszköz a notid, úgy adott összegért olyan gyengébb hardveres kiépítésű notit veszel, ahol az ár és a tudás közötti különbözet esetleg a szervizelés gyorsaságában/milyenségében mutatkozik meg!
azt sejtheted, hogy cserébe mikor adnak majd - főként azonos/hasonló teljesítményű - notit... ez nem az az ár-, vagy üzleti kategória! -
válasz
Gombix #12424 üzenetére
szerintem csak részint vagy naív, mert egyrészt az egyik ismerősömnél konkrétan volt már rá példa anno, hogy nem került leadásra a hibás noti hetekre, hanem csak bevitte, felvétték a hibát, megrendelték a hibás alkatrészt, majd értesítették, amikor megérkezett a megrendelt alkatrész, hogy vigye be a notit, így nem pihent a szervizben heteket a notija, és aránylag gyors volt a hibás alkatrész cseréje is, másrészt viszont akinek munka miatt annyira fontos a noti, hogy még egy hétre sem - vagy csak nagy nehézségek árán tudja nélkülözni -, az ne ebben/ilyen a kategóriában gondolkozzon, van lehetőség olyan jótállásra/garanciára, vagy extra kiegészítésre, ahol a következő napra, vagy maximum három napon belül javítják a notit, illetve szükség esetén a javítás idejére is biztosítanak másik notit - persze ez általában más (üzleti) árkategória, de más a munka, és más a szórakozás...
ja, még a sokat szidott msi szerviz esetén is olvasni olyan történetet az msi részlegben, hogy szintén csak megrendelve lett az alkatrész, és nem kellett hetekig leadva pihenni a notinak, hanem jelezték, hogy megérkezett a rendelt alkatrész, akkor noti be, gyors csere, és tulaj boldog... -
-
válasz
Master94 #12380 üzenetére
nem biztos, hogy ez a jó megoldás...
amúgy én úgy tudom, hogy kintről engedélyezik a jóváírás különböző módozatait, ezért olyan nehézkes és hosszadalmas a folyamat, és a hazai képviselet előtti demonstrálás ezért nem feltétlenül vezet közelebb és/vagy gyorsabban a célhoz, még akkor sem, ha többen mentek oda egyszerre...comegetsome1; azért csak nézz utána, hogy sok nevesebb gyártó használja még ezen típusú merevlemezt - ami nem is annyira rossz azért - a notijaiba!
-
válasz
lordcortez #12342 üzenetére
ami elsődleges probléma szokott lenni ilyen esetben; a kábel típusa megfelelő? két direktben összekötött munkaállomás közé crosslink (keresztkötésű) kábel kell, patch (egyenes) nem jó!
-
válasz
RMfan77 #12291 üzenetére
k52je szériásat lehetőleg ne!
oprendszer; win 7 egyértelműen jobb, legyen szó sebességről, támogatásról, konfigurálhatóságról, vagy bármi másról - kivétel; régi, gyenge, nem támogatott hardver!
merevlemez; természetsen lomhább valamennyivel az alacsonyabb fordulatszámon pörgő hdd, de csak extrém esetben mutatkozik jelentősen a különbség!
vga; sorrend; Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List / 5470; link
200 e ft-ig én már a mostanság érkező újabb szériás típusokat nézegetném;
K53SJ-SX114D ; K53SV-SX077D ; K53SV-SX078D -
válasz
Master94 #12273 üzenetére
azt mondanak, amit csak akarnak, a jogszabály a mérvadó! amennyiben boltban vetted személyesen, úgy a 3 napra azt tudom elképzelni - amit mondhattak -, hogy azon intetvallumon belül cserélik a notit, és nem javíttatják; link (151/2003. Korm. Rend. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - a 7. § miatt!)
távollévő felek (webshop) esetén 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, termék és pénz pedig vissza; linkF1r3b1rd; ez neked is válasz a kérdésedre; link
-
válasz
Master94 #12266 üzenetére
na, az nem annyira egyszerű, mert először javításra törekednek, aztán cserére - csere esetén nem ritka, hogy jobb/drágább típust kínálnak fel -, levásárlásra - más széria...stb -, a pénz visszafizetése csak végső esetben, néha nehéz harcok árán, vagy még úgy sem...
jelen esetben ez nem passzivitás vagy - a másik oldalról nézve - aktivitás részemről, csupán érzékeltetni próbáltam, hogy szerintem nem sok értelme van a kezdeményezésnek adott formában!
mellesleg aki biztosra akar menni, az webshop útján/feltételeivel vásárol, és egy hétig teszteli a terméket, mert 8 napon belül indoklás nélkül visszadobható a vásárolt cucc, és alapban visszajár az ára! -
válasz
Master94 #12260 üzenetére
akiknek nem cserélték ki, vagy javitották meg a hdd-s hibát - nem hiszem, hogy sok ilyen lesz, mert vagy javítják, vagy cserélik - akár többször is, ha mindig azonos szériás notit kér az ügyfél, és a további példányokkal is gond van! amennyiben pedig javítják vagy cserélik, úgy szerintem nem sok értelme van ennek az egésznek, de hajrá...
-
válasz
Zsoti90 #12248 üzenetére
pedig szoftveres "hibának" tűnik elsődlegesen, és vagy oprendszer, vagy valamilyen illesztő, illetve alkalmazás dolgoztatja a notit! felhúzod az oprendszert, aztán a szükséges illesztőket, majd sorban az alkalmazásokat, és közben végig figyelsz, hogy mikor kezdődik a probléma, mihez köthető...stb!
-
válasz
rox1818 #12233 üzenetére
ja, ok! mert egy ideig magyarországon sem volt szerviz, innen is a csehekhez vitték, illetve bizonyos - szélsőséges - esetekben még most is előfordulhat!
bodom87; gondolom azt akartad írni, hogy kikapcsolás után nem lehet visszakapcsolni - legalább is rögtön nem?!?! első körben, szerintem próbáld meg kitisztítani a ventit és a légutakat! a legtöbb por/szösz a hőkivezető belső oldalán, a lamellák előtt szokott összegyűlni, főként ott érdemes megnézni!
-
válasz
Puma K #12204 üzenetére
az atk illesztők és alkalmazások legyenek feltelepítve, a kamera kerüljön beazonosításra - az illesztők típusa alatt ott a link a leírási részben - mert több típussal is szerelik, és megfelelő illesztő kerüljön ahhoz felhúzásra, a szolgáltató által adott verziók közül!
-
válasz
lecterdoctor #12174 üzenetére
nem feltétlenül, a hd4570 nem vészes ilyen szempontból - bár a sis chipset lehúzza némileg a teljesítményt... illesztések rendben? légutak és a venti nem túl poros?
-
válasz
dim dim #12163 üzenetére
akár már egy szükséges gyári illesztő hiánya - nem, nem elég például a win 7 által alapban adott illesztés, gyakran speciális asus illesztők kellenek - is gátol(hat)ja a szabályozás működését, vagy a bios illesztve a használt energiaséma elégtelen beállítása is!
spanyoll; emiatt eladása csökkenés? viccelsz? mivel szinte minden gyártónál voltak/vannak vannak ilyen sztorik - igen, még a nagyoknál is -, ezért ha úgy működne, ahogy te gondolod, akkor már sok gyártó bedőlt volna, ennek ellenére élnek és virulnak! sőt!
-
amennyiben az egymagos proci sempron, úgy az esetlegesen nem tudja a c'n'q funciót, így folyamatosan maximumon megy az órajele, ezért jobban fűt, és így jobban pörög a venti is! a kétmagos proci már c'n'q képes, és amikor nincs terhelve, akkor visszavesz az órajelből, ezáltal kevesebb hőt terhelve, és kevésbé járatva a ventit! bár sok sempron powernow képes, de ezt engedélyezni kell a bios adott beállításában!
a bios újrahúzása esetleg megoldás lehet az indulási és proci kezelési hibákra - ellenben az újrahúzás után fontos a gyári állapot visszaállítása, aztán kell új beállításokat eszközölni! -
válasz
Master94 #12152 üzenetére
nem jöttek még rá - félek, nem is nagyon fognak/akarnak -, mert nem minden darab hibás! kifut a széria, ami már a kereskedőknél van, és kész! aki gariztatja, azzal foglalkoznak, aki pedig nem, illetve akinél nincs probléma, az meg használja, és kész!
a garit nem befolyásolja a jumper felhelyezése/mozgatása, mivel az asus a legtöbb széria esetén nem garis matricázza le a merevlemez, memória, wifi modul...stb hozzáférhetőségét/cseréjét - sok más gyártóval ellentétben! -
válasz
xrvman #12145 üzenetére
a celeron procik nagyobb hányada sajnos nem támogatja az intel speedstep technológiát, az intel honlapján található leírás szerint a celeron m440 sem bír ezen képességgel; link
amúgy ha beállítás kérdése lenne, akkor bios alatt is be-, és kikapcsolahtó - lenne - az energiatakarékos mód, illetve oprendszer alatt a használt energiaséma - és annak beállítása - is számít, teljesítménycentrikus alatt alapban mindig maxon pörög, a másik két séma alatt alapban 5% és 100% közé van belőve az intervalum, és így megfelelően csökkentené a proci órajelét a rendszer, amikor nincs adott szintű terhelés! -
- elég nagy gáz! jobb esetben átveszik javításra, de azt az időpontot veszik figyelembe, amikor a notit forgalomba hozták - és tudja a fene, hogy mennyit pihent raktáron a kereskedőnél, lehet, hogy az általatok történt tényleges vásárlási időponthoz képest, hosszú hónapokkal rövidül a garancia!
- kifutott, de cserés típus, vagy a noti árának levásárlása/visszafizetése esetén kellene az illetékeseknek egy akkori, általad történő vásárlási ár, viszonyítási alapnak, és a számla hiányában jobb esetben csak megrövidültök némileg...
- hívd fel az asus telefonos ügyfélszolgálatot; +3615054561
- 2 év - korlátozott - nemzetközi gyártói garancia van! -
-
válasz
nemzavarsz #12095 üzenetére
csak simán tört szoftverek esetén nem is nagyon foglalkoznak vele, adott esetben viszont sokkal komolyabb dologról van szó!
-
valami oprendszeres frissítés - például chipset - nem nyírta ki a gyártói atk illesztést?
win 7 esetén esetleg próbáld meg újra felhúzni ezt; atk/hotkey service utility
xp esetén; advanced configuration ans power interface drive
vagy a kb filter utility is elszállhatott, azzal is próbálkozhatsz mind a két oprendszer esetén! -
atk illesztő(k) és alkalmazás(ok) fent/rendben?
maddionmax;
- bizonyos szériáknál akkor jelentkezik ezen "probléma", ha a bios adott beállításában teljesen lehallkításra/kikapcsolásra kerül a bejelentkezési hang!
- akkor találkoztam ilyennel, amikor a win 7 által alapban adott illesztésével ment a noti, amint telepítve lett win 7 alá a notihoz a gyártó által - vista alá - adott illesztő, meg is szűnt a hiba! -
- adott esetben nem csak a merevlemezen lévő tartalom erősen problémás, hanem - mint a nyomozás során kiderült - olyan dolgokat is műveltek a notival, hogy szükséges különböző azonosítók kinyerése és ellenőrzése - hálókártya és wifi mac adress szoftveresen módosítva lett néhány művelet idejére...stb!
- ezen ügyben nem hiszem, hogy bárki bevállalná a hamis tanúzást... amúgy is, a merevlemezen az adatok egy részének a keltezése meghatározó jellegű, a merevlemez azonosítója pedig kapcsolódik a notihoz!
- egyrészt 1997 óta változott néhány (jog)szabály, másrészt noti esetén kicsit más a helyzet, mint asztalinál - pláne, ha utóbbi úgy lett összerakva -, merevlemez nélkül esetlegesen elutasíthatják akár már a bevizsgálást is! arról már nem is beszélve, ha például garis matricával van védve a merevlemez kiszerelhetősége/cseréje! -
válasz
Marmonkanna #12079 üzenetére
nem mindegyiknél jelentkezik a hiba, de elég lutri így...
-
azért (sajnos vagy nem? adott esetben szerintem inkább nem!) okozhatnak némi fejfájást - de legalább is volt már példa, hogy megpróbálták... (csak jelentettek a hatóság felé egy kirívó esetet!)
(mondjuk extrém eset, és nem is lefutott dolog még, nem tudni, hogy mi lesz a vége, de ha a noti tulajdonosát nem is tudják majd felelősségre vonni, akkor sem kellemes dolog egy hónapokig lefoglalt noti, megy egy azzal kapcsolatos büntetőeljárás...) -
válasz
ibor90 #12074 üzenetére
nem is feltétlenül kell havonta feltenni új rendszert, de probléma esetén először a szoftveres hibát kell kizárni, és annak a legegyszerűbb/biztosabb módja egy új (op)rendszer felhúzása!
amennyiben szervizbe megy a noti, úgy szerintem írd be hibának a kábeles problémát is, amennyiben nincs külső sérülés, úgy nem hiszem, hogy problémáznának rajta - a ragasztást szedd le róla, esetleg le is tisztíthatod a nyomát valamilyen alkoholos tisztítóval! -
válasz
ibor90 #12072 üzenetére
szoftveres hiba teljesen kizárható? próbáltál új - tiszta - rendszert felhúzni?
amennyiben csak és kizárólag az optikai meghajtóval van hiba, úgy vélhetően nem lesz adatvesztés, és ezen esetben nem is nyúlnak bele annyira mélyen! hardveres hiba esetén a programokkal általában nem foglalkoznak, de vannak/lehetnek speciális esetek, amikor problémát okozhat a dolog...
amúgy szerintem szerizbe csak "nullás" notit érdemes leadni/küldeni, elkerülve ezzel az esetleges adatvesztést, és a nem teljesen legális alkalmazások megléte miatti izgalmat! -
válasz
BillBácsi #12037 üzenetére
nem kötelező a futár igénybevétele!
a notik javításánál nem veszik figyelembe, hogy ki mivel foglalkozik - gondolom, esetedben nem is nagyon tudják -, ez esetlegesen akkor jöhet jól, ha megpróbálnak a szervizesek megvezetni, vagy ilyesmi! más kérdés, hogy az még semmit sem jelent, ha valaki informatikus, attól még nem feltétlenül ért minden kapcsolódó témakörhöz - tisztelet a kivételnek! -
válasz
BillBácsi #12035 üzenetére
nem lenne más a véleményem, mert elég sok tapasztalatom van ez ügyben (is), mivel elég sok noti megy át a kezem alatt, köztük sok asus is, és ismerősöknek, munkatársaknak...stb szoktam szerivzes ügyintézést is bonyolítani! nem szoktam futárt hívni, egy bizonyos szervizben adom le a notikat, hogy még véletlenül se vihessék máshová!
-
válasz
Mr.Skynet #12031 üzenetére
nem védem őket, nekem is csak annyi közöm van hozzájuk, hogy van és volt asus notim!
mellesleg engem sem kényszerítettek, hogy asus notit (is) vagyek, így gondolom mást sem... kockázat minden gyártónál van, tudni kell választani!
az ő dolguk, hogy mi éri meg nekik jobban, számukra elenyésző számú elégedetlen ügyfél, vagy elismert és gyorsan kezelt szériahiba - mondjuk más régióban esetlegesen másként - rugalmasabban - kezelik a hasonló hibákat, de erre már cáloztam korábban!
a memória...stb bővítése igen is lutri, szinte minden notihoz tudok mondani olyan típusú modult, amivel nem megy megfelelően - és ez nem csak asus esetében van így, sőt! az asus ilyen szempontból még toleráns is, sok más gyártó levédi garis matricával még a memória cseréjét/bővíthetőségét is! ja, arra meg pláne nincs garancia, hogy a notiban gyárilag lévő memóriához kell párnak egy másik gyártó mudulja, mert ott még több a hibalehetőség! továbbá az is érdemes megemlíteni, hogy az esetek egy részénél nem a noti hibás hardveresen, hanem szoftveres és/vagy felhasználói hiba okozza a problémát, de a nem hozzáértő tulajdonos viszi szervizbe a notit, mert hallotta, hogy egy szériával gond van - bár néha még azt sem tudja biztosan, hogy melyik szériáról van szó...stb!
lehet cifrázni a dolgot, de ilyen szempontból sajnos a gyártó diktál, a vevő meg eldönti, hogy mit vesz és kitől... én például gyártóban nem tudok csalódni, mert ha egy szériája problémás, attól van még sok más szériája, ami jó! szerviz szintén, mivel az egyik szerződéses szerviz korrekt, amíg a másik nem! jól megnézem, hogy mikor, kitől és mit veszek, és esetlegesen mikor kivel és hol javíttatom! -
válasz
rox1818 #12027 üzenetére
ez nem hardveres, hanem szoftveres hibának tűnik!
- nem tört/gányolt/buherált oprendszer?
- boot.ini nem sérült/módosult?
- nem került felerőszakolásra a win 7 oprendszerre nem megfelelő/régebbi oprendszer alá kiadott illesztő/alkalmazás, nem vista/xp kompatibilis módban?
- nincs illesztős/szoftveres akadás a rendszeren?
nincs feltelepítve tört/gányolt/buherált játék/alkalmazás, aminek a "törése" mélyebb beavatkozást igényel(t)?BillBácsi; ez a menet sajnos inkább üzletpolitika, amit tetéz az is, hogy bár több darab - lehet, hogy elég sok - noti is küzd adott hibával ezen szériából, de nem mind - közel sem mind -, ezért nem nagyon akarnak szériális hibáról beszélni - amire a magyar/régiós ügyintézés még rátesz egy lapáttal... sajnos tapasztalat - és nem csak ezen gyártónál -, hogy néhány elégedetlen ügyfél nem kimondottan zavarja őket errefelé...
-
válasz
BillBácsi #12024 üzenetére
mint már írtam, gyengébbet nem szoktak felkínálni, inkább kicsivel jobbat/drágábbat!
ha annyira visszaesett az asus iránti bizalmad, akkor esetlegesen eladod az új cserekészüléket - amennyiben valóban csere lesz -, és veszel más gyártótól notit, de sajnos a legtöbb gyártónál hasonló a procedúra, drágább üzleti típusok esetében jellemző inkább a prémium "menet", ahol napok alatt intéznek mindent, és közben is adott a cserekészülék! még mindig jobban jársz/jártál, mintha msi, acer - és még sorolhatnám - notival jártál volna így, ott még pocsékabbak a tapasztalatok, általában jobban elhúzzák a dolgot...
vehetsz például nevesebb gyártótól származó notit, ahol jobb a szerviz/support, ellenben azonos pénzért gyengébb hardveres kiépítésű típust fogsz kapni, mert lesarkítva, a jobb támogatás képviseli a különbözetet! a döntés a tiéd! -
válasz
BillBácsi #12022 üzenetére
attól függ, hogy kiéhez képest, mert mindig megpróbálnak azonos kategóriát felkínálni, például a lacko22 notija K52JE-EX225D (link) és annak a "párja" lehet az azonos procival szerelt - de kicsivel drágább, mert több memória, nagyobb merevlemez - K52JE-EX232D (link) típus! a te notid pontos típusa nem ismert, de vélhetően a te esetedben is a tiédhez hozzávetőlegesen azonos típust kínálnak majd fel, ha a csere mellett döntenek! gyengébb típust nem szoktak felkínálni!
-
válasz
Mr.Skynet #12017 üzenetére
ahány bios/chipset verzió, annyi módon reagálja le a dolgot, hol nem látja a merevlemezt, hol meg különböző - néha részint értékelhetetlen - hibaüziket dobál...
a nagyobb baj az, hogy sok bios verzióban nincs lehetőség ide módba kapcsolni az átvitelt, és az xp telepítőjével kell gányolni! -
válasz
legiaap #12014 üzenetére
nem az ahci/sata mód lesz a gond? az ahhoz szükséges illesztőt az xp nem tartalmazza alapban, csak a vista és a win 7! amennyiben van mód a bios felületén ide módba kapcsolni az átvitelt, úgy települni fog az xp, ellenkező esetben integrálni kell az xp telepítőjébe a szükséges illesztőt, vagy a telepítés során külön beadagolandó!
-
válasz
legiaap #11987 üzenetére
szerintem egy alapos tisztítás kellene neki - nem csak a ventinél, hanem végig az egész légúton -, és újra is kellene pasztázni, mert egy idősebb notinál a húzós melegedéstől kiszrádhatott már minden hővezető kotyvasz és lapka...
amikor nincs hajtva a rendszer, akkor visszaveszi a proci órajelét? -
válasz
Mr.Skynet #11934 üzenetére
igen, de legalább is nem egyszerű és gyors a magyar kiosztású beszerzése - de ezt a garis feltételeknél is külön jelzik! általában helyi és - ha nem angol a helyi, akkor - angol kiosztásút kínálnak fel, ami általában raktáron szokott lenni! itthon aztán lehet majd variálni, és esetlegesen (vissza)cseréltetni magyarra!
-
válasz
runner 125 #11931 üzenetére
amennyiben eltér a vásárlás és gariztatás országa, úgy max a billentyűzet kiosztása lehet probléma - annak esetleges cseréje során -, más gond nem nagyon szokott adódni!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest