Hirdetés
- Apple Watch
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás. -
mr.nagy
tag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Sajnos nem lesz egyszerű a történet!
1. Ha személyesen vetted át az üzletben, akkor 3 napon belül lettek volna kötelesek cserélni a hibás készüléket. Mivel ezt jóval meghaladta a reklamáció időpontja így csak javításra kötelesek átvenni a készüléket.
2. A forgalmazónak nem kötelessége cserekészüléket biztosítan ebben az esetben és a jogszabály is csak azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belűli javításra. Tehát a javítás időtartama akár több hónap is lehet, ha indokolt az ilyen hosszú idő akkor senki nem szeg vele jogszabályt. (Sajnos én magam is jártam így laptoppal, 3 hónap után kaptam vissza, pedig az munkaeszköz volt.)
3. A készüléket csak akkor kell cserélni, ha nem tudják megjavítani. Az adott tényleges esetben lényeges dolog, hogy a műszaki specifikációban leírtakat kell tudnia a készüléknek, csak akkor mondható hibásnak ha azt nem tudja. Ugyanis senki nem írta azt le, hogy a készülékkel milyen játékokat lehet biztosan futtatni.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Nekem ugyan ez volt anno az alaplapommal.
Szerencsére 2hét alatt megoldódott, nem kicsit voltam ideges,mert munkára is használom a gépet, két hetem kiesett.
Sajnos valószínűleg ez a módja a cserének és hiába fogsz fogyasztóvédelemhez fordulni.
Esetleg kérdezd meg itt: [link]
Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bluetooth hangszórók
- sziku69: Szólánc.
- Építő/felújító topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Firmware: a rejtett agy a gépedben 🧠
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro 128 GB 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- 175 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 11 64GB fehér / 12 hónap jótállással!
- HP ProDesk 600 G4 i5-8100 8GB 256GB 1 év garancia
- Apple iPhone 16 - Black - 128GB - Akku: 100% - ÚJ - BONTATLAN - 1 ÉV APPLE JÓTÁLLÁS - FÜGGETLEN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



