- Telekom mobilszolgáltatások
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
Most már értem, de egyrészt túl van lihegve, másrészt, nagyon a szélsőséges helyzetre van kihegyezve a dolog, arról ne is beszéljünk, hogy terheletlen motoron nyomaték görbét "mérni" nem valami tudományos. De fogadjuk el, hogy rosszul kezeli a gázpedál állás/nyomatékgörbe viszonyt a program.
Vegyük a rajtot. A gördülő rajtos versenyek egyből ki is estek, aztán ott vannak azok a kategóriák ahol rajtelektronika van. Máris csak a töredéke maradt. Tegyük fel, hogy a szimulátor jól kezeli a gázt és a kuplungot is. Szimulátoros legyen a fotelben az aki akár shakerekkel megsegítve rajtnál folyamatosan 5..10% túlpörgésen tudja tartani a gumikat. Kevesen lesznek akik az optimális rajtot egyáltalán távolról megközelítik. Van olyan kategória ahol első, hátsó és összkerekes autók is vannak. Bármilyen jól is kezeli valaki a pedálokat elsőkerekes autóval, ha az összkerekesnél fullgázra egyszerűen lelépsz a kuplungról, már le is rajtoltad.
A másik dolog a nomaték görbe. Ami VTEC nyomatékgörbét felrajzolt az a verseny autóknál egyszerűen nincs. Egyfelől rész terhelésre, alacsony fordulatszámra nem terveznek, másfelől szinte csak nyomatékcsúcs fölötti fordulatszámon használják a motort. Nyomatékcsúcs fölött meg vízszintes, majd szépen csökkenő a nyomaték görbe. És máris ott vagyunk, hogy ha "sima nyomaték görbe tologatással" operál a program, akkor is jól kezelhető lesz a gázpedállal a kanyarból kigyorsítás.
Egyszerűen nem látom sok értelmét a "helyes" nyomatékgörbe kezelésnek. Ha ezzel az egyszerűsítéssel több erőforrás jut egy fejlesztői oldalon a jó gumi/futómű fizika kifejlesztésére és a programnak meg a számításra, akkor legyen úgy...
Szóval lehet eltartott kisujjal fanyalogni, hogy vacak a gázkezelés, de szerintem egy jól leprogramozott gázpedálállás/nyomatékgörbe nem lesz "game changer". -
Win-T
őstag
Ha ez első, alapszínes Hyundait választod nem lép ki, de ha másik skinnel akarsz menni akkor kivág. Golfnál is találtam ilyent, annál sem működik bármelyik, valami bug van ott.
Sosem vezettem még elektromos verdát szimulátorban (igazit meg pláne nem), nagyon fura menni úgy, hogy nem kell sebességet váltani. Érdekes élmény.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ BONTATLAN iPad Air 6 13 méretben iPad Air 13 512GB Wi-Fi+Cellular Azonnal Átvehető DEÁK Térnél.
- MSI Thin A15 B7VF 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7735HS RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- TUF A17 FA706IU 17.3" FHD IPS Ryzen 7 4800H GTX 1660 Ti 16GB 512GB NVMe gar
- Lenovo Thinkpad X13 Gen4 - AMD R5 7450U/32GB/1TB
- ELADÓ - LENOVO LEGION SLIM 7i 16IAHV - 40GB RAM, 1.5 TB SSD
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÖRÖK GARANCIÁVAL - OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - LicencAruhaz.hu
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest