- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Csonkítás áldozata lett a nemzetközi Redmi Note 15 Pro+
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
Viszont ezzel a lendülettel, kb. ki lehetne dobni a divatosab deferred leképezőket (full, light pre-pass) és/vagy forward+ vagy hibrid (pl. Ryse) megoldást használni?
DX12, Mantle vs. DX11-et kb úgy képzelem el, hogy az előbbi kettő eleve kisebb CPU overhedet eredményez, míg DX11 esetében Nvidia az overhead kérdését úgy oldotta meg, hogy több processzorszálat is igába hajtott (amin mondjuk 4 szálas érában nem tűnik elvetélt ötletnek, amíg nem éppen a csodálatos AI-król híresek a játékok (vagy éppen ezért)).

Nvidia OpenGL driver parancsilsta támogatása azért egészen látványos (igaz feltételezem ahol ez használatban van, ott kb. az egyetlen feladat ilyenkor a megjelenítés nincs AI stb.). A vonatkozó diasoron pedig éppen ez a szalagcím:
Approaching zero driver overhead
Nem lenne megoldható, hogy ahogyan DX11-ben MS opcionálisan teszi használhatóvá a parancsilstás úgy ez a lehetőség, csak az ebben a szemléltben megjelent játékoknál legyen aktív? Vagy ezzel a fejlettebb AI-t, fizikát felvonultató játékok terjednének (pl. port) lassabban?
Az itteni példa vizsgálja az egyes eljárások előnyét és hátrányát. -
Azért ez rendesen ki van csavarva. Az nVidia a hibás az AI és a fizika stagnálásáért, mert a drivere sok CPU erőforrást visz el, hogy normális FPS-eket tudjon biztosítani. Ezzel szemben az AMD drivere király, mert takarékos a CPU-val, és a komplexebb játékok már közepes CPU-kkal is köhögnek (ezt persze a tesztekben a 4GHz fölé clockolt i7-ekkel nemigen látni). Szóval az AMD akkor is okos, amikor hülye. Az pedig remélhetőleg nem zavar senkit, hogy 6-7 éve is hasonló volt a helyzet, amikor még DX11 sem volt

Az a kijelentés pedig, miszerint "Szinte mindegyik exkluzív ls komolyabb konzolos játék AI-ja és fizikája túlmutat a PC-s szinten" - háááááát... szóval, hány játékot is takar a nagyívű kijelentés?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ZOTAC GeForce RTX 3080 AMP Holo 10GB GDDR6X 320 bit
- PC bontás - 1STPLAYER RGB ház, be quiet 550w gold, Z790i Plus ITX + i9-13900H ES, 32Gb, RTX 3070
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- NVIDIA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó!
- 27% - MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X WHITE OC 8GB GDDR6 Videokártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE B650M R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
- Thermalright Phantom Spirit 120 SE
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó szerverek!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



