Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #24299 üzenetére

    Nehezen fog a DX11 maradni még egy évig is. Az a gond, hogy a konzolról portolják a játékokat és ezeknek a DX11 már nem jó. Annyira különbözne a konzolos és a PC-s fejlesztés, hogy még ha alkalmaznák is a DX11 pathot a motorokban, akkor sem kapna szinte semmilyen optimalizálást. Tehát vagy DX12 lesz vagy Vulkan. Más opció a fejlesztők előtt most nincs.

    Új shader modelt tavasszal kap a DX12. Ez lesz a shader model 6.0, és lehetővé teszi, hogy az Xbox One-ra írt shadereket ne kelljen egyáltalán módosítani, így ezek jöhetnek direkten PC-re.
    További fejlődés egyébként ezekben az API-kban nem nagyon van. A DX12 legalább 6-7 évig itt marad, mert nincs igazán hova lépkedni. Ami fejlődni fog az a shader nyelv, aminek nyilván a shader model 6.0 lesz az alapja.

Új hozzászólás Aktív témák