Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz gejala #48712 üzenetére

    Nem a Ryzen 3600 a probléma, hanem a játék végtelenül fos kódja. Vannak olyan nyílt világú játékok, amelyek nagyon szépen futnak Ryzen 3600-al, igaz, azok nem UE-t használnak és nem is Gamebryo-t. :)
    Az aktuális konzolokban is 3600-nak megfelelő képességű CPU van, ezért is szokták azon nézni.
    Nyilván ha a 20 éves Gamebryo game logic és MI kódot egy az egyben átrakják az amúgyis pocsék performance-al rendelkező UE5 alá, akkor az eredmény garantáltan egy katasztrófa lesz és ez is történt, nincs itt semmi meglepő.
    Számomra inkább az a meglepő, hogy a sok hardcore elvakult fant ez nem zavarja, sőt még az elcseszett színvilág se.

    #48715 PuMbA: Az a god, hogy az UE 5 megjelenésekor pedig az volt a mantra, hogy majd az 5.1 és 5.2 megoldja a gondokat, aztán most amikor még az 5.4 is még pocsék, várjuk az 5.6-ot. Ha az 5.6 is ilyen pocsék lesz, akkor majd várjuk az UE 6-ot? Ez ilyen örök AMD-s felfogás, hogy majd a következő aztán megmutatja, aztán nem mutatja meg, Oszkár bácsi nem gyün. Vannak olyan UE5 játékok, amelyek ennél sokkal jobban teljesítenek, mert azoknál nem 20 éves Gamebryo kódot raktak a játék alá. Ez a Remaster még a szokásos pocsék UE5 projektek között is messze a legsz*rabb és ami a legszomorúbb az egészben, hogy a Bethesda-nak annyi pénze lenne rá, mint a sz*r, ott van mögöttük a MS, erre kapunk egy ilyen arcon köpést.

  • Busterftw

    nagyúr

    válasz gejala #48712 üzenetére

    Oke, de az Oblivion maga meg majdnem 20 eves :D
    Itt meg ez inkabb remaster, nem remake, oke mas az Engine (UE5/Gamebryo mix), de na.
    Ennek sokkal jobban kellene futnia.

Új hozzászólás Aktív témák