Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz darvinya #43370 üzenetére

    Utána írtam az edigital szerviz osztályára egy e-mailt, amire ezt a választ kaptam:
    "A készülék bevizsgálása és javítása/cseréje minden esetben a márkaszervizben zajlik. Az Extreme Digital csak a forgalmazó jelen esetben. Kérésével javasoljuk közvetlenül vegye fel a kapcsolatot a hivatalos márkaszervizzel."

    Egyébként május 20-án történt a vásárlás, és amikor az 1 hónapnyi időre cserekészüléket kértem, azt mondták, hogy nincs bontott, csak vadi új, bontatlan, azt meg nem adhat...

    Tudtok valami paragrafusokat, amire hivatkozhatnék, hogy az ő dolguk lenne cserélni a készüléket a törvény szerint? Mert éppen most kaptam a választ, hogy ma adták fel a szegedi szervizből a pesti szerviznek, akik majd továbbpostázzák veszprémbe, a hivatalos márkaszervizbe, ahova csak jövő hét végén érkezik meg...

Aktív témák